Ga naar inhoud

Whisky : 14 april 2021: Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Ik ben een dame van 21 jaar die al vanaf de puberteit met twijfels zit over haar borsten.. 

Nu ben ik vooral opzoek naar een goede plaats in België (liefst provincie limburg). 
Hadden jullie snel een operatie na de eerste consult? Dan kan ik toch al een beetje nadenken wanneer ik de operatie wil laten doorgaan en genoeg gespaard heb natuurlijk :D

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Hallo allemaal! 

Ik heb donderdag een consult gehad bij Dr. Verdonck en was meteen helemaal overtuigd. Ook meteen een datum vastgelegd en nu aftellen maar! 

14 april krijg ik 250cc motiva (progressive plus denk ik... er staat toch p+ bij geschreven en weet het niet meer helemaal zeker, oeps) achter de spier geplaatst.

 

Ik ben 1m62, 52kg en fijn gebouwd. Zit nu wat tussen een 80A en 80B in. Volgens hem zou ik op een grote C, misschien kleine D uitkomen. 

Tijdens het passen heb ik ook een maatje groter gepast en dat voelde al 'zwaar' tonen naar mijn bovenlichaam. Maar omdat ik hier veel verhalen hoor over dat het toch vertekent en men liever toch wat groter was gegaan begin ik toch wat te twijfelen.

 

Ik heb een fysiek zware baan en krijg maar 2 weken arbeidsongeschiktheid voorgeschreven van hem en moet voor meer hiervoor naar de huisarts gaan. Ik ben dus wel benieuwd hoelang jullie gewacht hebben om terug te gaan werken? Ik kan gelukkig wel aangepast werk doen als het nodig is dus ben nog veel aan het twijfelen wat het beste gaat zijn. 

Ik ben ook benieuwd welke sportbh's jullie aanraden? 

 

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Whisky zei:

Hallo allemaal! 

Ik heb donderdag een consult gehad bij Dr. Verdonck en was meteen helemaal overtuigd. Ook meteen een datum vastgelegd en nu aftellen maar! 

14 april krijg ik 250cc motiva (progressive plus denk ik... er staat toch p+ bij geschreven en weet het niet meer helemaal zeker, oeps) achter de spier geplaatst.

 

Ik ben 1m62, 52kg en fijn gebouwd. Zit nu wat tussen een 80A en 80B in. Volgens hem zou ik op een grote C, misschien kleine D uitkomen. 

Tijdens het passen heb ik ook een maatje groter gepast en dat voelde al 'zwaar' tonen naar mijn bovenlichaam. Maar omdat ik hier veel verhalen hoor over dat het toch vertekent en men liever toch wat groter was gegaan begin ik toch wat te twijfelen.

 

Ik heb een fysiek zware baan en krijg maar 2 weken arbeidsongeschiktheid voorgeschreven van hem en moet voor meer hiervoor naar de huisarts gaan. Ik ben dus wel benieuwd hoelang jullie gewacht hebben om terug te gaan werken? Ik kan gelukkig wel aangepast werk doen als het nodig is dus ben nog veel aan het twijfelen wat het beste gaat zijn. 

Ik ben ook benieuwd welke sportbh's jullie aanraden? 

 

Groetjes.

Wat leuk dat je de keuze hebt gemaakt! 

Het is belangrijk om bij jezelf na te gaan waarom je twijfelt over de maat. Is dat omdat je zelf eigenlijk grotere borsten zou willen of omdat je hier leest dat anderen achteraf spijt hebben? Dat heeft mij geholpen in het maken van de keuze.

 

Zelf heb ik ook een lichamelijk zwaardere baan (gehandicaptenzorg) en mijn pc heeft gezegd dat ik echt 6 weken niet mocht werken. Nu zit ik in de luxepositie dat ik dit ook echt kan nemen, al vind ik het nu wel al saai worden haha. 

Maar het ligt er denk ik aan wat voor aangepast werk je kan krijgen. Voor de zekerheid zou je altijd kunnen kijken of het mogelijk is om nog een paar dagen op te nemen voor je weer teruggaat. Het kan mijn inziens in ieder geval geen kwaad om het even met de huisarts te bespreken.

 

Qua sportbeha is er een van Hunkemoller onderweg (is vertraagd). En heb ik een Carefix Bonnie besteld n.a.v. positieve geluiden op dit forum. Een week geleden vond ik deze echter te weinig steun geven. Nu gaat het prima!

 

Succes met het maken van je keuze en geniet van de voorpret 🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
On 2/6/2021 at 9:36 PM, Whisky said:

Hallo allemaal! 

Ik heb donderdag een consult gehad bij Dr. Verdonck en was meteen helemaal overtuigd. Ook meteen een datum vastgelegd en nu aftellen maar! 

14 april krijg ik 250cc motiva (progressive plus denk ik... er staat toch p+ bij geschreven en weet het niet meer helemaal zeker, oeps) achter de spier geplaatst.

 

Ik ben 1m62, 52kg en fijn gebouwd. Zit nu wat tussen een 80A en 80B in. Volgens hem zou ik op een grote C, misschien kleine D uitkomen. 

Tijdens het passen heb ik ook een maatje groter gepast en dat voelde al 'zwaar' tonen naar mijn bovenlichaam. Maar omdat ik hier veel verhalen hoor over dat het toch vertekent en men liever toch wat groter was gegaan begin ik toch wat te twijfelen.

 

Ik heb een fysiek zware baan en krijg maar 2 weken arbeidsongeschiktheid voorgeschreven van hem en moet voor meer hiervoor naar de huisarts gaan. Ik ben dus wel benieuwd hoelang jullie gewacht hebben om terug te gaan werken? Ik kan gelukkig wel aangepast werk doen als het nodig is dus ben nog veel aan het twijfelen wat het beste gaat zijn. 

Ik ben ook benieuwd welke sportbh's jullie aanraden? 

 

Groetjes.

Hoi! Wat spannend:).Ik ben vorige week geopereerd bij dr. Verdonk. Ik heb 220cc full ergonomix gekregen. Nu moet ik wel zeggen dat het weinig lijkt zo in het verband. Ik ben 1m64 en 44kg. Bij de pas sessie vond ik het prima, maar nu heb ik wel een stressje dat het te weinig gaat zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Debsy zei:

Hoi! Wat spannend:).Ik ben vorige week geopereerd bij dr. Verdonk. Ik heb 220cc full ergonomix gekregen. Nu moet ik wel zeggen dat het weinig lijkt zo in het verband. Ik ben 1m64 en 44kg. Bij de pas sessie vond ik het prima, maar nu heb ik wel een stressje dat het te weinig gaat zijn...

Hoi! Ik ook vorige week, 2 maart geopereerd bij dr verdonck. Ik ben 1m67 en 56 kg en heb 315cc, leek me in het verband nu ook niet heel groot maar nu de dagen voorbij gaan voel ik ze wel meer zwellen. Ik ben al benieuwd naar het resultaat volgende week mag het verband er eindelijk af. Want het begint soms erg te jeuken.. nog veel beterschap gewenst ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-2-2021 om 21:36, Whisky zei:

Hallo allemaal! 

Ik heb donderdag een consult gehad bij Dr. Verdonck en was meteen helemaal overtuigd. Ook meteen een datum vastgelegd en nu aftellen maar! 

14 april krijg ik 250cc motiva (progressive plus denk ik... er staat toch p+ bij geschreven en weet het niet meer helemaal zeker, oeps) achter de spier geplaatst.

 

Ik ben 1m62, 52kg en fijn gebouwd. Zit nu wat tussen een 80A en 80B in. Volgens hem zou ik op een grote C, misschien kleine D uitkomen. 

Tijdens het passen heb ik ook een maatje groter gepast en dat voelde al 'zwaar' tonen naar mijn bovenlichaam. Maar omdat ik hier veel verhalen hoor over dat het toch vertekent en men liever toch wat groter was gegaan begin ik toch wat te twijfelen.

 

Ik heb een fysiek zware baan en krijg maar 2 weken arbeidsongeschiktheid voorgeschreven van hem en moet voor meer hiervoor naar de huisarts gaan. Ik ben dus wel benieuwd hoelang jullie gewacht hebben om terug te gaan werken? Ik kan gelukkig wel aangepast werk doen als het nodig is dus ben nog veel aan het twijfelen wat het beste gaat zijn. 

Ik ben ook benieuwd welke sportbh's jullie aanraden? 

 

Groetjes.

Hey! Proficiat met uw datum, super spannend he! Ik ben door dr verdonck geopereerd 2 maart. Ik zit nu weekje in het verband en kijk er erg naar uit om het resultaat te zien, maar is nog weekje wachten. Ik heb sport bh's besteld hunkermuller, moeten nog toekomen maar is moeilijk gokken naar maat dus ben benieuwd. Ik ben thuisverpleegster en heb ook maar 2 weken gekregen ziekteverlof.  Ik heb collega's verteld operatie heb ondergaan maar niet aan wat, ik hou het liever prive..  nu komen de vragen en de nieuwsgierigheid wel boven bij collega's.. heel lastig.  En na 2 weken ga ik toch proberen om al te beginnen werken. Ik hoop dat het meevalt. Heb er wel wat schrik voor... ook voor kapselvorming enzovoort... toch wel spannend allemaal e.. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, Melissa1988 said:

Hoi! Ik ook vorige week, 2 maart geopereerd bij dr verdonck. Ik ben 1m67 en 56 kg en heb 315cc, leek me in het verband nu ook niet heel groot maar nu de dagen voorbij gaan voel ik ze wel meer zwellen. Ik ben al benieuwd naar het resultaat volgende week mag het verband er eindelijk af. Want het begint soms erg te jeuken.. nog veel beterschap gewenst ! 

Begint idd te jeuken...en ik kijk uit naar een volledige douche:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Whisky zei:

Hoe gaat het herstel bij jullie? Hoe zijn jullie trouwens aan een coronatest geraakt? Via de huisarts vragen? Als jullie foto's hebben wil ik zeker kijken! 

De eerste 3 dagen heb ik toch wel meer afgezien dan dat ik me had voorgesteld, maar nadien ging het echt per dag wel beter. Vanaf dag 6 kon ik terug koken,  kindjes helpen aankleden, maar ben toch nog voorzichtig want als ik teveel doe voel ik precies toch zwelling en steken.. de rechterborst is bij mij van in het begin het pijnlijkst. De corona test was via huisarts. Nadien wel om formulier gaan bij arts, ik had dit niet gedaan, ik dacht via medisch dossier ze het zagen maar was dus niet zo. Dus dag van Operatie was effe stressen want ze moesten me op men woord vertrouwen.. Ik heb enkel fotos van  het verband want heb ze zelf nog niet gezien.. 😔😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 hours ago, Melissa1988 said:

De eerste 3 dagen heb ik toch wel meer afgezien dan dat ik me had voorgesteld, maar nadien ging het echt per dag wel beter. Vanaf dag 6 kon ik terug koken,  kindjes helpen aankleden, maar ben toch nog voorzichtig want als ik teveel doe voel ik precies toch zwelling en steken.. de rechterborst is bij mij van in het begin het pijnlijkst. De corona test was via huisarts. Nadien wel om formulier gaan bij arts, ik had dit niet gedaan, ik dacht via medisch dossier ze het zagen maar was dus niet zo. Dus dag van Operatie was effe stressen want ze moesten me op men woord vertrouwen.. Ik heb enkel fotos van  het verband want heb ze zelf nog niet gezien.. 😔😊

Ik ben nu nu een weekje geleden geopereerd en vandaag weer naar kantoor geweest. Autorijden is wel nog lastig, dus dat laat ik nog een paar dagen. Zeker niet pijnvrij, maar het is dragelijk nu. Regelmatig wel last van venijnige steekjes en een opgezwollen buik. Bij mij was de pijn op 3 dagen po het ergste. Ik werd op woensdag geopereerd, de maandag ervoor coronatest laten doen. De dag erop had ik resultaat al. Via www.cozo.be kun je deze zelf downloaden. Ook nog geen foto's... dinsdag gaat het verband er pas vanaf:)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi @Whisky!

 

Spannend het gaat zo snel! Wat goed dat je de keuze hebt gemaakt om nog een keer op consult te gaan omdat je twijfelde. Qua ervaringen kan ik je nog weinig vertellen, zelf ben ik namelijk morgen aan de beurt. 
 

Ik werk zelf op kantoor en ben van plan om na anderhalve week weer te beginnen (wordt wel gebracht ivm niet autorijden). Ik zal na mn operatie wel een update geven in mn topic, misschien dat je er wat aan hebt!

 

Heel veel succes met je voorbereidingen! 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi whisky!

 

leuk dat je een datum hebt gefeliciteerd!!! Ik ben zaterdag geopereerd heb veel cc’s gekregen maar ben ook een lange vrouw. Goed dat je voor die 275 gaat want ze wennen snel hoor!

Ik doe lichamelijk zwaar werk en heb gewoon open kaart gespeeld. Ik werk op opdracht basis maar je zou met je werkgever bijv dit kunnen voorstellen: Bijv twee weken ziek en twee weken vakantie Je borsten hebben tijd nodig😊 ik ga vier weken niet werken. 

ik ben nu vier dagen post op en loop een beetje rond maar lig nog veel op bed en op de bank. Maar ja dat is voor iedereen verschillend. Ik vind het bijv persoonlijk best pittig de eerste dagen.

 

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag nog eens gevraagd en hij zei gewoon 2 weken niet heffen en daarna gewoon zien wat kan. Dus dat word gewoon afwachten denk ik. Ik hoor veel wisselende reacties hoe zwaar het is. Maar ieder lichaam is anders natuurlijk. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Whisky wat spannend he!! Ik ben 2 dagen voor jou aan de beurt bij Verdonck, de 12e. Vandaag ook nog op extra consult geweest. Kijk er nu echt naar uit. Afgelopen week ben ik er enorm mee bezig, dus na dit consult hoop ik weer wat beter te slapen. Maar een soort nesteldrang las ik ook al bij anderen terug... voor een goed doel. Fijn dat jij door je 2e consult ook je definitieve keuze hebt kunnen maken. 🙂 Aftellen maar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb ondertussen ook te horen gekregen dat ik om 8u30 in de kliniek moet zijn, 9u30 ben ik aan de beurt en dan kan ik normaal gezien tegen de middag naar huis. Maandag en coronatest daar kijk ik op dit moment nog het meeste tegen op 🤡. Nog 5 dagen !! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Whisky Gefeliciteerd met je datum 😊 Fijn dat je toch nog een consult hebt gekregen om je cc nog eens te bespreken zodat je zeker bent. 
Zelf ben ik ook woe 14/4 aan de beurt. Ik moet om 7u45 daar zijn en operatie is gepland om 8u. Jij zal dan vlak na mij aan de beurt zijn 😊 

Ik kan pas maandag avond terecht bij de dokter voor een Corona test dus hopelijk krijg ik de uitslag op tijd. Hij zei van wel dus zal er maar op vertrouwen zeker hè? 

Alvast heel veel succes met de voorbereiding! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Whisky zei:

@Boon Dat is vroeg! Moet je lang rijden?

Mijn schoonbroer had zich in de week laten testen en die avond had hij de uitslag al dus kan heel snel gaan hoor. 

 

Kom hier al veel mensen tegen die dezelfde dag door hem geopereerd worden, leuk!! 😊


Het is idd vroeg. Zelf moet ik een klein half uurtje rijden dus valt mee.

Ok, dan ben ik al meer gerust voor de uitslag op tijd te hebben. Mijn vriendinnen waren mij al aan het opjagen dat het niet op tijd zou zijn... 😱😉

 

Oh zijn er dan nog een paar op deze dag? Super leuk allemaal 😊

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Whisky @Boonspannend!!🤗veel suc6 allebei🍀

Dankjewel 😊

Ik zag dat jij al geopereerd bent en ga je profiel eens bekijken straks. Ben er super benieuwd naar en kan wat opsteken hiervan 😊

Hopelijk is je herstel goed gegaan. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.