Ga naar inhoud

Deempje: 9 mei 2011: Elkerliek Esthetique: Helmond


Aanbevolen berichten

Hallo Deempje,

Heb je een leuke moederdag gehad? Het was in ieder geval heerlijk weer, hopelijk heb je ervan kunnen genieten, deze laatste dag met je "oude" borsten. Ik wil je heel veel succes wensen!

(morgen is voor mij ook spannend want ik heb mijn eerste consult voor een bv en hoop uiteindelijk op dezelfde cup uit te komen als jij morgen krijgt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 263
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Lianne,

ja moederdag was leuk, al had ik het gister al een soort van gevierd. Mijn dochter was bij haar vader vandaag..maar kreeg toen straks nog een leuk kado van haar, spekjes in de letters mama haha.

Wahhaha we gaan er idd maar om lachen hihihi.....huilen deed ik al toen die vrouw in de winkel zei, Nee die hebben we niet in F snik snik haha....maar dat gaat mijn niet meer gebeuren.

Heel gek dat ik vanmorgen mijn bh aandeed en dacht. Ja vandaag nog en morgen en dan kan ik dien niet meer aan haha...of alles is nog zo opgezwollen dat je hem nog aan kan hahahaha....

Ik ga in mijnalbum wat aanmaken met een ww, dan kan ik zelf bepalen wie mij ziet hihi.

Beetje...dan is het idd voor jou ook een spannende dag, dan wens ik je ook heel veel suc6.

Je leest mijn verslagje deze week wel een keer wanneer ik tijd heb om het e.e.a. op papier te zetten...nou ja op dit forum dan haha....

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deempje..Ik hoop dat je dit nog leest.Ik wil je nog heel veel succes voor morgen wensen.Hoop dat alles meevalt je niet teveel pijn gaat krijgen..

Ik ben over 4 dagen aan de beurt..spannend he..heb nu nestdrang.het hele huis moet schoon.hahah

gr Chantal....ik denk aan je..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx meiden, heb het nog gelezen haha. Zit nu aan mijn laatste ontbijtje...en ga zo weer slapen haha.....erg he...maar ja mocht 6 uur ervoor nog iets eten...dus maar gedaan.

Chantal, had ik ook die nestdrang, alleen wat eerder dan 4 dagen ervoor haha...spannend he meid...maar gaat goedkomen....

tot snel

liefs

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wohooo het is eindelijke je dag:D Super veel succes vandaag!!!! :35:

Ik kijk er na uit als je straks itty bitty titties hebt waar iedereen lekker jaloers op mag zijn :126::lol: en natuurlijk ook je verslagje....hopelijk he bje ervoor niet zoveel last van de honger :46::47:

liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Thx....ik wilde eigenlijk nog gaan stofzuigen maar ik ga het niet doen want ik verbruik daarmee alleen maar energie en ik wordt al bibberig...ga zo ff wat water drinken want dat mag gelukkig. Dacht dat het wel mee zou gaan vallen maar dat valt dus erg tegen.

Ga ff verder mijn tas inpakken en dan maar ff wat tv kijken.

Spreek jullie snel meiden.

Liefs

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Deempje,

Zwaar he niet mogen eten :angry: Ik werd ook pas 's middags 14.15 geholpen. Ik was ziek van de honger..... Ik heb rond 12.00 toen nog een drinkboullion genomen, dan ben je iets minder trillerig. En rustig aan, je energie maar sparen, dus niet stofzuigen :141:

Ik wens je heel veel succes en sterkte met je herstel!

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt allemaal goed deempje, denk maar aan je mooie borsten erna en alles is zo voorbij voordat je het weet. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag alleen maar water hebben dus die drinkbouillon die laat ik maar zitten haha...nog ong. 1 uur dan ben ik er dus hoop dat ik ook snel geholpen wordt en niet tot 16 uur nog moet wachten haha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannend deempje hoelaat ga je? al wat zenuwen..?

hoop ook voor je dat je zo snel mogelijk geholpen word en dat je niet hoeft te wachten!!

Heeeeeeeeeel veeeeeeeeel succes ik denk aan je!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me heel lastig dat je niks mag eten.. Hopelijk als je binnen bent wordt je gelijk geholpen dat zou wel heel fijn wezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeeh Deempje ik denk dat je nu al geopereerd wordt en je nu lekker onder zeil bent!

Je leest het pas morgen of overmorgen maar.. Is het meegevallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het goed is lig je nu lekker bij te komen of ben je al wakker en is het heerlijk achter de rug!!

Succes met je herstel! Laat je maar lekker verwennen :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey deempje,

Hoe is het gegaan? ik denk dat je nu lekker aan het bij komen bent! we horen het wel van je de komende dagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat alles goed gegaan is,...

Dat je nu een paar mooie kleine tietjes hebt en lekker ligt te slapen!

Liefs Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

ff kort verslag want lang achter de pc is niet echt fijn.

Ik moest me om 12.30 uur melden en werd om 13 uur naar mijn kamer toe geleid. Nr 217 en 17 is mijn geluksnummer. Ik zou om 14 uur aan de beurt zijn en ze zouden me rond 13.45 uur komen halen. Uiteindelijk werd dat pas 14.10 uur. Toen vond ik het wel ineens heel eng en kwamen even de tranen. Toen in de kamer waar het infuus gedaan werd enzo...maar eerst kwam de chirurg aftekenen. Was wel even heel leuk om te zien en ff te babbelen. Ik werd toen even niet lekker, maar ja wat wil je als je niet meer gegeten hebt enzo.

Hij werd toen ff weggeroepen voor een spoed op de EHBO maar hij was er snel weer. Intussen werd ik naar de O.K. gebracht en kreeg wat ingespoten dat ik duizelig werd en toen het slaapmiddel, nou ja daarna weet je niets meer haha. Ik denk dat ik rond 14.50 uur uiteindelijk geholpen ben en om 16.50 uur werd ik wakker op de uitslaapkamer. Fris en fruitig .....toen terug naar de afdeling waar ik genoten heb van mijn bezoek om van 18.30 tot 20.00 uur en intussen wat gegeten wat er ook goed in bleef. Eigenlijk ging alles volgens het boekje, niet ziek, niet misselijk niets.....

De dag erna is het verband eraf gegaan en het is supermooi geworden. De chirurg wenste mij voor het naar de O.K. gaan suc6 maar ik zei nou jij suc6 en maak er iets moois van he...en dat heeft ie gedaan haha....

Nu heb ik een Bella BH aan met voorsluiting van het ziekenhuis die heel lekker zit.

1 tepel met gevoel 1 zonder gevoel, nog wel ..mss veranderd dat nog...dat zien we wel.

De drains zitten er nog wel in en die gaan er hopelijk morgen uit.

Verder voel ik me goed. Tis allemaal nog plat in vergelijk met eerst maar goed zal vast wat terug gaan veren haha..

Nou meiden dat was het want tis me ff teveel nu dat typen.

Liefs

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.