Ga naar inhoud

Merel78 : 12 november 2009 : Dr. Rysavy : Bernhoven Kliniek


Gast Merel78

Aanbevolen berichten

Gast Merel78

Hoi hoi!!

Wat een ontzettend lieve reacties allemaal! Van eigenlijk vreemde mensen zo'n lieve hart onder de riem krijgen doet me echt heel erg goed. We zijn natuurlijk allemaal lotgenoten, hihi en dat maakt dat je zo goed kan inleven. Zo fijn dat internet met bijbehorende fora bestaat!!

@lot: Inderdaad, ik heb het nu zo druk dat het moment dat ik daadwerkelijk op die tafel lig angstvallig snel zal zijn!

@norita: 28 mei is de grote dag! Ook bij mij heeft de borstvoeding geen goed gedaan voor mij toch al heel erg bescheiden buste! Hihi. Maar ik vond het t wel waard. Ik heb de jongste 14 maanden zelf gevoed en dat was een geweldige periode die ik zó over zou willen doen!

@lisa: Als ik jou foto's bekijken dan kan ik het bijna niet geloven dat ik straks ook zulke borsten ga hebben! Eerst zien dan geloven eigenlijk... ik krijg 290 cc dus vergelijkbaar met die van jou. Van welke cup naar welke cup ben jij gegaan?

Bedankt nogmaals voor jullie lieve woorden!!

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 530
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Merel78

Hoi Esj,

Je reageerde net op het moment dat ik druk aan het typen was maar ook jij erg bedankt voor je lieve woorden natuurlijk! Wat zei je PC toen je het probleem voorlegde over de kinderen? Mijn pc zegt dat ik gewoon mantelzorg moet regelen, heb ik overigens wel gedaan.

Die pan soep is een goed idee! heb de kast al wel vol met chicken tonight en zakjes en pakjes. Alles wat manlief kan maken.

Ook heb ik een huishoudelijke hulp geregeld die 2,5 uur per week komt poetsen. Kan zij mooit die ramen doen en mijn man stofzuigen ;)

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Merel, jij hebt alles superdeluxe geregeld ... goed voor je!!

Mijn pc zei destijds dat in een noodgeval ik de kleine mocht tillen maar wel dicht bij mijn lichaam, dus niet armen strekken en tillen, maar door de knieen en dan langs je eigen lichaam omhoog.

Nooit nodig geweest trouwens hoor. Maar ja...je kunt het beter maar weten toch.

En ja...je moet het die mannen zo makkelijk mogelijk maken (knipoog) maar kijk jij maar uit om die verzorgster je man te laten stofzuigen hahahaha.

Nee hoor meid, als hij dalijk die boobs van jou ziet.....pfffff. Dek je maar hahaha.

Liefs ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Gisteren ben ik weer eens wat bh's gaan passen en dacht bescheiden een 70C te vragen, maar.......... daar passen ze niet in. In geen enkele bh die ik gepast heb. Het is een D-cup! Als ik daar voor de BV aan dacht, dacht ik dat ik dat echt niet wilde (een D). Maar nu vind ik het niet eens groot!

Ze worden bij jou ook vast zo mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

WHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Oh, oh, zo had ik het nog niet eens gelezen!!! Gelukkig heb ik er STOFzuigen van gemaakt en niet alleen zuigen, tja, je begrijpt me... maare, ik heb aan de huishoudelijke hulp geen concurentie hoor ;) Zal niet in detail treden maare, laten we het zo zeggen: not his type....

Ik had al gemerkt dat als ik de jongste (stom dat ik ze hier niet bij naam noem maar ik wil toch een klein beetje proberen mijn privacy te bewaren ;)) dicht tegen me aan til, eerst ga ik op de bank zitten, kind staat op de bank en ik druk hem tegen me aan dat ik naar mijn idee mijn borstspier niet belast. Dus bij nood aan de man mogelijk. Maare, hoe doe je dat met in bed leggen? dat lijkt me het grootste probleem. Kind slaapt nog in een ledikant dus moet daarin getilt worden, slaapzak aan, instoppen... dus voorover bukken enzo. Lijkt me niet pratisch maargoed, ik denk dat dat wel oplost allemaal.

Lisa: ik dacht dat ik eerst een B zou krijgen maar ik hoop heel erg dat het een C wordt. Ik heb nu AA(AAAA) en met 290 cc erbij dacht ik op een goede B uit te komen. Maar als ik de resultaten van anderen zie met dezelfde cc's dan heb ik de hoop dat het een C gaat worden.

Ik heb 2 sportbh's gekocht, een 75B en 75C. Ben benieuwd! maare, je hebt in het begin toch allemaal zwellingen enzo waardoor ze nog veel groter lijken dan het uiteindelijk gaat worden? Of valt dat wel mee?

Groetjes maar weer! Enne, ik ben zoooooooooooo zenuwachtig aan het worden. nog maar 2 dagen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Netteke

Hey Merel :D

Nog heeeeel even hè en dan heb jij ze ook!!!!

Ben heel benieuwd naar je verslag, ik heb ook al stiekem hihi wat bh's gepast, dacht dat ik ook op een grote B zou uitkomen.

Het gaat nu toch richting C :D

Ik heb weer twee nieuwe foto's geplaatst, ze veranderen zo enorm met de dag.

Komt helemaal goed, als ze maar lekker bij je lichaam passen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Netteke!

Mooie foto's hoor! Heb je die laatste zonder flits gemaakt? Met flits krijg je vaak een soort overbelichting, waardoor ze toch niet eruit zien zoals je ze zelf in de spiegel ziet.

Ik vind iig het resultaat al erg mooi, je ziet dat ze al flink zakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi Netteke!

Vooral die laatste foto is echt onwijs goed zeg! Ze lijken zo ontzettend ECHT! Ze zitten geloof ik precies op de goede plek, juiste maat en verhoudingen, echt heel mooi!

En ja, nog even en ik heb ze ook!!! Ik begin het nu toch zo spannend te vinden. Zit hier op mijn werk koortsachtig te werken en alles af te krijgen en dat terwijl ik me maar moeilijk kan concentreren!

Liefs,

Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Whieh! De laatste werkdag zit erop. Alles netjes achter gelaten, een overdracht van 3 kantjes en alle mailboxen en to do bakjes leeg...pfff, dat gedeelte kan ik afsluiten. Nu nog morgen thuis de handen uit de mouwen steken. Tis hier echt een rommeltjes en de stofzuiger moet nodig eens gebruikt gaan worden. Morgen kan ik ook bellen voor tijd van opname. Ik hoop toch dat het iets later wordt dan ze in de eerste instantie gezegt hebben (7.30 uur aanwezig zijn!). Ik houd jullie op de hoogte! Heerlijk om het er toch over te kunnen hebben zonder dat je thuis iedereen ermee lastig valt, hihi.

Nog maar 2 nachtjes slapen!!! :43::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

@lot: heb jij toevallig foto's? Ben erg benieuwd hoe ze geworden zijn bij jou, ook omdat we (bijna) dezelfde cc's hebbenm vandaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwelling heb je zeker in het begin, maar die is bij mij (hoop ik) al helemaal weg. In het begin lijken ze idd nog groter. Ik vermoed dat dit wel de uiteindelijke maat zal zijn. In de afgelopen 10 dagen zijn ze niet meer geslonken, dus gaan we hier maar van uit. Anders kan ik mijn Marlies straks wegdoen! En daar zit ik niet op te wachten.

Hi hi, heb je AAAA!!!!! Nu mogen we erom lachen he, want straks heb je lekker C!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen zwelling gehad de eerste bv niet, nu ook niet. Is echt per persoon verschillend.

Het verschil bij mij was wel dat bij mijn eerste bv mijn borsten echt heel strak en hoog waren in het begin.

Ook mijn huid was glanzend en begon na enige tijd te vervellen.

Groetjes ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij ook wel strak, wat hoog en van die vellen eraan. Dat vond ik niet zo fris gezicht hoor! Ik dacht dat het van die kleeftape kwam?!

Nu ik erover nadenk zou het misschien ook door het oprekken van de huid kunnen komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oehhh Merel spannend he!

Ga jij morgen maar lekker rauzen in je huisje dan denk je er niet de hele tijd aan hahaha .. NOT..

Waarschijnlijk denk je vanaf nu alleen nog maar aan je bv. en dat is heel logisch hoor meid, denk dat we dat allemaal hebben gehad.

Spannend, spannend en nogeens spannend, je zal blij zijn als je dalijk uit de narcose wakker wordt en denkt "zo dat is voorbij, en nu maar herstellen"

Leef met je mee hoor meid!

ESJ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Merel!

Ja ik heb foto's op mijn telefoon maar heb geen snoertje om ze op mijn computer te zetten...elke dag heb ik goede voornemens om zo'n snoertje te kopen maar ik ben vrij laks.... 'doe ik straks wel, doe ik morgen wel' ...nou ja, het is er nog niet van gekomen :blush: Maar deze week knal ik ze er zeker op!! Jij succes met je laatste dagje tietloos :rolleyes:

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi hoi!

Nou, ik heb het ziekenhuis gebeld en ik moet me morgen om 11.15 uur melden op de afd. dagbehandeling. Valt me erg mee want eerst was me verteld dat ik er al om 7.30 ur moest zijn!

Ik moet dan in de O.K. zijn om 12.45 uur. Pfff, lang wachten! ik wist dat helemaal niet dat je je 1,5 uur van t evoren moest melden. Voor medicatie e.d. Nu hoop ik wél dat ik meteen mee naar huis mag na de operatie en als ik weer bij en wakker ben enzo want op een nacht in het ziekenhuis heb ik niet gerekend.

Het begint nu wel dichtbij te komen maar allemaal nog erg onrealistisch, je kunt het bijna vergelijken met een geplande keizersnede. Dan krijg je een kind maar ook daar kan je je maar moeilijk een voorstelling van maken.

het huis is bijna aan kant, boven in ieder geval alles gepoetst en bedden verschoond. Vanavond nog een berg stijken maar dan is dat ook weer voor een paar dagen weg (nou ja, paar... met 2 kinderen is de wasmand binnen een dag weer propvol).

Ik hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen!

Ik weet niet wanneer ik een verslagje over de operatie kan typen maar ik hoop zo snel mogelijk! bedankt voor jullie support in ieder geval, zo lief!

Groetjes!!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Dank je wel allemaal! Ik krijg ook allemaal mailtjes en smsjes van vrienden en familie, zo ontzettend lief!!!

Groetjes,

Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

Heel veel succes zodadelijk. Ben benieuwd naar je verslag. Het is nu spannend, maar straks is het eindelijk zover. Wat een avontuur he?

Het zal even pijnlijk zijn, maar t wordt ook vast genieten.

Zet 'm op!

Groetjes Pat :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi hoi!

Wat heb ik vannacht beroerd geslapen zeg :S Vaak wakker geworden en uiteindelijk kon ik om 5.30 uur helemaal niet meer slapen. De kindjes zijn de deur uit, ik ga zo onder de douche en dan maar wachten totdat we weg mogen. Om 10.30 uur rijden we hier weg, zijn we nog ruim optijd omdat het maar een half uurtje rijden is.

Ik heb toch wel de bibbers hoor! Vooral of ik straks veel pijn heb, hoe afhankelijk ben ik straks van anderen en wat kan ik nog uberhaupt zelf doen.

Hopelijk snel een operatie verslag!!! Dat betekent dat ik in ieder geval kan typen, hihi.

Liefs,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.