Ga naar inhoud

Whisky : 14 april 2021: Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

@Boon Pff k voel het wel hoor haha, en in mijn hoofd moet ik nog zoveel doen voor woensdag.  Ben al blij dat ik van die corona test af ben! Nu op uitslag wachten en tussentijd werken dus hopelijk daar wat afleiding van krijgen. Ik moet morgen nog tot 22u werken dus zal niet meer veel doen daarna. Ben ook al mijn series en programmas aan het opsparen om te kunnen Bingen haha. Spannend dat het echt de allereerste keer ook nog is voor je, we zullen er op hopen dat het heel goed gaat meevallen😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Whisky zei:

@Boon Pff k voel het wel hoor haha, en in mijn hoofd moet ik nog zoveel doen voor woensdag.  Ben al blij dat ik van die corona test af ben! Nu op uitslag wachten en tussentijd werken dus hopelijk daar wat afleiding van krijgen. Ik moet morgen nog tot 22u werken dus zal niet meer veel doen daarna. Ben ook al mijn series en programmas aan het opsparen om te kunnen Bingen haha. Spannend dat het echt de allereerste keer ook nog is voor je, we zullen er op hopen dat het heel goed gaat meevallen😁

Ik voel het ook fel 😊

oh seg, morgen tot 22u werken? Hopelijk kan je je goed concentreren.

hihi, super van de series 😊 Hier al veel boeken op mijn e-reader aan het zetten. 

 

Heb ook net mijn Corona test laten doen. Nu wachten op resultaat. 

Ik hoop mee dat het heel goed gaat meevallen. Ben al aan het plannen wanneer ik moet vertrekken, zak maken,.... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BoonIk ben nu ook een uurtje thuis. Amai, helemaal 0 last van narcose maar voelt wel echt alsof ik overreden ben door een camion. Als ik helemaal niets beweeg dan gaat het heel goed. Juist ook wat rondgelopen in huis en nu mijn bedje even ingekropen. Mijn honden al heel verontwaardigd waarom ze niet op mijn schoot mochten en dat ik hun niet optilde toen ik thuis kwam 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Frukje zei:

Wow wat snel @Boon kan me voorstellen dat het heftig is. Het is heel wat voor het lichaam om te ondergaan 

 

Bij Blooming (waar ik wss  voor ga) moet je een nachtje blijven. Vind ik wel een fijn idee 😀

Het ging allemaal idd heel snel. Tegen ik naar huis waren er al 3 gelukkigen met nieuwe boobs 😊

 

Het zou idd wel fijn zijn om een nachtje te kunnen blijven waar je geopereerd bent. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Whisky zei:

@BoonIk ben nu ook een uurtje thuis. Amai, helemaal 0 last van narcose maar voelt wel echt alsof ik overreden ben door een camion. Als ik helemaal niets beweeg dan gaat het heel goed. Juist ook wat rondgelopen in huis en nu mijn bedje even ingekropen. Mijn honden al heel verontwaardigd waarom ze niet op mijn schoot mochten en dat ik hun niet optilde toen ik thuis kwam 😂

Fijn om te lezen dat het ook bij u goed is gegaan! 
Na de narcose had ik ook niks last.
Hihi, zal voor de hondjes echt raar zijn nu even een aanpassing... 😊

 

Hier wel thuis met recht te staan daarstraks om mijn man te halen misselijk geworden en emmer moeten bijhalen. Maar was niet lang en nu al 2u geen last gehad en licht gegeten. 

Voor de rest heb ik voorlopig enkel last van een fel drukkend gevoel op mijn borstkas, nog geen spierpijn. Dat zal nog komen.. maar heb wel al een pijnstiller genomen.
Wel felle zwelling, had al icepack gelegd maar vroeg me af of je dit regelmatig moet doen. 

 

Heel veel succes nog bij je herstel en dat alles goed verloopt. 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Salander zei:

Oh wat naar @Boon, hopelijk blijft de misselijkheid weg! Ik heb zelf niets qua icepack oid gebruikt tegen de zwelling, alleen veel gedronken, ik zat ieder uur wel op de wc 😅 sterkte met je herstel 🌸🌸🌸

Dankjewel 😊

gelukkig voorlopig geen last meer gehad. 
Vind het wel moeilijk om de pijn medicatie te regelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Boon zei:

Het ging allemaal idd heel snel. Tegen ik naar huis waren er al 3 gelukkigen met nieuwe boobs 😊

 

Het zou idd wel fijn zijn om een nachtje te kunnen blijven waar je geopereerd bent. 

Tegen mij is er gezegd dat ik als 3de aan de beurt was dus dat kan ik wel zijn geweest 😁

Pfoe moest juist nog eens naar het wc en dat was wel FF heel zwaar, denk dat pijnstilling uit is gewerkt. Ben ook meteen buiten adem. Dat icepack zal ik er miss nu ook maar op leggen 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Whisky zei:

Ik wilde juist even aan tafel wat gaan eten en dat was toch teveel gevraagd. Ben terug mottig in mijn bed gaan liggen en zal zo wel terug in bed wat eten 😅 

Ik heb ook een album aangemaakt voor wie mee wilt kijken. 

Hopelijk gaat het nu beter met je. 

Zelf ben ik niet meer mottig geweest. Heb goed kunnen eten, licht dan wel, en sinds toen ok. 
Heb wel redelijk wat rondgelopen en gewoon gezeten in de zetel, was voor mij comfortabelste. Liggen ging me niet echt af...

Slapen in bed nu is toch een heel belevenis 😊 En doorslapen zit er niet in...

 

straks ga ik ook eens kijken om een album aan te maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Julllie berichtjes heb ik gisteren gemist @Whiskyen @Boon... had een pittig dagje gisteren. Proficiat met jullie boobs!!!! 🎉🥳 Ik kijk graag mee in jullie albums. Fijn dat het er op zit en goed is gegaan. Hopelijk blijft de misselijkheid weg boon. Ik heb wel geregeld coldpacks er op gelegd. En nu nog geregeld. Geeft mij wel verlichting. 

Veel sterkte en beterschap voor jullie allebei. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.