Ga naar inhoud

Twijfel : 18 april 2011 : Dr Kolkman : Amphia Ziekenhuis : Breda


Gast Twijfel1

Aanbevolen berichten

Gast Twijfel1

Ik moet morgen trouwens op gesprek komen om 11.oo uur! (soort arbo denk ik)

Gaan we even kijken hoe en wat met werken enz!!

Ben benieuwd!!

Kussiessss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Twijfel1

Meiden!!!

Ik heb sins vanmiddag weer die stekende pijn aan de binnekant van m`n rechterborst (tussen m`n borsten) die ik de eerste nacht ook had!

Echt z`n raar gevoel! Als ik me niet beweeg dan niet! Zodra ik ophoog wil komen of er een beetje kracht op zet krijg ik een branderige steek!

Verder merk ik al dat m`n borsten aan het dalen zijn! Ze worden beetje bij beetje natuurlijk! wat zachter, krijg steeds meer het gevoel of ze echt van mij zijn! Als ik ze aan raak is het nog wel erg gevoelig!

Ik ben nog steeds erg happy!!

Dikke kusss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaa.. dat gevoel dat ze steeds meer van mij zijn heb ik ook!!

heb echt een tijdje het idee gehad van; oneee wat heb ik nou weer gedaan! ze zaten er voor mijn gevoel echt zo opgeplakt!! en ik voelde ze constant echt zitten zeg maar..

maar sinds dit weekend voel ik ze niet meer zo zitten en voelt het gewoon alsof ze erbij horen!!

dat dalen is echt een vervelend gevoel joh!! alsof er constant iets aan je borsten hangt ofzo..

gelukkig heb ik die sportbh aan! anders liep ik ze heel de dag vast te houden!

(wat ik nog steeds wel doe hoor! soms moet ik echt denken; nee suus dat ziet er heel raar uit naar andere mensen toe!)

ppfft.. heb alleen nog steeds geen gevoel in mijn borsten! dat is zo vaag..

daardoor heb ik eigenlijk ook geen idee of dat ze zachter worden ofzo.. ik kan ze gewoon indrukken, maar ik voel daar toch niets van! hahaha.. :blink:

ik kan ze nog niet echt bij elkaar drukken om er een spleetje van te maken.. hoop dat ik dat over 6 weken wel kan!! dan kan ik eindelijk mooie BH's aan die er een mooie decolleté van gaan maken! hahahaha..

soms zijn mijn tepels ook zo gevoelig!! dan doen ze echt pijn! dat hele rommeltje daar is nog wel een beetje van slag door de operatie!! hahaha..

hebben jullie ook van dat soort gekke pijntjes enzo?

Liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heeeeeee Girl!

Aaah echt, gelukkig heb je nu dat gevoel niet meer en beginnen ze steeds meer van jou te worden!!

Ik voel ze nog wel goed zitten vooral als ik me helemaal strek!

Idd het gevoel of er iets aan je borsten hangt om ze omlaag te halen! (nu komt dat bij mij wel door m`n band) Pooeeffff daar ben ik volgende week ook vanaf! Alleen miss dat ik die met slapen nog aan doe! Want met een bh slapen lijkt me niet zo fijn! Doe jij dat wel??

Als ik heel de dag m`n sporbh aan heb gehad! Dan aan het einde van de dag zie je de randen van m`n bh in m`n borsten staan dat gaat ook irriteren! Heb jij dat ook?)

Ik kan ook mijn borsten nog niet naar elkaar drukken! Dus idd nog even wachten en hopen dat we snel kunnen gaan shoppen voor een mooi setje (of meerdere :38: ) Oooooh dat wil ik zo graag!

Gevoel aan de onderkant m`n borst heb ik, af en toe lijkt het! Als ik er overheen ga dan voel ik wel iets, maar kan ze idd ook gewoon indrukken en daar voel ik eigenlijk niks van! Heel vreemd!

Dikke kusss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje 17 dagen alweer, wat gaat de tijd snel he? Lekker dat je straks van die band verlost bent. Kan mij voorstellen dat je daar echt naar uit kijkt.

En als je straks 6 weken PO bent moet je jezelf maar trakteren op een heleboel mooie setjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

OOOh jaa is ben super blij als ik van die band af ben!! Vandaag ben ik heel de middag weg dus dan doe ik al m`n sportbh aan!

Al merk ik wel dat ze erg gevoelig zijn als ze in m`n bh evt bewegen! Met die band kon dat niet natuurlijk!

Kan niet wachten op te gaan shoppen :-D..!!! Nou daar heb ik nooit om staan springen maar nu toch wel :-P ahhahah!!

Jij Bent bijna aan de beurt?? Hoe is het met de zenuwen?? Zal aan je denken het word vast SUPER!!!!

Dikke kussss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!!

JAAAA vandaag lekker smokkelen zonder band!

Hahaha..

Laat je even weten hoe ze gespeeld hebben vandaag?!

Nog HEEEEEL even meid! Dan ben je van je martelband verlost!

Daarna gaan we lekker uitkijken naar de 6 weken po en dan SHOPPUH!!!!

Hoe gaat het verder? Kun je je alweer een beetje bewegen als voor de operatie?

Ooh, wat een heerlijk bikini weer hè meiden? Haha ;-)..

Heel veel liefs! Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee twijfel

Wat lekker dat het allemaal zo goed gaat!

Hier ook geen klachten hoor,Ik mag morgen op eerste controle.

We moeten nog ffies geduld hebben ik ietsje meer dan jij voor dat we echt los kunnen gaan!

Groetjes Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

YEEAAAHHH ze zijn kampioen!!!!!

Heb gisteren dus een feestje gehad en kreeg allemaal complimentjes! Dat is toch wel erg leuk en doet je toch wel ERG goed!!

Oooh jaa ik doe vandaag heerlijk m`n sport bh aan! Dan kan ik toch fijner bewegen en is het gewoon weer als ervoor maar af en toe nog met een apparte beweging! Maar het is te doen gelukkig :D..!!!!

Maar verder gaat het Prima ben vollop aan het genieten!

En kijk uit naar morgen! M`n eerste werkdagje!!

En dan zeker uitkijken naar de 6 weken PO LEKKER SHOPPEN!!! Kan bijna niet wachten!! Woooeeehooeeeeee :101:

@ marriebarrie: Hoe is het bij je controle geweest! (weet niet hoelaat je moet maar Succes ziet er vast super uit)

Liefssssss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Jaa idd, Kan niet wachten topt het zover is!!

Oeee meissiee jij nog 1 dag!! Morgen is het al achter de rug en kun je ze "stiekem" al bewonderen!! Leukk!

Hoop dat alles spoedig verloopt en dat je lekker kunt gaan genieten van je nieuwe bobbieessss!!!!

Meissie succes maar komt vast goed!!

Vandaag voor het eerst weer gewerkt!

Wat was het fijn zeg om de kindjes weer te zien! 1 meisje keek me wel beetje raar aan van ummm ken je wel maar ik lach nog even niet naar je ahhaha zo lief! Daarna kwam ze me wel een knuffel geven!!

Heb geen pijn gehad dat is wel super! merk nu alleen wel dat ik moe ben maar dat ik gewoon weer even wennen!

Komt helemaal goed ;-D

Nog steeds zo happy!

Dikke kusss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi HOi twijfel,

wat goed om te lezen dat je eerste werkdag goed ging. Heb je ook al moeten tillen of heb je dat kunnen vermijden?

Hier gaat alles ook lekker nog ruim een week en dan kan die kliniek bh uit. Bikini besteld uit USA vandaan en zit vol smart er op te wachten.

Moet je morgen ook weer werken??

Knuffie shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Hee Shoompie!!

Nee heb tillen nog kunnen voorkomen! En als ik het wel deed zeiden m`n collega`s dat ik het niet moest doen ;-) ze letten goed op me!

Ja ik moet morgen ook werken! Een halve dag! Do een halve dag! en vrijdag een halve dag! En dan vanaf volgende week (als het zo goed gaat als nu) weer hele dagen werken!

Was er ook wel aan toe!!

Ik moet deze week en volgende week nog een sport bh aan en dan mag ik evt gewonen bh`s gaan kopen!!! Maar denk dat ik dat een weekje langer doe want dan ben ik Precies 6 weken PO als ik gewonen bh`s aan ga doen! en dan kan ik gaan shoppen ;-)..!!

Ooooeeeeee wat voor bikini heb je besteld? Leuk is dat hee!! Ik vind die van victoria secret zo mooi!!!

Hoe gaat het nu met slapen? Kun je al op je zij liggen??

Kussss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las ergens dat als je via die site van Victoria bikini's besteld, dat je dan en 20 euro verzendkosten moet betalen en dat ze aan de deur ook nog eens 20 euro invoerrechten komen innen!

Dan komt zo'n bikini bijna op 100 euro!! :o

Nou vind ik ze heeeel erg leuk, maar dat gaat me toch iets te ver! Eens kijken of ze op marktplaats nog wat aanbieden!

Op eBay was ik helaas overboden en ze zitten nu al op 80 euro, dus dat gaat hem ook niet worden!

Ooh, ik word gek van mijn rechter boob! Angst word steeds groter dat er iets niet goed zit :-(..

Nou ja, rustig aan blijven doen maar.. Dat is denk ik ff het beste! Ik zie er verder niets geks aan hoor.. Maar soms voelt het net alsof ik mijn prothese samentrek, terwijl deze toch echt voor de spier zit! Dus ik kan hem helemaal niet samentrekken!

Morgen weer werken twijfel? Doe je ook wel een beetje rustig aan meis?

Dikke kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Lieverd!!

Ow echt, ja dat word dan wel TE idd! Want ons kennende willen we er misschien toch wel meet voor onze eerste zomer met boobs! en dan volgend jaar weer nieuwe dat is toch wel idd TE!!!

Oww dan kom je straks nog rond de 100 euro uit! Dat is ook niets idd! Die van mij werd ook telkens overboden! Helaas, idd even verder snuffelen!!!

Oeeeei echt meid, wel goed in de gaten houden!! Ben jij rechts handig? (ik merk bij mij dat ik meer met rechts doe dan met links) Miss dat het daar ook evt aan ligt!

Maar hou het wel in de gaten meissie, dat er niets veranderd! en als je het niet vertrouwens gewoon ff je pc bellen! Die kan je misschien gerust stellen! Kreeg je er met een actie last van om zomaar ineens??

:53: voor jou

Jaa heb vanmorgen gewerkt, (morgen werk ik de middag) Ik merk al dat ik te veel wil! ooh die til ik wel even uit de bank enz, maar dan zeggen m`n collega`s neee dat mag je niet! Maar gelukkig kunnen de banken makkelijk open en de vreschoontafel naar beneden en naar boven! Dus hoef ik alleen maar op de afstandsbediening te drukken en dan gaat hij naar beneden, kindje er op laten klimmen en dan weer naar boven!

Liefsssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

oja, dat is inderdaad wel lekker!!

dat verstelbare is tegenwoordig verplicht geloof ik he? ivm rugklachten enzo..

nou ja, in dit geval is het ook helemaal super natuurlijk!

niet teveel doen hoor!! goed naar je collega's luisteren!

ik denk dat ik straks even op pad ga voor een andere maat sportbh..

heb het idee dat deze niet meer zo steunt en dat ik daardoor ook misschien last krijg van mijn borsten..

ja ik ben rechtshandig, maar doordat ik pijn heb in die borst, doe ik nu heel veel met links, maar de pijn word er niet minder op!

ik kijk het even aan en dan bel ik de kliniek anders gewoon even!

misschien ff een 70C sportbh proberen? heb nu 75B.. of 70B.. dan zittie wel lekker strak! hahaha..

nou ja, je hoort het wel ff!!

Liefs, Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Ik merk nu wel het verschil! Mijn sportbh 75C zit nu in de was en heb nu die 75 B aan en die zit idd een stukkie strakker! Die C zit lekerder! Miss dat het bij jou ook helpt!

Meid heb je constant pijn of steken?? Hou het idd maar goed in de gaten hoor!! En de kliniek kan je misschien vertellen wat je het beste kunt doen!

Ja dat is verplicht nu idd, maar stiekem gebruik ik hem niet altijd (voor dat ik m`n bv had laten doen) het is zo makkelijk om hup even snel het kindje te tillen en er op te zetten, maar dat mag nu niet!! Doe nu idd goed luisteren!!!

Heb je vandaag nog beetje genoten van het lekkere weer? vant weekend word het minder zeggen ze :-(..!!!

Liefsss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

en vandaag weer lekker gewerkt?

voel je je goed genoeg om volgende week weer hele dagen te gaan werken?

wel lekker he, om weer in de weer te zijn! dat thuis zitten is even leuk, maar ik ben het snel zat!

ik was gisteren nog ff bij de hunkemoller, maar ze hebben nog steeds geen leuke bikini's!

bij de wehkamp hebben ze wel leuke mix en match bikini's, maar dat is meer zo'n bikini die erbij neemt, zo gewoontjes!

wat is nou echt eens een leuke winkel/ site voor mooie bh's en bikinis??

moet ook eens bij de New Yorker gaan kijken, daar zie ik hier op het forum ook veel leuke bh's van voorbij komen..

heb jij nog tips meid?

Dikke Kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Meissiee!!

Ik heb weer lekker fijn gewerkt, vandaag de middag is toch weer anders dan de ochtend! Zo lief ik kwam aan en toen lagen alle kids te slapen! toen ze wakker werden ging ik ze eruit halen en de kids die me nog niet gezien hadden zeiden aaaaaahhh (en dan mijn naam) Met een big smile zooo lief!! Dat maakt heel de dag weer goed!

Jaa ik vond het ook tegen vallen bij de hunkemoller idd!! bh`s en bikini`s (maar ik heb maar snel gekeken, miss toch amar keertje goed gaan doen, maar ik vond voor dat ik m`n bv heb laten doen de bikini`s bij de hunkemoller ook niet zo mooi)

Ik vind die bij de otto mooi, van S oliver lekker fleurig met veel kleurtjes!! Verder weet ik het eigenlijk niet! want ben nog niet voor bikini`s de stad in geweest! H&M miss nog!

Oooh ja zo heerlijk om weer lekker bezig te zijn! Thuis zitten is idd fijn maar moet niet te lang duren!

Hoe gaat het nu met jou meissie? En met je rechterborst?

Liefssss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Ik ben nu op google aan het zoeken en tjaaaa ik kom steeds de victoria bikini`s tegen!!!

hahaha Ik blijf gewoon verder zoeken!! Ik zal hem vinden!!!! hahaha

Fijne aaf!!

Dikke kusss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Het gaat goed :-D, ben weer hele dagen aan het werken!!

De pijn is nu ook zo goed als weg! Dat is echt fijn!

Hoeg aat het met jou??

Ben nog steeds aan het rond snuffelen ahha!! Ik zal eens gaan kijken op de site!! Thnxx voor de tip!!

Dikke kusss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Meiden!!

Even een kleine update van mij!!! :38:

Ik ben het weekend niet online geweest, we waren een paar dagen naar vrienden van ons! Lekker van het zonnetje genieten!!!

Ik ben vorige week weer aan werken!! Maar dan wel halve dagen omdat ik veel moet tillen enz zei m`n baas dan gaan we beginnen met halve dagen!

De eerste dag was wel vermoeiend maar wel goed vol te houden!!

Was blij dat ik de kinderen weer zag :lol: ..!!!

Nu vanaf Gisteren ben ik weer hele dagen aan het werken!! Had vanmorgen wel wat steken in m`n linkerborst! Woepss miss te veel toch gedaan!

Het is zo makkelijk om te zeggen ooww dat doe ik wel!!

Maar ga er vandaag toch op letten dat ik niet te veel til! Wil het wel rustig opbouwen! Want vergeef mezelf nooit als er iets kapot gaat daar binnen!!

Verder wil ik super graag gaan shoppen!!! Kan niet wachten tot ik 6 weken PO ben!!! Het gaat allemaal zo snel!! Gewoon al weer een maand PO!!! En ben nog steeds zo happy!!!

Ik heb van sport bh maat 75C aan!! Is dat in een gewone bh ook 75 C of is dat anders????

Hoe gaat het met jullie meiden??

Hele dikke kussss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Twijfel1

OOOEEEEEE Maandag lekker shoppeee!!!!!!! Hoop dat ik slaag en met leuke bh`s thuis komt!!

(Nooit verwacht dat ik sta te spingen om bh`s te gaan kopen) Eindelijk is het ZOVER!!!!!!!

Kussss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaaaaaaaaaah morgen al!!! Zo gaaf, morgen kom jij thuis met allemaal prachtige bh's voor je mooie nieuwe boobs.

Je zal er wel onwijs veel zin in hebben hihi. Heb je al een keer bh's gepast? Gewoon voor de maat?

Ik weet niet precies hoe dat zit met sportbh's. Die kliniek bh van mij is 80C, maar die zachte van de HEMA is 80D want 80C was echt veel te klein. Dus ik denk dat dat sowieso bh afhankelijk is.

Ik zag gister bij de HEMA een 75D hangen en zag gewoon meteen dat ik die niet zou passen, maar bij de Hunkemoller zag ik een 75D die weer huge was haha. Lekker passen dus!

Heel veel plezier alvast :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.