Ga naar inhoud

Twijfel : 18 april 2011 : Dr Kolkman : Amphia Ziekenhuis : Breda


Gast Twijfel1

Aanbevolen berichten

België is wel een stuk goedkoper dan Nederland! hihi..

Ik weet eigenlijk niet of dat ze daar in ziekenhuizen opereren..

ik had jouw arts even opgezocht twijfel.. ziet er uit als een leuke man!!

kan me voorstellen dat je een goed gevoel bij hem hebt gehad!

mijn pc stond er gelukkig ook tussen (er bestaat zo'n lijst, daar kun je in opzoeken of jouw pc 'goedgekeurd' is zeg maar!) tegenwoordig niet al te onbelangrijk met al die enge verhalen!

alweer 3 dagen heb je ze twijfel! gaat snel hè!?

pffft.. zo ben je knetter zenuwachtig en zo heb je ze gewoon al bijna weer een week! echt bizar!

whaaaa, ben zo blij voor je! twee volle handen vol!! helemaal top!!!

dikke kus! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Twijfel1

Heeeheee Suus!!

Ow echt, is idd niet onbelangrijk Staat dr kolkman ook tussen de lijst??? had daar nog nooit van gehoord!

ik krijg nu toch wel ECHT spierpijn auwiieeeeee hhahah maar ja kan ook niet anderss hee! Het is te doen! alleen het omhoog minder maar ja als je het resultaat dan weer ziet geeft het helemaal niks, even doorzetten!!

OOEEEEEEEE dagen! besef je het al echt of nog een beetje in z`n roes??

Kei leuk en super spannend zeg!! Leef echt met je mee!!! En ga heel de dag aan je denken zaterdag!!

Ja vreemd hee ik heb ze al 3 dagen, je kijkt er zo naar uit en je bent zo aan het aftellen en nu tel gewoon weer op!!

Ben er zo BLIJ mee!!

Hoop zo jij straks ook!!

Dikke kussss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Twijfel!

Wat leuk om jou topic even te lezen :)! Ik ben 31 mei aan de beurt, ga a.s. zaterdag voor 2e consult naar dr. Nio. Gewoon voor de zekerheid voor de maat etc. Ik ben erg benieuwd hoe jou borsten geworden zijn, maar als ik jouw reactie lees moet het vast heel mooi zijn! Ookal duurt het voor mij nog langer dan een maand, ik begin al wel zenuwachtig te worden.

Ik wens je veel succes en "beterschap" de komende dagen en ik hoop dat je nog wel een beetje van het weer kan genieten :)!!!

Groetjes Syl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Twijfel,

Net even je topicje bijgelezen, mooi hoor 215 cc, ben ook heel benieuwd hoe ze geworden zijn, maar het beloofd veel goeds als je nu al zooooo verliefd bent hihi! :55: Is ongeveer het aantal cc wat ik heb gekregen dus als je foto's gaat plaatsen zou ik ze zeker graag willen zien.

Gelukkig heb je de ergste pijn nu achter de rug, nu gaat het steeds beteren, wens je nog een voorspoedig herstel verder!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Meiden dankje wel voor jullie lieve reacties!!

Ik heb nu even een sportbh aan even die strakke band uit pfff! Nu viel het mij op dat er best wel wat ruimte tussen mijn borsten zit! Word dat evt nog minder als ze gaan indalen?? heeft iemand er ervaring mee!!Ondanks dat ben ik er SUPER blij mee en ben idd verliefd hahaha! Heb nu spierpijn maar het is te doen! Krijg er iets voor terug wat ik al erg graag wilde!

Ik moet nog even kijken hoe ik dat met de foto`s ga doen, miss in m`n prive album dat jullie ze wel kunnen zien alleen dan met een ww!!

Dikke kusssss en en zachte kroell!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden dankje wel voor jullie lieve reacties!!

Ik heb nu even een sportbh aan even die strakke band uit pfff! Nu viel het mij op dat er best wel wat ruimte tussen mijn borsten zit! Word dat evt nog minder als ze gaan indalen?? heeft iemand er ervaring mee!!Ondanks dat ben ik er SUPER blij mee en ben idd verliefd hahaha! Heb nu spierpijn maar het is te doen! Krijg er iets voor terug wat ik al erg graag wilde!

Ik moet nog even kijken hoe ik dat met de foto`s ga doen, miss in m`n prive album dat jullie ze wel kunnen zien alleen dan met een ww!!

Dikke kusssss en en zachte kroell!!

Hey Twijfel,

Denk niet dat de ruimte tussen je boobs veel zal veranderen, hangt af van de stand van je borsten voor de bv, als ze voordien dicht bij elkaar stonden dan blijft dat zo en omgekeerd, is enkel een uitvergroting van je eigen situatie. Maar gelukkig ben je er toch nog steeds heel blij mee en terecht! Heb het zelf ook dat er nog wat ruimte tussen zit, niets aan te doen.

Hier vind je meer info hoe je zo'n privé-album met ww maakt op mijnalbum.nl. Succes!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heeeee lieve meien!!

Sorry ik heb dit weekend ok niet op de pc kunnen zitten want ik was een weekendje weg!

Wat een heerlijk weer zeg, en dan kom je terug en dan ziet het forum er heel anders uit!! HEERLIJK!!!! nu helemaal een zomers gevoel!! En dat in ARPIL hahahha!!

Het gaat nu redelijk, wel wat pijntjes maa dat kan niet anders!!

Moet straks om 15.50 terug voor coltrole!! Hoop zooo dat die band af mag!!!! Ben die ZOOOOOOOOOOO beu!!

Slapen gaat ook steeds beter word nu nog maar 1 keer tussen door wakker! Dus daar ben ik heeeeeeel blij mee! Alleen al 2 nachten naar elkaar wakker met steken net begin van m`n buik :s dus dat is even minder! hopen dat het minder word als die band af mag!!

@eefje, Thnx voor de info daar ga ik zker iets mee doen!!! Thnx!!

Merk wel dat m`n linker borst iets groter is dan m`n rechter maar dat kon niet anders wan m`n borstbeen verschild in hoogte!!

MAAR ZE ZIJN NOG STEEDS SUPER MOOI!!

Straks waarschijnlijk de pleisters er af heeeerlijk en de hechtingen er uit!

Dikke kussjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Wat is dat HEERLIJK zeg die pleisters eraf!!! Kan eindelijk helemaal recht staan! (zat gewoon helemaal in de kreukels aan m`n linker borst)

Zit helaas nog wel 2 weken aan de band vast! maar tjaaaa wat zijn nu 2 weken!! Zijn zo weer om!! Dan 2 weken een sport bh en dan mag ik EINDELIJK gaan shoppen! Yeeaaahhhh wat kijk ik daar naar uit!!

Hij was erg trots op z`n werk en heeft me amper in m`n ogen aan gekeken haha! Hij zou ze elke dag wel willen zien maar dan zullen we maar niet doen zei hij ahha ik moet over 3 maanden terug komen!

Jeeetje ik heb nog een keer de foto gezien van ervoor! Pffff wat ben je dat snel vergeten zeg!!

Ben er zoo happy mee!!!!!!!

Heb nu onder 69 en boven 81! Ben zooo benieuwd waar het opuit komt!!!!

Ben alleen vergeten te vragen iets voor je littekens in te smeren voor betere herstel! iemand tips????

Dikkke kusssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi twijfel,

je hebt ze alweer acht dagen dat gaat super snel he! Ik heb ook zo'n band, en ben hem ook helemaal zat.

Vooral met dit warme weer is het vervelend he!

Wat fijn dat je arts ze mooi vond haha, dat geeft toch een fijn gevoel.

Ik ga 20 mei voor het eerst op controle en ben ook benieuwd wat hij ervan zegt!

De voor-situatie vergeet je idd snel, dat is raar he, hiervoor hadden we nix!

Ga jij foto's plaatsen?

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heeee girl!!

Jaa echt heel vreemd! Je zit er zolang mee en dan heb je nieuwe boobs en dan vergeet je het zoo!!

Het is niet een heel groot verschil maar wel voor mij! Precies goed! Ben zoo happy!!

Hoe gaat het met jou?? Oooh jij alweer 22dagen gaat echt super snel!!

Heb jij iets op je littekens gesmeerd voor het herstellen?

Ik ga ook z`n album aanmaken wat jij heb gedaan z`n prive album!

Dikke kusss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja 22 dagen alweer, vind het ook heel snel gaan.

Eerst ben je maanden/weken aan het aftellen en ineens kun je optellen.

Ik kijk nu uit naar de datum dat ik 6 weken po ben haha.

Je mag na ongv. 2 weken litteken creme smeren. De scar retreat van bergman

is goed, te koop bij de luxere parfumerie (rond de 60 euro).

Ik lees ook veel meiden die creme bij de drogist halen, maar ik weet niet welke.

Vergeet je niet met bijv. bio-oil (huidolie) te smeren tegen huidstriemen?

Mijn borsten zijn wel aan het vervellen, ondanks dat ik ze ochtend en avond insmeer.

Gelukkig zie ik geen striae.

Leuk dat je een album gaat aanmaken, ben heel benieuwd naar je foto's!

Ik maakte tot 3 weken po iedere dag foto's, maar zie dan zelf niet echt verschil.

Ik wacht nu een tijdje (een week ofzo haha) voordat ik nieuwe foto's maak.

Als het goed is zie ik dan wel verschil.

Merk/zie jij wel iedere dag verschil bij jouw boobs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat zeg je nou; geen groot verschil!???

je had maar 4 cm verschil tussen onder en bovenmaat en nu heb je al 69 onder en 81 boven!!! --> dan kom je uit op 70C!!

dat is 12 cm verschil!!! noem dat maar niet veel!! meid dat is knetterveel!!

en het word alleen nog maar groter!

daar mag je supertrots op zijn!!

ik maak ook niet elke dag foto's hoor, heb vandaag wel 1 foto gemaakt, maar ik maak ze zelf en dan zien ze er heel raar uit, dus die durf ik uberhaupt niet te plaatsen! hahaah.. net of dat ze schots en scheef staan!! :unsure:

maar goed, als ik ze maar mooi vind!

meid, het gaat helemaal goedkomen, ook met die band! nog even volhouden!

de tip van Esther over die bio-oil is inderdaad goed! lekker smeren met die hap! we moeten onze nieuwe boobies natuurlijk wel lekker verwennen hihi!

ik kijk uit naar je album Twijfel!

ik ga er ook eentje aanmaken, maar wil eerst wat meer 'mooie' foto's.. dus ik denk dat ik mijn vriend vanavond even wat foto's laat maken!!

heel veel liefs meiden!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Dat is een hele goeie! Die ga ik morgen gelijk eventjes halen!! Thnxx! alle 2 want doe ook nog geen huidolie! (huidolie kun je die gewoon bij de drogist halen)

Ik heb de 1ste en 3de dag foto`s gemaakt en nu even gewacht, en dan wilde ik het morgen weer doen! Even een tijdje ertussen! Ik heb nu m`n plesters eraf en nu kan ik echt rechtop zitten had steeds het gevoel of ik naar beneden werd getrokken! (m`n linker borst helemaal van ondere in de kreukels dus vandaar ahahhah)

Merk wel dat ze iets of wat zachter worden maar nog niet veel! Wel zakken ze al iets! :D..!

Dikke kusss Xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heb je ook helemaal gelijk in!!!! (ik moet niet zeuren) :blush: ! Hoop dat ik op die 70C blijf! Want vind ze zoo mooi!!!

Ik heb altijd nog in m`n hoofd 1 maatje groter haha!!

Haha ik herken het, dan denk ik dat ik helemaal recht zit en dan zie je op de foto dat je zo scheef zit als wat hahaha!

ik laat iemand telkens een foto maken als ik voor de kast sta! Dan zeggen ze vanzelf als ik evt niet recht sta! Maar het is z`n verschil met die pleister eraf! had telkens het gevoel of ik naar beneden werd getrokken en nu helemaal niet meer! Heerlijk!!

Heb vanacht voor het eerst goed geslapen en nog maar 1 keer wakker geweest! Ooooh wat is dat fijn zeg! ik hou het nog niet lang vol op m`n zij! Maar dat komt vanzelf!!

Oooh ik zit echt veel op site voor bikini`s te kijken zooooo leuk!!!! Heb al wel een leuke gevonden! gewoon in NL, en dan evt nog die anderen hahaha :38: Maar weet nog niet goed welke maat ik dan moet bestellen dus moet eerst maar even m`n maat oplaten meten!

(zal je die bikini wel is sturen suus)

Dikke kussss

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaa.. maat opmeten en BH'tje passen!!!

daar heb ik zo'n zin in!!

om lekker die lingerie winkel binnen te lopen, me eens ff goed op te laten meten en dan met een tasje vol MOOIE bh'tjes te deur uit te lopen!!

die allemaal goed passen en waar geen dubbele dubbele extra dubbele push- up op staat!!

hahaha..

komt allemaal goed meis!! en die bikini's gaan ons ge- wel- dig staan!! echt waar.. :1big_boobs:

maar 70C is echt wel groot hor meis!! zeker als je je bedenkt dat je vanaf een 65AAA komt.. dat is 4 maten groter geworden! jeeeetje...

en het moet natuurlijk wel bij ons lichaam blijven passen!!

ik ben er gewoon al blij dat als ik me shirt uittrek dat dan niet gelijk mijn borsten ook weg zijn, maar dat ze er dan gewoon nog zitten!! en dat niemand het dan verder opmerkt dat ze vergroot zijn is alleen maar een teken dat het bij je past!! :136:

als iedereen zou zeggen; zooo dame borstvergroting gehad? dan zou je je ook gaan afvragen of dat het wel bij je paste toch?

ben benieuwd welke bikini je gaat kiezen!!

hoe voel je je verder? heb je nog veel pijn? slik jij iedere dag nog paracetamol?

wel lekker hoor dat die plakkers eraf zijn! die beginnen bij mij nu een beetje te jeuken!! haha..

heb jij trouwens gevoel in je borsten? ik totaal niet, wat het hele geheel heel surrealistisch maakt, want nu heb ik borsten en kan k ze aanraken --> maar dan voel ik dat niet!! hahaha.. beetje raar gevoel is het!?

heel veel liefs!! Suus :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heeee lieverd!!

Jaa dat is wel super fijn! mijn vriendinnetjes die ervan afwisten zeiden dat je het ziet en mooi bij m`n lichaam past!

Mensen die het niet weten zullen er waarschijnlijk niks over zeggen omdat het niet TE is!

Ben er zoooo blij mee en idd wat je zegt het idee dat je je shirt uitdoet en je bh uit doet en dat er dan nog iets zit! Zooo heerlijk gevoel! Ik voelde me toch altijd vreemd als ik dan m`n bh uit deed en hup alles weg! en nuuuu is het al zo mooi met die band om en die drukt erg hard moet je nagaan ;-)!

als ik vorige zomer z`n shirtje aan deed drukte gelijk alles plat! Nu is het alleen maar mooier geworden YEEAAAHHH!!

Meis ik ga morgenmiddag (dan heb ik geen bezoek) ook z`n album aan maken! Want echt meid je kan er trots op zijn! Nog wel ff kijken hoe het werkt enz maar komt goed!!!

Gevoel nee heb ik ook niet echt al wel m`n tepel is overgevoelig! ha m`n band ff uit en m`n shirtje aan en dat deed gewoon beetje zeer! Wel worden m`n borsten soepelder heerlijk! Vanaaf voor de eerste keer insmeren met die oli!!!!

70C kan het gewoon eigenlijk niet geloven ZOOOO happy!!! Al lijken ze gewoon een mooie B!!! Alles is beter dan eerst ;-)..!!

Meissieee ik laat het morgen weten als ik z`n site aan heb gemaakt!!!! Morgen moet het zeker lukken, middag en anders zeker de avond dan ben ik home alone!!!!

Dikke kussss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee wijffie,

Goed te lezen dat het allemaal lekker met je gaat. en tja die paar weken met die band om moet er toch wat voor over hebben hé.

Morgen ben ik alweer 2 weken po. Gaat allemaal zo snel. Morgen naar de ha om de hechtingen te verwijderen, dan gaan ook de pleisters eraf.

bio oil kan je ook voor de littekens gebruiken,maar pas als de wondjes helemaal dicht zijn.

Knuffie,

shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, ja ik dacht ook vanmiddag; zo ik ga er eens ff lekker voor zitten, dat album maken..

Vond het wel spannend hoor om het zo op internet te zetten.. Maar goed, jullie weten allemaal hoe het voelt en dan vind ik dan ook wel weer fijn!

Ja die van mij lijken ook gewoon op een B; maar ik ben er dik tevreden over! Ik ben vind ze mooi en mijn vriendje ook dus dat is het belangrijkste!! Toch?

Wel lekker hoor dat het allemaal wat soepeler word bij jou! Bij mij is het allemaal nog knetterhard! Hahaha!

Ach, dat komt vanzelf!

Ben ook ZOOO happy! Super top!

Meis, ik zie wel een mailtje verschijnen als het gelukt is met je album!!

Heel veel liefs en een dikke knuffel! Suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

@ shoompie, Moet je zien gaat snel hee alweer 2 weken! de dagen ervoor duurde zolang en nu gaat het super snel!!

Bij m`n litteken doe ik het nog even voorzichtig voor het geval hij nog een beetje open is!

Succes morgen!! Is een super gevoel als je van die pleisters verlost bent (vond ik veel fijner)

Oooh die bio oil is echt super fijn, Heerlijk!!! Thnx voor de tip!!!

Ja ze zijn nog wel hard maar al wel een stukje minder als in het begin! Ze beginnen al te veranderen net nog een foto gemaakt dus die komt morgen ook op m`n album!! Ook minder vocht zie je nu goed!! Nog ff afwachten Suus van de zomer lopen we in onze mooie bikini ;-)!!!!!

Jammer dat het weer nu minder word!! maar komt goed!!

Dikke kussss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ shoompie, Moet je zien gaat snel hee alweer 2 weken! de dagen ervoor duurde zolang en nu gaat het super snel!!

Bij m`n litteken doe ik het nog even voorzichtig voor het geval hij nog een beetje open is!

Succes morgen!! Is een super gevoel als je van die pleisters verlost bent (vond ik veel fijner)

Oooh die bio oil is echt super fijn, Heerlijk!!! Thnx voor de tip!!!

Ja ze zijn nog wel hard maar al wel een stukje minder als in het begin! Ze beginnen al te veranderen net nog een foto gemaakt dus die komt morgen ook op m`n album!! Ook minder vocht zie je nu goed!! Nog ff afwachten Suus van de zomer lopen we in onze mooie bikini ;-)!!!!!

Jammer dat het weer nu minder word!! maar komt goed!!

Dikke kussss :53:

Zo ik ben verlost van mijn knopen LOL en de eerste reactie van de huisarts wow wat een mooie littekens. Kijk dat horen we graag.

heb snel mijn marteltuig weer aan gedaan en niet meer naar mijn littekens gekeken, dus weet het nog niet.

Hoe gaat het nu met jou?

Erg he dat wachten met bikini's kopen. ik denk zelf dat ik op een 75 c uitkom.

Knuffie shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heeee meis,

Oooh heerlijk gevoel is dat hee, ben je ook verlost van de pleisters??

Ik heb ook nog niet al te veel naar m`n littekens gekeken ahha gewoon eventjes zag en mooi uit niet open! Voel er af en toe wel aan! Wat super dat hij zei dat het er mooi uitzag, is toch een opluchting hee!

Ik kom nu uit op een 70C, Hoop dat het blijft! Maar misschien word het nog wat minder! Maar ben wel wel Super happy!!

Hoelang moet je je marteltuig nog aan?? Ik nog 2 weken die band en daarna 2 weken een sport bh!

Kusssss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

en na die 2 weken band en dan nog 2 weken sportbh kunnen we eindelijk gaan

SHOPPEN!!!!!!!

hihi!! daar heb ik echt zo super veel zin in!

lekker shoppen, lekker Bh'tjes kopen, bikini's!!

alles:D:D:d :1bouncingboobs:

heb jij trouwens geen littekencreme van het ziekenhuis meegekregen?

ik krijg als het goed is littekencreme van de kliniek mee naar huis die ik dan op de littekens kan smeren als ze helemaal dicht zijn uiteraard!!

lijkt me zo lekker om weer helemaal onder de douche te kunnen staan..

ben dat stomme washandje nu ongeveer wel zat!! en het is ook zo koud!!

ik laat tegenwoordig gewoon een klein laagje water in bad lopen waar ik dan in ga zitten! heerlijk joh!

zit je toch nog een beetje half in bad!! hihi..

Liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Aaaah ja dat geloof ik helemaal dat je het washandje wel zat bent! En ook wat je bedoeld dat is ook koud!! Brrr..! Groot gelijk dat je lekker ff in bad gaat zitten!!

Is wel even wennen hoor in de douche was eerst bang dat die stralen zeer deden, maar voel je niet! Zo heerlijk om gewoon ff onder de stralen te gaan staan!

Nee daar heb ik niks voor mee gekregen daardacht ik later pas aan toen ik thuis was!

OOOHHHHH jaa kan niet wachten tot het zover is!! Lekker shoppen!! Heb nooit staan springen om een BH te kopen maar nu toch wel :131: hahahaha

Zit al stiekem te spieken op verschillende site`s!!

Meissiee doe rustig aan en geniet ervan ;-)..!

Hele dikke kussss :116::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.