Ga naar inhoud

We Love plovier!


Gast ikke81

Aanbevolen berichten

:154: :154: :154:

GEWELDIG!!! dit topic... Hij zal vereerd zijn bij het lezen ervan..

Ben wel heel benieuwd naar deze PC... ik kan er nog niet over meepraten, wellicht dat dit nog komt.. wil zijn....-apeal wel eens zien dan.

Heb al allerlij lollige senarios in mijn hoofd gehaald door het lezen van de laatste pagina's van dit topic.. :159:

@aardbeitje..Mijn manneke is ook kaal, en gespierd.... grappig he.. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 275
  • Created
  • Laatste Reactie

mmz.1 ding staat vast,Plovier is zelf een liefhebber van erg grote borsten...

Valt me echt op de laatste tijd dat hij extreem veel cc"s plaatst bij velen,van 600-tot950cc is heel normaal bij hem.

Begin dat toch een beetje apart te vinden eerlijk gezegd,krijg een vreemd gevoel bij die man.

( sorry voor al zijn aanbidders,ik heb hem dan ook nooit in real life gezien,en hij maakt dan ook zeer mooie borsten,zelfs de 900+cc boobs,maar toch vind ik hetvreemd dat hij bijna alleen zulke groten "maakt")

Mocht ik ooit nog voor een wissel gaan,kies ik daarom/daardoor toch niet voor hem.

Beetje raar wellicht omdat ik hem nooit ontmoet heb,maar tis een gevoel...

Denk dat wel 70% van dit forum haar bv bij hem laat doen/heeft gedaan? Nogmaals,de resultaten mogen er zeker zijn! ( dus geen aanval naar mij toe svp omdat ik hier ( weereens) mijn mening/gevoel neerzet)

Jaloezie van mijn kant is het ook zeker niet,al zou ik echt wel met een aantal hier willen ruilen die bij hem geweest zijn.

Ik heb alleen nog nooit eerder op een forum gelezen/gezien dat er een enkele pc is die zo vaak zulke aantallen cc"s plaatst,bij de meeste pc"s zijn zulke cc"s een uitzondering,bij hem is minder dan 550 juist een uitzondering :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmz.1 ding staat vast,Plovier is zelf een liefhebber van erg grote borsten...

Valt me echt op de laatste tijd dat hij extreem veel cc"s plaatst bij velen,van 600-tot950cc is heel normaal bij hem.

Begin dat toch een beetje apart te vinden eerlijk gezegd,krijg een vreemd gevoel bij die man.

( sorry voor al zijn aanbidders,ik heb hem dan ook nooit in real life gezien,en hij maakt dan ook zeer mooie borsten,zelfs de 900+cc boobs,maar toch vind ik hetvreemd dat hij bijna alleen zulke groten "maakt")

Mocht ik ooit nog voor een wissel gaan,kies ik daarom/daardoor toch niet voor hem.

Beetje raar wellicht omdat ik hem nooit ontmoet heb,maar tis een gevoel...

Denk dat wel 70% van dit forum haar bv bij hem laat doen/heeft gedaan? Nogmaals,de resultaten mogen er zeker zijn! ( dus geen aanval naar mij toe svp omdat ik hier ( weereens) mijn mening/gevoel neerzet)

Jaloezie van mijn kant is het ook zeker niet,al zou ik echt wel met een aantal hier willen ruilen die bij hem geweest zijn.

Ik heb alleen nog nooit eerder op een forum gelezen/gezien dat er een enkele pc is die zo vaak zulke aantallen cc"s plaatst,bij de meeste pc"s zijn zulke cc"s een uitzondering,bij hem is minder dan 550 juist een uitzondering :blink:

ik vind je reactie heel oprecht...chapeau trouwens... ik denk dat hij rekening houdt met de wensen van zen patienten..als we groot willen, wil hij ook voor grote borsten gaan, wat ik zeker niet strange vind.. het zou zonde zijn als hij doet wat hij zelf goed vind...nog een ding is dat we ook bv laten uitvoeren omdat we zelf toch verschil willen zien..anders ga je zo'n ingrijpende operatie toch niet ondergaan?? ik alleszins niet :blush: Ik ben zelf tot nu toe zeer blij (heb zelf 650 cc's gekregen)... Ik ben met je eens dat hij graag grote protheses plaatst. dit heeft zeker een reden.. dit ga ik volgende keer zeker vragen.. heb nog een controle consult...dus we zullen is hore wat die daarop tezegge heeft :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@itsme

&

Papaya

Ik sluit me aan bij het bericht van papaya, ik ben niet bij hem geweest... maar heb 2 consulten hier in NL gehad, en toen ik over ietsje meer cc's begon in het gesprek, werd me dat afgeraden en zou niet mooi of natuurlijk worden, ik moest bij de 1 ongeveer een c.. daar vroeg ik niet om, ik zei nl maximaal opgevuld en nog wel vrij natuurlijk, (heb een hele tijd 70E gehad) de PC prijst dus zijn eigen voorkeur wel een beetje aan mijn 1e PC was een billenman zei hij..., maar ik wil tieten en kom nie voor billen, en bij de andere PC heb ik hetzelfde gezegd, toen zij hij 335 cc, groter zou te worden... voor wie??, ik denk dat ze in nl ongeveer een richtlijn hebben wat ze gemiddeld doen, en teveel hun eigen idee doordrukken bij de pattient/klant ik heb het idee dat er wel meer vrouwen zijn die liever wat groter wilden maar hun PC het afraden om hun eigen voorkeur/richtlijn, en ik denk dat Dr Plovier meer luistert naar de wens van de klant, en vrouwen die een beetje googlen en lezen op het net die juist die wens hebben gaan specifiek naar Dr Plovier...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Itsme,

Jij mag alles zeggen hoor, daar val ik absoluut niet over. Daar is een forum toch voor.

Volgens mij klopt niet alles wat je zegt, hij plaatst ook genoeg onder de 500cc. (voorbeelden genoeg hier)

Maar hij maakt inderdaad geen kleine borsten, dat heeft zeker met de wens van de klant de maken!

Misschien had jij juist naar hem moeten gaan, dan had jij nu ook de borsten die je wenst.

CC's vallen bij iedereen anders, daarom kijkt hij uiteindelijk pas tijdens de operatie hoeveel hij moet plaatsen om het juiste resultaat te bereiken!

En dat lukt in de meeste gevalen op die manier.

Het hangt er dus helemaal vanaf wat de klant wil, hij werkt met foto's niet met passen (wat vaak een vertekend beeld geeft).

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ladies,

Ik wou ook even reageren over het feit dat Dr Plovier vooral grote borsten maakt (boven 500cc). Ik sluit me aan bij het feit dat hij doet wat zijn patiënt wenst. Ik wou een D, heb hiervan foto's meegebracht en hij kwam direct tot de conclusie, ok dat wordt 350cc, meer moet dat niet zijn om tot die omvang te komen. We mogen niet vergeten dat de meeste die hier 600 en meer gekregen hebben daartoe gekomen zijn omdat ze foto's meehadden van borsten met die omvang. Waarom zou hij dan tegenspreken en zeggen dat dat niet gaat? De meeste gaan bij hem omdat hij ze geeft wat we vragen, EN er iets moois EN natuurlijks van maakt, zelfs met die grote maten. Ik heb al veel foto's gezien van andere pc's waar zelfs 500 cc eruit ziet alsof er 2 meloenen op hun lijft geplakt staan.

Voila, dat wou ik even kwijt! :) Ik had ook die gedachte van, oei hij maakt enkel grote borsten maar ik ben daar volledig van afgestapt. Het is wel zo dat ik denk dat hij vind dat als je een vergroting doet,je minstens één tot 2 maten groter moet gaan, wat is anders het nut dat je je borsten laat vergroten? Toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lady"s,

Kan in al jullie reacties komen.en dan ook dat we toch mogen concluderen dat de trend is dat wij vrouwen ( uitzonderingen daargelaten) anno 2011 "waar voor ons geld" verwachten en graag voor erg groot gaan?Dat Plovier daar in mee gaat is me duidelijk :1big_boobs:

wat ik wel bijzonder van hem vind is dat hij dat vaak al met 1 operatie kan verwezelijken,jullie hebben blijkbaar allemaal een ideale startpositie,kwam je 3 jaar geleden nog niet tegen hoor,dat er zo veel cc"s geplaatst werden.

En toch zal het niet voor niks zijn dat de artsen in Nl terughoudend zijn met de 800+ cc

Wijst Plovier wel op de mogelijke complicaties van de zware protheses? ( rug,lift id toekomst e.d?)

Maargoed,zoals gezegd,zijn borsten zijn prachtig,ook de grote prothese"s.Het is dus puur dat het mij opvalt dat hij zo vaak veel cc"s plaatst bij de eerste bv.Ik heb nog niet over een andere arts gelezen die ook zo werkt.

@Janine,ja wie weet,maar dan zal in mijn geval op de ok al duidelijk geweest moeten zijn dat de cc"s verdwijnen en denk dat zelfs plovier dat niet door gehad zou hebben,na een paar weken verwdenen ze als sneeuw voor de zon.

Maar wat dat betreft ben ik dan ook blij voor de dames die bij hem direct krijgen wat ze wouden,scheelt een hoop ellende en euro"s,dat dan weer wel!

@papaya,ben benieuwd wat hij als antwoord geeft als je het aankaart bij hem,maar waarschijnlijk is zijn antwoord dat hij alleen ad wens vd "klant" wil voldoen,interessanter misschien als we eens van een nederlandse arts horen waarom ze er hier juist terughoudender mee zijn...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ennnn dames ik heb het verlossende antwoord voor jullie :D

Valerie is NIet het vriendinnetje van Plovier, alhoewel ze al héél lang samen werken. Zij is op het werk getrouwd met en hem en is de chef :154:

Thuis heeft hij een andere chef, aldus onze lieftallige Valerieke :101: Ennn hij heeft een kindje en hij wordt inderdaad over ong een maand wéér papa ;)

Dus, alle mysteries uit de wereld geholpen :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmz.1 ding staat vast,Plovier is zelf een liefhebber van erg grote borsten...

Valt me echt op de laatste tijd dat hij extreem veel cc"s plaatst bij velen,van 600-tot950cc is heel normaal bij hem.

Begin dat toch een beetje apart te vinden eerlijk gezegd,krijg een vreemd gevoel bij die man.

( sorry voor al zijn aanbidders,ik heb hem dan ook nooit in real life gezien,en hij maakt dan ook zeer mooie borsten,zelfs de 900+cc boobs,maar toch vind ik hetvreemd dat hij bijna alleen zulke groten "maakt")

Mocht ik ooit nog voor een wissel gaan,kies ik daarom/daardoor toch niet voor hem.

Beetje raar wellicht omdat ik hem nooit ontmoet heb,maar tis een gevoel...

Denk dat wel 70% van dit forum haar bv bij hem laat doen/heeft gedaan? Nogmaals,de resultaten mogen er zeker zijn! ( dus geen aanval naar mij toe svp omdat ik hier ( weereens) mijn mening/gevoel neerzet)

Jaloezie van mijn kant is het ook zeker niet,al zou ik echt wel met een aantal hier willen ruilen die bij hem geweest zijn.

Ik heb alleen nog nooit eerder op een forum gelezen/gezien dat er een enkele pc is die zo vaak zulke aantallen cc"s plaatst,bij de meeste pc"s zijn zulke cc"s een uitzondering,bij hem is minder dan 550 juist een uitzondering :blink:

ikzelf ben door plovier geholpen en heb duidelijk aan gegeven dat ik geen grote borsten wilde, ik heb 360cc gekregen en prachtige boobs gekregen.

Plovier plaats dus wel kleinere cc's. Voor de dames die twijfelen om op consult te gaan, hij plaats ook minder cc's hoor.

uiteindelijk heb ik met mijn 360 cc toch een 70F gekregen :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

En niet alleen grote borsten zet hij hoor! Ik wou dat absoluut niet en heb dat ook gezegd! Maar hij zei me van ja maar de meeste vrouwen komen achteraf zagen ze zijn te klein... Daarom zet ik vaak grote borsteN. Ik zei ik niet! Oke dan steek ik max 300 zoals jij gevraagd hebt zei hij. Ook mijn vriendin heeft 330 cc gekregen omdat zij absoluut niet meer wou. Hij had haar eerst wel 350 a 400 cc geadviseerd! Dit wou ze niet en ze is blij dat ze niet groter is gegaan. Dus ik denk dat hij vooral reageert op de vraag van de dames.. Wil je groot krijg je groot. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.