Ga naar inhoud

We Love plovier!


Gast ikke81

Aanbevolen berichten

  • Reacties 275
  • Created
  • Laatste Reactie

Vraagje...5 mei is het voor mij zover maare wanneer konden jullie weer je eigen haar wassen en je weer opmaken? Hoeveel dagen gingen daar overheen na de ingreep?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Een overzichtje van de datums,

Mei

Kells : 31 mei

Juni

Saartje : 2 juni

Christel123 : 7 juni

Poesky : 15 juni

Juli

Pinki : 11 juli

Ikke81 : 11 juli

Caatje_pj : 11 juli

Andrea : 13 juli

Carla : 22 juli

Mvrcarlaa : 22 juli

Augustus

Sirikit : 16 augustus

kapotlacheeuh : 22 augustus

September

Kelly21 : 13 september

Oktober

Shareesa : 13 oktober

Sorry dames ik heb het vlug vlug op geschreven.

Als er iemand niet bij is vul maar aan.

Zo bekomen we een overzicht van Dr Plovier zijn agenda (hihi)

Gr en veel liefs Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja precies ik misschien na een dinsdag ook weer!! en misschien ook wel niet meer :(

Hoi,

Ik zie net op je profiel je bericht staan..... :mellow:

ik dacht eerst, waarom zou jij nou terug moeten die zijn echt Super mooi!!!

maar vervelend voor je, hopenlij is t niets geks.

succes!!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He, Wat leuk dat ik er ook al bij sta! 13 juli mag ik, maar eerst 28 juni op consult. Ik ben wel heel benieuwd. Ik ben al bij 2 andere geweest en die raadde me 280 en 340cc aan, een aangezien Plovier van groot schijnt te houden??? Ben benieuwd wat hij mij adviseerd, maar ik wil niet te groot hoor! Gewoon een mooie vulling, grote c, kleine d ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He, Wat leuk dat ik er ook al bij sta! 13 juli mag ik, maar eerst 28 juni op consult. Ik ben wel heel benieuwd. Ik ben al bij 2 andere geweest en die raadde me 280 en 340cc aan, een aangezien Plovier van groot schijnt te houden??? Ben benieuwd wat hij mij adviseerd, maar ik wil niet te groot hoor! Gewoon een mooie vulling, grote c, kleine d ofzo?

Ik vroeg om een cup D en hij adviseerde mij 350 - 390cc, dus het valt heel erg mee hoor! hij heeft ook eerst gekeken en gemeten voor hij die uitspraak deed dus hij kijkt echt naar jou specifieke lichaam. hij geeft niet per se groot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook wel berichtjes gelezen van meiden die ook met 280 en zelfs 1 met 205cc terugkwamen van dr. plovier. Dus ik heb er op zich wel vertrouwen in dat het goed komt. 28 juni heb ik pas het consult, dus nog even geduld helaas (niet mijn sterkste kant...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Plovier is zeker van de grote boobies, vraag dan voor de zekerheid op de dag zelf hoeveel cc hij gaat doen.

Bij mij zou het minimaal 350 worden en op de dag zelf nog een keer gevraagd en toen zei hij tot 400cc en heb ik duidelijk gezegt dat ik geen

grote borsten wilde. Ik heb 360 cc gekregen, heb een 75D en ben er erg blij mee.

Maar 1 ding is zeker, hij maakt prachtige boobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een overzichtje van de datums,

Mei

Whitney : 27 mei

Kells : 31 mei

Juni

Saartje : 2 juni

Christel123 : 7 juni

Poesky : 15 juni

Juli

Pinki : 11 juli

Ikke81 : 11 juli

Caatje_pj : 11 juli

Andrea : 13 juli

Carla : 22 juli

Mvrcarlaa : 22 juli

Augustus

Sirikit : 16 augustus

kapotlacheeuh : 22 augustus

September

Kelly21 : 13 september

Oktober

Shareesa : 13 oktober

Sorry dames ik heb het vlug vlug op geschreven.

Als er iemand niet bij is vul maar aan.

Zo bekomen we een overzicht van Dr Plovier zijn agenda (hihi)

Gr en veel liefs Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een overzichtje van de datums,

Mei

Kells : 31 mei

Juni

Saartje : 2 juni

Christel123 : 7 juni

Poesky : 15 juni

Rox89 : 29 juni

Juli

Pinki : 11 juli

Ikke81 : 11 juli

Caatje_pj : 11 juli

Andrea : 13 juli

Mvrcarlaa : 22 juli

Augustus

Sirikit : 16 augustus

kapotlacheeuh : 22 augustus

September

Kelly21 : 13 september

Oktober

Shareesa : 13 oktober

Sorry dames ik heb het vlug vlug op geschreven.

Als er iemand niet bij is vul maar aan.

Zo bekomen we een overzicht van Dr Plovier zijn agenda (hihi)

Gr en veel liefs Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeaaah ik ben de eerste!! het is bijna zover..

Maar idd even over dat ''hij houd van grote borsten verhaal'' ben voor heel de operatie narcose etc niet bang maar ben echt bang dat hij me echt te grote borsten gaat geven, wil gewoon een mooie volle c maar hij rade me 350-400 cc aan, mijn zus heeft 375 cc en die heeft een grote d kleine e en haar borsten vind ik echt te groot, of maakt dat heel erg uit per persoon, postuur, bouw.. ben namelijk wel groffer als mijn zus ben 1,71 en 70 kilo, heb nu een a en alles wat daarboven komt is voor mij dus al ''groot'', maar ben ook bang dat ik misschien daarna denk ow te klein voor me lichaam, maarja dan denk ik liever iets te klein met push up dan te groot en er niet veel aan kunnen doen meer.. wat zeggen jullie ervan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.