Ga naar inhoud

Deempje: 9 mei 2011: Elkerliek Esthetique: Helmond


Aanbevolen berichten

Hoi Deem,

Ik heb nu een 75H en dr v Selms zegt dat hij er een C van kan maken!!!!! :D

Ik heb ook momenten dat ik denk "het valt wel mee", dat hoort er een beetje bij. Ik heb nu een jurk gekocht waar ik straks in pas,.... Als ik er nu inkruip vallen ze er aan allekanten uit en heb ik meteen pijn in nek, schouders en hoofd. Ik heb ook een foto van de zwemles van m'n jongste, verschrikkelijk om te zien (ik sta voorover om hem er in te laten vallen :( ) als ik daaraan denk weet ik weer waar ik het allemaal voor doe!

Ik heb ook al het resultaat gezien van een bvk door dr v Selms (live, niet van foto) en dat zag er echt super mooi uit! :D

Twijfelen hoort er wel bij, maar zodra je kleine booby's hebt ben je vast net zo blij als al de meiden van het forum hier !!!!

Liefs Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 263
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja mss wel...het is natuurlijk ook dat je niet meer terugkan...en dat wil je natuurlijk ook niet maar afblazen is geen optie want dan doe je het nooit meer en die vergoeding is ook niet oneindig..maar het helpt wel als er mensen zijn die ook twijfelen en je hoort dat...dan weet je in ieder geval wellicht niet dat je echt twijfelt. ....en die pijn in mijn nek denk ik dan...komt dat daar wel van haha...haal me echt vanalles in mijn hoofd...terwijl ik ook weet dat kleinere booby's ook heel mooi is en ik zeker in mooiere kleding pas......AAAAahhhhahhhhha wordt wel gek van dat getwijfel....maar goed ik ga zo weer sporten en dan weeet ik altijd als ik daar in de spiegel kijk dat ik het moet doen hahaha.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet je waar het ook van kan zijn..dat de rest nu ineens een heel stuk slanker is...je zou zeggen dat je borsten groter lijker maar dat is niet zo...mss is het dat wat ik zie .....AAahhh snap je dat ik gek wordt hahahahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als de rest slanker wordt, en je gaat bij voorbeeld van 90G naar 80G dan zijn je borsten ook 2 maten kleiner geworden, ze krimpen dan mee in verhouding, ze zijn dan wel groot, maar pas als je met lijnen van 90G naar 80i gaat krimpen je borsten niet mee.

Zo kan je dus het idee hebben dat ze even groot zijn (maat) en dat ze in verhouding niet veranderd zijn.

Ik weet niet of het op jou slaat hoor, maar zo werkt het maten systeem en voor veel mensen maakt dat het alleen maar ingewikkelder.

;) liefs Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat met die maten dat weet ik idd..ik was aan het lijnen en toen moest ik een nieuwe bh, zeg tegen mijn moeder...ik moet geen 85F maar 80F. Nou dan wordt het een 80G zei ze...ik zeg WAT!!!

Mijn moeder zit al jaren in de lingerie dus die wist dat...ik passen maar nee hoor zeg pfff veels te strak....nou dan is het 85E zei ze...en idd die zat goed...intussen ben ik weer wat kleiner gegaan ...of ja nu wel dus 80 maar dan weer een F.....dus ze zijn in feite een beetje meegelijnd met de rest van mijn lichaam maar idd nog wel groot. Maar als ik nu zit heb ik geen vetrol meer dus daar kan mijn borst niet meer op leunen haha...mss dat je dan ook qua zien van bovenaf het idee hebt dat ze echt heeeeeel groot zijn....maar nu gaan ze juist hangen want hun steuntje is weg hahahaha...ach ja zoals ik al zei op de sportschool leek het weer too much....dus we gaan gewoon door hoor. Tis net wat jij zegt, straks ben ik blij haha....maar mss is twijfelen wel heel normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk is die twijfel normaal!!!

Je moet je er ook maar aan overgeven dat een man/vrouw die je 2 x gezien hebt je in reepjes gaat snijden en je daarna weer goed in elkaar gaat zetten!

Alleen doen als je je pc 100% vertrouwd zou ik zeggen!

Leuk dat je moeder in de lingerie zit! Veel mensen weten dat niet en raken volslagen de kluts kwijt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Deempje,

Ik zie dat het gelukt is met de foto :35:

Het is heel normaal volgens mij dat je gaat twijfelen. Had ik ook hoor, je laat inderdaad in een gezond lichaam snijden.

Ik had zelfs vlak voor de operatie nog zoiets van kan ik nog terug, maarja ik wist wel als ik het nu niet doe krijg ik echt spijt.

En wat ben ik blij dat ik het gedaan heb! Ik kan gewoon weer bukken en met de kids spelen zonder dat alles er uitvalt hihi....

Wat goed dat je nog steeds aan het afvallen bent, respect hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat twijfelen komt er wel eens bij, had dit ook.

En zoals Xanaa zegt , denkt dat je nog meer spijt zou hebben eens je de stap niet meer zou zetten.

Denk aan alles wat je nadien zal kunnen, en geen pijn meer in nek, rug, schouders.

ik ben zeer blij dat ik het gedaan heb.

Je neemt er de ongemakken wat bij .

Maar alles gaat over.

echt waar.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey deempje ikzag dat je sport bh's aan het zoeken was. Bij de v&d hebben de van de merk fila bh's met voorsluiting voor 40 euro...mr tis miss handig om het een paar dagen voor de operatie te kopen dan kan je nog ruilen daarna als hij niet goedzit of een maatje groter of kleiner moet door zwelling. Wat ook handig is, is om een "tussenstukje" met haakjes te kopen bij een lingerie zaak zodat als je bh te veel drukt je het wat losser kan doen. Verder heb ik een paar websites gevonden waar ik zelf ook aan het kijken ben maar nog niet zeker weet of ik het daar nog bestel misschien heb je er wat aan

Underfashion

Annamelle

Kiesdejuiste sport bh

Bij de hema hebben ze ook voor sporten bh die wel goed ondersteunend is.

Verder ben ik ook nog aan het zoeken hoor en wacht echt tot het laatste moment om eentje te halen zodat ik hem nog kan ruilen..dus hou dat ook in je gedachte

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey deempje,

Word steeds spannender:D maar met welke methode word je geopereerd? sleutelgad of anker?

in iedergeval heel veel succes. en ik zal voor je duimen!!

Liefs Silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

thx Xaan voor de tips...

Silvia, ik denk de ankermethode. Hij had het over een soort sleutelgat wta ze gaan maken maar die strepen die hij tekende boven het rondje liepen rechts en links naar beneden maar dan moet het lijntje er nog onder....wat nu de plooi is...dus ik denk anker....maar ik ga dat nog navragen even voor de zekerheid....

Whahaaaaa nog 24 dagen....

Spannend spannend....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het schijnt bij ankermethode dat gevoel in je tepels vaker terug komt dan bij sleutelgat methode..

Ook ik had twijfels voor mn operatie, bij mij zat er maar 2 maanden tussen dus heel veel tijd om te twijfelen had ik ook niet maar ik dacht wel: Is het wel echt zo erg, zijn ze echt wel zo groot..

Maar toen ik vrijdag ochtend op de ok tafel stapte dacht ik: ja dit is wat ik wil. Laat het maar gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

deempje,

mijn pc zei, we tekenen een sleutelgat op je borst Maar eens we alles dicht naaien ,

dan is het een anker . en ja, toen in de oke leek het een sleutelgat en is alles nu gelijk een anker.

Maar ik vind mijn boobs prachtig, ook mijn man vind ze zeer mooi , naar wat het is geweest.

Ben tevreden met het werk van mijn pc en dat heb ik hem dan ook gisteren nog eens gezegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke, ik ben gister op controle geweest. de verpleegkundige vertelde mij ook dat het maanden kan duren voordat het gevoel in de tepel terug komt. en het kan ook zijn dat het gevoel niet terug komt. (deze kans was wel klein).

als het herstellen goed gaat dan maakt het toch niet veel uit welke methode ze gebruiken.. als het er maar geweldig uit komt te zien :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ladies,

Ja ff erg druk gehad dus kon niet reageren.

Dat gevoel in mijn tepels daar ben ik eigenlijk niet eens zo bang voor.

Ik heb er nu niet zo heel veel gevoel in, wel wat en eigenlijk zou het jammer zijn als het helemaal weg zou zijn maar ja dat weegt niet op tegen de last die je nu hebt dus ik zie wel.

Ik heb idd ook minder dan 2 maanden tussen alles ..16 maart was geloof ik ong. mijn gesprek bij de pc en 9 mei wordt ik geopereerd dus idd ook niet lang de tijd, maar die twijfel kwam opeens en ik dacht AAAAHHH, maar tis weg hoor haha. Of ja niet weg maar ik ga het gewoon doen.

Als ik werk heb ik meer last van mijn nek omdat die spieren natuurlijk dan vast zitten en door achter de pc te zitten het er niet beter op wordt.

Vandaag ben ik echt de hele dag bezig geweeest met poetsen en de vloer oliën en plantjes planten enzo....toen heerlijk gedoucht en zit nu de hele avond op de bank zonder bh....en ineens mijn nek pffffff...

Ik had foto's gemaakt maar WOW wat zijn ze dan groot!!!! terwijl ik ze in de spiegel echt niet zo zie hahahahah, maar goed....

Ze hangen BLEEEEHHH...

Ik ga nog ff met mijn moeder voor een sportbh kijken...wil ze eigenlijk wel gewoon in de winkel halen, dan kan ik gelijk passen wat nu lekker zit.

Maar goed...nog 16 dagen!!! gaat ineens snel ....ik moet nog 2 dagen werken....dinsdag en donderdag. Woensdag heb ik gesprek bij de Anesthesie.

En mijn vriendin werkt in het ziekenhuis bij de RvB en ze zei dat de tijd wellicht al wel bekend is, dus hopelijk kan die Anestesioloog me de tijd vertellen dan kan ik me daar op instellen...en dan maar hopen dat er niks tussen komt of ik de pech heb dat het helemaal gecancelled wordt....dat komt dus ook voor hoor ik van mijn vriendin....je zal het maar hebben. Maar dat zal wel niet...

Moet me om 12.30 uur melden dus hoop eigelijk dat ik rond 14 uur op de o.k. lig.....

Nou weer ff verhaal genoeg haha.

Tot snel meiden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als de rest slanker wordt, en je gaat bij voorbeeld van 90G naar 80G dan zijn je borsten ook 2 maten kleiner geworden, ze krimpen dan mee in verhouding, ze zijn dan wel groot, maar pas als je met lijnen van 90G naar 80i gaat krimpen je borsten niet mee.

Zo kan je dus het idee hebben dat ze even groot zijn (maat) en dat ze in verhouding niet veranderd zijn.

Ik weet niet of het op jou slaat hoor, maar zo werkt het maten systeem en voor veel mensen maakt dat het alleen maar ingewikkelder.

;) liefs Suzan

Hey Suzan en Deempje,

Hoe zit dat precies met dat matensysteem? Wil ik graag eens weten...

En Deempje... lukt het nog een beetje met de zenuwen? Bijna jouw beurt!!! Succes :116:

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Deempje

Ik ben nu iets meer dan een maand na mijn BVK en héél voorzichtig kan ik je zeggen dat ik toch wel kan zeggen dat de pijn (nek/rug/hoofd) echt wel véééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél beter is !!!

Voorheen durfde ik het nog niet te zeggen... je bent ook in rust, je doet bijna niets dat iets met kracht of gewicht te maken heeft... dus kon je ook moeilijk je spieren belasten. Maar afgelopen weekend heb ik flink wat in de tuin gewerkt... en ik moet zeggen: JOEPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE geen pijn, of last achteraf. (ja, toch wel, aan mijn benen, van heel de tijd gebukt te staan :D )

Wat ook erg opvallend is... 's morgens! Toen ik voor de BVK opstond en ik deed mijn bh aan, dan hing dat héle gewicht plots op mijn schouders, met gevolg: ONMIDDELLIJK pijn in nek en spier die naar hoofd trekt. Dit is hélemaal verdwenen! Want nu steunen mijn borsten zichzelf en die bandjes van de sportbh (die draag ik nog steeds) spannen niet meer in mijn schouders... gewoon losjes erover èn toch voldoende steun!!! Zaaaaaaaaaaaalig :136: Daarvoor deden we het, niet?

Dus hier alleen maar een héééééééééél tevreden en dolblij dolfijntje :D

Lieve groetjes en ik wens je héél veel succes op 9 mei!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend volgende week is het jou dag!!

Ben nu 20 dagen po en al ben ik nu in rust heb ook helemaal geen klachten meer!! Voorheen de welbekende klachten rug/nek en schouders en hoofdpijn en sinds de bvk helemaal niet meer!!

Ga je ook een fotogalerij hier bijhouden? Mijn foto's staan ook in de galerij ben super blij met mijn C cupje! :1boobs:

Succes meid met aftellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dolfijn en Lianne,

@Dolfijn....de maten een bh gaan zo.

Stel jij hebt omvang 80 en cup F, je valt af en moet omvang 75 hebben, als je borsten dan hetzelfde zijn wordt de cup groter dus krijg je 75G. Ben je wel wat kwijt dan kan het zijn dat je 75F hebt.

De omvang minder is cup erbij

En omvang meer is cup eraf

Ik ben van een 85F naar 85E gegaan....en later toch naar een 80 maar werd het weer F.

Dus eigenlijk wel 2 maten kleiner geworden.

@Lianne en Dolfijn,

Ja spannend he....had afgelopen woensdag een gesprek met de afdeling Anesthesie.

Eerst met de apotheker, toen de Anestesiologe (een belgische en kei vriendelijk ding, die zijn altijd zo lekker rustig)goede uitleg gehad over vanalles en toen nog naar de verpleging een gesprek.

Eigenlijk denk ik wel dat ik weet wat er allemaal gaat gebeuren en ben er helemaal klaar voor. Ik ga zondag nog lekker met mijn ouders en dochter een paar dagen weg. Lekker genieten en uitrusten. Want dat moet van de chirurg haha. Dan ga ik volgende week nog 1 x door het huis heen, maar rustig aan hoor, en dan vrijdag zaterdag en zondag genieten en lekker niks doen. Dan kan ik er maandag tegenaan.

Weet nog niet precies de tijd maar bij de verpleging zeiden ze dat ik om 12.30 uur moet melden en dat ze verwacht dat ik dan gelijk door moet dus spullen klaarleggen en om mag kleden dus dat ik om 14 uur wel op de o.k. zal liggen.

Ik mag om 6 uur nog wat eten, maar ja ik ga echt niet mijn wekker zetten om 5 uur om te ontbijten haha.....Ik bedoel honger krijg ik toch dus dat maakt ook niet meer uit.

Ik zorg wel dat ik voor ik ga slapen nog het e.e.a. binnen heb hahahaha.

Val gelijk weer 3 kg af hahahahahahaha.

Ben afgelopen woensdag voor het laatst naar de therapie geweest om alles los te laten maken maar het lijkt wel of het helemaal niet geholpen heeft. Dat hij alles heeft losgemaakt maar dat de pijn gewoon nog echt van mijn zware borsten afkomt.

Ik sprak onlangs de moeder van een vriendinnetje van mijn dochter. Die is van een F naar C gegaan....die wilde een AA hahahahahahah ik zeg ben jij gek geworden.

Maar ze is nu heel blij maar het C, is nu 7 weken geleden en doet alles weer. En een c was echt mooi....al vind ik wel eigenlijk dat ze nog wat had moeten afvallen want als ze dat nu gaat doen zullen haar borsten er niet mooier op worden. Ik vraag me af of de chirurg haar daarop heeft gewezen maar goed, das haar ding.

NOG 10 dagen!!!! AAahhhh

Had trouwens vannacht heel de operatie gedroomd...hoe bizar...nou ja het begin dan want die chirurg die eigenlijk een krullenbos heeft kwam met een rock & roll kapsel de o.k op en zijn andere kleren nog aan en een ketting om met een nar...kwam recht van de carnaval....dus ik was bang dat hij gezopen had en dronken mij wilde gaan opereren hahhahahahahahahh

Hoe gek kun je dromen hihi....

Gelukkig zijn de meeste dromen bedrog hahahaha.

Nou meiden, ik ga me hier ff opfrissen. Heb zo kinderfeestje van mijn dochter!.

En lekker vakantie.

Tot snel

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd dromen zijn bedrog haha :lol: ....ik had laatst nog gedroomd dat de PC op de OK een foutje maakte en ik wakker werd ala lola ferari met nog grotere boobs :12::17: ....echt super raar zo zie je maar weer hoe je er onbewust toch meer mee bezig bent dan je denkt... :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deempje spannend he nu het dichterbij komt! Moet je ook 1 nachtje blijven of wordt je langer opgenomen?

Oei je wordt wel laat geholpen.. Zou je om 6u toch niet een beschuitje eten? Of ben je dan bang dat je misselijk wakker wordt?

Ik was echt blij dat ik er om 7u moest zijn en iets voor 8u onder zeil werd gebracht.

Hihihi kun je nagaan hoe je onbewust met de hele operatie bezig bent! Is alleen maar goed, schijnt dat je via je dromen dingen aan het verwerken bent :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ey das waar liane...wie weet ben ik al vaarwel aan het zeggen tegen de irritante aandacht dat mijn boobs trekken...werd er vrijdag weer mee geconfronteerd in roterdam hoeveel mensen er echt naar omkijken en dan ook echt blijven kijken van jeej zijn ze echt...ofzo van de mannen kan hey schatje en dan met zon vieze blik erbij <_< ...was blij toen ik weer lekker een jack schaal aanhad om ze te verbergen...tjah was zoo warm ik dacht ik doe het lekker af...mrjah has weer spijt hoor.. :134:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog 6 dagen, en dan is het zover voor je. geniet nog maar lekker dat je alles kan doen, dadelijk zal het heel wat minder worden. haha wel grappig je droom gelukkig zijn dromen bedrog, het zal wat zijn als je pc zo de ok binnen komt.

ze deden bij jou toch de ankermethode..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.