Ga naar inhoud

--JinXx-- : 8 juni 2009 : Dr. Roddi : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Gast Merel78

Hoi hoi!!!

HEEEEL VEEL Plezier, succes, sterkte en geluk voor vandaag!! Hopelijk gaat het allemaal goed en naar wens en ben je snel weer bij met een paar nieuwe borsten!!!

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 306
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hallo Patricia ik denk dat je nu je boobies heb. alvast gefeliciteerd. en ik ben nu ook zoals jij heel erg prikkelbaar. mij man kan mij niet ens aanraken. ik wil niet zenuwachtig zijn maar het gebeurt gewon.

meid ik hoop dat je niet te veel pijn heb en een snel weer beter bent.

groetjes XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halloooooooooooo Dames!!!!

Hier ben ik weer.. met mn nieuwe boobies!! :43:

Ik was om 18u thuis en voel me prima! Okee, zwaar gevoel op de borst, spierpijn, beetje kortademig maar dat hoort erbij ;)

Zoals beloofd hier mijn verslagje!

We waren vanochtend om half 8 opgestaan. Heb mn zoon nog naar school geholpen en rond half 9 mn moeder gebeld. Ze woont 3 deuren verderop, dus om 5 over half 9 waren we op weg naar a’dam. Eenmaal in de kliniek aangekomen moest ik best lang wachten. En dan duurt het zo lang haha! Maar na alle papieren ingevuld te hebben, werd ik om kwart over 11 gehaald en naar de dagbehandeling-kamer gebracht. Daar kwam Dr. Roddi foto’s maken en alles aftekenen. Ik mocht met de anesthesist meelopen naar de OK, waar het team al klaarstond ( Roddi weer met zn vriendelijke glimlachje hihi). Ik kreeg mn infuus en de anesthesist wachtte op t seintje. Ja hoor, ze gingen beginnen, dus: Ga maar lekker slapen! Ik kreeg tegelijk het kapje op mn mond en weet nog, dat ik dacht: Wat is dat ding klein en grrr die spuit narcose doet zéér… en weg was ik! Laatste wat ik zag, was de klok boven de deur: 11:35. Even onthouden voor mn verslagje haha.

Om 12:45 werd ik terug gereden en kwamen mn moeder en mn vriend al aanlopen.

Verpleger Paul ( onwijs leuke vent, net Gerard Cox, zowel om te zien, als zn humor ;)) zei, dat ik al aardig aan het kwebbelen was, keek daarbij mn moeder aan en grapte: Dat heeft ze zeker van u? Op de kamer lag al een vrouwtje, ook geholpen door Roddi en we kwebbelden er met zn allen lustig op los. De verpleegster Minelva (wat een schat van een moederlijk vrouwtje!) zorgde heel goed voor ons. Meerdere keren werd er gezegd, dat ik er wel erg goed aan toe was en blijkbaar weinig last van narcoses! Tja ik wilde koffie, eten, een peuk, plassen! Enige waar ik een btj bang voor was, waren mn drains! Maar na gegeten, geplast ( Minelfje, zoals Paul haar zolief noemde) is met drainflesjes met me meegelopen naar de wc) mochten ze er toch eerder ut, aangezien ik er zo goed aan toe was, en amper wondvocht had. Eerst werden ze bij mn buurvrouw verwijderd.. ik hoorde geen ‘ auw’ dus dat stelde me al iets gerust. Toen ze ze bij mij kwam verwijderen, ging dat zo netjes: Ze liet het flesje zien en die klem en zei: Kijk, klem gaat los, dan dit tussenstukje, zodat je alleen nog stukje slang hebt… even diep inademen.. en met dat zij trok, ademde ik uit en ik voelde… NIKS! Héél zachtjes glijden, maar meerniet!! Fantastisch! Daarna pakte ze een sportbeha: Triumph tri-action 85C..

Hm.. niet verwacht, dat het C zou zijn hahaha! Maar goed volgens mij = 85C -> 80D-> 75DD.. dus komt het aardig overeen met wat gepland was ;).

Ik wenste mn buurvrouw het allerbeste, zei dat ik op het forum zat en ze zou zeker hier kijken en mss ook gezellig erbij komen!

We gingen met de lift naar beneden, Minelva liep mee en mn moeder gaf haar een knuffel, omdat ze zooo lief was hahaha!! Op weg naar buiten zei ik de receptioniste gedag en die keek echt verbaasd, zo van: Uhm… die kwam toch voor een BV ? Tja ik voelde me best en liep ook nonchalant naar buiten vlgs mij hahaha!

De terugreis in de auto ging ook goed. Totdat we even stilstonden om eten te halen… dáár kreeg ik even de terugslag: Zweet brak me aan alle kanten uit, mn hele lichaam begon te prikken en ik voelde, dat ik elk moment kon overgeven. Maar frisse lucht en goed in en uitademen voorkwam dat!. Eenmaal binnen nam ik een groot glas multivitaminedrank, nog een en nog een… toen voelde ik me weer goed!

Mn vriend heeft al foto’s gemaakt en is ze op dit moment op de PC beneden aan het zetten. Ik lig op bed, electr. Bodem omhoog, tv aan, laptoppie op schoot, nachtkastje naar voren, met koffie, sapje… helemaal in de watten gelegd haha!

Ik ga ze zo in mn album zetten! Ik ben, zo op het eerste gezicht zooooooo happy!! Roddi heeft weer vakwerk afgeleverd, al zit ik nog helemaal in tape, maar wat ik er nu al van kan zien! Ze staan wel ver uit elkaar, maar dat zal mss ook door het tape komen?

Nou meiden, dit was mijn verslag! En het forum bewijst zn nut maar weer: je ‘herkent’ veel dingen, ook al is het de eerste BV, die ik gehad heb! Dankzij het vele lezen van ervaringen ;)

Liefs van een hele blije Trici haha!! xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trici,

Gefeliciflapstaart! :116: Wat een leuk verslag! Wat ben je positief! hahaha, zo kan het dus ook nog! Super!

Dat ze ver uit elkaar staan, is nog niets van te zeggen. Bij mij stonden en bleven ze wat verder uit elkaar staan (hangen) bij mijn 1e bv (ook op de spier). Maar het zegt nog niets, wanneer het zakt kan het er super uit gaan zien. Nu dus bijkomen van je narcose, dus veel rust en je lekker laten verwennen. Je hebt ze!!! :rolleyes:

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, gefeliciteerd!!! :D

Super dat het alweer achter de rug is!

Heel herkenbaar je verhaal, zeker ook over Paul, echt een toppertje hè?! Hij belde me ook de volgende

dag om te vragen hoe het ging en ik had echt zoiets van "Hey Paul", alsof ik 'm al jaren kende, hihi! :3:

Nou, lekker veel rust houden en stiekem genieten!!!

edit: Ja, mag ik ook je ww om je foto's te bekijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi Hoi!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Wat geweldig dat je je zo goed voelt! Ongelooflijk joh! enne, ik ben wel heel erg benieuwd naar het resultaat! Als ik jou ww via pb mag? Laat je maar lekker in de watten leggen maar zo te horen gaat dat helemaal goed komen!

Liefs,

merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx voor je PB'tje (had 'm nog niet gehad)!

Ziet er goed uit hoor!!! :D Mooi maatje is dat geworden lijkt me en inderdaad staan ze door het tape

wat meer uit elkaar dan normaal, dat komt straks wel goed.

Jammer dat je ze nog niet helemaal kunt bewonderen met dat tape, wanneer mag het eraf?

Succes met je herstel!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! Wat fijn dat je je zo goed voelt al! Geniet er maar lekker van en laat je maar heerlijk in de watten leggen!

Liefs,

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx voor je PB'tje (had 'm nog niet gehad)!

Ziet er goed uit hoor!!! :D Mooi maatje is dat geworden lijkt me en inderdaad staan ze door het tape

wat meer uit elkaar dan normaal, dat komt straks wel goed.

Jammer dat je ze nog niet helemaal kunt bewonderen met dat tape, wanneer mag het eraf?

Succes met je herstel!!!!!!!

Dank je ^-^

Wel jammer idd, dat je nog niet zoveel kunt zien en ik moet het een week volhouden!! Hoop dat dat lukt, want kan me voorstellen, dat het gaat jeuken pffff!!

@Lieva:

Dank je wel, meis!

Voor jou gaat het ook opschieten nu!! Spannend!!

xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ziet er mooi uit...Goeie maat ook volgens mij, al kun je dat nu nog niet helemaal inschatten maar wel groot in ieder geval :D Ff wachten tot de tape eraf is...spannend allemaal! Succes met slapen vannacht (op je rug :blink: )en doe rustig aan!

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit nog lekker met mn laptop op schoot ( al viel net mn scherm uit :wacko: dus moest ff opnieuw opstarten)

Naast me: pak met sap, water, brandnetelthee met verse munt..

Hahaha moet ook aardig vaak plassen, maar das alleen maar goed! Geen pijn, behalve tussen mn borsten. Alsof ik daar een behoorlijke trap heb gehad, of keihard borst getraind. Neem wel mn paracetamol netjes in, maar verwacht niet al te lang te moeten slikken. Neem iig wel voor het slapen nog 2!

Zo maar een poging wagen om rechtop te slapen ;)

xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd Patricia!! ik ben zo zenuwachtig dat ik niet ens normaal kan lezen. ik kijkt morgen wel als ik terug bent.

XXX ik ben heel blij voor jou

Ik weet het, had gisteren hetzelfde! Maar het is echt voor je het weet voorbij! Komt goed meis, ik denk aan je morgen!!

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen dames!

Mn eerste nacht zit erop! Heb redelijk kunnen slapen, wel een paar keer wakker geworden. Doordat ik mn paracetamol op had, heb ik weinig pijn en daardoor dus wél de neiging om op mn zij te draaien… wat uiteraard niet kan hahaha! Daar werd ik dan wakker van. Maar met de bodem iets omhoog en 2 kussens en 2 nekrollen ( zie ik zijdelings naast mn hoofd heb liggen, zodat mn wang erop kan rusten, net alsof je in de auto of vliegtuig probeert te slapen hahaha) ging het redelijk. Om 6u werd ik wel wakker met pijn, vriendlief is toen om het bed heengelopen en heeft me weer 2 molletjes gegeven. Ik ben toen weer in slaap gevallen tot een uur of 10. De kliniek belde me, om te vragen hoe de nacht was gegaan, hoe ik me voelde en of ik nog vragen had! Netjes vind ik dat hoor!

Voor mn gevoel heb ik wat zwelling aan de zijkant van mn borsten, zodat ik met mn armen een btj wijd loop, hihi! Zo weer ff brandnetelthee maken! Had dat hier ook gelezen. En ik vind het gelukkig lekker ;) De meesten hier niet volgens mij. Ik doe er wat blaadjes verse munt in, dat geeft het een lekkere smaak, als je tenminste van munt houdt ;)

@Tietie:

Dank je wel :116:

Hahaha ja ik kon het niet laten om die outfitfoto erbij te zetten ;)

xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej meis,

Lees net dat je geopereerd bent!!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!! Ik ben benieuwd hoe ze eruit zien, wil je je ww miss pb-en?

Succes vanavond, maar dat zal zeker wel helemaal goed gaan komen! ;)

Groetjes Daan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

he mop ik heb je weer even een pb gestuurd hoor,enne ze zijn mooi hoor je boobs zo te zien achter het tape .

liefss

Dank je wel, meis!! :68:

Ik mag evt eerder langs komen als t tape echt irri wordt ( wil het er eigenlijk wel af hebben, maar das meer omdat ik nieuwsgierig ben hihi) Maar het jeukt ook: rondom de randen, dus op mn buik, onder mn oksel en op mn rug. Maar volgens mij zijn het ook mn littekens die een beetje jeuken al weet ik niet goed waar die precies zitten!

Ik heb vanavond mn haar gewassen, boven de wasbak.( Ik heb hairextensions en degene die ik nu heb is van mindere kwaliteit dan die ik normaal heb <_< .. en klit dus als een idioot grrr, maar goed...) Hm.. gebukt staan gaat redelijk, al voelt het niet prettig. Maar deed geen pijn. Had alleen, toen ik weer rechtop ging staan, het gevoel alsof er luchtbelletjes naar de oppervlakte dreven hihi raarrrrrrrr gevoel. En ook alleen in mn rechterborst!

De pijn is inmiddels weg, heb sinds vanmiddag 13u geen pijnstillers meer genomen :D

Het slapen gaat ook goed, ben vanmiddag nog even gaan liggen. Ik heb de bodem nog ietsje laten zakken en trek vervolgens het kussen onder mn kin.

Nu lees ik overal, dat je min of meer rechtop moet slapen, maar moet dit echt? Of is het voornamelijk, dat je op je rug moet slapen en iets rechtop is gewoon comfortabeler? Want ik slaap relatief makkelijk op mn rug, maar half zittend is toch minder prettig. Niet dat ik helemaal plat lig, hoor! Maar vroeg het me af...

xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu lees ik overal, dat je min of meer rechtop moet slapen, maar moet dit echt? Of is het voornamelijk, dat je op je rug moet slapen en iets rechtop is gewoon comfortabeler? Want ik slaap relatief makkelijk op mn rug, maar half zittend is toch minder prettig. Niet dat ik helemaal plat lig, hoor! Maar vroeg het me af...

Hoi JinXx,

Volgens mij is het inderdaad voornamelijk voor het comfort. Ik heb zelf met mijn bed een klein stukje omhoog geslapen, zonder verdere kussens ofzo. Half zittend lijkt me inderdaad niet te doen! Wel had ik dat ik regelmatig 's nachts wakker werd en dat ik dan even helemaal rechtop moest zitten, maar dat was meer door de rugpijn. Ik ben nl. een echte buikslaper! Of beter gezegd, dat was ik, want ik kan nu na 4 maanden nog steeds niet op mijn buik slapen... grrrr! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel, Nina :D

Ik slaap ook graag op mn buik hoor! Vooral als ik lig te woelen en niet in slaap kán komen, draai ik vaak op mn buik! Ik weet, dat het 'wel in slaap vallen' op die manier komt, doordat je dan ' door je buik ademt' en dat werkt ontspannend.. nou ja whatever haha het ligt dan gewoon lekkerrrrr ;) Maar gelukkig kan ik ook op mn rug slapen! Merk wel, dat ik halverwege de nacht de neiging krijg, om op mn zij te gaan liggen, maar ik draai nu gewoon alleen mn heup ietsjes ;) Werkt prima! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.