Ga naar inhoud

Deempje: 9 mei 2011: Elkerliek Esthetique: Helmond


Aanbevolen berichten

Wow je bent net begonnen met de pleisters en je ziet nu al verschil..zoo das snel :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 263
  • Created
  • Laatste Reactie

Hhahaha nou rechts gebruik ik ze nu...ff tellen....10 dagen..en links ben ik alleen met die 3 uur begonnen...

Ik zal morgen proberen duidelijke foto's te maken dan zie je dat het minder rood is....ik weet niet of je op de foto ook kan zien dat het zachter lijkt...en dat het litteken er minder boven op zit...want dat zie ik dan natuurlijk wel heel goed, maar of dat op de foto te zien is. Juist omdat ik rechts verder ben gaan plakken en links nog niet kon ivm die ontsteking zie je wel verschil....maar goed, we zullen zien als links ook bijtrekt...dan werkt het dus wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dan wil ik die pleisters ook straks...mrgoed eerst de operatie doorstaan en herstellen..hehe :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Was al een paar weken niet meer op het forum geweest en lees net je verhaal......Ik kan mij voorstellen dat je geschrokken bent, gelukkig is het goed hersteld met de medicijnen. Ik vind het heel leuk dat je alle ladies die nog onder het mes moeten een hart onder de riem steekt!!!

Het risico dat het kan gaan ontsteken is natuurlijk aanwezig, maar je hoopt dat natuurlijk niet gebeurt.

Je foto's zien er heel mooi uit hoor! De littekens zien er ook al "zacht" uit (ik bedoel dat ze al een beetje aan het vervagen zijn). Zag ik mijn afteller dat ik nog 1 maand en 1 week moet wachten tot ik aan de beurt ben.....

Groetjes, Eefje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@yanet, je moet ze idd gewoon vragen en als je ze niet zou krijgen ff google-en op scarban mama, je kan ze nl. ook via internet een stuk goedkoper krijgen, maar goed dan is het nog 100 euro dus wel veel geld. Maar wie weet kan hij ze voorschrijven.

@Eefje, wat lief dat je dat zegt dat ik iedereen een hart onder de riem steek.

Komt natuurlijk omdat ik super superblij ben en op die kleine ontsteking na (die achteraf ook niets voorstelde, tis alleen balen dat je weer een wondje hebt wat wéér open is terwijl hij net dicht is) met mijn nieuwe boobs en hoe ik eruitzie en hoe het voelt etc. dat ik iedereen net zo blij wil zien als ik haha. En tuurlijk maakt iedereen het anders mee, maar als het eindresultaat hetzelfde is wil je dat delen en mensen laten weten dat ze zich echt nergens zorgen over hoeven te maken.

Gister zei de PA ook, die ontsteking kan altijd optreden en we hebben liever dat het eruit komt. Het had nog veel erger kunnen zijn bedacht ik me later en dat is niet gebeurd.

Inmiddels plak ik alweer 7 uur vandaag met links en volgende week dinsdag zit ik op max. 20 uur per borst dus dan heb ik links de tijd met het plakken rechts weer ingehaald.

Hopelijk lukt het me vanavond nieuwe foto's te plaatsen maar dat laat ik dan weten.

groetjes

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

Fijn dat alles zo goed gaat, en dat de pleisters werken van scraban. ik hem de creme van hun :rolleyes: je ziet echt het verschil. ik moet het 1 keer per dag smeren. maar soms vergeet ik het hihi. dan kom ik thuis van werken en ben ik zo moe dat ik in slaap val. dan doe ik het de volgende dag stiekum 2 keer hahah..

nou meid ik ben benieuwd ik ga ook even naar je foto´s kijken.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nieuwe foto's gemaakt maar ons mam is het kabeltje vergeten.

Zet ze er morgen op ik laat het wel weten op dit topic.

Ik las zelfs ergens dat iemand 3 a 4 per dag moest smeren met die creme...jij dus maar 1 x....

Wat ook fijn is aan die pleisters is dat je minder pijn en jeuk hebt. zonder voel ik het soms trekken of jeuken en als ik die op heb niet...dus das ook wel een fijn idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ola,

Zo te lezen gaat het allemaal erg goed met je. Top en wat lekker dat je alles alweer mag doen nu.

Ben nieuwsgierig naar de pleisters waar jij het over hebt. Wat doen die precies?

Ik mag beginnen met het smeren van de creme tegen de littekens, 2 x per dag moet ik het gebruiken. Heb van de kliniek een potje gekregen. Hoop dat het wonderen verricht.

En ik las dat je al een nieuwe gadrobe hebt aangeschaft. Ben jaloers!

Ik ga vanmiddag even winkelen om ook weer de eerste nieuwe dingen aan te schaffen. Pas echt niets meer, dus ga voor een zelfde soort lijstje als jij. Broeken, jasjes, witte blouse(!).......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.