Ga naar inhoud

Deempje: 9 mei 2011: Elkerliek Esthetique: Helmond


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben ook de 1e keer hier. Wel al een paar weken aan het neuzen op het forum en besloten me zelf maar eens aan te melden zodat ik ook mijn verhaal met jullie kan delen.

Ik ben in maart 2009 voor het eerst naar de ha gegaan voor een verwijzing. Toen afspraak gehad met ass. chirurg en te horen gekregen dat er 10 kg af moet. Ik woog toen 84 kg en ben 1.64m.

Na 2 jaar was de 10kg eraf. Dus opnieuw naar de chirurg en toen is het balletje gaan rollen en heel snel zelfs. 16 maart afpspraak, 17 maart verzoek vergoeding opgestuurd aan CZ, week erna brief terug met verzoek voor aanvullende informatie. Weer een week later goedkeuring gekregen.

Ik weeg inmiddels 74 kg maar wil er nog wel een paar kwijt. Ben met cup 85F begonnen en heb nu 80F. Even 85E gehad maar toen de omvang minder werd, ja helaas wordt de cup ook weer groter dan haha....maar wil nu naar een 80 c/d. Wil zelf een c maar de chirurg gaf aan dat het ook wel een klein d kon gaan worden.

9 mei is de operatie. Want heb nog genoeg in de planning de komende weken waardoor het nu even niet uikomt. Ben er heel erg naar uit aan het kijken. Toen ze afgelopen maandag van de opname belde voor een afspraak vond het ik het doodeng maar heb weer wat foto's gezien van wat mensen hier en nu heb ik er juist alleen maar meer zin in.

Ik wordt in het Elkerliek Ziekenhuis geholpen in Helmond. Elkerliek Esthetic. Goed aangeschreven dus ik ben zeker in hele goede handen.

Ik ben overigens 35 jaar en heb een dochter van bijna 8 jaar en ben alleen.

Nou als jullie nog wat willen weten....vraag maar raak haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 263
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Deempje,

Wat goed zeg dat je zoveel bent afgevallen :35: !

Heerlijk voor je dat de operatie vergoed wordt, ik moest helaas alles zelf betalen. Spannend nu je een datum hebt! Kan je beginnen met aftellen ...

Ik ben ook 35 en mijn oudste dochter is ook 8. Grappig :1:

Leuke leeftijd he, ze vinden zichzelf al zo wijs hihi...

Sterkte met het verdere afvallen!

Groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Deempje,

Welkom hier op het borstenforum:D...wat fijn voor je dat je zoveel bent afgevallen en nu eindelijk geopereerd gaat worden ;) Via welke methode wordt je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, thx voor jullie reacties. Erg leuk.

Ik ben zo blij idd dat het afvallen gelukt is. Vanmorgen trouwens weer een grens over....73,9kg...eindelijk die 74 weg!!!

Ze gaan de sleutelgat methode doen.

@ Xanaa: Idd erg grappig dat je ook 35 bent en een dochter van 8 hebt....al moet die van mij nog 8 worden haha 24 april!

Waarom moet jij het trouwens zelf betalen? Dat lijkt me echt balen...ik denk als ik het niet vergoed had gekregen ik het niet gedaan had. Of ja tenminste nog niet nu.

Echt leuk om hier dingen te kunnen delen met jullie allemaal. Iedereen heeft wel wat tips en trucs en ervaringen. Ik heb zelfs van wat meiden wat foto's gezien en dat helpt wel zodat je weet wat je ong. te wachten staat.

Nou ik hou het ff kort ga lekker slapen, morgen weer vroeg op.

greetz

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heeft xanaa een borstlifting met borstvergroting erbij...toch?* zoekt het zo nog ff op :29: *...drom moet ze het zelf betalen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@YC Angel, had idd ff op haar profiel gekeken en het is zo idd....ja dan is het anders.

Ik zie dat jij in juli onder het mes gaat. Spannend he. Ik heb idd gewacht kon nu al als ik wilde maar heb het naar 9 mei gezet omdat ik nog het e.e.a. heb. Ik zit in de werkgroep van de musical van mijn dochter. Zit zelf in de muziekcommissie van het koor en we gaan nog een paar dagen weg en mijn dochter is nog jarig enzo...en ja het is zo mei want das nog maar een dikke maand....maar ben er helemaal klaar voor. Wat jij beschrijft in je profiel met de pijn in je nek en schouders dat ken ik. In ze zomer van die plekjes onder je borst. BH bandjes die snijder overigens niet bij mij...gelukkig maar want dat lijkt me echt niet fijn. Maar met sporten zie het bouncen hahhahah....dus hardlopen is er niet bij.

Leuke tips had je trouwens toegevoegd en die engelse site met foto's ja dat doet toch goed....dan weet je tenminste wat je te wachten staat niet dan.

Zal overigens ook eens een pic op mijn profiel zetten...dan hebben jullie er een gezicht bij haha.

doeiiii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx :109: ...van de week voeg k nog wat variaties op een recept citroen thee :blush: ..Ben blij dat je al zo snel geholpen wordt want k merk het nu al dat het wat warmer wordt k al weer van die geirriteerde plekjes onder mijn borst krijg dus ben er meer dan klaar voor om geopereerd te worden...lol..hehe wil ook gewoon eens een keer een normale houding hebben want wat k nou doe is gewoon niks door mun borsten.. :124:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Deempje,

Leuk dat je er ook bent.

9 mei, is zolang niet wachten hoor, de tijd gaat wel rap.

zelf heb ik een aftelperiode van 72d en zit nu nog op 9d vandaag.

Zal ook blij zijn al het achter de rug is, want ik begin het toch ook de voelen hoor die warmte onder mijn :1boobs:

Nu , er zijn nog geen irritatie plekken wel natte van het zweten en dan moet ik er doekjes of zo tussen mijn bh steken om dit op te

nemen zo ik dan niet open lig.

grt en tot later eens .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Deempje,

Ja ik moest het helaas zelf betalen .... Hangborsten liften is een schoonheidsoperatie. Ook wel begrijpelijk anders zouden alle vrouwen na hun borstvoeding(en) om nieuwe borsten komen ;)

Gelukkig kon ik het betalen want een lift met prothese is erg duur :74:

:35: super onder de 74!

9 mei is zomaar zover!

Groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens mijn operatie is bijna gelijk aan een borstverkleining.

Alleen had ik niet voldoende weefsel zelf meer en hebben ze er een prothese in gedaan, anders zou ik op een kleine B uitgekomen zijn ....

Ik heb de ankermethode :141:

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Deempje

Welkom op het forum!!!

Goed dat je zo snel geholpen zal worden! Leuk hé... straks eindelijk verlost van die :1bouncingboobs:

Ikzelf ben nu 1 week PO van een BVK en ben superblij!!!! Alles is tot nu toe ook heel goed en vlot verlopen.

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dolfijn en Prutseke, leuk dat jullie ook gereageerd hebben....tis allemaal spannend he....sommige moeten nog ff wachten andere zijn net geholpen....maar dit forum is echt super...je leest zoveel over andere dat je wel weet wat je te wachten staat.

Xanaa, leuk dat je ook mijn vriendje bent haha....ja snap ik dat het je het dan zelf moet betalen. Weet niet wat het kost, hoef ik ook niet te weten hoor, maar zal idd wel duur zijn....bvk is al duur maar ik wilde het niet zelf gaan betalen. Als ik dat had moeten doen was het zeker niet nu, heb net een nieuwe auto gekocht hahahaha moet weer sparen hahaha...maar gelukkig hoeft dat niet.

Ik snap idd dat je niet een b wilt al kan dat ook mooi zijn maar das anders als er geen borstweefsel zit....dan is een B ook geen B lijkt me.......ik heb geen borstvoeding kunnen geven, had geen voeding, het kwam niet echt op gang. Heb het 3 dagen gegeven maar mijn dochter bleef maar afvallen dus ik dacht nou dan maar over op de fles. Ik weet niet of mijn borsten er dan anders uit zouden zien....maar goed. Ik weet hoe borstvoeding geven voelt dus daar ben ik al blij genoeg mee.

Ik zit te typen en denk dat ik het e.e.a. in de war haal met wie zijn verhaal bij wie hoort hahahahah....nou ja weet t niet meer....

Ik ga maar eens slapen, morgen weer lange dag hiero.

Truste iedereen.

gr

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suzan

Dank je wel. Het was ook een zware bevalling hahahaha.....nee ben al jaren aan het lijnen en aankomen, lijn en aankomen en ik wilde deze borstverkleining dus ik moest wel maar ik wilde het ook. Ik was er helemaal klaar mee...en dingen die eerst niet lukte, zoals thee zonder suiker en geen toetje etc....dat is nu gelukt.....Ben nu tijdelijk aan de shakes 2x per dag om even nog de laatste kg eraf te halen...en dat werkt goed....probeer zoveel mogelijk eiwitten te eten en groente uiteraard en zo min mogelijk koolhydraten. Maar eet bijv. wel elke dag 1 snee brood of iod. Maar geen aardappelen, rijst etc op 1x per week na. Anders hou je het niet vol moet ik zeggen....maar ben idd wel blij met het resultaat....

Jij 11 juli! wow! das ook een heerlijk vooruitzicht!

Leuk om dan hier wat rond te neuzen en te praten moet lotgenoten.

Zal ook eens kijk of ik zo'n ticker kan maken...wel leuk

groetjes

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Deempje,

Volgens mij moet je je foto bij je profielinstellingen niet alleen bij mijn foto, maar ook bij mijn avatar plaatsen.

Mocht het niet lukken dan kan je ook altijd een PB (persoonlijk bericht) aan een administrator doen. Die kunnen je altijd helpen.

Ik had dan een inderdaad een platte B gekregen .... Ik ging toen ik zwanger was van cup D naar cup H. Toen had ik nog niet eens borstvoeding gegeven hihi....

Maar ik ben hier wel een beetje een vreemde eend in de bijt hihi....

er zijn niet met lift en prothese.

Succes met je foto :141:

Gr. Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook niet tevreden over m'n ticker, ik wil er een die in dagen aftelt!

Maar, als ik via de telefoon hier ben zie ik m'n toch niet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb nog wel geen nieuwe ticker haha....geen tijd voor gehad...

afvallen gaat weer super...ben inmiddels weer 1,3 kg kwijt...ben tijdelijk aan de Metaboost shakes en gebruik Cartinine van het kruidvat.....tot nu toe doet het wonderen.

Ik heb gister mijn keuken helemaal leeggehaald en gepoetst en mijn meubels ingesmeerd voor bescherming. Vandaag tuin en schuur en ff de winterkleding eruit....is dit een voorjaarsschoonmaak of hebben jullie dat ook gehad voor je operatie dat je alles op en top wou hebben haha....nou ja een paar van jullie moeten net als ik nog....

Ik kan nog 8 x gaan sporten...oh nee 7 keer want ben net terug haha...

maar goed, vandaag weer even aan de schoonmaak.

tot snel

x Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol volgens mij doet iedereen wel de grote schoonmaak voordat de operatie datum komt...tis een manier om je bezig te houden he :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja het lijkt me ook...maar tis wel een heerlijk gevoel dat alles weer echt piccobello schoon is....en nu wel zo houden anders kan ik weer opnieuw beginnen haha....

maar grappig dat iedereen dat mss wel heeft....Nou ik moet wel want heb geen man in huis dus alles komt op mij neer....niet dat ik dat erg vind hoor, maar straks moet mijn moeder wel het e.e.a. doen, maar dan is de Franse slag voldoende hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suzan die is idd ook erg mooi! ik heb ook een nieuwe inmiddels...lekker vrolijk nu met de lente haha...

Met die seconde-teller van jou is nu nog grappig maar op de dag zelf......dan ga je hem irritant vinden hahahahahahaha......dus maar niet naar kijken dan hahaha....

Van welke maat kom je eigenlijk en waar wil je naar toe...

Soms zit ik ineens te twijfelen dan denk ik van goh ik dacht nu ik afgevallen zou zijn dat ze nog groter zouden zijn in verhouding. Met sporten in de spiegel ben ik er van overtuigd dat ze te groot zijn en ik voel dat ook dagelijks in mijn nek maar met bepaalde kleding aan lijkt het wel mee te vallen....of heeft iedereen die twijfel....bedoel je kan niet meer terug...niet dat dat hoeft hoor haha maar ja je laat toch snijden in een gezond lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.