Ga naar inhoud

We Love plovier!


Gast ikke81

Aanbevolen berichten

  • Reacties 275
  • Created
  • Laatste Reactie

hey april,

ik denk toch dat je mij nog moet overtuigen, zijn boobs zijn heel mooi, maar hij zelf heb ik nog niet gezien.

ik verwacht binnen 14 dagen een fotoke van hem in zijn groen kostuumke net voor hij jou boobs doet :D

ok een beetje veeleisend :) een gewone foto van hem mag ook :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey april,

ik denk toch dat je mij nog moet overtuigen, zijn boobs zijn heel mooi, maar hij zelf heb ik nog niet gezien.

ik verwacht binnen 14 dagen een fotoke van hem in zijn groen kostuumke net voor hij jou boobs doet :D

ok een beetje veeleisend :) een gewone foto van hem mag ook :D

xxx

hahaha!! ja dat gaat me ook echt lukken... uhhhhh!

echt zo van even wat opzoeken op mijn telefoon, dan

klik! *flitsss* oeps sorry verkeerde knopje.. :152::154:

funnnyyy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat ik vrijdag ook lid van de fanclub ga worden (dan heb ik m'n eerste consultatie)! Khoop echt dat ik me goed bij hem ga voelen, zijn kliniek ziet er erg professioneel uit, de prijs is heeeeel aantrekkelijk en het is niet ver rijden voor mij! Maar ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat ik vrijdag ook lid van de fanclub ga worden (dan heb ik m'n eerste consultatie)! Khoop echt dat ik me goed bij hem ga voelen, zijn kliniek ziet er erg professioneel uit, de prijs is heeeeel aantrekkelijk en het is niet ver rijden voor mij! Maar ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in...

Ja meid denk dat je niet teleurgesteld gaat worden hoor!

Toen ik de kliniek zag voelde ik me gelijk veilig ik dacht dit word hem! als ik terug denk aan de inrichting sfeer, het personeel en de dokter dan heb ik een heel goed gevoel!

Wat wil je bereiken bij dr plovier?

Nog 13 dagen voor mij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

ik ben ook al aant aftellen,toch spannend en nu ben ik ziek heb vanalles en nog wat

ben blij dat het nu is en niet tegen dan,anders werd ik helemaal gek,stel je voor zeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier nog een superfan!!!!!!!

Echt tevreden van zijn borsten en de manier waarop hij met zijn patienten omgaat.

Raad hem echt aan iedereen aan die een bvg wil laten doen.

:136::136::136::136::136::136::136::136::136::136::136::136::136::136::136::136::136::136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja meid denk dat je niet teleurgesteld gaat worden hoor!

Toen ik de kliniek zag voelde ik me gelijk veilig ik dacht dit word hem! als ik terug denk aan de inrichting sfeer, het personeel en de dokter dan heb ik een heel goed gevoel!

Wat wil je bereiken bij dr plovier?

Nog 13 dagen voor mij :D

Wat ik wil bereiken, een borstvergroting hihi :3: Tis men allereerste consultatie voor een bv... Kijk er echt al naar uit, maar ga jammer genoeg nog een tijdje moeten wachten voor de operatie zelf omdat ik nog studeer en het moet dus in een vakantie vallen. Maar kheb schrik dat ik na de consultatie meteen al operatie ga willen :145: hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.