Ga naar inhoud

We Love plovier!


Gast ikke81

Aanbevolen berichten

  • Reacties 275
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 5 months later...

Ik heb afgelopen donderdah boobies gekregen van plovier! K zou eerst 450cc krijegn zei hij tijdens het consult.. Voor de operatie liet k nog fotos zien van wat k mooi vind.. Hij zei daar hebben we wel tussen 500 en 600cc voor nodig.. En het is 565cc gewordn! Ik ben er heel erg blij mee! K ben nog maar 2 dagen po, maar nu al helemaal gelukkig! K denk dat k met 450 niet zo blij zou zijn geweest...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was een beetje aan het rondkijken op de site van Be-Clinic.. en nu zie ik allemaal foto's die bij kliniek Beaucare ook worden gebruikt! Beetje vreemd..

Waarschijnlijk omdat op de site van Beaucare foto's van borsten staan die dr Plovier heeft 'gemaakt'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Van hemzelf .....

Naast de zakelijke dingen die met de bv te maken hebben vraagt hij ook altijd hoe het met mijn kids is (die heeft hij een aantal keren gezien) en ik vraag dan hoe het bij hem gaat.

Vandaar dus :P

Om precies te zijn : hij werkt op woensdag niet meer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom niet ? Een dokter mag toch ook plezier hebben, en hij maakt de mooiste boobs :)

Als je symnastia boobs de mooiste vind en littekens waar de zwarte gaten in vallen en de pus uitdruipt heb je zeker gelijk...

Nou zonder dollen, laten we het erop houden dat de meningen daar sterk over verdeeld zijn, maar ieder zn meug...

Ik heb mooie exemplaren voorbij zien komen maar ook exemplaren die ik zo zelf zou amputeren als ik ze van hem had gehad... (En persoonlijk gezegd heb ik gelukkig geen 'Ploviertjes', maar dat is mn persoonlijke mening he ;) ..)

Maja dat gebeurd overal wel ergens toch, alleen daar de afgelopen tijd ietsjes meer misschien...

Durf met je te wedden dat vrijwel elke vrouw hier op het forum haar borsten de mooiste vind en dus ook dat haar pc de mooiste maakt.. Zou dus niet in het algemeen gaan gillen dat 'hij' de mooiste maakt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ieder heeft zijn eigen chirurg waar hij/zij tevreden over is en wat noem je de 'mooiste'

het gaat erom dat diegene die het heeft laten doen er zelf tevreden mee is..

Ik ga niet zeggen dat hij de mooiste maakt, en ga ook niet zeggen dat een andere chirurg dat doet.

Ieder heeft zijn/haar eigen smaak en mening

Dat bedoel ik ook Aardbeitje, ieder heeft zijn/haar favorietje..

Al kan het iets harder overkomen dan bedoeld is doordat je met typen natuurlijk geen intonatie hoort..

Jij vind hoogstwaarschijnlijk die van jouw de mooiste, ik de mijne en pietje puk de hare... En weer een andere die van haar...

Gelukkig maar ook, zou toch wat zijn als we allemaal met hetzelfde zouden rondlopen he ;) ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.