Ga naar inhoud

Twijfel : 18 april 2011 : Dr Kolkman : Amphia Ziekenhuis : Breda


Gast Twijfel1

Aanbevolen berichten

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Twijfel1

Meiden snel een reactie van mij!

Als ik me fijner voel iets langer bericht!

Heb een moeilijke nacht gehad!

Veel pijn steken en misselijk! Maar heb hem overleefd en ben SUPER blij!!!!

Ik ben vanaf 11 uur thuis vandaag!! iedereen is super lief voor me!!

hou jullie snel op de hoogte

Thnx voor de lieve reactiess!!

xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meisje ,

proficiat met je nieuwe beste vriendinnen !!

de eerste dagen zijn echt een hel hé ! maar daarna kan het genieten beginnen !!

probeer flink te rusten !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Twijfel,

Gefeliciteerd, laat je lekker verwennen! Hoop dat pijn spoedig beter is maar fijn te lezen dat je wel al BLIJ bent!!! :136: Wens je een voorspoedig herstel toe!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Meiden!!

Ooooh ben zo blij dat ik nu achter de pc zit! (voel het wel trekken maar alles is beter dan hoe ik me gevoeld heb)

Ik ben zo misselijk geweest van de narcose!

Ik kon niks binnen houden!

Gelukkig vanaf vanmidadg wel!!!

Ik ben we om 11 uur gaan melden! (was daar natuurlijk veeelste vroeg want tjaaa je zal maar is in de file staan als je binnendoor rijd hahaha)

Maar daar aangekome`n kreeg ik een geprek hoe het allemaal zou gaan enzx! Hoe was en waar en wanneer hoelaat!

Ik zou om 13.00 geholpen worden! Whaaaaaaaa!!!

Ik naar m`n kamer daar lag een vrouw die geholpen was aan der ogen! Ze zag mij dus niet ze had wel veel pijn en was best boos maar ja het was oko net gebeurd dus ik heb heeeeeel zachtjes gedaan!

ik zou me om half 1 om mogen gaan kleden

Het beroemde shortje aan hahahaah leuk hooor en zooooooo sexy!!!

Maar om kwart voor 12 belde ze al dat ik me moest gaan omkleden wahhaaaa dat gaat toch ineens snel!

Zo gedaan en hup (nou z`n held was ik niet :24: ) Moest afscheide nmen van m`n mams en daar kwamen ze :102: !!! Maar mama heeft het niet gezien!! haha

Ze stelde me op m`n gemak erg fijn!! Had ik wel erg nodig! De Dokter bleef erg lang weg zeiden ze want hij moest nog aftekeken!!!! Maar was hij! Ook 2 andere mannen kwamen mee!

Toen werd ik naar de operatie kamer gebracht, en die 2 mannen waren grapjes aan et maken! Je bent nog nooit onder narcose geweest en dan krijg je 2 van die debielen aan je bed bla bla bla hhahahah goede afleiding was dat wel!! hij spoot wat in m`n hand en vroeg ben je wel is in de tropen geweest, en ik zei neeee waarop hij antwoorde nou veel plezier en weg was ik!!!!

Daar alg ik dan op de uitslaap kamer! Er werd tegen m`gezegt het is half 3 toen ik op de klok keek was het 10 voor 3!!

Dus ik was nog niet helemaal wakker hahahaha!!

Uiteindelijkom 16.00 op de kamer terug!!!

(die vrouw die bij me lag mocht om 18.00 naar huis daar was ik wel blij mee hoefte ik me niet in te houden als ik pijn had)

Nou en die had ik!!!! Maar dat hoorde erbij!

Heb tot 04.00 niet geslapen en daarna was ik om 05.30 klaar wakker!!!

Ik werd toen al misselijk maar ze zeiden dat is omdat je nog niets gegeten hebt! hun zouden het wel weten maar het kwam dus echt door de narcose!!! Iedereen reageerd daar anders op!!

Kan wel zeggen drink goed dan is dat spul snel uit je lichaam!!!!!! TIP ;-) hahaha!!

ik ben de volgende morgen om 11 naar huis gegaan! Wat is dat fijn zeg!! De autorit ging goed eigenlijk alleen de bochten waren wat minder maar voor de rest goed te doen!!!

Vanacht heb ik redelijk geslapen! Wel heel de nacht misselijk en omdat ik niksgegeten had kwam er niks dus dat was erg irritant!! Maar gelukkig ik hou nu wat binnen daar ben ik zo blij om!!

En girlsss ik ben zo HAPPY ik ben zo blij met hte resultaat!!

Er is 215cc ingegaan!!

de dokter zei nog nou meid we hadden een maatje groter er ingedaan maar dat zag er niet uit!!! Auwauwauwwwww ik mag niet lachen ahhaha!!!

Maar ik ben er zo blij mee!!!!!

Ik heb nu aleen z`n irritante band om m`n borsten pfff die wisselde ik daarstraks even nouu die zat veeeeeel strakker dus snel deze band uitgewassen in het zonnetje laten drogen en hup weer aan!!

Hoelang moet je die aanhouden??? Weet iemand dat???

Ik moet as dinsdag terug 15.50!!

Meiden thnx vooor de leuke berichtjesss!!

Dikke kuss van een happy girl!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi twijfel,

Zal al vol spanning op je verslagje te wachten.

Ik ben nu een week verder en de eerste dagen waren echt afzien,maar na dag 3/4 gaat het echt beter hoor.

succes met je herstel en hoop dat je vanavond wat meer kan slapen.

Knuffie Shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!

wat een leuk verslagje!!

ben je wel eens in de tropen geweest? Nee! nou veel plezier dan! whahaha.. daar heb ik echt helemaal om in een deuk gelegen!! :154:

ben blij dat het allemaal zo goed is gegaan en dat ze je de boobs hebben gegeven die bij je paste en die zij het mooist vonden staan! want het had er niet mooier op geweest als ze tegen beter weten in groter hadden geplaatst toch!?

he heb je toch zo'n band! jammer zeg.. zeker met die warme weer!! maar goed, misschien mag je hem na dinsdag wel al wel af ofzo!!

lekker rusten he meis!! zorg goed voor jezelf!

Dikke Kus!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heeeee meiden!!

Haha suus ja daar moest ik ook erg omlachten toen ik dat hoorde maar niet lang want toen was ik weg haha! Erg vreemd maar het is maar goed dat je er niks van mertk! en ben blij dat hij toch gekeken heeft of het evt zou staan end at hij er voor gekozen heeft er toch een kleinere in te doen!!

215cc is ook een mooie hoeveelheid! Niet te groot en niet te klein! Alles is beter dan hoe het eerst was ;-)..!!

Sorry dat ik niet eerder m`n verslagje heb kunnen type maar was zo ziek! Nu gaat het echt stukke beter! al de troep van de narcose is er uit!!!! Komt allemaal goed!!!!

OOOEEEEEEEEEE Suusssssss nog 2 dagen en dan is het JOU dag!!!! Ga er voor je zijn!!!

@shoompie Het is vanacht al een stuk beter gegaan met slapen! Niet misselijk en dat scheelt al erg veel!!! Wel wat last van m`n litteken als ik te plat lag! Maar dan probeerde ik een beetje omhoog te gaan en dan ging het goed!! Even een advil en hup weer door hahahaha!!

Z`n band is idd erg irritant maar ja beter als dat tape volgens mij!! Ik weet niet maar deze band kan ik stiekem nog ff af doen! Wel drukt hij erg hard maar dat is maar goed ook denk ik! Want als ik af en toe loop denk ik dat ze er zp af kunnen vallen!!

Heb jij dat ook?? Shoompie?

Suus na vandaag kun je je goed gaan voorbereiden!! komt helemaal goed, we slepen je er door heen!!!

hele dikke (zachte) knuffel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Dat ga ik zeker te weten doen!! Ik geniet er vandaag al zo van!! Als ik dat vergelijk met gister!! Ben zoooo happy..!

100% verliefd hahaha!!

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Bij jou gaat het ook Helemaal goed komen dat weet ik zeker!!!

Jij bent ook bijna aan de beurt Spannend zeg! al zenuwachtig???

Voor je het weet is het zover!!

XxxxxxxxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Net heel je topic hier gelezen!

Je hebt ze nu 3 dagen ;) en ben zeker dat ze mooi zullen zijn :D

En nog veel pijn?

Kan je al veel dingen zelf of is je vriend ook thuis om je te helpen :D

Xxx Blue

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heeee meid,

Jeps heb ze 3 dagen wat gaat het snel, zo ben je aan het aftellen en zo heb je ze al 3 dagen!

Ik voel me nu weer goed, ben erg misselijk geweest 2 dagen maar nu gaat het goed!!

IK heb wel wat pijn maar is wel dragelijk! Zware borsten hahahaha (niet gewend) en trekkende littekens maar het is dragelijk!

Mijn vriend is niet thuis ik ben nu alleen het is goed te doen!!

Heb jij al iets besloten of ben je nog vollop aan het lezen??

Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat valt inderdaad goed mee!

Ja ik moet de 24ste mei op eerste consult bij dr Plovier (dat was op aanraden van een vriendin en lees hier ook veel positieve reacties!

En dan bel ik dinsdag 26 april voor een consult bij De Meyere. Die is nu met verlof.

En van Boerhaave heb ik ook al veel goeds gelezen... Maar dat is dan weer verder dus daar twijfel ik een beetje over.

Was jij tevreden van jouw pc?

Xxx Blue :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Ja ik ben heel erg tevrede! nam goed de tijd enz erg aardig!!

Weet niet of je in een kliniek wil of in een ziekenhuis? ik ben in een ziekenhuis gehpolpen!!

Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.