Ga naar inhoud

Twijfel : 18 april 2011 : Dr Kolkman : Amphia Ziekenhuis : Breda


Gast Twijfel1

Aanbevolen berichten

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi hoi,

Ik ben 3 dagen geleden geholpen en had ook echt de zenuwen, maar op de dag zelf was ik heel rustig. Raar maar waar.

Ik slaap met mijn hoofdsteun helemaal omhoog. Ik slaap dus zittend met 2 kussens.

En de gouden tip hier van het forum om een vest aan te doen, echt perfect. Heb meerdere vestjes klaar liggen.

Heel veel succes morgen en lekker dat je nog een nachtje mag blijven.

Geniet lekker van je laatste nacht in je favo slaaphouding.

Knuffie,

Shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi twijfel.

Ik wil je even heel veel succes wensen voor morgen!!

et is jou dag,probeer er ondnks de zenuwen ook wat van te genieten!!

Je droom gaat morgen in vervulling...super he!!! :43::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Thnx shoompie & marriebarrie!!

Thnx ik zal idd ook vestjes klaar leggen, want een shirtje gaat niet zo makkelijk natuurlijk ;-)..!

Oooh jaa echt het is morgen zover! kan het bijna nie geloven, je leeft er zolang naar toe en morgen is het dan DE dag!! Whaaaa!

@schoompie: hoe gaat je herstel? Ik heb idd ook z`n hoofdsteun en die zet ik ook helemaal recht!

Zal vanacht nog 1 keer HEERLIJK slapen (of juist niet door de zenuwen) maar in ieder geval lekker op m`n zij en buik ;-)!

Ben zooooo benieuwd!!

Liefssss (53)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaaaaaaaaa lieverd!!!!!

Morgen heb je ze EINDELIJK!!!

Ongelofelijk hè? Het is zo snel gegaan!

Morgen is het gewoon jouw dag!!

Vind het zo spannend!!!

En wat een heerlijk weer vandaag! Daar kun je gelukkig nog even van genieten!!

Wooooeeehoooeeee, nog minder dan 24 uur te gaan!!!

Dikke kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Pff, ben blij dat ik vanmiddag afleiding hebt! Want merk nu al dat ik me te druk maar! M`n nek zit helemaal vast en waardoor ik eigenlijk continu hoofdpijn heb :wacko:..!!!

Volgende week denk ik waar heb ik me zorgen over gemaakt maar nu whhaaaaaaaaaa!!!!

Kusjessss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Is goed meid, doe ik!!

Ja ik laat het je weten!! M`n vriend zei, ik ben voor 2 dingen zenuwachtig de wedstrijd en voor jou morgen! Eerst de wedstrijd goed afluiten dan komt morgen ook alles goed!!! Daar hou ik me maar aan!!

Hoop dat het zonnetje blijft, dat is dat fijner kijken hee!!

I let you know girl!!

xXxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

herstel gaat goed hoor. heb net een klein rondje door de straat gelopen.

Ik merk gewoon dat ik mezelf moet toespreken, want ik wilde alles al gaan opruimen in woonkamer.

Ik had dat ook pijn in mijn hoofd van de spanning,even je lievelingsliedje keihard aanzetten en even lekker wild op dansen.

Even je spieren lekker losgooien :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Goed rust nemen hoor meid!! Snap dat je alles op wilt ruimen enz! Maar eerst ben jij aan de beurt nu!

Is het een heel verschil met lopen? Merk je er iets van?

Oooh ja erg is het! Heb echt hoofdpijn! Zal ik zo is gaan doen! alles even losgooien!! Heerlijk!!

Yeaaaaah ze hebben gewonnen met 0 - 2 dus hup op naar het kampioenschap!!! En feesten maar!! Was echt wel een goede afleiding vandaag! Maar nu begint het! Nu krijg ik van iedereen smsjes, met succes enz! Whaaaa Komt echt dichtbij!

Hoop zo dat ik goed slaap!! En ben zo benieuwd waar ik morgen slaap! Of dat het lukt, of dat het leuke mensen zijn waar ik op de kamer lig, of lig ik alleen! Hoe reageer ik als ik ze voor de eerste keer zie!!!!

Kussss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaaaaaa! Gefeliciteerd!! Lekker hoor! In ieder geval al 1 belangrijke gebeurtenis overwonnen!! Feliciteer m maar!!

Ik hoop ook dat je goed kan slapen! Woehoe nog 1 nacht te gaan meis!

Heb je al foto's gemaakt?

Hoe gaat t met je hoofdpijn?

Dikke kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heeeeee lieve meiden!!

ik heb Te lekker geslapen vannacht! Dat had ik echt niet verwacht! Wel om half 6 klaar wakker! En een uurtje geleden een beschuitje op met jam (bleeehh zo vroeg) Maar is voor een goed doel!

Pff m`n hart zit in m`n keel! Ben echt zo zenuwachtig!!

Heb net afscheid genomen van m`n vriendje! Zie zie ik vanavond weer!

Ga zo lekker douche en m`n tas verder inpakken!

Dan nog snel m`n favo luchtje halen bij de Etos! Die is weg bij ici en douglas! En nu stond hij ineens in het krantje dusss ik ga me nog eerst even verwennen!!!!

Idd Suus 1 belangrijke gebeurtenis al overwonnen nu moet ik mijn belangrijkste gebeurtenis nog overwinnen! Ben echt op van de zenuwen!! Whaaaa!!! Maar ook zo benieuwd hoelaat ik geholpen word als ik er om 11 uur moet zijn!!

Ik moet een nachtje blijven maar zodra ik thuis ben ga ik een veslagje typen!

Wil nog wel even zeggen dat ik echt super veel aan dit forum heb gehad en nog steeds heb!

Liefsss :53::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Dankje wel!!

Ik ga nu weg!! Whaaaaaa!!!

Ik laat zo snel mogelijk iets weten! Zou niet weten hoelaat ik morgen naar huis mag! Whaa ik tril helemaal!!

dikke kuss van een zenuwachtig meisje!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.