Ga naar inhoud

--JinXx-- : 8 juni 2009 : Dr. Roddi : Boerhaave


Aanbevolen berichten

ik heb vandaag op mij rug gelegen ,dus zonder kussens en dat was wel ff lekker. wel iets moelijker om uit bed te komen. ik ben beniewd hoe ik vannacht zal gaan. mij 2 nacht met boobies. wanneer zijn jullie op de zij gaan slapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 306
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Volgens mij is dat ook weer verschillend bij iedereen, maar begreep dat het 'rugslapen' vooral belangrijk is voor het inkapselen..?

Hoe voel je je inmiddels, meis?? Heb je nog pijn?? Zal zo weer ff spieken in jouw topicje ;)

xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee gelukkig geen pijn, maar nadat ik mn haar gewassen heb voel ik in mn rechterborst steeds belletjes hihi! Alsof je een opkriebelend boertje op voelt komen, maar dan in je borst whahaha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia!

Nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!! Alles is zo herkenbaar, luchtbelletjes, knisperen, jeukende littekens.... ha, ha! Voor de rest gaat alles goed volgens mij! Kan je inmiddels al een beetje op je zij slapen? Hoe gaat het verder met de pijn? Ben je tot nu toe tevreden over het formaat?

Mag ik ook je ww, kan ik helemaal "meepraten," wel zo gezellig!

liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sliep na dik een week wel regelmatig half op mijn zij, ik denk net als jij het omschrijft... een beetje op je heup hangen, maar met je bovenlijf meer naar je rug toe. Ik legde dan een kussen tegen mijn rug, zodat ik wat steun had. Effe volhouden meiden! Het is allemaal voor een heeeeel goed doel!!! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia!

Nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!! Alles is zo herkenbaar, luchtbelletjes, knisperen, jeukende littekens.... ha, ha! Voor de rest gaat alles goed volgens mij! Kan je inmiddels al een beetje op je zij slapen? Hoe gaat het verder met de pijn? Ben je tot nu toe tevreden over het formaat?

Mag ik ook je ww, kan ik helemaal "meepraten," wel zo gezellig!

liefs Patricia

Hey Patricia :D

Haha ja had hier al het nodige gelezen over belletjes en geluidjes en zo, gelukkig wel, anders schrik je je rot volgens mij whaha!! Blijkt maar weer, dat zo'n forum echt zn nut heeft :43:

Ik heb geen pijn meer, af en toe een steekje aan links of rechts buitenkant, maar ook dat las ik hier al ;)

Ik zit nog ingetaped, dus kan er nog weinig over zeggen, maar wat ik er zo van zie ( en dan vergelijk met anderen, zoals Pacha, die ook tape had) ben ik zeer tevreden :D kan nie wachten tot het tape eraf gaat hihi!!

@ Nina:

Hahaha ja zo lig ik idd ongeveer ;) Is best te doen en zeker omdat het voor het boobedoel uhm goede doel is whaha!!

Liefs, xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw!! Ik kan natuurlijk nog niet heel veel zien maar er zit wel degelijk iets onder dat tape dat is wel duidelijk en het lijkt meer dan een C-cup!! Ha, ha!! Ben erg benieuwd wat er straks onder het tape vandaan komt! Wanneer mag het er officieel af?

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Damn...dat belooft een hoop goeds...!! ( jaloers)

Hoop dat je herstel vlot gaat.

Groetjes

Dank je wel meis!! Maar ik vind de jouwe ook echt mooi, hoor!! En al helemaal nu ik weet, wat je er voor over hebt ghad en heb moeten doorstaan!! Ik denk niet, dat ik dat getrokken zou hebben, echt waar!

:54::116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis! Ook goedemorgen :D

Blegh nee heb slecht geslapen dit keer.. werd rond 4u wakker, iets teveel op mn zij en dat deed zéér :139:

Toen maar wel even pijnstiller genomen!

Ja ik ben zelf ook zoooo benieuwd hoe het onder het tape eruit ziet hahaha! Ik moet zeggen, dat de keuk nog redelijk te verdragen is...

En hoe was jouw nacht?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend is dat he.

ik zag al de tijd staan van je berichtje,ik denk die heeft niet goed geslapen.

over een paar dagen zal je je al zoveel beter voelen,het is ff doorbijten,maar ja denk maar zo

het is allemaal voor een goed doel.

En als straks de tape er af is,denk je helemaal...JIPPIE...

maar ik snap wel als je moe bent,ben je ook niks waard.

vanmiddag ff tukken...heb ik ook gedaan gister,maar meer omdat mijn kids zo slecht slapen,lol.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker ff een tukkie doen vanmiddag ;) Gisteren en eergisteren ook even gdaan! Al is het maar een uurtje!

Zeg ik net nog, dat de jeuk best meevalt.. nu begint het tussen mn borsten, onder het tape te jeuken grrrr, haha!

Kan er nét bij met mn vinger gelukkig hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb goed geslapen. om 4:00 wakker geworden , ik heb meer laast van mij rug dan van mijn borsten.hahaha. ik ben toen om mij zij gaan liggen met een kussen achter op mij rug en een tussen mij benen, andere onder mij hooft (nekkussen) ik heb tussen al deze kussen lekker geslapen. hahaha.

Ik neem nog steeds op tijd paracetamol en naproxen. ik wil geen pijn. en is als nog boven mij arm richtig mij oksel gevoelig. ik wil zo graag mij armen omhoog doen. ff geduld . deze dagen zij niet zo leuk. wanneer kan ik gewon normaal bewegen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maelanie1975

Hoi Jinxx!

Ik lag naast je in de kliniek!

Fijn te lezen dat het met jou zo goed gaat allemaal!! Met mij helaas wat minder...ik heb veeeeeel pijn onder mijn rechterborst, alsof ik met een mes gestoken wordt..ai ai.. Slik dus nog steeds om de 4 uur paracetamol en s morgens is het het ergste... Misschien kennen andere vrouwen dit ook? Wil al naar de kliniek gaan bellen.. En ik heb de tape niet meer om...Paul heeft die maandag verwijderd en meteen een bh omgedaan...omdat ik meteen al pijn had aan die borst (volgens mij heeft de draine daar gezeten ofzo..).

Slaap ook nog heeeeel veeeel, maar dat zal wel goed zijn voor het herstel.

Zal je maandag wel zien, ik moet net na 19 uur bij dr Roddi zijn!

Groetjes,

Melanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de eerste nachten zijn het ergste hoor.

De eerste 3 nachten werd ik tussen 3 en 5 wakker en kwam ik lastig terug in slaap.

Ik heb vannacht aan een stuk door geslapen, erg lekker alleen ben je zo stijf als een plank als je wakker wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi PAtricia!

Lastig hoor, die tape! Wanneer mag je dat eraf halen? Scheelt een hoop in de jeuk denk ik!

De 5de nacht ging slapen op mijn zij goed gelukkig met afwisselen op mijn rug. Als ik naast me ook kussens legde kon ik daar half op liggen zodat je een beetje op je zij ligt, hielp bij mij wel!

Groetjes,

Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames!! :D

Ff als eerste : Heyyyy Melanie :43: Ik was al aan het zoeken en kijken bij het voorsteltopic, of je inmiddels al was aangemeld haha! Meis, wat vervelend, dat je zo'n last hebt! Waarschijnlijk is het niks ernstigs, maar je kan altijd de kliniek bellen natuurlijk! Al was het maar voor je eigen gemoedsrust! Ik moet om 19:10 maandag, en ik zal wel weer bijtijds binnen zijn ( al dat drukke verkeer en zo, ga ik ruim bijtijds van huis ;)) dus ik ga je zeker ff zien :101:.

Wel lekker, dat je geen tape meer hebt, al geeft dat wel steun, maar de jeuk, pffff!! Denk, dat ik het er zelf maar afhaal vanavond of morgen!

@Merel: Ja het jeukt enorm nu en helemaal met die nieuwe BH want dat is ipv 85C (triumph) een 80DD/E, dus de omvang zit nu strakker en dan drukt t tape helemaal in mn huid! Maar deze BH zit gewoon beter!

@Tietie: Ja ik word ook tot nu toe elke keer rond 4u wakker, al was t maar om te plassen haha! Maar dan voelt het zooo zwaar en stijf vooral tussen mn borsten! Daar heb ik dan vanochtend vroeg nog wel even een pijnstiller voor genomen want dat deed echt zeer, maar verder geen pijnstillers meer nodig!

Liefs, xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

JAAAAAAAAA het is eraf!!! YEAH :43:

Wat een opluchting zeg!! Voelt echt 10x beter en prettiger, geen jeuk meer! Maar snap nu wel waar de pijn tussen mn borsten vandaan kwam: Ben daar uhm... behoorlijk!! blauw !! Ook links iets blauw, maar daar voel ik weing van. Nu het tape eraf is, doet het ertussen ook minder pijn ;)

Maar vooral...... ik vind ze zooooooo mooi!!! hahaha!! Ik had voorbeeldfoto's meegenomen en 1 van die foto's was mn favoriet en zo zien ze er ook uit! :101: Nu zal het natuurlijk allemaal nog veranderen, maar ik vind ze helemaal superrr!! Kan wel dansen v blijdschap! ( * doet poging.. auw nee toch maar ff niet, hihi * )

Fotootjes staan in mn album!!

Liefs, xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaj!!

Ja mooi hoor! Ze zijn echt meteen al mooi van vorm en inderdaad, je bent lekker blauw! Ik denk ook wel dat je een goede E cup hebt! Fijn dat je hebt gekregen wat je wilde. Geniet ervan!

Liefs, Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.