Ga naar inhoud

Deempje: 9 mei 2011: Elkerliek Esthetique: Helmond


Aanbevolen berichten

Bleeh vandaag heb ik wel een verveel dag....ben mijn puzzelboek nu zat...en zat net lekker in de zon maar die is nu weg....brrrr heb t koud hahaha.

Vanmiddag komt mijn moeder weer langs met mijn dochter die ze gelijk uit school haalt maar die moet vanmiddag naar de golfles.

Ga straks nog maar ff een blokje lopen. Kan nog wel het e.e.a. doen op de pc maar heb daar ook geen zin in.

Ik zit overigens gewoon in de zon met kleren aan dat mag toch wel! Zat vorige week nog uit de zon met mijn borsten omdat het net gebeurd was maar neem toch aan, omdat er geen uv bij komt dat het wel mag?

By the way die pleisters laten soms los maar er zitten er ook nog bij die muurvast zitten..die laat ik ook hoor. Maar halen ze die eraf bij de 1e controle dat jullie weten? Ben stiekem benieuwd hoe het eronder uit ziet hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 263
  • Created
  • Laatste Reactie

hey Deempje,

Ja normaal bij de eerste controle doen ze de pleisters los ,om te zien hoe alles mooi geneest ,

anders kunnen ze dit niet zien he.

Nu toen ik een paar weken terug de eerste keer geopereerd was , was het ook mooi weer, en dan

hield ik ook mijn kleren aan hoor;

Want de uv kan wel bruinere plekken geven op de littekens.

Dus is het wel beter dat je ze aan laat .

ja toen ik nu maandag terug ging na de pc na mijn operatie van vrijdag geweest ,

was ik ook zeer benieuwd hoor hoe het eruit zag , daar ik de grote wonden gezien had

en wat hij ervan had kunnen maken ,

nu ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben.

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Prutseke,

Fijn te horen dat je tevreden bent en alles goed gaat.

Nee was niet van plan zonder kleding in de zon te gaan zitten hoor hahaha, maar vroeg me even af of ik uberhaupt wel in de zon mag zitten, maar dat mag dus...gelukkig.

Oh wel spannend eigenlijk dat die pleisters er dan afgaan...ben er nu al 4 kwijt die loszaten, maar er zitten er ook bij die heeeeeel vast zitten...daar blijf ik vanaf haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja tuurlijk ,

nu ik ga zo nu altijd een 15 min voor de verpleegster komt in de douche daar dan de pleisters eraf mogen

ja met mijn verleden moet ik nu wel wat oppassen,

maar ze zei ook eens volgende week en we zien dat alles mooi dicht gaat mag de pleisters eraf voor de

douche , zo al de korstjes en al mooi los komen , en dan gewoon weer mijn mepitel ( siliconepleisters) erop ontsmetting erbij

en weer een gaasje op tot de knoopjes verwijderd zijn.

en alles mooi is zo kan het dan met regelmaat gespoeld zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Deempje,

De pleisters gaan er indd bij de 1e controle af, anders kunnen ze het resultaat niet zien he ;)

Wel leuk dat jij je pc gelijk weer ziet, ik heb hem heel even na de ok aan mn bed gezien en nu moet ik wachten tot 20 juli eer ik hem weer zie..

Ik had bij de 2 controles de verpleegkundige.. Die wisten ook wel veel hoor maar is toch anders dan je pc!

De uv straling is nu ook wel aanwezig hoor ik zou niet heel de middag in de zon gaan zitten.. Ik hield mijn boobs altijd uit de zon..

Want ik zat met Silvia in herstel periode en had dus ook die heerlijke zon maar alleen mn benen en hoofd hield ik in de zon hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons is ook nog een PA, een physician assistant, die meer weet dan een assistente maar niet helemaal wat de PC weet...maar goed. Ik weet dus dat ik hem zie, want dat zeiden ze ook bij het verwijderen van de drains. Toen kwam zelfs de andere PC kijken want de mijne was er niet. Dus dat vind ik wel erg fijn.

Ja idd dan moeten ze eraf...wel spannend hoor, maar ik laat hem ze er wel afhalen als ze te vast zitten....ga dat niet zelf doen hoor mij te eng haha.

Vandaag brief van de Arbo binnen en ik hoef pas 3 juni op controle. Wel op een tijd dat ik eigenlijk niet haal maar zie wel. Wil 6 juni wel weer gaan werken dus zie wel of ik dan nog ga...mss bel ik wel voor een telefonisch consult tegen die tijd.

Hier was vandaag niet veel zon, ja een waterzonnetje haha...maar idd ik ga niet liggen bakken dan maar bruine benen hihi.

Groetjes

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedek wel goed je borsten hoor want als je littekens nu bruin of rood kleuren door de zon is het permanent... :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

angel...tuurlijk doe ik dat....by the way....lag pas in de zon met mijn kleren aan aan het einde van de dag en alles was bruin en je zag precies waar die bh gezeten had...

Weet je, je zit toch niet vol in de zon met je kleren aan maar de eerste dagen ging ik omgedraaid zitten dus tegen de zon in...maar ja het wordt toch niet bruin.

Das hetzelfde met zwangerschap en zon daar krijg je ook lelijke vlekken van...en idd hier ook bij ja.

Dus ik ga zaterdag wel in de zon zitten maar dan ga ik ook wel tegen de zon in zitten....wordt mij te lekker om de zon helemaal te mijden hihi.

Ik ga weer even douchen (duurt nu een heel stuk langer dan anders haha) komt zo een goede collega, ze wil mijn nieuwe boobs zien haha.

Tot laters

X

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Deempje

Als je in de zon gaat zitten met een bh aan of bikinitop dan kan de zon er toch niet bij ofwel.Tenzij je topless wil.maar dat lijkt me niet zo een goed idee.

Hoe gaat het met je..Met mij gaat het goed..Het begint flink te jeuken en lekker blauw te worden..

Het hoort erbij en vind het ook niet erg..Ik ga zo eens proberen fotos te nemen en probeer dan die hier op te zetten..Ben benieuwd wat je ervan gaat zeggen dan.

Ik houd me wel rustig hier maar soms is het echt moeilijk hoor..Ik heb gisteren ook verzuimreductie gebeld ivm ziekte..en ik hoef me pas over 3 weken weer te melden.Gelukkig..

Ik ga wel de volle 6 weken thuisblijven want ik werk in de schoonmaak en dat is zwaar tilwerk ..En wil mijn borsten niet gaan verpesten door zware emmers en zuigers te gaan dragen..

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal,

Nee niet topless haha...maar al heb je gewoon je kleren aan wil ik bij lekker weer ook lekker buiten zitten. Zaterdag hebben we een feestje buiten...en wil dan niet in de schaduw gaan zitten haha. Hou toch zo van de zon. Niet zozeer het bruinworden maar warm worden haha.

Ik moet zeggen dat ik niet zo blauw ben ook eigenlijk niet echt jeuk heb, meer op de plek van waar de drains gezeten hebben dan de rest van mijn borsten.

Is het mazzel of stilte voor de storm???? Ik heb er ook al een aantal pleisters af die telkens maar aan het verband bleven hangen en het is net of het niet gehecht is en de huid al aan elkaar zit....echt heel netjes. Mss dat het daarom minder jeukt weet t ook niet. Af en toe streekt het bij de tepel meer niet.

Ik moet zeggen dat ik vandaag ook de neiging heb meer te doen. Heb geen zin meer om op de bank te liggen al denk ik dat ik vanmiddag wel even ga liggen om te rusten. Daar voel ik dan wel weer wat voor haha.

Ik moet straks nog even naar de nagelstyliste om mijn nagel te laten maken. Die had ik vrijgehouden van acryl voor de operatie.

Idd moet je 6 weken thuis blijven want das geen doen. Ik werk als secretaresse dus das wel anders. Maar ik ga niet gelijk vol aan de bak hoor! Ze zijn gek daar haha.

Je doet toch snel teveel. En achter de pc is niet zo fijn vind ik eigenlijk qua houding.

Ik hoef 3 juni pas bij de arbo te komen maar wil 6 juni al weer aan het werk gaan...bijv. van 10 tot 14 uur of zo...niet in de spits rijden in ieder geval.

Dus ik zie wel hoe of wat...voorlopig nog genieten van niks doen haha.

Ik ben echt superbenieuwd naar de foto's Chantal..kan niet wachten.

groetjes

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn dat het allemaal zo goed met je gaat.

geef duidelijk aan op je werk wat je wel en wat je niet wil. ik ben deze week voor het eerst begonnen met werken. maar ik lig in de avond gelijk in bed met veel pijn. (ik werk dan wel in de zorg)

maar laat je niet gek maken en luister goed na je lichaam!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben zeker heeeeeel tevreden....de meeste mensen die mij nu gezien hebben vinden het echt bij me passen en net of het nooit anders geweest is....en zo voelt het voor mij ook. Tis dat je voelt dat je nog aan het herstellen en genezen bent maar ik denk dat ik over een jaar niet eens meer weet dat ze heel groot waren haha.

Zoals je vaak in de wandelgangen hoort "had ik het maar eerder gedaan" haha.

Maar goed ik wilde het eerder maar moest afvallen, voor de operatie en van mezelf dus wat dat betreft ben ik tevreden met alles.

Jij ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn shirtje aan maat M!! en het past!! heb vanmiddag een verjaardag dus wilde niet met mijn te wijde kleding verschijnen hihi....en een paar mensen die komen weten niet wat ik gedaan heb dus die zullen wel denken "wat is ze slank"hahahahahah..

Kan niet wachten om die verbaasde gezichten te zien hihi.

Wat een feest van XL naar M!!! net het gevoel Chantal als jij hebt met je blousjes!

What a Feeling!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dagmar

jaja ik weet je echte naam nu ,zag het bij Cindy.hihihi

Wat goed zeg dat je maatje M aankan ..Dat geeft toch een kick he..

Ik kon het voorheen niet geloven.mijn moeder zei ook:alle kleding zal je te groot zijn.Ik dacht toen dat het toch niet alleen aan de borsten kon liggen.

Maar het schijnt toch zo te zijn.Ik voel me echt heerlijk.Krijg veel meer zelfvertrouwen..

Heb vandaag 2 pleistertjes eraf gehaald bij tepel en onderlangs..het ziet zo mooi uit.niet normaal meer..

Ik ben er echt tevreden mee..op de foto vind ik het ook al mooi uitzien ook al zie je bont en blauwe plekken.

Het jeukt nu wel veel en krijg ook af en toe van die steken van binnenin.

Ik hoop dat veel mensen op het feestje zullen vragen of je afgevallen bent.hahaha nog een boost erbij.

Op school gisteren vroeg ook een meid of ik veel afgevallen was...ik zeg ja me borsten.zegt ze net waar het niet eraf hoeft..

ik heb toen maar verteld dat ik geopereerd was en dat vond ze heel mooi.het maakte me over het hele lichaam slanker..Heerlijk toch.??

Ik ben wel wat afgevallen maar dat komt ook denk ik omdat pap is overleden op 30 mrt..dat speelt toch ook mee..van 73 ongeveer naar vanmorgen 67,6kg

word alleen maar beter..jeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal,

Ik heb vanmorgen ook een pleister verwijderd bij het 3 landen punt. Die zat vervelend en ik zag een soort kortsje met wat gelig vocht...dus ik dacht die laat ik niet zitten.

Dus die heb ik weggehaald. Ik vind het er persoonlijk niet zo mooi uit zien...maar eigenlijk valt het wel mee zijn mijn moeder.

Zal zo de foto van links en rechts even in mijn album zetten.

Die steken heb ik ook soms wel eens maar niet zo heel erg. En bij het maken van een verkeerde beweging maar dan ben je gelijk gewaarschuwd en maak je die niet meer haha.

Mijn nichtje zag het gelijk aan me, maar die wist wel dat ik geopereerd was enzo.

Maar heb het er niet over gehad omdat er ook iemand kwam die altijd domme en stomme opmerkingen maakt en ik dacht pfff ga jou niet vertellen dat ik een bvk gedaan heb. Maar die persoon had ook kunnen zien dat ik een heel stuk slanker lijk en zelfs daar heeft ze niets over gezegd dus ik dacht laat het maar zo haha.

Maar de meeste die me nu zagen zeiden wel wow! wat een verschil"haha dus maar het gaat er omdat ik blij ben toch? hihi

Nou ga ff de foto's uploaden dan kunnen jullie ze ook zien.

xDagmar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dagmar

Ik heb je fotos bekeken en het is inderdaad een beetje open...net of er weefsel van binnenuit naar buiten wil..

maar ik zie dat je de pleisters er al bijna allemaal af hebt..

Mocht je dat doen??ik heb best goede pleisters die plakken goed...Die pleisters zijn erom het litteken goed op elkaar te houden he?

Verder is het al mooi genezen..een heel dun mooi lijntje..alleen bij het 3 landenpunt..

Ik durf onderlangs de pleisters er niet af te halen.te bang dat het open gaat..

Ik moet wel zeggen dat het bij de tepel heel mooi is.je ziet nog geeneens een lijntje..

wanneer moet je op controle..maandag of dinsdag??succes he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Nou heb net even nieuw verband erop gedaan....of ja 2 uur geleden...en het is al droog dus niet meer zoals op de foto. Het verband zat er ook niet meer aan. Dus morgen maak ik even nieuwe foto's.

Als de pleisters loslieten mocht ik ze eraf halen, maar er waren al veel van die hoekjes los die telkens aan het verband bleven plakken en dat was heel vervelend met het verband eraf halen.

Ze moeten er maandag toch vanaf. Bij de tepel zit alles nog vol.

Ik vind het er verder ook super uit zien, het is net of er niet eens een litteken of hechting zit op sommige plaatsen. Dat 3 landen punt komt wel goed denk ik maar ga het in de gaten houden.

Moet maandag om 9.45 uur op controle...ben heel benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik ga vandaag mijn dochter zelf naar school brengen. Wel lopend haha, heb nog geen auto durven rijden. Jullie wel, zover je je rijbewijs hebt hihi....fietsen doe ik sowieso al niet met dat gebuts over die stoep enzo..auw auw!!

Lianne kreeg pas een por van iemand maar ik gaf hem gister aan mezelf met mijn tandenborstel eraf trekken(heb een electrische hihi). Gelukkig mijn bovenborst dus was even auw en weer weg.

Straks om 9.45 uur moet ik op controle dus ben benieuwd. Met douchen wordt dat wondje bij het 3 landenpunt weer zacht en is het weer een gaatje. Dus vraag straks wel even of dat erg is of dat ik mss maar even een paar dagen niet moet douchen en me zo even wassen dat het wat beter dicht is. Want gister was het mooi dicht met een korstje maar zo schiet het ook niet op.

Verder ziet het er wel goed uit dus ben benieuwd verder.

Jullie horen het wel

Groetjes

Dagmar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.