Ga naar inhoud

We Love plovier!


Gast ikke81

Aanbevolen berichten

Yeaaah ik ben de eerste!! het is bijna zover..

Maar idd even over dat ''hij houd van grote borsten verhaal'' ben voor heel de operatie narcose etc niet bang maar ben echt bang dat hij me echt te grote borsten gaat geven, wil gewoon een mooie volle c maar hij rade me 350-400 cc aan, mijn zus heeft 375 cc en die heeft een grote d kleine e en haar borsten vind ik echt te groot, of maakt dat heel erg uit per persoon, postuur, bouw.. ben namelijk wel groffer als mijn zus ben 1,71 en 70 kilo, heb nu een a en alles wat daarboven komt is voor mij dus al ''groot'', maar ben ook bang dat ik misschien daarna denk ow te klein voor me lichaam, maarja dan denk ik liever iets te klein met push up dan te groot en er niet veel aan kunnen doen meer.. wat zeggen jullie ervan?

Je kunt in ieder geval niet vergelijken met elkaar, die cc's vallen echt bij iedereen anders uit, zeker als je niet dezelfde lichaamsbouw hebt als je zusje, gewoon duidelijk zeggen aan dr. Plovier dat je ze niet te groot wilt, dan komt het wel goed! Shoompie heeft dat ook gedaan en is heel mooi geworden, zeker niet te groot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 275
  • Created
  • Laatste Reactie

hee

ik ben ook al toegevoegd aan de lijst! hahaha superspannend!!

heb de man nog niet eens ontmoet en ben nu al verliefd haha.

ik denk als je duidelijk aangeeft dat je ECHT NIET groter wil hij jou wens gewoon hoort en zal respecteren.

de reden dat hij vaak wat ruimer zit in de borsten; hij wil niet achteraf horen had wel groter gemogen, hij wil tevreden dames.

en zo te lezen heeft hij die hier ook!!!

ik krijg mijn consult en operatie op dezelfde dag 29 juni 14.30 aanwezig 15.30 onder t mes. heerlijk geen tijd voor angst en twijfel ;)

ik wil zelf ronde vaste cohessieve gel het liefst voor de spier (al doet hij meestal achter??) via de borstplooi en hoop uit te komen op een mooie grote D (misschien E).

neem foto mee van mii18 en zeg dit wil ik maar NIET groter!!!!

ik ben zo enthousiast elke minuut als ik er aan denk, ben in tijden niet meer zo vrolijk geweest!!!!

begonnen met aftellen!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kells

Ik was ook heel bang dat ze te groot zouden worden. 450CC vond ik zó groot klinken.

Achteraf ben ik heel blij dat ik gewoon naar Plovier geluisterd heb. Ik zou ze niet kleiner

willen hebben!!

Als jij foto's laat zien, dan weet dr. Plovier hoeveel cc's hij daarvoor moet plaatsen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha !! goed plan!!

Hoop dat hij dan nog werkt.. wil zoizo dan naar hem gaan! of naar dr meyere.. die maakt toch ook wel erg mooie boobs!

zou ze dan zoizo ook voor de spier willen denk ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Moet je daar nog lang liggen voor je in slaap bent, want dat moet toch uuuuren lijken te duren, wakker op die tafel liggen?!?!

Nee je krijgt een warme deken op je, rechts van je staat de anesthesist die prikt je, links krijg je een strakke band om je arm, en voor je het weet begint alles te draaien en lig je weer op je kamer.. is een kwestie van enkele minuten dat je die ruimte meemaakt :) Maar op het moment is het wel zenuwslopend ja :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee je krijgt een warme deken op je, rechts van je staat de anesthesist die prikt je, links krijg je een strakke band om je arm, en voor je het weet begint alles te draaien en lig je weer op je kamer.. is een kwestie van enkele minuten dat je die ruimte meemaakt :) Maar op het moment is het wel zenuwslopend ja :P

Als ik er nog maar aan denk begint het al te draaien pffff :31:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juni

Poesky : 15 juni

Rox89 : 29 juni

Juli

Pinki : 11 juli

Ikke81 : 11 juli

Caatje_pj : 11 juli

Andrea : 13 juli

Mvrcarlaa : 22 juli

Augustus

Sirikit : 16 augustus

Fredy1953: 17 augustus

kapotlacheeuh : 22 augustus

Twijfelaartje: 29 augustus

September

Kelly21 : 13 september

Oktober

Shareesa : 13 oktober

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.