Ga naar inhoud

--JinXx-- : 8 juni 2009 : Dr. Roddi : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 306
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

now now Patricia , je mag wel blij zijn. vrij van pleisters etc.. en ze zijn heel mooie geworden. de hechtingen zie je niet eens meer. ik vind het netjes gedaan. bij jou is snel gegan ik moet de 23 pas komen voor de hechtingen er uithalen. het jeuk zo erg zeg!!

Heb je niet gelijk je tietjes laten zien aan katja hahaha nu zijn haar borsten niet zo mooi als die van jou :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik kan niet anders dan na het zien vanje nieuwe foto"s nog een keer mijn bewondering uit te spreken,wat een megaboobs! Groot,maar toch ( nu al) behoorlijk natuurlijk,meid wat ben ik jaloers.

Fijn dat je pas over 3 maanden terug hoeft,teken dat alles geneest zoals het hoort,kun je er op je gemak van genieten en het indalingsproces zn gang laten gaan.( alhoewel ik vermoedt dat jouw borsten geeneens zo heel veel gaan veranderen nog van vorm)

Enjoy,groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je topic gelezen en ben natuurlijk benieuwd geworden naar je foto's, zou ik ze mogen zien?

hey suffie, tuurlijk mag je ze zien :D WW heb je inmiddels ontvangen ;)

@Norita ;)

Haha mss niet, maar ik vond haar wel altijd al bijzonder en een uitstraling hebben en moet zeggen, nu ik haar in t echt gezen heb... ja ze is zoals ze ook echt op tv is! een mooie meid.. ( wel 1 die ' ff' snel winkelt in de P.C. Hooftstraat, maar ok, haha ;)) al met al toch een gewone meid ;)

@itsme78

Dank je wel meis, kan nie anders zeggen!! :blush: Echt lief van je!!

liefs allemaal!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi JinXx,

en weet je al welke cupmaat je hebt? Ben erg benieuwd, bij mij zijn ze namelijk groter uitgevallen als gedacht. :rolleyes:

Fijn dat het al zo goed met je gaat.

X Ilse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ilse :)

Ik weet nog niet precies waar ik op uitkom, maar heb nu een sportbeha van fila maat 80DD/E

Volgens mij heb ik niet echt veel zwelling meer, dus hopelijk blijft het zo ;)

liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even weer een update :)

Pffff, ik dacht dat je na de eerste week die enorme druk op je borst bij het wakker worden wel kwijt zou zijn! Het is even minder geweest, maar vanochtend voelde het alsof ik een stalen band bovenaan mn borsten had zitten :wacko: Heb toen maar paracetamol genomen, maar het heeft zeker anderhalf uur geduurd, eer het wat minder werd! De bovenkant van mn linkerborst (denk bij de rand van de prothese) voelt mn huid ook wat beurs, als ik met vinger erover wrijf. Net of het blauw is, wat niet het geval is. De bloeduitstorting tussen mn borsten is bijna weg, linkerkant zit ie nog wel. Ben inmiddels begonnen met de siliconenmatjes. Volgens mij worden de littekens al minder dik :D Heeft iemand dat ook gehad: dat je litteken dik aanvoelt, met bobbeltjes erin? Ik denk dat het nog hechtdraad of zo is! Ze zien er iig wel rustig uit, dat is het belangrijkste!

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ja! Bij mij voelen die littekentjes ook dik en bobbelig maar heb het idee dat het nu wel minder wordt. Zijn ook minder rood en ze gaan er steeds beter uit zien. Heb 24 uur per dag die matjes opgeplakt en heb het idee dat het goed werkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

ik ben blij dat ik niet de enige bent patricia. ik heb gistere een rot dag gehad. ik dacht dat ik misschien iets te veel had gedaan in huis. maar ik had precies wat je zegt. pijn aan mij link.borst aan de boven kant. ik heb 2 paracetamol ingenomen en op bed gaan liggen. ik vond het eng. ik dacht dat ik iets fuit had gedaan maar is bij jou ook zo.

Ik heb op moment ERG gevoelige tepels. ik kan bijna niet eens mij jas dragen. het doet pijn. is bij jou ook zo? voor de rest zij ze iedere dag beter.

ik word alleen gek van het niets doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

ik ben blij dat ik niet de enige bent patricia. ik heb gistere een rot dag gehad. ik dacht dat ik misschien iets te veel had gedaan in huis. maar ik had precies wat je zegt. pijn aan mij link.borst aan de boven kant. ik heb 2 paracetamol ingenomen en op bed gaan liggen. ik vond het eng. ik dacht dat ik iets fuit had gedaan maar is bij jou ook zo.

Ik heb op moment ERG gevoelige tepels. ik kan bijna niet eens mij jas dragen. het doet pijn. is bij jou ook zo? voor de rest zij ze iedere dag beter.

ik word alleen gek van het niets doen.

Hey wijfie!

Nou, ik ben ook wel eens bang, dat ik teveel doe (en voor mn gevoel doe ik al niks, maar toch..) Die pijn bij mij komt denk ik, doordat ik 's nachts lig te woelen, half op mn zij draaien me dan met mn armen weer op rug draai. Of bijv dat ik naar beneden ben gezakt en met mn voeten tegen t voetenend aan kom en dan ook weer me met mn armen omhoog druk. Dus zet ik veel kracht met mn borstspieren, lijkt me :139: Mijn tepels zijn ook wel gevoelig (voel ze de hele dag schuren tegen mn BH) maar heb er niet zo heel veel last van. Zeker niet zo erg als jij! Nu zal dat het herstellen van de zenuwen zijn, denk ik. Ik heb dat ook in mn oogleden gehad en ik moest 2x per dag mn oogleden ook zacht masseren met calendula, om zo het herstel en het gevoel in de oogleden te versnellen. Ik doe dus ook 1 a 2x per dag mn tepels insmeren met calendula en dan zachtjes inwrijven. Niet echt hard masseren, want dat mag niet met deze protheses, maar echt alleen de tepel. Gewoon rondjes draaien. Ik moet zeggen, dat het wel helpt...

Ik loop ook wel een beetje tegen de muren op van verveling haha! Zeker als ik een slechte nacht heb gehad, dan wél zin heb om iets te gaan doen (stad in of zo) maar dan eigenlijk te moe ben, pffff!

Maar jaaaaaaaaaaaa :101: is allemaal voor een goed doel hihi!!

Liefs, xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

weet iemand hoe snel je die siliconenmatjes mag gebruiken? Ik ben nu ruim 4 weken verder maar heb nog steeds draadjes die er uitkomen?!?

X ilse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi !lse

Draadjes die eruit komen ?? :107:

Ik vroeg aan mn pc, of ik mocht beginnen met smeren van littekencreme en dat mocht. Als de wond dicht is, mag je smeren en vlgs mij geldt hetzelfde voor de matjes: als de wond dicht is.

Het zijn oplosbare hechtingen, maar ik begrijp dat ze bij jou eruit blijven komen?

Anders moet je je pc even bellen misschien...?

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt ik zal ook mij tepels smeren met calendula. ik heb ook de neiging om omhoog te komen op bed met mij armen. ik moet heel goed na denken hahaha. ik heb vandaag veel in stad gelopen. het ging goed. is toch niet slecht om te lopen of wel? ik doe verder niets. we hebben gewoon lekker gewinkel met de kids. thuis mag ik toch niets doen :45: hahaha dan maar kopen ... :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Patricia.

Ik ben vandaag in A'dam geweest en de hechtingen zijn eruit . lekker !!! het was heel mooi zij de docter. en ik moet over 4 weken weer komen voor control. ik heb aan hem gevrag over de siliconemaatjes maar hij zeg dat ik na 6 weken mag gebruiken als ik dat wil. soms help als het nodig is, zegt hij. maar nu absolut niet. ik mag s'morgens en s'avonds goed invetten. ik zei over de calendula gel. en dat vond hij ook goed. maar in staad heb ik een olie gekocht bij the BOODY SHOP en is vitamin E Facial oil. ik ga kijken of het werk. ik ben wel blij zonder die hechtingen. haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb aan hem gevrag over de siliconemaatjes maar hij zeg dat ik na 6 weken mag gebruiken als ik dat wil. soms help als het nodig is, zegt hij. maar nu absolut niet.

Ohhhhh :107: waarom nou pas na 6 weken dan?? Ik ben 2 dagen nadat de knoopjes eruit waren al begonnen!

En mn littekens zijn al helemaal lichtroze. Wel nog een beetje dik, maar daar zijn de matjes juist goed voor.

Enige voorwaarde is dat je wond dicht is.

Heb jij misschien gewone hechtingen en geen oplosbare?? Dan is het nu niet helemaal dicht, of zo?

Die olie is lekkerrrr van de body-shop :101:

Liefs, xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet presies waroom het niet mag. hij heb gezeg dat op momment niet goed was . en dat alleen moet vette houden. bij mij is ook alles dicht . ik moet ff kijken hoe ik fotos weer kan maken. mijn fotokamara is denk ik kapot :mad:

bij mij is ook een hele klein lijntje geworden. ik denk dat straks heel wenig kan zien. ik ben heel erg tevreden met deze cirug moet ik eerlijk zeggen.

meid maar doe wat je denk dat het goed voor je is. of anders kan je ook nog aan je PC vragen. ik doe nu ff zo met olie of calendula gel. en als ik de zon wil moet smeren met factor 60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve Trici,

Heb een en ander gemist de afgelopen weken. (lees maar ff in mijn topic) daar heb ik trouwens net een antwoord gegeven op jouw vraag over de matjes.

Ik begrijp ook niet goed waarom er hierboven over zes weken wordt gesproken. Dit is nu mijn tweede operatie dat ik ze gebruik en het is gewoon zo dat zodra je littekens dicht zijn je ze mag gaan gebruiken.

Affijn, heb dus wel even flink door moeten lezen in je topic hihihi. Vind het jammer dat ik je niet heb kunnen steunen, gelukkig zie ik dat je genoeg belangstelling van de andere meiden hebt gehad.

Nou....gooi dat ww even in mn box, ben echt heeeeel benieuwd meid.

Liefs ESJ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Triciiiiiiiiiiii, wat zijn ze MOOI geworden!

haha, SUPER! Ik las dat je nieuwe foto's had geplaatst, maar nog geen mogelijkheid gehad ze te bekijken. Nu net thuis, dus ff gespiekt, ziet er echt geweldig uit! Nog even en dan weet je niet beter meer, gaat toch best snel. het lijkt erop of ze ook steeds zachter zijn al? Super, geniet ervan!

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha!! Dank je wel, Pat!!!!

Ja ze zijn al aardig zacht en soepel :D Soms nog wel dat stuwing-gevoel, maar ik denk dat dat komt als ik bijv druk bezig ben geweest, of gestresst ben (kan dat daardoor?) En mn tepels zijn nog wel gevoelig, maar niet heel erg vervelend. Littekens zijn ook al mooi :D Af en toe jeuken ze, maar dat is alleen maar een goed teken!

Liefs, xXx!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

Ik had hetzelfde, wanneer ik te veel deed, steekjes, prikkels en die stuwing in het begin, dan stonden ze bol en voelden keihard aan. Is dus wel normaal. Ik voel nu enkel nog wat steekjes wanneer ik te veel hooi op m'n vorkje heb genomen. Maar ik heb echt heel lang bijna niets gedaan. Dus rust heb ik genoeg genomen. Ik draag nu voor het eerst bh's eindelijk na 10 weken. Da's wel wennen hoor. Ze voelen 'anders' als ik in de avond m'n bh uit doe.

Maar ik ben zo blij dat het achter de rug is. Iedere dag geniet ik meer. Ook mijn borsten worden steeds mooier van vorm nu. Vorig jaar was ik nog echt niet te spreken over een nieuwe ingreep, maar nu ik erop terug kijk ben ik zo blij dat ik er voor gegaan ben. Heerlijk.

Liefs, :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooohhhh ik kon het echt ff niet laten, hahaha!!

Ik ben helemaal weg van Sapph (wie niet ;)) en met het zoeken op internet kwam ik DE boxer tegen, die mijn zoon zo graag wil hebben: grand-prix (hij is helemaal gék van die ruitjes ;)) dusssssssss mijn zoon heeft nog eerder dan ik 'zijn eerste Sapph :154:

Maar liep vandaag in Rijswijk even te winkelen, ik moest mn router omruilen, want mijn provider's modem is erg lastig grrrr!! Gelijk maar even naar V&D en Livera gelopen.. ff kijken hihi! En dus ook even gepast!

Mn maat is op dit moment 75F/80E (afhankelijk van welk model)Wauw!! Ik denk niet, dat het nog verandert, maar heb vd zekerheid nog niks gekocht! Wel net even op de site gekeken... de lijn die eraan zit te komen én de beach-lijn zijn weer schitterend!!

Nog 3 weekjes :rolleyes:

Liefs, xXx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, ja, oke, ik moet toegeven, zat er naast. Je hebt je 75F! Hahaha... en ze zien er ook nog helemaal top uit! Ik wete niet meer wie dit al gokte, maar ze had het bij het juiste eind. Gaaf hoor! Aftellen is begonnen en strakkies op naar de leukste bras! :rolleyes:

:101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames! :119:

Ik moet nog naar mn bedje, maar wilde even een kleine update doen:

Ik ben gek op grote dance-evenementen en vandaag had ik dus Awakenings Festival, op Spaarnwoude!

Lekker rustig aan gedaan, dat lukt ook wel heel goed op zo’n techno-feestje als dit ;)

Ze hadden regen voorspeld, met kans op hagel en windstoten zelfs, maar het is droog gebleven en we hadden zelfs de zon, die hard moest ploeteren om door de wolken te kunnen komen!

Er wel voor gezorgd, dat ik niet in een te dichtbevolkt stuk terechtkwam, want voelde de ellebogen al stoten, in gedachten (auw). Dus een lekker plekkie aan het eind van de tent, bij de opening, waar veel frisse lucht binnenkwam, werd ons stekkie van 14:00 tot 22:30 :43:

Ik heb ook echt van begin tot eind alleen maar gedanst, ben geen enkele keer gaan zitten!!

Enige waar ik echt stil bij bleef staan, was dat ik niet wild met mn armen moest doen. ;)

Ben nu ook behoorlijk bekaf, maar geen last van mn boobies!

Op naar volgende week: Sensation white: 10th edition :43:

Daar is de muziek veel braver als vandaag dus wild dansen zal er dan op zeker niet inzitten hahaha!!

Zo en dan nu gauw een paar uurtjes slapen ;)

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies!

Vandaag 3 weken PO, dus weer ff fotootjes gemaakt :D

Moest me er wel ff toe zetten, want ben al de hele dag misselijk/pijn in mn maag pffffff! Ben vanmiddag maar terug mn bed in gegaan voor een uurtje :blink: Gelukkig wel iets geholpen. Daarna toch even in de zon gezeten, mét mn ventilator erbij, want heb hier geen zuchtje wind in de tuin en dan is het gauw een graadje of 40! Maar met mn wapper is het wel uit te houden :154:

Gelijk even mn bikini van vorig jaar aangetrokken... hahaha lijk pamela wel jeetje :blush:

Morgen weer officieel aan het werk! Moest vandaag al, maar mn coach wilde toch nog even góed doornemen, wat ik nu precies niet mag doen, heeft zelfs nog de email van de bedrijfarts erbij gehaald ;) Daar stond duidelijk in, dat ik (vanaf vandaag gerekend) nog 3 weken niet mag tillen/strekken, sjouwen... dus aangepast werk is geregeld :D.

Foto's staan in mn album! :101:

Liefs, Trici :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.