Ga naar inhoud

Merel78 : 12 november 2009 : Dr. Rysavy : Bernhoven Kliniek


Gast Merel78

Aanbevolen berichten

Hey merel!

Het is je verjaardag!! Boobie-day!! Probeer wat te ontspannen, al lukt dat moeilijk...neem anders nog een douche ofzo :rolleyes: Het gaat vast helemaal goed komen, straks heb je prachtige boobies!! Heel veel succes en plezier vandaag, ik ben benieuwd naar je verslag!

Liefs Lot :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 530
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Merel,

Hoe is het geweest? Is het een beetje meegevallen? Ik ben heel erg benieuwd naar je verslag want ik moet zaterdag gaan en ik krijg ongeveer evenveel cc's als jou.

Bij mij beginnen de zenuwen nu wel te komen.

Hopelijk valt het allemaal een beetje mee en ik wavht op je verslag!

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hallo allemaal,

Ik lig hierin bed met mijn laptoppie op schoot, gaat redelijk. omdat ik het zelf ookaltijd heel erg leuk vind om operatieverslagen te lezen bij deze nu ook snel een berichtje van mij:

gister om 10.30 reden we van huis weg, om 11.00 uur kwamen we aan in Veghel. k moest me om 11.15 uur melden. Daarna naar de wachtruimte en wachten totdat een verpleegkundige me op zou halen.

Dit gebeurde om ongeveer 11.30 uur.

Moest meteen een opreatieschort aan en allerlei medicatie innemen (paracetamol, tramadol, een slaapmiddeltje) en ookmeteen in bed want het zou allemaal snel gaan werken en dan kon ik nog wel eens omvallen. De zijkanten van het bed gingen omhoog. Mijn man was mee en ik zei dat ie wel lekker kongaan. Ik begon inderdaad duf te worden en omdat ik die nacht heel slecht geslapen had vond ik het nieterg om een dutje te doen. Manlief uiteindelijk gegaan om in de stad wat te eten maar kwam om 12.30 alweer terug. (en toen werd ik ook wer wakker).

Ik zou volgende de verpleegkundige rond 12.30 uur geholpen worden, nou, viel dat even tegen!

Om 13.30 uur kwamen de chrirurgen aftekenen. Moest nog weer even de discusie aan met 1 chrirurg dat het toch echt 290 cc moest worden en geen cc minder. de andere was het daarmee eens gelukkig.

Om 14.00 uur mocht ik dan eindelijk naar de OK toe. Infuus prikken (2de poging was pas goed) en om 14.20 uur eindelijk de OK echt naar binnen toe. De anesthesist kwam er vrij vlot aan en die deed wat in mijn infuus. Een zuurstof kapje en ik dacht nog: nou ik voel niks. De verpleegkundige zei: adem maar even diep in en uit en toe nwas ik weg...

Om 15.30 uur werd ik weer wakker. De operatie had maar 30 minuten geduurt maar het duurde denk ik ff voordat ik wakker werd ofzo. Heel raar wakker worden en je hebt echt zo iets van waar ben ik, wat gebeurt er>? Meteen om de tijd gevraagd en.... hoeveel cc erin is gegan, haha. Ik vond het wel erg vervelend dat ik maar niet wakker werd, mijn ogen vielen steeds dicht zonder dat je echt in slaap viel.

Pijn tussen de 0 en 10 was een 3 dusdat viel mee. Chirurg kwam nog kijken en zei dat 290 cc mooi was en dat ik nu een decolete had. Ik zag maar weinig door de strakke BH met band erom die ik aan had gekregen.

Om 16.00 uur terug naar de afdeling. Ik wilde wat recterop zitten en het bed ging wat omhoog. Ohnee, misselijk!!!!! meteen om een zetpil gevraagd tegen miseijkheid maar die werkte niet echt. 4x overgegeven en de thee en beschuit kwamen gezellig mee. Gister hele dag niets gegeten dus, minder wat in kan de kilo's hard zat gebruiken.

De pijn in mijn borst was redelijk te doen, alleen mijn armen voelden heel raar aan, hee lzwaar. Die hebben tijdens de operatie naast de tafel gehangen, misschien daarom.

Chrirurgen kwamen nog langs, weet niet meer precies waarom. Ik wilde perse naarhuis maar ik zakte steeds weg en wasmisselijk. Ik heb 3x gevraagd of het infuus eruit kon, dacht dan ben ik tenminste draadloos en kan ik makkelijker weg. Eerst plassen, nou dat heb ik gedaan. wel al kotsend hihi.

Mijn man ging om 18.30 uur een rolstoel halen, lopen kon echt niet. Naar deatuto en in de auto helemaal plat vervoeren ging rdelijk. thuis op de bank meteen languit. Nogsteeds misselijk, gatver wat was dat vervelend.

vannacht een beetje geslapen. op mijn rug slapen vind ik niet fijn, ben echt een buikslaper. En toen was hetochtend en moest ik eruit om te plassen. Mijn mag in minrug duwen, tranen sprongen in mijn ogen, wat deeddat pijn! na het plassen meteen een tramadol. Die werkt redelijk maar lang niet pinvrij.

Huisarst ook gebeld: de misselijkheid blijft maar en zelfs een slok thee is teveel. Gelukkig krijg ik zetpillen en die was mijn schoonmoeder meteen gaan halen.

Samen met mijn schoonmoeder later de bh uit, moet heel eerlijk zeggen dat het formaat me een beetje tegenvalt, het had groter gemogen maargoed, van niks naar een B is ook al fijn. Foto's nog niet gemaakt, dar voel ik me echt te beroerd voor.

Blijf dit weekend denk ik ook nog op bed en hoop heel eg dat ik me na het weekend beter voel. Het ergste vind ik dat ik zo afhankelijk ben van anderen, al met al valt het best ff tegen maarja, we zijn nog geen 24 uur verder...

Sorry voor de vele typfouten, helder denken en pijnloos typen lukt nogniet helemaal maar zo in ieder geval alvast een verslagje.

Groetjea,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Merel!! wat vervelend de misselijkheid, zou niet komen door de tramadol of misschien heb je morfine gekregen? ik word altijd zo misselijk van de morfine. ik hoop dat je snel beter voeld.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, ik heb zo'n medelijden met je. Misselijkheid is misschien wel erger dan de pijn!

Het wordt echt snel beter. Let maar op.

Sterkte meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Vervelend die misselijkheid, ik hoop dat het snel overgaat... Afhankelijk zijn lijkt me ook zo moeilijk, heb zelf ook twee kinderen (14 maanden en bijna 3) en hoop ook dat het hier een beetje blijft rollen als ik geopereerd ben.

Probeer je zo rustig mogelijk te houden, zodat je over een poosje echt kan gaan genieten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Netteke

Heey Merel,

Gefeliciteerd met je boobs :D

Rustig aan doen de komende dagen, over een paar dagen zal het al een stuk beter gaan!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hihoi.

Heb fotos in een album gezet. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik baal namelijk ontzrttend. geloof nooit dat ze er 290 cc in hebben gedaan. Ik wilde net een 75b sport bh aandoen: cups veel te groot!!! Kan wel janken dan hoor, al die ellende voor een klein beetje resultaat. moet de 10de terug voor controle maarja, ze doen dr toch geen grotere in.

Wat vinden jullie ervan/? eerlijk zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Merel!

Ik snap dat je je ongelovelijk k*t voelt! Je voelde je al zo ellendig met die misselijkheid en nu ook dit. Maar als ik de foto's bekijk weet ik het eerlijk gezegd niet...bij mij zaten ze de eerste dagen ook nog naar binnen geperst, om het zo maar te zeggen. Ik paste toen een C...nu, een week later zit ik met mijn sportBH op een D...je huid moet ook nog oprekken. Bel anders naar je kliniek...misschien was er een reden voor dat er minder inging? Maar wel raar dat je arts je dat niet verteld heeft dan.

Veel succes ermee!

Kus Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk?

Ik vind ze al prachtig!!! Ook bij mij zat mijn 75C op de cup te ruim in het begin en nu heb ik van een gewone bh een 75D of 70E!

Inderdaad moet je huid (en bij jou je spier) nog oprekken, hierna komen ze nog wat meer naar voren zeg maar! Komt echt goed! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi hoi,

Ik hoop het zo dat jullie gelijk hebben en dat het nog een beetje bijtrekt maar naar mijn idee kan het nooit een hele cup bijtrekken.

En het kwaad is al geschied zeg maar, voor geen goud ga ik nu nog een keer onder het mes om grotere proteses erin te laten zetten en ik denk ook niet dat dit vergoed gaat worden dan. Misschien zi ik het nu allemaal te somber in maar het is een behoorlijke kater hoor. Koop je 2 bh's, 75 B en 75C en dan is die B nog te groot!!!! Dat is behoorlijk slikken kan ik je vertellen. De 10de ga ik op nacontrole dus dan ga ik even verhaal halen. Maar ik hoop ook dat het allemaal gaat bijtrekken. Moet zeggen dat toen ik stuwing had ik meer borst had en ook toen ik gevulde bh's droeg het ook meer was... ik baal gewoon onwijs!!! :102:

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel, ik moet inderdaad wel eerlijk zeggen dat ik het moeilijk te geloven vind dat er 290 cc in zit.... ik geloof ook wel dat doordat het achter de spier is geplaatst het nog gevormder kan worden. Maar ik snap wel dat je baalt... (kut om te zeggen maar je vroeg ook eerlijkheid). Ben ook heel benieuwd wat je pc zal zeggen bij de controle! Houd ons op de hoogte!!

Dikke knuffel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Nee het is ook gewoon echt klote en ik baal zo enorm!!! Als ik lees van lot: 300 cc van a naar e!! dan moet ik toch minstens naar een b zijn gegaan? Ik geloof ook nooit dat er 290 in gegaan is en ik heb me voorgenomen om maandag meteen te bellen naar het zkh. Ik wil niet voorgelogen worden in ieder geval, mijn man zegt ook dat die spier nog moet uitrekken maar kom op: ik kan nu niet eens eeb B cup aan! :102::102: Vind het heel erg en die euforische stemming en roze wolk is er niet bepaald in ieder geval...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Merel,

Over hoe veel er in zit, da's altijd zo moeilijk te bepalen. Maar nu je expliciet om een mening vraagt: Ik vind ze heeeel mooi. Laat die cup los joh, het wordt ook steeds mooier en als de "hang" er wat inkomt ook steeds natuurlijker.

Neemt niet weg dat je wel moet uitspreken hoe je je voelt, misschien als je hun kant hoort, dat het allemaal verteerbaarder wordt.

grtz

Yazzzmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Boven wijdte net opgemeten: net 80 cm, eigenlijk 79. onderwijdte is 70. Dus dat komt neer op een 75AA, nou niet echt iets mee opgeschoten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmm, ja das wel vaag, 75AA...als je om een B hebt gevraagd. Maar je bent in een ziekenhuis geopereerd, die zijn nu gewoon open (de afdeling zelf), kan je niet gewoon bellen en vragen hoeveel ze erin hebben gedaan? Dan heb je wel meer duidelijkheid. Als ze er wel gewoon 290 in hebben gedaan, dan weet je tenminste zeker dat het nog allemaal oprekt (de huid en spier). Vind het echt super kut voor je!! Snap helemaal dat je van je roze wolk afgeknald bent!

Buiten dat vind ik ze ook heel mooi, zoals Yazzzmin zegt, als je de cub loslaat zijn het wel mooie boobs! Maar goed, ik zou even het ziekenhuis bellen voor duidelijkheid!

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Heb net je hele topic even doorgelezen en hoop dat het ondertussen meevalt met de pijn :26: . Ik heb ze op 5 mei achter de spier gekregen en kon de eerste 2 dagen helemaal niks, amper lopen en zelfs ademen ging alsof ik 2 loodzware gewichten weg moest duwen... Na 2 dagen ging het heel snel beter hoewel veel dingen dan nog niet te doen waren of teveel pijn deden. Ik ben nu 3 1/2 week verder en ondertussen gaat het steeds beter. Vind het erg vervelend dat je ze veel te klein vindt. Misschien is het een tip om dagelijks een paar foto's te maken (van voor en opzij) zodat je kan zien hoe ze iedere dag nog veranderen. Dat heb ik wel gedaan en omdat het bij mij de eerste dagen best wel gezwollen was leken de borsten kleiner. Na 2 weken werden ze wel mooier maar zelf heb ik nu ook het idee dat ze kleiner worden omdat de zwelling nu wel zo'n beetje verdwenen is, in ieder geval aan 1 kant. Heb ze ook toevallig vanmorgen opgemeten om je bh-maat te kunnen berekenen en schrik :102: !!!! ook ik kwam veel te klein uit........80A!! Ik de hele dag depri. Daar heb je dan alle moeite voor gedaan en een hoop geld uitgegeven....weet ook niet of die online programma's wel goed zijn maar eerlijk gezegd had ik ze ook nog wel wat groter willen hebben maar je leest overal dat je eigenlijk pas na 3 maanden het uiteindelijke resultaat kunt zien dus daar wacht ik dan nog maar even op. Ik vind ze in verhouding tot mijn lijf nog wel erg klein dus kan me jouw reactie wel voorstellen maar omdat het nog maar zo kort geleden is bij jou kan het allemaal nog zo bijtrekken en uitrekken....

Ik hoop voor je dat het mee gaat vallen en leef echt met je mee.

groetjes van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.