Ga naar inhoud

--JinXx-- : 8 juni 2009 : Dr. Roddi : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Meid wat zien ze er mooi uit!

En al zo lekker soepel!

Maf he je oude bikini aan.

Hier bewegen ze wel maar ik vind ze nog niet erg zacht.

Hoewel ik het nu wel met de dag beter vind worden.

Morgen ga ik met de kids van school naar t strandje. helaas niet in bikini............daar ben ik nog te blauw voor en ik heb geen bikini in bh-model zeg maar. Als de kids die blauwe plekken zien schrikken ze zich kapot.

Ik trek maar mijn witte bikinibroekje aan en als ik echt iets uit wil doen, mijn witte Sapph kan vast voor bikni door. Dan zien ze vast niet :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 306
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hey Jinxx,

lekker genoten dus.

ik ging ook altijd naar feestjes toe.

maar met drie kids is het al vaak van tegen vrienden"we moeten weer is gaan" maar ja,dan komt er weer niks van.

maar krijg wel weer de kriebels als ik jouw zo hoor.

moet er toch maar is een keer van komen,hahaha.

xxxxxxxxx van Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

enne mooie tieten,en mooi lijf hoor,en een mooie bikini.

haha lekker recht door zee,maar zeg precies hoe ik het zie,lol.

echt waar je mag blij zijn met zulke boobies,zou een moord doen,voor zulke grote

borsten,hahaha.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Jinxx,

lekker genoten dus.

ik ging ook altijd naar feestjes toe.

maar met drie kids is het al vaak van tegen vrienden"we moeten weer is gaan" maar ja,dan komt er weer niks van.

maar krijg wel weer de kriebels als ik jouw zo hoor.

moet er toch maar is een keer van komen,hahaha.

xxxxxxxxx van Lin

Hey Lin ;)

Laat nu net met de post mn kaartjes voor Decibel erbij zitten :43: hihihi!

Zondag besteld en nu al in huis! En gisteren las ik toevallig dat het bijna uitverkocht was, dus ben net op tijd ;)

Ik heb maar 1 zoon, van 14 en mijn moeder woont in dezelfde straat, dus hobbelt kindlief lekker naar oma op zo'n dag ;)

Enne dank je wel voor het compliment hahaha! Ben er zelf ook blij mee :rolleyes:

Wel shoppen voor een nieuwe bikini hoor, deze is wat aan de kleine kant van boven ( hoewel ik 9 vd 10x toch topless lig, dus hb mn oude bikini's nog niet weg gedaan)

@ Norita: Hey wijfie! Jaaa mijn tepels zijn ook nog erg gevoelig! :unsure: Vandaag nog erger en mn borsten zijn ook hard: het werken viel toch wel wat tegen, ook al is het eigenlijk niet zwaar werk. Maar wel veel beweging met de armen, dus na 2,5 uur had ik het wel gehad en ben ik iets eerder naar huis gegaan! Nu even relaxen!

Krijg ook net een mailtje, dat mn 3 Sapph's verzonden zijn, dus die komen morgen binnen, denk ik :101:

Liefs, xXx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, ja hij is wel een beetje klein geworden, die bikini :3:!

Wat heb jij een mooi figuur joh! Echt mooie zandloper met mooie boobs erop, mag je zeker trots op zijn! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Trici...

ik heb gisteren gewerkt . maar het ging goed. dienst van 8 uur. ik kon alleen niet goed bij de hoge kaste komen. maar ik heb geen pijn of zo . ik ben veel in de keuken geweest. is niet goed om je armen te bewegen??? maar ja ik ben nu wel 3 weken verder. ook zonder pijn moet je niet bewegen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, ja hij is wel een beetje klein geworden, die bikini :3:!

Wat heb jij een mooi figuur joh! Echt mooie zandloper met mooie boobs erop, mag je zeker trots op zijn! :D

Dank je Nina! :blush:

Zo die website (D.D.O) is echt snel!! Heb zondagavond rond 22u drie beha's besteld, gisteren bevestiging, dat ze mn geld hadden ontvangen, vanochtend email, dat het verzonden was... en vanmiddag kwamen ze binnen!! :43:

Toevallig kreeg ik van mn vriend ook 2 Sapph's :123: , hij wilde toch mijn 1e Sapph geven! Lief, he? Dus heb er nu ineens 5! Ik ga nu alleen ff niet passen :139: Heb vanochtend gewerkt, dat viel al zwaar (last van linkerborst en -spier) vanmiddag die 2 beha's gepast en heel even 1 vd 2 aangehad (half uurtje ongeveer) nou dan merk je het nut van de sportbeha wel! Kreeg echt nog meer pijn, vooral mn tepels, ook aan de binnenkant. Kon er gewoon moeilijk van ademhalen, zo zeer deed t. En normaal als ik dan ff ga zitten of liggen, of een pijnstiller neem, zakt het wel. Nu dus niet :139: Voel het nu nog. Mn tepels branden helemaal. Misschien probeer ik ze morgen even, dan gelijk ff op de foto zetten! ;)

Nu weer ff rustig op de bank hangen!

Liefs, xXx :

Link naar reactie
Delen op andere sites

val niet mee he.. na 22 dagen nog pijn. ik dacht naar een paar dagen pijnloos te zijn. maar ja . dan maar wachten. ik wil nu echt van mij boobies geniten en dat kan niet :102: ik kan niet eens normaal vrijen met mij mannetje :130: . erg zeg. hoe is bij jou Trici. ? de borsten mogen toch niet veel beweging hebben??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee lijkt me niet, vandaar de sportbeha.. dat bleek vanmiddag wel (hoewel ik geen last heb als ik ff aan het luchten ben :blink: )

Maar aanraken is hier ook uit den boze!! nu is het gelukkig weer gezakt, maar als ik morgen met werk weer zo last krijg, weet ik niet goed hoe ik dat aan moet gaan pakken! Weer ziek melden?? Ik mag al blij zijn dat alle mannen, die mij nu zo soepel behandeld hebben, begrip hadden... anders wordt t toch proberen om vrij te krijgen, of desnoods onbetaald verlof! Gekke is, dat wat ik moet doen nie eens echt zwaar is: de post zetten (bundelen) en deels sorteren.. maar de elastieken om de bundels heen.. dat is gek genoeg wel sluipend zwaar zogezegd.. trek maar eens zo'n postelastiek uit elkaar en dat 3 uur lang, dus ongeveer 100 bundels of zo?

Wat jij vd week had, heb ik vandaag... ze lijken ineens zo klein! hahaha! Hoop niet dat het nog veel meer slinkt!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

TE KLEIN??? Trici .. :huh: ze zijn heel mooi. ik weet wat voor werk je doet. en de elastik gedoe zal ik op momment niet doen. alleen dan sorteren. laat de mannen maar doen haha :D . voor die mooie boobies willen ze alles doen :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee wijffie,

ik heb gister weer voor het eerst gewerkt, moest eigenlijk van 9tot6 maar voor zo eerste dag is dat best veel ineens de hele dag staan, kreeg meteen pijn in me nek en rug, dus ben om 1uur gegaan, vandaag werk ik van 12tot 6 dus word weer puffe hahah, morgen ook half dagje van 9 tot 1.

beetje wennen weer, maandag zijn de hechtingen eruit gegaan, wat voelde dat vervelend zeg!! nu jeukt het erg maar het is bijna helemaal dicht af en toe komt er nog klein beetje vocht uit dus heb wel nog even een gaasje in me bh zitten. ik wil ook zo graag een sapph bh!! maaar durf nog niet omdat ik pas 2 weken verder ben!! er kan nog zoveel veranderen.. heb wel 2 cadeaubonnen liggen dus kan niet wachten wanneer ik die kan uitgeven.

over 3 weken heb ik samen met me vriend vakantie tegen die tijd ben ik 5 weken po, hoop dan wel even naar strand te kunnen als het zo warm is. dan mag ik toch wel een bikini aan?? dat ene weekje.. dan draag ik hem de laatste week gewoon snachts, of ik moet erg last krijgen dan moet ik hem wel aanhouden met een hempje dan maar..

is geen pretje met dit weer zo strak ding om je lichaam he?

nou wijffie sterkte met je werk, en niet teveel doen he

dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist het niet wat een sapph bh was. ff op internet gekeken. wat zij ze mooi :116: . nu wil ik ook :154:

booty je mag een bikini aan maar bedekt goed je lichteken. anders worden ze donken met de zon. en wat raar dat het jeuk. bij mij was de jeuk weg juist toen de hechtingen weg waren. nu smeerd ik iedere dag met olie (vitamine E) is bijna niets meer te zien.

meiden succes met werken ik moet morgen ook weer van 13:00 tot 21:30

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja als ik vakantie heb ga ik er ook zon factor 50 opsmeren, dat is wel goed denk ik..

pff wat duurt een dag werken lang zo, moet jezelf er echt doorheen slepen.

jaa die sapph bhs zijn echt heel mooi. die ga ik over 3 weken meteen halen !!

dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden!

Nou. Mn 2e werkdag zit er weer op: na anderhalf uur kreeg ik alweer last van de postelastieken om de post doen :blink: Dus maar weer een gesprek met mn coach en dit keer ook met een collega (tevens een oude buuf en vriendin ;)) Zij heeft eerst even mn coach apart genomen, zo van: ze wil zelf niet klagen, maar ze heeft weer pijn . Mn coach zei, dat hij me niet naar huis wilde sturen, want dan moet de bedrijfarts er weer aan te pas komen en aangezien ik net in dienst ben ( 21 april was mn 1e werkdag) wilde hij niet, dat in mn dossier nog meer afwezigheid vermeld zou komen te staan ( ivm verlenging van mn contract later). Ik heb toen met hem en collega overlegd, hoe we het dan gaan aanpakken. Morgen begin ik een uurtje eerder, dan is er ook meer te doen. Ik blijf hetzelfde werk doen, maar bundelen doe ik niet meer. Ik sorteer en voeg bij elkaar en leg de stapel dan in t vak. Mn collega zal het dan bundelen en in de tassen doen. Maar op dat moment was er eigenlijk niks meer te doen. Hij stuurde me naar ons rookvertrek, met een bak koffie en de krant. Daar kon ik mn laatste uurtje in rust doorbrengen zei ie. Nou, al met al toch tof, dat ie man zo meedenkt en zowel t beste voor de zaak wil, maar zeer zeker niet ten koste van mijn herstel!

Eenmaal thuis ontdekte ik iets.. ik wilde even topless in de zon gaan zitten. Voor ik naar buiten ging, tilde ik één voor één mn borsten op, om naar mn littekens te kijken. En wat zie ik? Zo’n ‘ ader’ die verticaal naar beneden loopt! Ik had dit al eerder gezien en gelezen, maar wist echt niet meer hoe het heette en wáár ik het nou gelezen had: hier of op .nl. Na even zoeken bleek het hier te zijn en ik weet nu ook weer hoe het heet:

Mondor’s cord of ook wel Mondor’s Disease genoemd.

Niks ernstigs op zich, een bloedvaatje wat een beetje ontstoken is of zo. Met ibuprofen en warme compressen (wisselcompressen mag ook, het is voor de doorbloeding te verspoedigen) zal het met een aantal weken verdwijnen.

Nu weet ik ook, waar dat akelige gevoel gisteren vandaan kwam: het straalt een beetje uit, maar ik dacht dat het van binnenuit van mn tepels afkwam ( die deden nl ook behoorlijk zeer).

Plus dat mn littekens irriteerden.. dacht ik, maar dit is dus niet zo gelukkig ;)

Ik heb er een foto van gemaakt en deze zowel in mn album, als bij dit topic geplaatst..

@ Norita

Mooi zijn die Sapph's he?? :101: Ik heb me gelijk opgegeven bij die zaak, om gebeld te worden, wanneer de nieuwe collectie binnen is :43: Zij zegt, ongeveer de laatste week augustus.

Ik zal proberen om foto's van de mijne in mn album te zetten ;)

@ Booty

Hey meisie!!

Nog wel je sportbeha aanhouden hoor! Ik had gisteren even een Sapph aan en hoewel deze veel steun geven, 'wiebelt' het toch en ik kreeg er last van! Misschien is het een idee om een Sapph uit te kiezen en die als bikini bovenstuk te gebruiken? Volgens mij deed tietie dat ook en das best een goed idee :D aangezien ze zooo mooi zijn!!

Niet te hard werken he dames!!

Liefs!! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Trici,

Ik heb half met je meegelezen, moet er wat meer tijd voor vrijmaken. Hoop dat alles inmiddels weer lekker gaat. Blijft lastig wanneer je zwaar werk moet verrichten lijkt me. Ik lees wel weer snel mee, voor nu vast truste voor zo,

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pat! :D

Nouuuuu, ik ben gestopt met werken! Heb het nu 3 dagen geprobeerd, maar het is echt te zwaar! Eenmaal thuis gisteren, lag ik te huilen op bed van de pijn in mn borstspier/milt/rug aan de linkerkant ( ben linkshandig, dus doe t meeste met die kant) Dat ging me echt te ver. Ik belde de kliniek en legde uit wat voor werk het was... op zich lijkt t niet zwaar, maar de verpleegster zei, dat het te vergelijken is met 3 uur ramen lappen, achter elkaar :wacko:

Heb toen gelijk mn coach gebeld, om te zeggen dat het niet gaat. Ben benieuwd wat de bedrijfarts zegt, maar heb al besloten, als ze moeilijk gaan doen, neem ik nog net zo lief mn ontslag, want ben niet van plan om mn gezondheid voor een baas op het spel te zetten.

Nu gaat het wel weer, ben gistermiddag naar mn bedje gegaan en even lekker een paar uur geslapen. Vriendlief heeft alles weer uit handen genomen en me weer als een puppy naar de tuin gestuurd haha!! Het is zo'n schatje!

Volgens mij hebben we het allemaal druk op het moment ;) Ik heb ook niet altijd zin en tijd om achter mn pc te kruipen, zeker niet met dit mooie weer :101: Moet natuurlijk wel even een kleurtje opdoen voor Sensation morgen ;)

Liefs, xXx :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Trici,

Sensation, Nice! Geniet ervan! Ik ben nog steeds niet gaan stappen, komt nog wel. De Sapphs staan je prachtig!!! Ik heb er 2 gekocht, dezelfde maat, maar vraag me nog wel af of ik bij allemaal dezelfde maat pas. Sommige zitten me mogelijk toch beter in een F. Heb er nu 2 die prima lijken te pannen in een 75E, maar ik ben wel een hopeloos geval hoor. Heb altijd 'te kleine'bh's gedragen hihi, stom he. Al helemaal dat ik altijd maar push ups heb gedragen en dus ook altijd een 75D maar die vielen dan net over mijn tepel, hahaha... Ik denk nu dan ook dat ik voorheen met m'n eerdere borstvergroting al tegen een Ecup aanzat... Vandaar dat ik nu ongeveer 1 cup meer heb met die extra 110 cc en geen 2 cupmaten.

Anyways zag dat jij dus ook verschillende maten draagt, het is maar wat mooi past en lekker zit dus en niet zo letten op de maat misschien. Vind ze je iig top staan!

Vwb je werk, ke hebt gelijk hoor. Ik merk nu nog dat ik veel steekjes voel wanneer ik teveel doe. IK ben 3 weken vrij geweest en heb dan weliswaar een kantoorbaan, maar blijf het nu nog soms heel zwaar vinden. Ik geef je gelijk. Ga voor je gezondheid! Neem je rust en luister naar je lijf.

Liefs!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Trici . hoe is het met jou? wanneer moet je met de bedrijfarst spreken? is de pijn wat minder geworden? te veel vragen hahaha. ik vraag me af wanneer wij pijloos zijn. we zijn nu bijna 4 weken PO en nu nog steeds de stekende pijn,vooral aan de zij kant. is ook zo bij jou? ik ben benieuwd voldende week moet ik van af mandaag tot een met zondag werken alleen vrijdag vrij. in de zorg maken ze altijd hele mooie roosters :140: meid beterschaap en tot kijk.

Trici ik heb 2 sapphs gekocht.

De sapphs staan in mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

He pat,

Ze zijn echt supermooi hoor. Ik liet ze mijn man ook zien die had ook zoiets van krijg jij ze ook zo :blush::blush:

Nee wel een stukje kleiner hihi.

Ik krijg dus 350cc onder de spier dus dan zou er nog 20 tot 30 cc wegvallen hoor ik hier veel dus dat zal dan wel. Ik heb nu een slappe 75 a/b en ga voor een volle C kleine D.

31 aug. is de dag en dat is al snel hoor heb eerst nog 3 week vakantie dus dan vliegt de tijd helemaal voorbij.

Groetjes Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maelanie1975

Hey Patries!!!

Ff wat van me laten horen! Ben inmiddels weer aan mijn 3e werkweek begonnen en het gaat allemaal best goed! Zie veeeel herkenbare dingen in jouw berichten...de vreselijke rugpijn toen ik weer begon te werken, vooral mijn rechterschouderblad..., ik heb ook zo'n ader aan de onderkant van mijn rechterborst... Ik ben op een gegeven moment gaan slapen met een zwangerschapskussen...een goede aanrader voor de andere dames!! Het ontlast je schouders en nek goed.. We hebben allebei de 350 cc en bij mij is het momenteel een 70D, ik wil ze liever afgeslonken naar een 75C, maar dat zal nog wel gebeuren denk ik zo... Loop nog steeds met de sportbh om...dag en nacht...vanaf wanneer mocht ie ook alweer 's avonds af??? Wij hebben zaterdag Dance Valley en ik denk dat ik dan ook gewoon een sportbh draag...(zal hem goed verstopt houden...het staat zoooo charmant... :blink:

Ik moet wel wennen, want ik vind ze echt mega groot...maar dat zal gewenning zijn.. Voor de rest vind ik ze nog niet echt soepel...maar ik ben ook wel maximaal opgevuld...misschien scheelt dat ook nog..De onderkanten van de borsten zijn nog niet ok, die voelen heel raar aan en de tepels ook...veeeel te gevoelig nog...zenuwen zijn nog overactief...

En ik wil zooooo graag beginnen te sporten...aaahhh!!!! Wil over 2 weken beginnen met beenspieren en dan na 3 weken de buikspieren terug actieveren...borstspieren laat ik voorlopig nog met rust.

Ik ga zo weer ff aan het werk!

Zal eens wat sneller iets van me laten horen hiero...maar kon in het begin nog niet zo goed typen :154:

Tot gauw weer!

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo... nou vandaag weer gewerkt, na gisteren een uitgebreid gesprek met de bedrijfarts gehad te hebben!

Hij kon er helemaal in komen, dat het werk wat ik vorige week gedaan heb, toch te zwaar was en deze week dus nog meer aangepast: stapelen van folders ( bijv 3 soorten folders bij elkaar steken en in pakketjes van 25 bundelen) en ik heb vanochtend een mailing in envelop moeten steken.. nou dat is goed te doen :D nergens last van en was nog gezellig ook ;) Leuk hoor, tussen al die grijze postduiven haha! Hopelijk blijft het zo, voor de komende 2 weken!

@Listy:

Dank je wel ;) uhm... neem aan dat je mij bedoelt met 'Pat' hahaha! Maar van Pat71 zijn ze ook schitterend :101:

@Melanie:

Heyyyyyyyy meis!! Blij je ff te horen :43: En dat het werken goed gaat! Ook toevallig, dat jij ook 'mondor's cord' hebt haha! Heb je er last van? Ik niet echt, af en toe een beetje naar gevoel als mn behaband er op drukt en ik til mn arm iets op.

Bij mij is het een 75E/F en soms een 80E, beetje afhankelijk welk merk en model je draagt, denk ik ( Heb het idee, dat Sapph een beetje kleiner uitvalt dan andere merken..?)

Je sportbeha mag je nu 's nachts uitlaten!! :101: ( 4 weken dag én nacht, dan nog 2 weken alleen overdag ;))

Je zegt dat je 70D hebt en naar 75C wilt..? Ik denk, dat je meeste zwelling nu wel weg is, bij mij iig wel!! Maar 70D is mooi toch?? Toen ik je zag bij Roddi met de controle, vond ik ze niet overdreven groot bij je, wat ik zo in je truitje zag hoor ;) Precies goed eigenlijk hihi!! Als je dan nagaat, dat ik ook 350CC en best veel groter uitgevallen ben nu.... Maar bij mij zat er nog een en ander en daarom voelen ze ook al zachter aan! Ik kan ze al helemaal tegen elkaar drukken en heen en weer zwiepen whahahaha!! Push-up en zo zit ook allemaal prima, al doe ik dat nog niet want langere tijd gaat het toch zeer doen (minder steun)

Ik heb afgelopen zaterdag ook mn sportbeha aangehad naar Sensation.. errug charmant idd whaha!! Kijk maar bij mn foto's op Hyves (zwart/wit foto zie je t goed hihi)

De onderkant van mn borsten zijn nog gevoelloos, mn tepels juist overgevoelig :blink: niet echt prettig! Vooral als ik dus aardig wat gedaan heb, voel ik het in en rond mn tepel goed!

Ik wil deze week gaan beginnen met Zumba!! :D Nog wel even zonder armen, maar de rest moet wel lukken ;) Even de luie kilootjes er weer af, pffff!!

Heb je al zin in Dance Valley?? Hopelijk wordt het goed weer meis!!

Tot snel!! :54:

Liefs, Trici :116: xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.