Ga naar inhoud

Twijfel : 18 april 2011 : Dr Kolkman : Amphia Ziekenhuis : Breda


Gast Twijfel1

Aanbevolen berichten

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH :127:

morgen BH's kopen!!!!!

heb je al een bepaald merk op het oog? of ga je gewoon alle lingerie winkels af:P

lekker overal laten opmeten en je lekker laten bedienen!!

en vooral zeggen; nee mevrouw, doet u die maar in een maatje groter, want deze is VEEEEEL te klein;-)!!!

hahahaha!!

heb je er al zin in wijfie??

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Twijfel1

Heeeee Meiden!! (sorry dat ik niet eerder heb gereageerd)

YEEAAHHHH ben geslaagd!! Ikke renne naar de Hunkemoller! Maar nee niet geslaagd want daar hadden ze niet van die mooie die ik in m`n hoofd had :( beetje jammer ahhahaah!

(Het was maandag z`n lekker weer Dus had eigenlijk zin om in het zonnetje te leggen maar nee ik moest en zou bh`s hebben ahhahaha)

Het is me gelukt!! Ik heb er 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een grijze (makkelijk onder topjes)

En een zwart met witte ruitjes en die kun je ook als een strapless bh maken! (oeeee daar lijken ze ineens kei groot in)

En weet je wat nu nog het mooiste is! Ikke heel braaf een 75 B pakken van alle 2!

Maar ze paste er gewoon niet in!!

WHHAAAAAAA 75C Oooohhh ik ben helemaala HAPPY, dat had ik echt nooit verwacht dat ik ooit in een C zou passen! Mijn dag kon niet meer stuk!!!

M`n vriend was ook helemaal happy! Hij zei ook je straalt helemaal :-D!!!

Ik ga er snel foto`s van maken en dan zet ik ze op mijn album!!! Misschien dat ik dat vrijdag eventjes doe!

SUUS jij mag ook bijna shoppen YEEAAHH al zin in??? Weet je al wanneer je gaat???

Hele dikke kussss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!

Wat een mooie maat meis en tof dat je bh's hebt gevonden. Ik zou je ook nog lekker een keer goed op laten meten, dan weet je het allemaal zeker :D

Hadden ze geen mooie bij de Hunkemoller? Ik heb daar juist een paar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie gespot, maar die waren best prijzig dus ik wacht nog even met shoppen. Wil natuurlijk wel dat ze nog passen straks.

Merk jij veel verschil in maat tussen drie weken PO en niet? Of zijn ze redelijk hetzelfde gebleven?

Fijne dag!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Het ligt er aan bij welke hunkemoller! Want toen we een paar dagen weg waren en ik ging daar kijken toen waren er wel een paar leuke! Maar hier in de stad helaas niet :-( nog even geduld hebben Komt goed heb er al 2 :-D!!

Umm ik merk niet heel veel verschil! Met het meten blijf ik op het zelfde zitten! Maar ik dacht dat ik op een B uit zou komen en uiteindelijk ook de sport bh een maat groter gekocht! Dus ze zijn wel veranderd!

Ze worden soepeler en gaan mooier zitten! Dus dan veranderen ze wel iets!

OOOHHHHH ik heb vandaag voor het eerst m`n bikini aan gehad! WHHAAAAA super leuk!! EINDELIJK een bandeau aan daar heb ik zooooooo lang op gewacht!!!

(nu nog bruiner worden ahhaha)

Merk jij al verschl?? Nog even sparen en straks lekker veel geld uitgeven aan nieuwe BH`S Leukk leukk!!

Kusss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahah! Jeeeh eindelijk mooie bikini's aan zonder ons te schamen!

Wat goed!!

Ik mag vandaag mijn normale bh's gaan dragen! Vind het zo leuk!

En wat zijn die 6 weken snel voorbij gegaan zeg!

Meis ik stuur je vanavond een langer berichtje! Maar nu ga ik lekker bh's shoppen en van de zon genieten!!

Geniet van de mooie dag lieverd!

Liefs, suus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Ik geef je groot gelijk girl!!

Groot gelijk! nu moeten we genieten van het weer!! ZOOOO LEKKER!!

Ben vandaag met m`n dinnetje naar een soort meertje geweest, HEERLIJK!!

Vanavond heb ik een feest 25 jarige bruiloft pff zal wel warm worden! Owwowwww kleding??? Ach jaa hahah!! Komt wel weer goed!!

OOEEEE leuk, EINDELIJK je mooie bh`s aan JIPPIEE!!!!!!!

Ik spreek je schatje!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.