Ga naar inhoud

--JinXx-- : 8 juni 2009 : Dr. Roddi : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 306
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Trici sgattie,

Ook nog maar even hier de vraag of m'n hele topic (prothesewissel + voorstel) samen naar de oude plek van de prothesewisselaarsters mag?

Daar komen ze beter tot hun recht! Ben tenslotte nogal een prothesewisselaarster geworden... :wacko:

Wel lief dat je ze meteen hebt samen gevoegd. Vind dat wel wat hebben, nee beter nog, vind het een TOP idee!

:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh! Gooi die van mij er ook maar bij, haha! Iedereen vraagt altijd waarom ik het vergoed krijg enzo en ik verwijs ze dan maar door naar mijn voorsteltopic maar als ie in de operatieverslagen staat is dat wel zo overzichtelijk!

Misschien een idee voor bij iedereen? Zodra er een operatieverslag topic wordt geopend om ook de voorsteltopic daar naartoe te verhuizen? Lijkt me best overzichtelijk dan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hey Trici,

Weet al van je dat je het druk hebt. Wil je ff laten weten dat ik aan je denk meis! :116: K heb net nog even naar je foto's gekeken. Mooi zijn ze he?! Wanneer je er een keer zin in hebt weer ben ik benieuwd naar wat nieuwe foto's. Je bent al weer heel wat verder!

Tot snel!

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.