Ga naar inhoud

We Love plovier!


Gast ikke81

Aanbevolen berichten

  • Reacties 275
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja bedoelde ook eigenlijk met geweldig,van wat een mannetje!!!Ik krijg het ook niet warm van m maar hij weet dat hij nog in trek is bij vrouwen en dat zie je aan zn blik

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahaha , in t echt met zn accentje vind ik m zoooooo schattig! maar ik kick ook wel een beetje op de halflange haren (mn mannetje heeft ze ook :D) maar op de foto vind ik m nie zo interessant. maar geeft ook niet als die maar mooie boobies maakt en dat doet ie zeker :D !! love my plovier boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies meid en ja ik vind mannen met halflang haar ook mooi alleen heeft mijn vent niet echt haar ervoor,jammer!

Ik vind da ook se! mannen met halflang haar hmmm zo lekkeeer :153: spijtig dat onze ventjes het niet hebben... dan maar geilen op plovier he... :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik spreek hier zo...jullie moesten mij zien hoe ik me bij hem gedroeg, een meid die serieus, koelbloedig is en allesbehalve op hem geilt... als die deze comments zou lezen zou hij het echt niet geloven denk ik hahahha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah neen dit is net iets te schraal...liever eerst wa flirten en dan bam to the point hahah:)

by the way had een mooi rood lipstickje, rode broek en rode leren vestje aangehad hahah en hij moest mij maar uitkleden omda men tshirt te strak was :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah ja miss kan ik het vragen he... want hij vroeg zelf wel waar ik woonde welke stad welke straat... dus hij zou het niet erg vinden als ik vraag of hij getrouwd is... hahah NO WAY...ik ben een verlegen kind...in real life ben ik echt verlegen haha dus forget it hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahha nopeeee....ik vind hem gwn cute..charismatisch.. et c'est tout ! en geloof me hij weet dit ook van zen eigen hoor, dat hij charismatisch is enzo...ma ja das ni alles int leven... voor 1 day kan hij voor elke vrouw TOP betekenen, maar voor eeuwig is hij miss echt droog op sommige vlakken...dan vind ik een man minder interessant...al heeft hij geld... dan is het voor mij BYE BYE loser...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah carlatje toch, die mag ons type zyn of ni...die man is gwn van een andere planeet...al zou hij 1 x een date willen met iem, die zou nooit iets hebben met zyn patiËnten, dat is ongepast...kvind da toch...

trouwens niet alle dokters zyn charismatisch...ik vind trouwens iem heel zelden charismatisch... but he is so...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah spreek ni zo overtuigend, we moeten nog afwachte ahahha nee nee ik moet afwachten want die van jou is al obviously beautiful !

die van mij staan steeds in de lucht... :unsure: moeten nog dalen...als die ni gaan dalen, mag plovier me zeker nog ne keer zien zenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.