Ga naar inhoud

--JinXx-- : 8 juni 2009 : Dr. Roddi : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Patricia de anestesist heeft mij nog niet gebeld . ik vind het raar. En wanneer moet ik beginen met de antibiotica? als ik morgen nog niet hoor dan ga ik zelf bellen. en vragen waar ik de medicijn moet gaan halen etc.. heb je wel nu de medicijnen?

Meis, ik heb geen medicatie voorgeschreven gekregen! Ik lees het hier wel hier en daar, maar volgens mij doet niet elke kliniek dat?

Ik slk nu alleen 3x daags 2 arnica tabletjes en neem 3x daags 20 druppels enchina force

@Ik71 :

Ja ik ga morgen idd maar even een nieuwe ticker maken, bedankt voor je tip :D

WW is naar je toe ;)

xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 306
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

En meis al een beetje zenuwachtig??? lekker he die gezonde spanning,die paar daagjes zijn zo voorbij en dan heb je een mooie tweeling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pacha :D

Ja begin nu wel zenuwachtig te worden, maar het zijn van die vlagen. Ene moment is het meer ongeduld en andere moment weer van: pff waar begin ik aan?

Ik slaap ook heel slecht, zie bijna elk uur wel voorbij komen op de wekker grrrr.

Gelukkig vandaag een drukke en lange werkdag! Gaat de tijd lekker snel en is maandag weer een stukje dichterbij haha!

liefs, xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

YEAH!!

Linkje in mn handtekening is gelukt :43:

Dank je, Ik71 :54: !

Net even de kliniek gebeld, om te checken of mn geld binnen was en gelukkig, ze hadden het ontvangen ^_^

xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia,

Lekker verwarrend met onze namen he?! Hoe gaat het met je? Ben je nu daadwerkelijk op een D of dd uitgekomen of ishet nog te vroeg om daar wat over te zeggen? Hoe verloopt je herstel?

Ik las je stukje nog even over die PC in Utrecht, geeft maar weer aan hoe belangrijk een eerste indruk is he! Alsof je een pak koekjes komt kopen!!

Ik ben in Venlo geopereerd. Is mij okk erg goed bevallen. Ook super aardige mensen! Geen vraag is ze teveel! Ook al hebben ze die al 100x beantwoord! En zo hoort het toch?

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey naamgenootje haha!

Meis, ik ben a.s. maandag aan de beurt ;) Was het maar al zo ver pfff!

Maar idd, dat consult in Utrecht was zeker alsof ik met mn bordje aan een lopend buffet stond en vroeg wat de soep van de dag was whahaha!!

Waar ik nu ga, bleven ze zelf maar vertellen en aan mij vragen, of ik écht niks meer te vragen had hihi!

Liefs, xXx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jemig! Goed lezen is ook een vak apart he! 8 juni, staat er toch heel duidelijk!! Sorry :wub:

Ik begrijp dat je dus niet mer kan wacht! Nou ik begrijp dat heeeeeeel goed hoor! Want het is echt zooooooooo leuk! Als ik alles van te voren had geweten had ik het eerder gedaan!

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

He Patricia!

Spannend!!! Nog maar 1 dag! Wat zal je zenuwachtig zijn? Alvast succes met de voorbereidingen en ik hoop snel van je te horen met een operatieverslagje!!

Sterkte!!!!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jinxx (of Patricia geloof ik? :blush: )

Dan ben je een naamgenoot. Ik ben ook Patricia (weliswaar iets ouder dan de andere van hier) ik ben van 71... :rolleyes:

Heel veel succes morgen. Hopelijk verloopt alles naar behoren. Kun je vannacht nog een oogje dicht doen en neem nog fijn een douche voor je naar de klniek gaat. Is zo'n heerlijk rustmoment en je voelt je zo lekker fris. Zeker omdat je erna even niet meer kunt extra fijn. Geen deo en parfum en geen make-up meer op, gewoon als natural beauty naar de kliniek. :119: Komt goed meis, als je er eenmaal bent is het alweer bijna achter de rug. Zeker wanneer je eenmaal op de tafel ligt. Dan is het prikkie aan wat moois denken en weg ben je... als je wakker wordt zitten ze er toch echt! :123:

Veel geluk!

:71:

Liefs Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, dank je wel voor jullie lieve berichtjes :54: !

Was vanochtend al om 8u beneden, hup koffie en pc weer aan: ff op t forum spieken haha!

Daarna toch maar weer ff terug gegaan, want slaap al zo slecht en ben anders gebroken de rest van de dag pfff

Ben wel zenuwachtig, maar meer opgewonden! Nog 24 uurtjes, dan lig ik op de tafel!

Ik hoop, dat ik snel mn verslagje kan schrijven, zodat jullie weten hoe het gegaan is!! ^_^

@pat71 : Yep ik ben idd ook een patricia en dan net weer wat ouder dan jij en '73 hahaha! Ik ben van '67 ;)

Liefs! xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stiekem al een beetje zenuwachtig dus!

Ga vandaag nog even lekker springen dansen etc want dat doe je voorlopig even niet :D

Verwen jezelf nog even met een lekkere douche.

Voor je het weet hang je net als ik in bed met een goed gevulde bh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Tietie : Hahaha nou springen en dansen zal ik zeker wel missen de komende weekjes, maar heb het er voor over (ben een echte dansfanaat haha)

een flinke douche zal zeker gebeuren en dan vooral mn haar!! Ik heb haar tot mn onderrug en dat vergt wel het nodige onderhoud! Dus ga het straks uitgebreid wassen, cremetje erin, maskertje desnoods en dan laten drogen en vlecht erin! Want klitten zit ik morgen niet op te wachten ;)

@ Lot24:

Het stressen valt eigenlijk nog mee, moet ik zeggen! Maar dat komt mss morgenochtend ;) Ben nu nog overal aan het rondklikken hier op het forum, af en toe pak ik er een bakkie koffie bij ( toch stress, drink dan altijd véél koffie hahaha! Gelukkig wel decafé ;)) Scheren heb ik gisteren gedaan, stond in de papieren van de kliniek, dat beter was om het niet de dag voor de operatie te doen ivm kleine wondjes en dan kans op infecties. Straks wel even mn nagellak eraf halen! Morgen mn navelpiercing uit en mn tongpiercing pas in de kliniek zelf! Die geef ik aan vriendlief en zodra ik weer bij ben, prop ik m gauw terug! Vriend van mij was geopereerd aan zn pols, moest m ook uit doen en bij hem was ie binnen een dag weer dicht! Dat wil ik niet hahaha!

xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Patricia ik moet vandaag alleen aan je denken, zo van morgen is patricia de grote dag, super!! succes morgen ik zal zekker aan je denken. Als je daarna niets meer van mij hoor is omdat ik dan te veel pijn zal hebben , hahaha. Of misschien kan je wel de dag zelf je verslagje maken. ik denk van mij niet . Ik heb altijd heel veel laast van de narcose.

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liefff van je, Norita :wub:

Voor jou gaat het ook opschieten, he?? spannend pfff!!

Ik heb al eerder narcose gehad, alleen niet zo lang. Was 2x ongeveer 20 min. Ik weet niet of je er meer last van hebt, naarmate de narcose dus langer duurt :unsure:

Als dat niet uitmaakt, verwacht ik niet veel last te hebben, want was die 2 keer ook weer zo op de been ;)

Laten we het hopen, des te eerder kom ik mn verslagje neerkletteren hier hahaha! Ennn jou dan weer succes wensen, natuurlijk :D

xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Spannend!! morgen is jouw dag!

Leuk nog een Dr. Roddi!!!!! En fijn dat onze verhalen jou tot een consult bij hem hebben geleid.

Hij zal je zeker mooie borsten geven! Dat heb ik al ervaren, hahaha.

Doe je hem de groetjes van me! En zeg maar dat ik heel blij was met zijn enthousiaste reactie afgelopen vrijdag, dat maakt het resultaat nog mooier dan het al was!

(ik heb nieuwe foto's geplaatst in mijn album van vandaag)

Ik wens je heel veel succes morgen

Ik hoop op een PB met je WW, maar kan jammer genoeg pas over 2 weekjes kijken, dinsdag gaan we 2 weekjes genieten van een welverdiende vakantie, maar ik zal aan je denken!!!

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wis ik niet Patricia . de laste keer onder narcose was wel van 4 1/2 uur voor de buikcorrectie. het was wel lang zeg . misschien daarom zo veel last. maar dat zie ik nog diensdag wel.

groetjes en veel veel veel succes morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh... toch maar weer ff wat neerkalken hier haha!

Ik ben volgens mij niet te genieten voor mn vriend momenteel: prikkelbaar, schiet snel uit mn slof, of ben zo ver weg met mn gedachten, dat ik m nie eens hoor vragen of ik koffie wil of zo!

Mn zoon is het hele weekend al weg met zn vader en ik verwacht hem toch wel zo thuis... Maar merk aan mezelf, dat ik door de spanning ook wel snel ga doemdenken en dan kijk ik elke 5 minuten op mn klok, zo van: waar blijft ie nou? Haha erg he?? Word ook wel gek van mezelf nu :blush:

Nou ja, al mn nageltjes (incl teentjes) zijn ontdaan van nagellak en weer netjes gevijld en gepolijst ( je moet toch iets doen om je gedachten te verzetten hahaha) kleertjes ga ik zo klaarleggen, nog maar een was aanzetten en eentje opvouwen ( oh oh, hoor vriendlief al bezig boven! )..

*zucht*... nog 17 uurtjes of zo :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meis, wat onwijs spannend hè zo'n laatste dagje.... ;)

Komt helemaal goed, morgen rond deze tijd ben je weer lekker thuis en in een heerlijke po-roes! Hahaha! :3:

Alvast heel veel succes morgen!!!!

x Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een dubbel gevoel he, zenuwachtig maar ook zooooveel zin in morgen.... Kan het me helemaal voorstellen.

Denk aan je en heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw... mn ticker staarde me even aan hahaha! " Today is my new boobies" :43:

Net mn laatste drankje en sigaretje gehad, nog even 2 tosti's gegeten ( brr en dat na zo lang lijnen en "geleerd" te hebben, dat zo laat eten niet bevordelijk is voor je lijn enz enz)

Mn spulletjes liggen klaar, alleen nog mn haar in een vlecht en dan slapen! Als het lukt!

Morgenochtend mn zoon nog ff naar school helpen en dan hup naar A'dam!

Dames, bedankt voor jullie berichtjes en wensen vandaag! Echt superlief :wub:

Zodra het lukt kom ik gauw mn verslagje doen!!

Liefs!! xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeiemorgen wijffie,

nou zet m op vandaag..

ben benieuwd naar je verslagje.

het is wel snel gegaan he die tijd pfff, zo zitten we daar nog en nu ben je alweer aan de beurt.

ik moet volgende week maar besef het nog niet echt omdat het ook allemaal zo snel gaat.

nou sterkte meid

veel liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.