Ga naar inhoud

Whisky : 14 april 2021: Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Myrthe83 zei:

Dacht dat ik het al had gedaan maar mogelijk niet opgeslagen. Nu als het goed is wel. 

Heb ze kunnen zien dus is in orde 😊

Man, ik begin serieus overal jeuk te hebben 😱 Jullie ook? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Daniëla89 zei:

Ik heb ook hele erge jeuk🤪het liefst zit ik de hele tijd aan mijn boobs te krabben maar dat doe ik maar niet😆

Zijn die van u ook nog ingetapet?

Ben benieuwd of het nog gaat lukken die 2 weken 🙄😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Boon nee ik heb een week een strak harnas aangehad en mag nu gewoon een sportbh aan maar nog erg last van jeukende boobs😅 je zal wel benieuwd zijn als je ze na 2 weken kan zien😊 spannend hoor!🙌

Ja kijk er enorm naar uit.. ben nu al eens gaan piepen via bovenkant ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @Boonhier ook echt last van vocht. Mijn buik staat echt bol!!! En ook op mijn benen merk ik dat vocht zit.

Ik slaap wel goed. Nog steeds wel regelmatig wakker en bed bijna in zit stand...durf nog niet zo goed platter...jij? En nog veel pijn? Gebruik je nog wel pijnstillers? Ik alleen nog wel om de 6u de paracetamol en soms de ibuprofen. Verder niet meer. Ook weer fijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 oh dan heb jij er ook nog last van. Niet normaal hè, voel het zelf ook in mijn benen. We zullen nog even geduld moeten hebben eer dit weg gaat zeker? 

Fijn dat je ook weinig pijnstillers moet nemen. Gelukkig zijn we die eerste dagen al voorbij 😊
ik neem eigenlijk geen pijnstillers meer. Hier gaat allemaal goed. Enkel wel nog gevoelig als ik moet recht komen maar is dragelijk. 
ik slaap ook nog steeds hoger hoor, durf ook nog niet plat 😊 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook wel moeilijk om een positie te vinden die comfortabel ligt waarin ik niet bijna rechtop zit om te slapen. Ofwel last van mijn rug ofwel heb ik het gevoel dat ik mijn borsten plat pers ofzo met pijn 😂. Vandaag toch eens proberen terug een wandelingetje te maken aangezien ik me echt al begin te vervelen. Oh ik kijk zo hard uit naar de 28ste 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89

Het gaat hier met ups en downs. Het liggen is nog steeds beetje moeilijk maar in de zetel lukt het dan weer elke dag beter. Gespannen borsten op tijd maar dan doe ik even rustig aan. Wel in mijn linker borst een hele zware druk bij het bukken dat ik echt last heb met ademen door de pijn/druk. Geen idee wat dit kan zijn. 

De jeuk is gelukkig een stuk minder. 😊Verder is het echt aftellen naar de 28 ste om ze eens te zien. 😊

Hoe gaat het ondertussen met u? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Boon@Whisky hoe gaat het jullie af nu?

Hier ook wisselend. Iedere dag gaat beter maar word 's nachts wakker van de rugpijn. Merk ook af en toe gespannen borsten bovenaan. Terwijl mijn band wel Losser begint te zitten. 

Begin ook meer paniek te krijgen met de gedachten 'oei misschien had ik toch groter moeten gaan' ook al was dat geen optie volgens chirurg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boon @Whisky het is niet niks he zo'n borstvergroting😷 hier gaat het elke dag ietsje beter. Nog even en dan mag het verband er eindelijk af! Kunnen jullie eindelijk spieken hoe het is geworden🤩 je borsten veranderen nog zo erg whisky straks kun je ze eindelijk zien en dan vind je ze vast prachtig!😇 xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh spannend @Daniella😊 Ben super benieuwd hoe ze geworden zijn. 
Hier begint de band ook minder te spannen dus zwelling zal weggenomen zijn of duurt dit nog lang? 
@Whiskyik heb ook soms schrik dat ze kleiner gaan uitvallen dan gehoopt. Heb ook het max cc genomen wat kon/mocht dus hopelijk goed maar dat zal wel. Ons geduld wordt echt op de proef gesteld 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila, ik heb een paar verschillende maten sport bh's besteld van triumph bij zalando, die zouden ten laatste de 27 ste hier zijn. Moeilijk wel om te gokken, ik heb al jaren geen bh's meer gekocht aangezien ik mij meer schaamde dat ik ze nooit mooi paste en nu blijkt mijn ondermaat zelf 70cm te zijn oeps. Nu met het drukverband kwam ik uit op 70B 😂 Heb dus maar een cupmaat groter genomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben uit het verband! Was samen met de verpleegster onder de indruk van hoe goed het er al uit ziet! Morgen mag ik terug douchen en dan beginnen met littekencreme en borsten masseren om ze soepel te houden. Wat een opluchting! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Whisky zei:

Ik ben uit het verband! Was samen met de verpleegster onder de indruk van hoe goed het er al uit ziet! Morgen mag ik terug douchen en dan beginnen met littekencreme en borsten masseren om ze soepel te houden. Wat een opluchting! 

@Whisky Oh jij mag al douchen vandaag? Geniet er volop van 😊

Echt raar soms hoe het bij iedereen allemaal loopt. Hier waren mijn wondjes ook mooi genezen maar mag zelf pas zaterdag douchen en vanaf dan de litteken crème smeren. 

Welke zalf heb jij hiervoor? @Myrthe83 @Daniëla89welke zalf gebruiken jullie hiervoor?  
Zelf vind ik die sportbeha ook een heel verademing. Alleen hier drukt het bij sommige bewegingen op een zenuw die naar mijn arm trekt maar gelukkig niet altijd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.