Ga naar inhoud

--JinXx-- : 8 juni 2009 : Dr. Roddi : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hey meid,

Nou,dat is nou precies waar ik op gehoopt had ze zo ongeveer te krijgen...ben best een beetje jaloers,maar erg blij voor jou,tuurlijk gaan ze nog veranderen,maar kan niet anders dan dat ze helemaal geweldig worden!!!

Werkelijk fantastisch.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 306
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ehhh wijffie ziet er super uit hoor!!

en wat zijn ze groot hihi

mooi hoor. en lekker blauw nou dat trekt vanzelf wel weg

:116:

nog 5 daagjes voor mij.. whoehoee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi hoor! Flinke boobs!

En ze zien er meteen al zo natuurlijk uit....

Als je van je zelf minder borstweefsel hebt, dan liggen ze er in het begin zo bovenop, maar dat heb jij dus helemaal niet, toppie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel, meiden! :blush:

Idd Ik71, ze voelen ook niet hard aan! Mn vriendin was hier net en die wilde even voelen haha! Ze was echt verbaasd, dat ze zo zacht en toch stevig aanvoelde! Toen zei ik ook, dat ik natuurlijk nog het een en ander had ;)

Ik blijf ook maar kijken hahaha!!

xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net ook even je foto's bekeken, ze zijn super!

Echt je zou nu al niet meer zien dat ze niet heloemaal echt zijn.

Goed smeren tegen de blauwe plekken. Hopelijk helpt het bij jou iets beter dan bij mij ;)

Ow en de mijne voelen nog niet zacht hoor. Mijn vriendin belde gister en vroeg wanneer ze mocht komen voelen, heb gezegd dat ze nog even geduld moest hebben :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik gisteren al het tape verwijderd vanwege de jeuk... vanochtend ook heel voorzichtig de pleisters (van mn drains) eraf gehaald! Ik werd om 4u wakker, werd gek van de jeuk daar. Heb nu ook uitslag van het tape, dus net even de geirriteerde huid ingesmeerd met calendulazalf.

Verder helemaal geen pijn, alleen bubbels haha!

Mn teamleider belde me net, om te vragen hoe het ging ;) Of mn herstel verloopt zoals het moet en of ik dan over anderhalve week in staat ben om langs de bedrijfarts te gaan. Dat zal wel lukken ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk, dat het tape eraf is en zo, maar heb nu (behalve geborrel) ook onwijs jeuk rondom mn tepels en mn tepels zelf :107: En dat terwijl ik verder geen gevoel heb daar!! Das raar zeg! de huid van mn borsten prikt en kriebelt zogezegd! Hoop, dat dat wel afneemt, de komende dagen! Heb het wel ingesmeerd (voorzichtig) dat helpt wel iets. Ik denk (hoop) dat het nog van de lijm van het tape komt, al zat dat niet óp mn tepels, maar goed..

Herkent iemand dit?

Liefs, Trici

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patricia, :48:

De jeuk bij mij is niet zo erg als ik de calendula gel gebruikt . voor de rest gaat alles prima!!! :35: iedere dag gaat het beter. ik doe nog niets natuurlijk. ik heb een lieve dochter die veel mama wil helpen. zij heeft vandaag mij haar mooi gekamt. mij zoon weet van niets , hij heeft niets door hahaha manen hahaha.:lol::P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, de jeuk is echt van het tape :139: Want je ziet een hele rode 'band' lopen, waar het gezeten heeft!

En precies waar mn behaband zit, onderaan tussen mn borsten ook echt allemaal bultjes. Ik smeer liever niet met mn eczeemzalf, want daar wordt de huid zo dun van en tussen mn borsten is de jeuk het ergste, maar ook de huid al dun van zichzelf! Heb gelukkig zo'n 'coolpack' , die leg ik over mn borsten en druk het in het midden ertussen. De kou haalt de jeuk ook weg voor even. ( Heb ooit eens een giga aanval van eczeem gehad en had toen 6 van die coolpacks, die ik allemaal tegelijk nodig had, over mn hele lijf).

Lief, dat je dochter mama zo wilt helpen hihi! En tja mijn zoon is al 14, die vraagt gewoon elke dag: en hoe is t nou met je tieten, mam? :154: Maar ook wel bezorgd hoor ;) vraagt ook of ik me goed voel, geen pijn heb enz!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Auw auw auw!

Daarom heb ik dus geen tape gehad. Ja ik denk 10 min, ze waren vergeten dat er geen tape op mocht. Dus ik werd wakker met tape en die werd er gelijk weer afgehaald, gelukkig geen uitslag.

Van de pleister waarmee ze iets op mijn been bevestigd hadden had ik ook uitslag en dat heeft er hooguit een uur gezeten.

Hopelijk zakt de jeuk snel. Ik smeer dan ook calendula

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tietie :D

Dank je wel voor je berichtje! Had het idd bij jou gelezen en ook aangegeven bij de kliniek, dat ik allergisch kán reageren op pleisterlijm..

Ik smeer ook met calendula ( ik zweer erbij ;)) alleen werkt het niet tegen de jeuk, ja heel eventjes. Dus toch maar héél dun mn hormoonzalf alleen op de bultjes gesmeerd en verder calendula en koelen! Morgen zal het beter zijn, want die hormoonzalf werkt wel als een speer !

Liefs, xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patricia

wanneer mogen we de armen omhoog doen? ik ben zo bang om iets te doen. ik doe niets, alleen lopen naar buiten , en eten doe ik ook alleen. en ik moet nog ff wennen aan de gewicht van mij borsten. ik voel toch iets op mij spier . hoe is het bij jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Norita,

Als het geen pijn doet en achteraf ook niet dan mag je je armen zo bewegen als dat het lukt. Pijn is de grens zeg maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt Merel .

ik zal dan ff aan kijken. als ik een trui moet aan doen doet net onder of naast mij oksel een beetje pijn( dus de borstpier aan de bovenkant) ik doe liefs alleen open blusjes aan. maar ja is mij 5de dag pas. ff geduld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan bijv niet iets van de tweede of bovenste plank uit mn keukenkastje pakken doe dat dus ook niet. Maar kan bijv wel mn hand in mn nek leggen met mn elleboog iets boven schouderhoogte (om mn haar uit mn nek te tillen zogezegd) en dan voel k heel klein btj spanning bovenin mn borstspier.. en gelijk als ik mn arm laat zakken weer borrelen ;)

Vannacht weer een beetje op mn zij geslapen, wat ik eigenlijk niet wil maarja t gaat vanzelf . Verder is de jeuk nu gelukkig een stuk minder!! :43:

Mn blauwe plek net even lekker ingesmeerd met arnica en ff mn beha uit! Lekker even luchten hahaha

xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zo voel ik ook maar wat je zegt BORRELEN , dat heb ik niet. ik heb alleen de eerste dag gehad en niet meer. ik voel ze eigelijk lekker strak aan. ik voel ze ook niet een en weer gaan. ik ben ook niet veel blauw . alleen 2 of 3 kleine plekjes. zal ik nu nog blauw plekken kunnen krijgen?

morgen mij man weer werken ,dus ik weer alleen in huis. dit wordt niets hahaha. maar ja voor een goede doel hahaha :127:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het borrelen wordt wel iets minder en ook anders.. voelde het eerst echt als belletjes, nu lijken de belletjes kleiner, dus voelt het een beetje als de schuim die je krijgt als je cola inschenkt ( haha wat een vergelijking, maar zo voelt het echt!)

Gelukkig trekken mijn blauwe plekken ook weg! Ik denk niet, dat je nu nog blauwe plekken erbij krijgt hoor meid! De plekken die je hebt zullen nu ook verkleuren en van lieverlee verdwijnen! De mijne is nu meer groen/geel met hier en daar nog wat paars hihi! Lekker fleurig hm hm !

Liefs, xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bubbelen herken ik ook hoor Patrice! Vooral als je de bh aandoet begint het gebubbel. NU al een paar dagen niet links gehad maar nog wel rechts. Ik zie dat maar als een goed teken dat de rechter ook gaat zakken!

Ja, ja, zo te horen staan jij er gekleurd bij! Hmm, hopelijk doet het niet teveel pijn!

Groetjes!!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel!

Bij mij borrelt vooral rechts, links eigenlijk bijna niet! De blauwe plekken doen geen pijn gelukkig ( ja als ik er op druk, maar verder niet) Wat wel begint te komen, maar zie dat als een goed teken: pijn of iig een onprettig gevoel in mn tepels. Ze waren eerst helemaal gevoelloos, maar sinds vandaag dus wat pijnlijk. Beetje zoals je kan hebben tijdens een menstruatie en zoals bij het voeden toendertijd ( had toen een kloofje, auw!! )Ik denk, dat de zenuwen daar aan het herstellen zijn...? Beter :101: want mijn tepels zijn wel een grote 'erogene' zone haha! :blush:

xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi! ja, ik voel dus nog helemaal niks in mijn tepels! Helemaal gevoelloos dus enne... nouja, bij mij zijn ze ook wel onderdeel van zeg maar... Dus ik hoop dat bij mij die zenuwen ook snel gaan herstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames! :D

Hier weer even een update! De eerste week zit erop :101:

Kom net terug van mn eerste controle. Dr. Roddi vond het PRACHTIG geworden hahaha!

Zag er allemaal keurig uit. De knoopjes weg geknipt, en ik mag nu weer lekker douchen en ik mag gaan smeren! Moet me gewoon lekker rustig houden ( ook omdat ik bloeduitstortingen heb, zei hij.. waarom dat precies is, zei ie niet, maar zal mss te maken hebben, met dat deze niet erger moeten worden of zo…) Verder hoef ik pas over 3 maanden terug te komen ;)

Hij vroeg nog wel, of ik ze zelf ook mooi vond en ik antwoordde : PRACHTIG!! Hahaha!

Mn kamergenootje ook nog even gezien: Melanie :43:

Jij was lekker opgelucht, he meid? Eindelijk die hechtingknoopjes weg, dus mss minder steken nu!!

Nog even een leuke off-topic anecdote: Mn vriend en ik waren ruim bijtijds van huis gegaan i.v.m files en zo. Dus nog even in de buurt van het Museumplein een plekje gezocht voor een bakkie koffie. Zien we een leuk tentje op de hoek, lopen erheen om te gaan zitten. Op het hoekje zaten al 2 meiden, waarvan er 1 aan het telefoneren was… Ik hoorde het direct aan haar stem en na nog even goed gekeken te hebben…. Zaten we uiteindelijk naast Katja Schuurman en haar zusje Birgit! Hahaha, tja Amsterdam Amsterdam.. de stad waar alles kan ;)

Liefs! :116:

P.s. nieuwe foto's in mn album!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.