Ga naar inhoud

We Love plovier!


Gast ikke81

Aanbevolen berichten

ja zo was het ook inderdaad!! :rolleyes:

ze gaf me paar x aai over de bol hihih!

en vroeg me over me vakantie zijn hele lieve mensen maar gaat sneller dan je denkt hoor! :blush:

ik heb de chirurg daar zelf niet meer gezien, en het schijnt dat ik zelf nog gelopen ben naar mijn bed maar

ik herinner me niks meer!! en me moeder en vriend die waren nog beneden dus die heeft niks gezien :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 275
  • Created
  • Laatste Reactie

ja zo was het ook inderdaad!! :rolleyes:

ze gaf me paar x aai over de bol hihih!

en vroeg me over me vakantie zijn hele lieve mensen maar gaat sneller dan je denkt hoor! :blush:

ik heb de chirurg daar zelf niet meer gezien, en het schijnt dat ik zelf nog gelopen ben naar mijn bed maar

ik herinner me niks meer!! en me moeder en vriend die waren nog beneden dus die heeft niks gezien :S

Wooow echt, moet je zelf naar je bed teruglopen?? Ik kan me ook niks herinneren lag ineens in mn bed helemaal ingestopt.. dus misschien ben ik ook zelf gelopen? Mijn vriend moest inderdaad ook even weg naar beneden toen zij mij gingen 'installeren'. Gek idee zeg :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben dan wel niet bij plovier geweest, maar ik werd wakker in bed, en de volgende patiente werd binnen gereden in een rolstoel. (en zij was wakker)

Ik kan me niet herrineren dat ik ook zo in bed beland ben, heb het gevraagd aan mijn pc, hij vertelde dat iedereen zo naar de uitslaapkamer gebracht werd :blink: Nah ja, raar idee :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga er van uit dat een beetje "diversiteit" en verschil in mening alleen maar positief kan zijn dus : I LOVE DR. WILLEKENS en niet dr Plovier , sorry ... :-) Misshcien zijn ze beiden gewoon "super"......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.