Ga naar inhoud

Twijfel : 18 april 2011 : Dr Kolkman : Amphia Ziekenhuis : Breda


Gast Twijfel1

Aanbevolen berichten

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Twijfel1

Heee meissiee,

zo denk ik ook ahha nu nog 1dag werken en dan is het weekend! (dan zal ik er niet veel aan denken omdat het met collega`s is)

En dan is het al BIJNA!!!!!! Gaat tot nu toe snel en ben nu beetje alles aan het regelen dus nu heb ik nog wat te doen, idd de laatste dag gaan langzaam en de dag zelf denk ik ook!

Ik word op maandag geopereerd en die zondag ervoor heb ik nog plannen! (mijn vriend voetbalt dus ga ik daar maar kijken hahaha) Is die dag hopelijk snel voorbij)

Bij jou gaat het nu ook al opschieten nog maar 16 dagen!

Nog 1dag en dan is het weer lekker weekend en dan zit je al binnen die 2 weken!! Whaaaaaaa!!!!

Als ik het zo zie staan 11 dagen vind ik het al helemaal snel lijken, mijn collegatjes zijn nu m`n 3 weken aan het opvullen! Dus die zeiden ook al volgende week nog werken en dan is het zo ver Waaaaaahhhh! Ga nu bijna allemaal de dingen voor het laatst doen! Net als sporten kan ik nu nog en dan volgende week do nog! en dan lig ik er ff uit!

Weet jij toevallig hoelang je niet mag auto rijden??

Sporten 4 weken niet!

Dikke kussiess!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meis,

sorry voor mij late antwoord! moest werken tot 23 uur..

weer een dagje voorbij! over ongeveer 10 minuutjes is het voor jou maar 10 daagjes!! nu wordt het pas echt spannend!!

Ik ga lekker met je aftellen meis!

eerst nog even een lekker weekendje er tussenuit en daarna een week lang lekker zenuwachtig worden! hahaha..

oja en niet te vergeten; onze vriendjes moeten natuurlijk ook nog even goed 'afscheid' nemen van onze oude boobs!!

die van mij zegt elke keer tegen ze :154: (net ofdat ze terug kunnen praten!! hahaha) "wat gaat ze nou met jullie doen hè?" of "nog even voelen hoor, straks zijn ze weg".. elk excuus word aangepakt, laten we het zo maar zeggen!

ik vraag me best wel af wanneer je weer 'intiem' kan zijn na de operatie.. behoort dat ook tot sporten? hahahaha.. :152:

Autorijden mag je niet totdat je hechtingen eruit zijn, anders ben je namelijk niet verzekerd.. :140: daarna is het volgens mij afhankelijk van je auto; automaat, stuurbekrachtiging, enz..

ik denk dat je het gewoon rustig aan moet doen en goed naar je lichaam moet luisteren..

over die cc's; ik lees hier juist meer verhalen dat ze bij plaatsing achter de spier soms nog tot een jaar po doorgroeien.. dus ik denk niet dat je een aantal cc's hoeft in te leveren hoor! :43:

maar de ervaringsdeskundig op dit forum die al een bv hebben gehad kunnen hier waarschijnlijk een beter antwoord op geven!

nou meid, het wordt steeds spannender! nog maar 10 dagen! jeeeeh!

weltruste voor nu en tot morgen!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Geeft niets meis!!

We gaan samen aftellen!!!!!!

Heb vandaag m`n tijd gehad! Moet om 11uur m`n eigen melden en word in de loop van de middag geholpen Whaaaaaa Het word nu wel ECHT ECHT ahaha!

Jaa idd, nog even goed afscheid nemen! En idd miss is dat wel een soort sporten woepssss! Even opzoeken ;-) haha!

Morgen is het voor jou nog 2 weken :-D! Klinkt ook al echt snel!!!

Whaaaa volgende week word ik helemaal zenuwachtig denk ik idd!!

En auto rijden ik laat me gewoon overal even naar toe brengen zolang het kan hahaha ;-)..!

XxXxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy meid,

Wat goed je hebt je tijd ook al, nu wordt het helemaal "echt" he. Spannend, je hoeft nu niet meer lang af te tellen.

Achter de spier verlies je 50cc, dual plane 40cc ;)

Intiem zijn kan gewoon na de operatie hoor, als je maar je bh aan houdt en niet te wild bent :P hahaha

Sommige rijden na een week al auto, gewoon voorzichtig zijn en aan je lijf voel je wel of het al kan.

:116: Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Thnx voor je reactie!

Het word nu echt ECHT ja..! Wel erg spannend!!!

Nu begin ik helemaal te wijfelen! Ik krijg 245 achter de spier! Dan blijft er niet veel meer over dus!

Je moet idd goed naar je lichaam luisteren!

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik begrijp je twijfel!!

Kon er niet meer in of heb je met passen gewoon besloten dat dit het mooiste is?

Als er niet meer in kan, dan past dit gewoon goed bij je lichaam!!

bel anders je kliniek even als je echt heel erg twijfelt! je chirurg kan je hier het beste in adviseren denk ik!

kan het trouwens anders niet voor de spier?

hoeveel cc verlies je daarmee dan?

ik heb vandaag even bij de sportBH's gekeken.. ik heb nu 70A, maar de sportBH beginnen meestal pas bij 75B..

Ga ik na de bv dan ook van 70 naar 75? of blijft dit wel gewoon gelijk..

anders moet ik er eentje via internet bestellen ofzo?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heeee meisje!!

Hij kijkt tijdens de operatie wat het mooiste bij m`n lichaam past! En dan beslist hij!

Ik heb begrepen dat je met de omgang even groeit (ivm vocht enz) maar uiteindelijk wel gewoon weer op 70 uitkomt!

Ik heb niet genoeg om het voor de spier te doen! Helaas want dat geeft ook minder pijn zeggen ze!

De 1 zegt 40 CC verlies en de andere 20cc achter de spier dus dat is even afwachten!

Oeee ja echt hee nog maar een weekje!!! Begint nu toch wel ECHT op te schieten! Heb net nog en basjas gekocht! Voor daar snel aan te trekken! En een goed kussen! Een stevig kussen!

Mijn weekendje was super! Heb alleen geen stem meer ahhaha!

We hebben gegilt echt erg ahah! We hadden een spooktocht in Valenburg (het grotje van tante Emily) Weet niet of je dat toevallig kent! Nouu dat was ENG!!!!! Je moest een touw vastpakken! Wat dan steeds op een andere plaats zat! En je voorganger moest je vasthouden (1 hand op de schouder) Ondertussen enge geluiden en stond erineens iemand naast je! En op het touw hing iemand dus ineens had je een hoofd vast! Whaaaa hahahahah!

Daarna zijn we gaan lasershieten dat was erg leuk, en toen nog gaan rodelen! En daarna natuurlijk lekker op het terras gezeten! En gaan stappen in maastricht!

Smorgens moest we een tocht gaan doen met de gps! Erg leuk!!

En gisteren aaf ben ik nog uit geweest! Mijn vriend kan bijna Kampioen worden met voetbal dus dat is elke keer als ze winnen een goed feestje ;-) aahhaha! Hoe was jou weekendje??

Oeeeeee jij nog 12 DAGEN!!!!!! Ook al aan het voorbereiden!!

Liefffsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt echt als een heel gezellig weekendje weg! :101:

ik ben er zelf nog nooit geweest, dat grotje van tante emily, maar het klinkt als een leuke om te onthouden..

Onze vriendengroep houd namelijk een keer per jaar een vrouwen- en een mannenweekend.. dus dan heb ik in ieder geval al een leuke locatie om met de vrouwen heen te gaan!!

:126:

En Maastricht is altijd gezellig! lekker shoppen en terrashangen!!

Wat spannend voor je vriend!! Wanneer weten ze dan dat ze kampioen zijn geworden!?

Oh meid, het wordt nu zo spannend!! kun je de zenuwen nog een beetje onder bedwang houden!? volgende week heb je gewoon al je borsten!! :1bouncingboobs:

Weet je al hoelaat je geopereerd gaat worden? of moet jij ook eerst betalen en krijg je daarna pas een tijd?

ik hoop zo dat ik vroeg in de ochtend moet, ik kan namelijk niet zo goed tegen nuchter blijven, daar wordt ik zo draaierig van!

Moet je van de week nog werken?

Ik ben met dit veel te mooie weer hard aan het leren.. het houd me in ieder geval met mijn gedachten van de operatie af zullen we maar zeggen!!

fijne dag vandaag! Liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heeee meis!

Ja het was een Super weekend! Alleen heb ik echt gegilt hahaha! Je werd ook vast gepakt enz!

Wij doen dat ook 1 keer per jaar een mannen weekend en vrouwen weekend!

Dit gaan gaan de meiden naar volendam :lol: Heb er nu al zin in met dit weer!!

Ik ben altijd elke maandag vrij! En moet di,wo,do en vrijdag nog werken!!

Ze moeten nog 3 wedstrijden! As zondag nog 1 (die kan ik nog mooi zien) Dan 2 weken rust en dan nog 2 wedstrijden!!! Oooh als dat eens zou lukken ehee dat word echt een SUPER feest!! Het was gisteren al een feest, moet je nagaan over een paar weken!

Nouu met moeite hoor, kan ik m`n zenuwen onder bedwang houden! Het komt nu zo dichtbij! Ik heb wel even een twijfel momentje gehad! Maar nu denk ik Hij weet waar hij het over heeft! En vraag nog de laatste dingen net voor ik geopereerd ga worden!

Ja ik heb de tijd! (ben er niet zo blij mee)

Moet me om 11 melden en in de loop van de middag word ik geholpen!

ik mag TOT 07.00uur 2 beschuiten met jam! (m`n broer nam op en die heft niet doorgevraagd! Over hoelaat ongeveer) Want zou niet weten hoelang dat er tussen zit met melden enz!

Oooh echt, ja het kan maar beter kei hard regenen! Dan kun je beter tot het leren zetten! Met dit weer niet echt nee ik snap je helemaal!!!

Kusssiesss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha.. ja kan het me helemaal voorstellen! al die meiden bij elkaar en dan lekker gillen!! HAHA :152:

Ik heb volgens mij ook wel eens in zo'n spookhuis gelopen in walibi world, met Halloween.. daar werd je ook echt zo beetgepakt en moest tussen van die lijkzakken doorlopen; alleen zat er dan in 1'tje echt iemand die je beetpakte enzo.. en dan kwamen er allemaal mannen achter je aan met kettingzagen (zonder zaag uiteraard).. dat was ook echt zoooo eng!!

ik ben echt bang voor verklede mensen! kun je nagaan in het dronker in een spookhuis! :102:

oja, sorry dat had je volgens mij al eerder gezegd (dat je broertje de telefoon had opgenomen! :145: )

in de loop van de middag.. Nou ja dan denk ik aan een uur of 13 of 14.. Niet veel later toch? anders moet je je wel vroeg melden!

ja ik weet het.. om 7 uur mag je dan 2 beschuitjes met jam en een kopje thee.. maarja.. dan heb je in ieder geval iets binnen!

als je voor 12 uur geopereerd word mag je om 24 uur nog iets eten.. net of dat je dan trek hebt! maar goed, beter iets dan niets..

ik ga die vrijdag gewoon keihard stappen, dan kan ik zaterdag ook niet zenuwachtig zijn! hahaha.. alleen mag ik dan wel na 12 uur niets meer drinken.. (ik drink uberhaupt geen alcohol, dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken)..

nee hoor geintje! die vrijdagavond word het gewoon stikzenuwachtig zijn! haha

oeeh.. nog 3 wedstrijden!! spannend hoor!! jaa zal inderdaad wel een groot feest worden dan! dan komt heel de voetbalclub en omstreken een biertje meedrinken!! hahaha :136:

waarover had je een twijfelmomentje? ik zit ook vol twijfels hoor.. pfft! kan af en toe wel een beetje gek van mezelf worden!!

ooh lekker een dagje vrij!! geniet van de zon dan meis!! over een week mag je met bikini met je borsten pronken in de zon!!

Liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Ik heb twijfel over het aantal cc Of je het wel ziet dat er iets aan gedaan is!

Niet dat ik hele grote wil maar je doet het niet voor niks, en je betaald een hoop geld en dan wil je wel resultaat zien natuurlijk!

Ik wil een grote B / c..!

Maar denk dat je nu over alles gaat twijfelen! Moet maar zo denken, het is zijn beroep hij heeft er echt verstand van!!!!

Haha jaa idd, iedereen pakt dan een lekker drankje mee! Dan word het een groot feest! Maar nog even wachten!!

Ik ga die zondag nog naar de voetbal! Dan denk ik er tot half 5 niet aan! End an word ik gek denk daarna! Dan is het ECHT BIJNA zover! En die ochtend is helemaal erg denk! Of ik krijg het maar half mee!

Ben echt zooooooooo benieuwd!!!!

Ik denk dat ik voor 07.00 niks door m`n keel krijg!

Whaa dat vind ik ook zo eng! Dat er iemand met een kettingzaag achter je aan komt!

Bij ons riep hij heel de tijd, meisje, meisje,, meisje kom je spelen????

Mama niet schrikken (dat 4 x) en dan na de 4de keer viel er kei hard iets naast je op de grond!

En woeffieee woefffieee in je mand! dat een paar keer en dan pakte hij je vast! Whaaaaaa! Maar achteraf kun je daar zo om lachen!!

Succes met leren meid!

Liefss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

meid, ik herken het helemaal! je betaald een hoop geld en wil achteraf geen spijt hebben van je keuze..

lees zo vaak op het forum hier dat de meiden er zo snel aan gewend waren en het liefst toch nog een maatje groter hadden willen hebben! :145:

Ik heb dat zelf ook hoor! zou het liefst een C willen hebben, maar denk dat ik er ook wel aan kan wennen als het een D word.. al denk ik niet dat ik zover kom met 255cc.. :139:

mag blij zijn als ik een C krijg denk ik.. maarja, wij hebben zo weinig te kiezen! want meer kan er gewoon niet in!!

dus ook al zou ik wel een maatje meer willen, dan heb ik alsnog geen keus!

het gaat echt zo snel! er is alweer een dagje voorbij..

morgen weer werken!

ben je trouwens nog van plan om ook arnica of vitamine C te gaan slikken?

Liefs, Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Hee meis!

Idd, kan gewoon niet meer in! bij mij 245 dus ben benieuwd waar ik op uit kom! Hoop dat hij niet voor nog minder kiest tijdens de operatie! Maar dat vraag ik van te voren nog een keer!!

Vitamine C ga ik morgen even halen! Over dat andere weet ik nog niet! Denk dat het toch wel beurs aanvoelt de eerste dagen! Misschien dat ik dat dan ook gelijk haal als ik er toch ben!

Het gaat ECHT snel hee! Idd al weer een dag voorbij!! heb opzich m`n week nog goed volgepland!

di,wo,do,vr werken!

Di aaf niks, wo aaf moet ik weg, do aaf voor de laatste keer sporten :139: En vrij ff de stad in!

Hopelijk zaterdag mooi weer en dan zondag voetbal kijken en erg zenuwachtig zijn! Whhaaaaaaaaaaaaaaa

Succes met leren meis!

Kussiess :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Hooooi Meiden!!

Weer een nachtje voorbij, weer een dagje dichter bij mijn dag!!!!!! EINDELIJK!!

Ik heb eigenlijk nog (alweer) een vraag!

Heeft er iemand ervaring met drains?? Is dat een erg naar gevoel als die eruit gaan??

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

woehoe meis! nog maar 6 dagen! :1bouncingboobs:

drains zou ik ook niet weten, lees bij sommige dat ze er al na een uurtje uitmogen, bij andere moeten ze een paar dagen zitten.. heb echt geen idee!!

als het goed is, krijg ik ze niet :rolleyes:

maar goed, dat zien we dan wel weer!

Leef zo met je mee en zie zo uit naar je verslagje!! hihi..

Liefs! Suus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Thnx Esther! Dat ga ik nu even doen! Mijn pc had het daar over en dacht er ineens aan!!

Ik hou je zeker op de hoogte Suus!! Dan gaan we samen verder aftellen voor JOU..!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Whaaaaaa Nog 5 Dagen!! Kan aan niets anders meer denken heel de dag, komt nu wel ERG dichtbij!

Ben zo benieuwd! hoe het word, Hoe ik me voel! Hoe het herstel gaat!

De eerste nacht in het ziekenhuis (heb nog nooit in een ziekenhuis gelegen!) Wat je wel en niet kunt na de operatie! Whaaaa, word af en toe beetje gek van mezelf :67: hahaah! Nog eventjes en dan heb ik op al die vragen antwoord!!!!

Succes Suus vandaag! Denk aan je!

Liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG!! NOG MAAR 5 DAGEN!!!!

wat spannend!!!! :1bouncingboobs:

houd je het nog een beetje uit? hihi!!

ik denk aan je hoor!! :116:

na deze dag nog maar 2 daagjes werken!! lekker hoor..

dan zaterdag ff relaxen, alles nog een keer nachecken en dan zondag voetbal wedstrijd van je vriendje kijken!!

gaat snel hè!! :43:

succes met werken vandaag!!!

Liefs!!! :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Whhaaaaaaaaaaaaaaaaa Als je het zo zegt is het idd echt heel erg snel! :123: Maar ben nu toch al wel ERG zenuwachtig!! Denk en nu heel de tijd aan!

Heb tegen m`n collegatje al gezegd, als ik het er te veel over heb, begin alsjeblieft over iets anders dan word ik afgeleid! Whoooeeeeee :19:

Vind het wel super dat je zo met me meeleeft! Voelt wel echt goed! En erg lief! Ik ga jou ook zeker door je laatste dagen heen slepen!

Ik baal nu al dat in geen internet heb als ik die nacht in het ziekenhuis lig! dat ik je niet ff op de hoogte kan houden!!!!!!!

Meisje hoe is je toets gegaan???? Wist niet hoelaat je moest maar heb aan je gedacht!!!!

Dikke kuss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

bedankt voor het berichtje op mn profiel :)

Hoop dat jij langer vrij hebt dan 8 dagen, want het was wel zwaar.

Heb het ook niet volgehouden hoor, heb maar 3 uurtjes gewerkt.

Morgen ga ik weer 3 uurtjes werken, even rustig opbouwen!!!

Je zal er nu wel heel veel zin in hebben, over 5 daagjes is het al zover!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Oooh echt meid :(, Hopen dat het morgen iets beter gaat!

Gelukkig kon je wel naar huis! en kijken ze naar jou!

Rust goed uit meid!

Ik heb 3 weken vrij gekregen!

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.