Ga naar inhoud

Twijfel : 18 april 2011 : Dr Kolkman : Amphia Ziekenhuis : Breda


Gast Twijfel1

Aanbevolen berichten

dat is idd wel jammer!! moet ik nog langer op je verslagje wachten :102: vind het zo spannend! hihi..

toets ging wel hoor.. ff afwachten maar.. weet nooit zo goed hoe ik me erover moet voelen! in ieder geval weer 1 belangrijk ding minder.. vanmiddag lekker gerelaxed en morgen weer beginnen met het nieuwe blok!

heel veel plezier vanavond bij je party!

koop niet teveel he! des te meer centjes heb je over voor een paar mooie BH's en bikini's straks!! :101:

nog maar 4 dagen hierna!! gaat zo snel meis!! :126:

Liefs! Suus :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Twijfel1

Ik heb voor de kerst een bon gekregen!!! Dieg a ik mooi opmaken als ik 6 weken Po ben!!! Dan ga ik los (EINDELIJK!!!!!!!)

Het is moeilijk om te zeggen hoe het gegaan is! Je bent 1 dinge dichtbij JOU dag! Groot gelijk dat je lekker rustig aan hebt gedaan vandaag! Je hebt het verdient!!!!!!

Maar zodra ik thuis ben I LET YOU KNOW!!!!!!!!!!!!!!!!!

kussiesss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi,

vind het zo leuk dat je zonder dat je elkaar kent toch een klein beetje 'vriendinnen' kan zijn door zo'n forum!!

voel echt met je mee en check ook elke keer mijn e-mail of je al een berichtje hebt geplaatst! gewoon omdat wij van elkaar weten hoe het voelt om er zo naar de verlangen, om er zo mee bezig te zijn! dat kan niemand van mijn vrienden begrijpen, ondanks dat ze echt wel met mee meeleven, maar gewoon.. Wij begrijpen elkaar gewoon!!

jaaa een dag dichterbij DE dag.. hihi.. nog even!!

nog even volhouden! Geniet van je avondje tutten :126:

liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Meissie!!

Ik zat daar ook aan te denken! Zonder dat je elkaar gezien hebt kan ik toch zeggen dat ik er een vriendinnetje bij heb!

We voelen idd het zelfde! en weten ook wat we bedoelen!

Als ik even tijd heb spring ik achter de computer om te kijken of je al gereageerd hebt! Raar hee, maar is zo fijn om het tegen iemand te vertellen die me begrijpt! Als ik het er met m`n vriendinnen over heb dan denk ik ooooh ze zullen wel denken begint ze weer! (en als ik dat zeg dan zeggen ze nee hoor helemaal niet je moet het er juist over hebben) Super lief!!!!

Snap wat je bedoelt met je vriendinnen! Die leven met je mee, willen er voor je zijn! Maar die begrijpen niet echt de zenuwen!

Die van mij kan ik nu niet meer onder controle houden!

(ik heb last van migraine en die had ik vanmiddag ook :angry: Dat is zoo vervelend!) Dat komt nu gewoon door de tress! Alle vragen die in m`n hoofd spelen! enz!

Meid ik leef ook echt met jou mee! En als ik al geopereerd ben sleep ik jou erdoor heen! Ik weet nu echt wat het inhoud de laatste dagen pffff! ik kreeg vandaag van m`n collega`s tijdschriften om de tijd door te komen! en een puzzelboekje haha! (1 collega zie ik niet meer dus daarom kreeg ik het vandaag al) en jahoor daar kwamen ze bijna :102: ! denk dat ik het morgen helemaal niet droog hou!

al mijn kindjes (van de groep) voor de laatste keer zien! Is toch erg lang 3 weken niet! Ze groeien zo snel! Heb net ook al dikke knuffels gekregen van de kindjes die ik nu niet meer zie!

Ik merk gewoon dat ik beetje hyper ben! Echt door de zenuwen!!!!!!

Meissie voor jou nog 9 dagen!!! Gaat nu ook al echt snel!!!! Moet je nog wat voorbereiden of heb je alles eigenlijk al??

Kusjesss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

och meid! ik kan het me helemaal voorstellen!

de zenuwen samen met de spanning.. Dan kan er niet veel gebeuren of wij dames barsten in tranen uit!! :147:

Maar voor je het weet ben je weer terug bij je kindjes joh! die kinderen hebben het waarschijnlijk niet eens door :blush:

lief hè! al die knuffels! niets is zo fijn als een kind dat even lekker op schoot kruipt om een knuffel te komen halen! kan daar zo intens van genieten!! kan niet wachten tot ik mijn eigen koters op de wereld kan zetten.. maar goed, eerst maar ff tieten en een studie afmaken! hahha..

hahaha, het hyper zijn herken ik ook!! van hot naar her rennen, van alles vergeten.. constant roep ik; wat ging ik nou ook alweer doen, of wat wilde ik nou gaan zeggen!! hahaha :154:

nog ff en dan is dat over! dan hebben we eindelijk onze grote droom vervuld en kunnen we lekker genieten van onze mooie boobies!!

ik heb denk ik alles wel al in huis.. ik trek gewoon een makkelijke broek aan en een vest.. daarnaast neem ik voor de zekerheid een badjas mee, en wat boekjes voor als degen voor mij uitloopt ofzo.. (of mijn nintendo ds, hahaha :67: )

daarnaast heb ik denk ik niet zoveel nodig! volgende week vrijdag lekker bedje verschonen, huisje schoonmaken, doggie knuffelen en dan kunnen we er tegenaan!! :35:

jij nog belangrijke zaken regelen voordat het gaat gebeuren?

nog maar 1 dagje werken!! het is toch best snel gegaan he zo??

Liefs! Suus :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Zo ja het is echt snel gegaan! Weet nog dat we bij de 2 weken zaten ahhaha!

Ik neem ook m`n ds mee dat is een hele goeie..! Thnx hahaha!!

Nee ik heb ook alles denk ik zo!

Boekjes, badjes, medicijnen, vest, te grote broek (ahha zit lekker), nog een paar vragen opgeschreven die ik nog wil stellen! Een stevig kussen!

En kreeg van m`n collega te horen dat ze bij de blokker een kussensteun hebben! dat is misschien ook wel lekker om in je rug te zetten, en voor de 2de nacht miss op te slapen! Daar ga ik zaterdag nog even voor kijken!!!!

Ben vanaaf gaan sporten! En heb er alles uit gegooit HEERLIJK, en met harde muziek terug gereden (haha doe ik anders nooit, best lekker kei hard mee zingen ahhha)

Haha ik ga zateradg nog ff een rondje poetsen heerlijk schoon bedje enz en dan kan het gebeuren!!! De grote dag Whaaaaaaaaa hoe kom ik die door???????

Ben nu al op van de zenuwen!!!

Oooh ja dat is zo lekker hee een kindje dat even een knuffel komt halen of en kusje! Ze zwaaide me allemaal uit daarstraks en heb er gewoon ff een foto van gemaakt haha kan ik er in die 3 weken nog naar kijken!!

En idd die kids merken het niet eens!

Mijn vriend kan helaas niet mee (in de ochtend) dus als ik hem zie als ik wakker word zal ik ook wel vol schieten ben ik bang :blush: !!!!

Dikke kuss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Wat fijn om te lezen dat je het topic leuk vind! Ik heb ook zoveel aan de verhalen van andere gehad!

Nu ben ik aan de beurt (best gek eigenlijk)

Hoe is het bij je gegaan??

Liefs Twijfel

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ik dacht misschien vind je me dan heel kinderachtig als ik mijn DS mee ga nemen! maar het is zo'n lekker ontspannende tijdverdrijving! hihi..

ik zing altijd keihard mee in de auto! haha, dan moet je de mensen naast zien kijken joh!! geweldig!! :154:

Zo'n kussensteun is inderdaad wel een goed idee!! daar ga ik ook eens even naar kijken! ik heb wel zo'n zijslaapkussen die ik ook onder mijn rug kan leggen., oh dat word trouwens echt een hel! ik kan echt niet op mijn rug slapen! :139:

wel jammer dat je vriend niet mee kan!! dan moet je helemaal in je eentje zenuwachtig zijn!! :134:

Nou ik ga aan je denken hoor meid! elke seconde heb ik zo'n idee!! hihi..

ga lekker nog ff genieten van je paar laatste nachtjes op je zij slapen! dat zal je straks wel gaan missen!!

Liefs! Suus :53:

NOG 3 DAGEN!!!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heee meisje!

Ik heb z`n hoofdsteun gehaald (waar je ook krukken kunt halen) Die mag ik zolang als ik wil lenen!

Misschien dat het dan wat makkelijker slaapt! Want ik kan ook echt NIET op m`n rug slapen!

Nee vind je helemaal niet kinderachtig, Leuk juist hahaha! Ik heb dat cadeau gegeven aan m`n vriend! Maar nu wil ik hem toch even lenen hahahaha!!

Aaah super lief meis, Vind ik fijn!!!! M`n moeder gaat gelukkig wel mee! Ik laat het je echt zo snel mogelijk weten!!!!!

Liefsssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bij dat Aafje ofzo? Daar kun je toch krukken halen enzo? Ik ga er ook maar eens even over informeren, want op mijn rug slapen word een hel!

Haha weet je wat een leuk spel is? Professor Layton, daar heb je nu 3 delen van en dat zijn allemaal leuke puzzels, maar wel in verhaal zeg maar! Ik heb ze alledrie al uitgespeeld, maar was er toen wel helemaal aan verslaafd (het is vooral zo lekker op vakantie enzo)

Ik ga denk ik ook nog wel ff wat boeken kopen om sowieso de eerste week even door te komen! Op een gegeven moment ben ik dat internet ook wel een beetje zat denk ik zo..

Oh gelukkig gaat je moeder wel mee! Ik was bijna in staat om aan te bieden of ik mee zou gaan! Haha.. Ik zou het namelijk zelf echt doodeng vinden om alleen te gaan!

Maar fijn dat je mams meegaat!

Nou meid, geniet van je laatste 2 daagjes zonder Boobies! Hihi!

Oh en vergeet niet ff een voor- foto te maken, nu vind je het misschien niet leuk om te bekijken, maar anders heb je straks spijt dat je het niet kan vergelijken!!

Geniet van je avond!

Kus!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heee lieve schat!!!

Aaaah super lief! Dat je evt mee had willen gaan!! Ik hou je gelijk op de hoogte zodra het kan meid! Dat beloof ik!

Mijn vriend komt gelijk na het werk en als het goed is komen m`n vriendinnetjes ook!

Dat is idd een hele goeie ik heb het daar niet zo op idd maar achteraf heb je spijt dat jeg een foto meer hebt van hoe het "toen" was (hahahaha klinkt erg leuk)

Ik heb al wel foto`s laten maken in het ziekenhuis, weet niet of ik die evt ook krijg!!

Nou ben druk bezig geweest pff vandaag net klaar ;-)..!

M`n kamertje helemaal schoon en stof vrij ahha! Alles opgeruimt en weg gestopt ;-)! (want je krijgt evt ook visite op de kamer) wel zal ik proberen veel beneden te zijn! Maar de eerste dag gaat dat niet lukken denk ik! Heb m`n tas half ingepakt! Nog even een paar dingen gehaald (de allerlaatste)

Ook heb ik nog boodschappen gedaan! Ik en m`n vriend gaan vanaaf lekker samen eten van de bakplaat! Nog even genieten!!!!

Kwam er achter dat ik eigenlijk ongesteld moet worden Di maar dat stel ik maar even uit want dat kan ik er dan niet bij hebben enk ik zo :wacko: ..!

Nou de zenuwen kan ik nu niet meer wegstoppen! Denk en nu elke minuut van de dag aan!

Heb vanacht ook weer erover gedroomd, het was goed gelukt maar iedereen liep m`n kamer voorbij hahaah!

Hoe is het met jou meissiee? Beginnen de zenuwen ook al een beetje te komen?

Groot gelijk meid dat je ff gaat werken, even aan iets anders denken!

Meid dnek aan je Dikke kuss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat leuk dat je vriendinnetjes misschien ook komen! Kun je ze gelijk showen! Hihi!!

Lekker hoor alles helemaal gesopt en gecleaned! Dan kun je lekker bezoek ontvangen op je kamer!! Hihi! Ze mogen natuurlijk niet denken dat we stiekem echte rommelkonten zijn! Haha!

Lekker ff samen romantisch eten vanavond! Vind bakplaten ook altijd erg gezellig!

Natuurlijk denk je er elke minuut aan! Ik zeg elke keer als ik voor de spiegel sta; dag mierentietjes; HALLO BOOBIES!!

Ik moet maandag ongesteld worden.. Kan het helaas niet uitstellen, dus het moet maar.. Misschien is het dan zaterdag wel al over, meestal niet.. Maar dat zien we dan wel weer! ;-)..

Ik kan op dit moment de zenuwen wel onder bedwang houden, maar met vlagen steken ze toch even hun kop om de hoek! Hahaha!!

Whaaaaaa het is nu echt ZO spannend!

Denk ook aan jou meid! Dikke kus!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat leuk dat je vriendinnetjes misschien ook komen! Kun je ze gelijk showen! Hihi!!

Lekker hoor alles helemaal gesopt en gecleaned! Dan kun je lekker bezoek ontvangen op je kamer!! Hihi! Ze mogen natuurlijk niet denken dat we stiekem echte rommelkonten zijn! Haha!

Lekker ff samen romantisch eten vanavond! Vind bakplaten ook altijd erg gezellig!

Natuurlijk denk je er elke minuut aan! Ik zeg elke keer als ik voor de spiegel sta; dag mierentietjes; HALLO BOOBIES!!

Ik moet maandag ongesteld worden.. Kan het helaas niet uitstellen, dus het moet maar.. Misschien is het dan zaterdag wel al over, meestal niet.. Maar dat zien we dan wel weer! ;-)..

Ik kan op dit moment de zenuwen wel onder bedwang houden, maar met vlagen steken ze toch even hun kop om de hoek! Hahaha!!

Whaaaaaa het is nu echt ZO spannend!

Denk ook aan jou meid! Dikke kus!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Ik hoop dat ik niet te moe ben als ze komen!!

Heb al wel gezegd dat ze zovaak kunnen komen als ze willen! Want zal me oko best wel gaan vervelen dnek ik thuis!

De eerste week heb je nog veel last en dan neemt dat af denk ik (hoop ik ahhaha)

Rommelkont neehoor dat ben ik niet ahhahah! Uhm! Af en toe is dat heerlijk, Gewoon alles weggooien!!

Zo als dat mij gebeurd hee dan hoor je mij bij jou gillen denk ik zo! Dat mag echt niet gebeuren hoor! En bij jou ook NIET!!!!1

XXXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, ik ben wel een rommelkont hoor! heel schoon, maar ik houd wel van prulletjes enzo! maar goed, zo heeft iedereen wat :105:

ja moe zal je best zijn! ik ben vooral bang voor de eerste keren dat je wakker word uit je narcose.. dat je allemaal onzin gaat zitten uitkramen! hahaha.. maar goed, gelukkig zijn als het goed is alleen mijn mams en mijn vriend erbij.. die kunnen het wel hebben :152:

joh meid, wij hebben helemaal geen pijn! hahaha.. gewoon paracetamol, codeine, zetpil en ibuprofen derin en gaan! haha..

ik zat er al bijna aan te denken om een paar zetpillen mee te nemen uit het ziekenhuis, maar ik ga eerst de pijn maar eens ff afwachten, dan kan ik ze altijd nog halen!

was het bakplaten gezellig??

WHAAAAAAAA nog maar 1 dag! (na 17 uur s'middags mag je dat best zeggen, toch? :33: )

oh god meid! spannend!!!! :63: :63: :63: :63:

succes met je een- na- laatste nacht lekker op zij slapen! hihi..

dikke kus! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Whaaa dat klinkt leuk, Je en na laatste dag op je buik slapen!! nou dat ga ik zeker doen ;-)!!!!!

Idd haha, ze zeggen dat je dan onzin verteld hee ahah ben benieuwd wat ik te vertellen heb! Heb tegen m`n moeder gezegd wel alles opschrijven heee! Hoelaat ik weg ga hoelaat ik terug kom, hoelaat ik wakker word enzenz!!!

Pijn ook ik hoop zo dat het mee valt!!! Whaaaa ik ben toch stiekem wel beetje bang!!!!!!!

Bakplaten was erg gezellig en lekker jammieee! zit helemaal vol..!! Nog even genieten dat ik mag eten ;-)..!!!!!

Meissieeee Dikke kussss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.