Ga naar inhoud

Deempje: 9 mei 2011: Elkerliek Esthetique: Helmond


Aanbevolen berichten

@YC Angel, Wahhhahahaha lola ferrari boobs......laten we dat maar niet doen hihi. Maar het is idd wel een manier om het e.e.a. te verwerken ....

Oh ja en dat kijken....had ik donderdag op het werk nog...een stel collega's bij de lift, allemaal vrouwen, dus het ging de een niet snel genoeg met instappen en zegt "jongens schiet eens op" ik zeg "nou toen ik net nog keek was ik nog een meisje" haha...waarop zij me vol in mijn borsten kijkt en zegt, ja Deem, daar zullen we bij jou zeker niet over twijfelen....nou zeg ik je!!!! .....toen dacht ik wacht maar....ze weet niets dus ik ben benieuwd of ze het gaat zien als ik terug ben hahahah....

@Lianne en Silvia, ik moet 1 nachtje blijven dus dinsdag weer naar huis, met of zonder drains....ik ga er maar vanuit dat ik met drains naar huis.Ik had het nog niet gevraagd welke methode maar zag vorige week bij de afspraak van de Anesthesie de tekening weer en het lijkt de ankermethode dus daar ga ik maar ff vanuit.Ik ga denk ik toch wel wat eten idd..een beschuitje of 2 mss met een kopje thee en dan nog maar ff slapen anders ben ik zo vroeg op. Ja ik weet ook niet waarom ik om 12.30 uur moet komen....de winkels gaan op maandag om 13 uur open mss de o.k. ook wel hahhahahaa....

Nog 5 dagen vanaf vandaag......aaaaahhh....ben vandaag terug van een paar dagen Duitsland. Morgen ga ik lekker sporten en daarna nog 1x door mijn huis heen met een emmertje sop en stofzuiger enzo...en dan ga ik zaterdag en zondag lekker niks doen en genieten. Volgens mij wordt het weer heel mooi weer dus ik ga lekker uitrusten....dat moet van de PC dus dat gaan we doen.....en dan maandag D-Day ...of eigenlijk B-Day hahaha.

Ik ga jullie uiteraard z.s.m. vertellen hoe het gegaan is, maar goed zover is het nog niet.

tot snel

x

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 263
  • Created
  • Laatste Reactie

heb je genoten van je paar daagjes weg...

nu nog even flink werken in huis en dan genieten. ik zou zeggen geniet van de laatste paar dagen.

tip. maar foto´s van hun je boobs nu zijn. is leuk om terug te kijken.

ik wens je heel veel sterkte en we horen snel van je!!

Liefs Silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Silvia,

Ja ik ga foto's maken van voor en na en tijdens het herstel. Ik weet nog niet hoe ik hier een album moet maken maar dat komt nog wel.

Ik wil ze wel met ww doen dus dan vraag je het ww maar op haha en dan kan jij ook even naar mijn boobs loeren haha.

Ik heb echt genoten. Net heerlijk gesport en ga zo aan de slag in huis. Is niet veel want alles is gedaan maar ff een keer overal overheen poetsen en stofzuigen.

Daarna ga ik mijn moppie van de BSO halen, want die had al geen zin vandaag en heb haar toch maar ff gebracht want dan doe je meer in huis.

Nog 4 dagen AAAAHHHHH....spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Deempje,

Ankermethode is ook niet erg toch? Die heb ik ook. Littekens vervagen toch :)

Ik denk dat jij dan als 3e aan de beurt bent, 1 om 8u 1 om 11u en jij dan om 13u.

Nog 4 dagen meid!! Oef die vliegen voorbij hoor, het weekend wordt heerlijk weer en voor je het weet is het maandag en lig je op de ok :D

Je kan bij www.mijnalbum.nl een album aanmaken met je mail adres, en dan kan je in dat programma je albums naar een link zetten met een ww..

Of wist je dat al? :blush: Omdat ik las hoe je nog ff moest kijken hoe dat album werkte.

Waren je daagjes in Duitsland leuk? iig genoeg afleiding gehad :D

Heel veel succes alvast!! :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan kan je later toch nog even terug kijken hoe je borsten nu zijn en hoe ze dadelijk zijn. echt leuk. ik heb ze gister vanaf 31 maart t-m 4 mei langs elkaar in een bestand gezet, maar wow wat veranderen ze toch snel. en steeds mooier :rolleyes:

wel jammer dat je om 1 uur moet. dan moet je het nog even doen met de spanning. er werd om half 11 geopereerd en moest er om kwart voor 10 zijn. dat is wel heerlijk hoor. je hebt dan weinig tijd om te piekeren. nou ja behalve als je onderweg bent!!

nog 4 dagen!! spannend aftellen geblazen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja tis jammer dat ik me pas om 12.30 uur moet melden en wellicht rond 14 op de o.k. ben maar ik wist dat al gelijk, tis maar niet te hopen dat er nog spoedgevallen tussendoor komen, want ja dat heb je dan wel in een ziekenhuis....dan moet ik wachten....

Maar daar gaan we maar niet vanuit op maandag haha....en het is nog vakantie dus hopelijk gebeuren er niet veel ongelukken die ineens voor moeten hihi.

Lianne, ja ik dacht al wel dat ik me idd daar eerst moet aanmelden enzo....weet denk ik wel hoe het moet maar had me er nog niet in verdiept eigenlijk ....ook omdat je niet weet of de foto's weer te groot zijn enzo....maar goed we zien wel. Ik laat het jullie wel weten....

Tis echt spannend he....gek dat je hoe het dichterbij komt toch een apart gevoel krijgt..je kan niet meer terug ....nou ja dat kan wel maar dat doe ik niet haha....

Ik ging afgelopen dagen in het hotel zwemmen en toen zei mijn vader nog...hmmmm ja tis wel veel maar het past bij de rest van je lijf, waarop mijn moeder zei, nog ik vind het nogal haha....

Ik heb overigens een kei leuk truitje in maat M gekocht...voor NA de operatie...of ja 2 weken erna haha, zal het niet gelijk aan kunnen met die gezwollen tieten hahahahahah....maar ik denk wel dat ik erin kan als alles weer wat in proportie is....leuk he....met afvallen van XL naar toch vaak wel een L en dan met kleinere boobs een M.....tis me wat zeg! wie had ooit gedacht dat ik in een M kon...met broeken varieert het nog van 40 of 42 net hoe hij valt...maar goed dat was standaard een 44 soms 46 en soms als het maar tot 44 ging, geen broek haha....dus ik ben blij.....

Hoera hoera hahahaha

Nou ik ga ff verder met stofzuigen boven en dan beneden nog ff door het huis flatsen hihi.

doeiiiiiiiii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Deempje..nog een paar daagjes en je bent aan de beurt..

Wat een stomme opmerking van je collega zeg..

Ik voel me ook altijd opgelaten als ik in een t shirt ergens loop en mezelf bv in een etalageruit zie.Voel me dan echt ongelukkig..

Het enige nadeel vind ik dat je er zo een littekens aan overhoud.maar ja dat moet ik maar op de koop toenemen he?

Ik hoop dat je je huisje klaar hebt ,en nu lekker nog kunt gaan genieten van je laatste dagen met je grote meiden..

Veel succes en ik wacht in spanning op je verslagje..

gr Chantal..ik reageer niet zoveel omdat ik nog veel werk te doen heb ivm.pap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal,

Ja die opmerkingen krijg je, en dan denk ik nu, wacht maar! haha...

Kijk ik zeg eerlijk, ik heb ze liever groot dan klein, want een bv zou ik denk ik nooit gedaan hebben, hoef geen spul in mijn lijf....weet niet...je weet nooit wat er mee gebeurd. Das hetzelfde met dik zijn of stevig zijn. Ik ben liever dik, dan kan ik afvallen en wordt ik dunner maar als je dun bent en je wilt wat dikker worden, dat lukt ook niet altijd.....

Die littekens, oke, das waar, je blijft het altijd zien, maar ik vind wel dat als je ze goed verzorgd het minimaal is, maar goed das ook per persoon, de een geneest mooier dan de ander. Maar toen ik de pics van iemand zag hier, weet ff haar naam niet meer, na 1,5 jaar zag je bijna niks meer. En je moet maar denken, jij ziet ze en je man en kids bijv. maar meer mensen niet, die zien je BH of bikini toch???

Ik ben helemaal klaar hier in huis, das lekker zeg, alles netjes en schoon dus ik ga lekker genieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou geniet lekker van een zon overgoten weekend en geniet nog lekker van het op je zij en rug slapen....nog 4 daajes :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

thx Angel....je zult bedoelen, geniet nog van op je buik slapen...want ja dat doe ik haha...Ik ben vorige week erg verkouden geweest en toen 2 kussens gebruikt dan kan ik niet op mijn buik en slaap dan redelijk, dus heb al wat kunnen oefenen.

Ik ga zo naar de nagelstyliste, wel balen dat er 1 vinger af moet...heb ik 1 korte nagel want die is net afgebroken..... :74:

maar ja tis allemaal voor een goed doel en dan gaat ie er de week erop maar weer aan hihi.

thx meiden....oeoooooeeeeehhhh nog 3 dagen...wordt steeds spannenderd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hoor, stad en land afgeweest om een sportbh. Bij Livera had ik hele fijne maar die winkel heet niet meer zo dus ander assortiment maar niet eens een 80F!!!!!!! Daar wordt je toch niet goed van....andere geprobeerd maar daar werden mijn borsten vierkantjes van hahahahaha zag er niet uit. Dus op naar de Hunkemoller. Ook geen 80F, nee dat gaat maar tot E.....dus ja dan kan ik niet passen wat nu lekker zit...dus op naar de volgende stad wat winkels af en ook helaas niets. Bij Livera in Helmond geweest, de bh die ik al heb gepast, maar volgens mij zijn die veranderd want hij zat niet lekker, totaal geen rek erin.

Ik zeg weet je wat wij doen, we gaan naar de Hema! Ik zeg op het Forum hebben er ook veel een bh van de Hema en die voldoet.....mijn moeder zit in de Lingerie dus die weet echt wel of het wat is....en warempel geen 80F maar de 80E keek al groot. Dus ik die over mijn blouse ff gepast ....zeg nou die zit lekker, hoppa inslaan 80C en 80D in wit en zwart en die 80E nog even mee om thuis goed te passen.....30% korting en dus voor 11 euro een bh!! tis niet te geloven haha.

De 80E was natuurlijk qua cup te klein, dat zeg je maar voelde je niet en hij zit heerlijk en stevig, dus die gaat het worden....pffff wat een opluchting haha.

By the way de BH die je in het ziekenhuis krijgt aangemeten...moet je die apart betalen? weten jullie dat? Ik vraag het nog wel even na maandag of dinsdag hoor, maar was even benieuwd.

Nou groetjes weer

Liefs

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

irritant he, dadelijk heb je daar helemaal geen last meer van. is echt een heerlijk gevoel!

fijn dat je nu bhs gevonden hebt!! :rolleyes:

ik heb 4 bhs gekregen van de kliniek waar ik geopereerd ben.ik heb er 2 na de operatie gekregen. en 2 weken later toen me bhs te groot waren kreeg ik ook nieuwe.

maar volgens mij is dat niet overal het zelfde. denk dat je dat gewoon even moet na vragen dan weet je dat zeker.

spannend nog maar 2 dagen voor je!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg na een week in het zh een sportbh. Die moest ik zelf betalen (€13,-) Bij de 2e controle een week erna heb ik er nog eentje bij gekocht.

Maar dit is overal anders dus het beste kan je dat maandag even navragen en evt losgeld meenemen. Krijg je gelijk een bh aan na je operatie of zit je eerst nog een week in verband?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die assistente had het over een bh aanmeten als ik naar huis ga. Ik ga dinsdag al dus het lijkt er wel op dat ik er meteen een aan moet????? nou ja ik zie wel idd. Ik neem wel geld mee of laat het mijn moeder meenemen. Als het idd bij ons ook 13 euro is ong. dan is dat het wel waard haha.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

thx meissies, wat lief toch allemaal...en dat op moederdag hahahaha.

af en toe komen de zenuwen al, maar morgen gieren ze door mijn lijf, let maar op!!

Maar gaat goedkomen...wat een mooie vooruitzichten...niet letterlijk dan hahahahah....

;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd idd of ik dat ook vind....zou er een verschil zitten in een bv of een bvk qua gevoel....tja we zullen het beide nooit weten hihi....maar kan me voorstellen dat je met A tieten wilt en met F minder wil haha....

Tis ook nog erg snel om dat nu te roepen denk ik maar we gaan ons beide zeker beter voelen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeah!! heb net foto's gemaakt...ons mam moest lachen... ik zeg je moet mijn gezicht er niet op...ja zegt ze maar dan passen ze niet in het vakje hahahhhhahahahah....

Dus we hebben al weer erg gelachen net...moet nog album maken maar zodra het er is lezen jullie het wel haha.

Thx again...maar spreek jullie mss nog wel....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha :1bouncingboobs: Je kan er beter om lachen dan huilen toch?

Ben benieuwd meid, maak je hier een galerij aan of een mijnalbum?

Nog een paar uurtjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.