Ga naar inhoud

Whisky : 14 april 2021: Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Daniëla89 zei:

@Boon ik heb nog niks gehoord over litteken crème smeren van mijn pc. Wat ik ervan weet mag dat pas als de korstjes weg zijn maar dat kan natuurlijk verschillen per pc😇 

Ah hier ook als de korstjes weg zijn. Sowieso ten vroegste zaterdag maar moet dan zien hoe ze eruit zien. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boon ik heb er bij hun zelf genomen. Alhydran. Gaan jullie iets speciaal gebruiken om de borsten te masseren?

 

Ik heb ook voor het eerst terug op mijn zij proberen te slapen, dat ging nog niet echt soepel en dus afgewisseld met op mijn rug liggen 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Whisky zei:

@boon ik heb er bij hun zelf genomen. Alhydran. Gaan jullie iets speciaal gebruiken om de borsten te masseren?

 

Ik heb ook voor het eerst terug op mijn zij proberen te slapen, dat ging nog niet echt soepel en dus afgewisseld met op mijn rug liggen 😂

@Whiskyik heb bio oil gekocht bij de apotheek. Gewoon zachtjes insmeren 2x per dag. Ga eens kijken voor Alhydran 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke assistente hadden jullie boon en Whisky? Ik had Anke. Zij zei hij mij de littekens pas als de korstjes weg zijn, meestal na 3 weken ongeveer. Ik heb litteken olie  gekocht bij de drogist van Bio-oil. Maar als er betere tips zijn hoor ik het graag 😁 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef dat weet ik niet. Ik ben een uur vroeger moeten gaan dus ze hebben iemand opgebeld die mij verder geholpen heeft.

 

Zojuist voor het eerst gedoucht en strips er af gehaald en litteken crème gesmeerd.  Heb nu rugpijn, denk omdat ik band niet om heb ofzo.  Zal zo even foto's plaatsen in mijn album. Mijn linkerborst vind ik wel al mooier dan mijn rechter. 

 

Heb op dit moment niet echt goeie olie om te masseren en enkel body lotion van rituals dus veel parfum. Morgen dus langs de apotheek gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Myrthe83 zei:

Welke assistente hadden jullie boon en Whisky? Ik had Anke. Zij zei hij mij de littekens pas als de korstjes weg zijn, meestal na 3 weken ongeveer. Ik heb litteken olie  gekocht bij de drogist van Bio-oil. Maar als er betere tips zijn hoor ik het graag 😁 

 

@Myrthe83oei, ik weet ook niet wie ik had. Hier ook litteken zalf pas smeren als korstjes weg zijn. 
Zelf hoorde ik van apotheek dat zalf met siliconen beste zijn maar wel duurder... Dacht dan gewoon die te kopen die ze bij bbc verkopen maar dan online bestellen. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Whisky wat zien ze al mooi joh!! Ben je er blij mee? 

 

@Daniëla89 ik ga op zich qua borsten wel goed. Ze zijn flink gespannen maar niet veel pijn meer. Soms alleen wat zenuwprikjes zo voelt het. Korte prikjes die ik dan soms even voel. Heb alleen best veel last van mijn schouders. Als ik minder doe, merk ik wel dat het beter gaat. Ben gewoon veel aan het zoeken in houding doordat ik dan pijn heb en dat geeft dan weer meer last. Gisteren eerst werkdag dus dat hielp ook niet meer. Nu weer 3 dagen wat meer rust nemen. 

 

@Boon slim om die online te bestellen!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 dat houding zoeken is een dingetje inderdaad en niet lekker voor je rug/schouders😅heb dat in de nacht nog steeds wel een beetje..nu lig ik snachts half op mijn zij maar vind het toch een beetje eng nu ik geen bh aan heb🙊 merk wel dat het rust geeft voor mijn litteken omdat de band er niet meer op komt. Eerste werkdag heb je gelukkig maar weer gehad probeer lekker je rust te nemen meid🤎 xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 ja ik ben al heel tevreden, nu nog wachten tot ze wat zachter worden en mooier.

 

@Boon heb ook juist even gekeken, zien er ook al heel mooi uit! Inderdaad zie ik niet veel zwelling maar dat voel je zelf wel he. 

 

@Cassie heb je toegevoegd. 8 mei is ook al snel! 

 

@Daniëla89 dat zoeken naar een houding 's nachts heb ik ook. Heel vervelend, vind niets dat echt comfortabel ligt haha. 

 

Hoe gaat het nu met jullie? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Whisky zei:

@Myrthe83 ja ik ben al heel tevreden, nu nog wachten tot ze wat zachter worden en mooier.

 

@Boon heb ook juist even gekeken, zien er ook al heel mooi uit! Inderdaad zie ik niet veel zwelling maar dat voel je zelf wel he. 

 

@Cassie heb je toegevoegd. 8 mei is ook al snel! 

 

@Daniëla89 dat zoeken naar een houding 's nachts heb ik ook. Heel vervelend, vind niets dat echt comfortabel ligt haha. 

 

Hoe gaat het nu met jullie? 

 

@Myrthe83. @WhiskydankjullIewel voor jullie compliment 😍 Ik vind die van jullie ook heel mooi. Ik had wel een afdruk (streep) door het verband door een plooitje daarin ☺️
 

En Mythe, ben blij om te horen dat jouwe ook nog hoog staan en op je zijkant. Is bij mij ook nog zo. Mijn borsten zijn echt gevoelig als er iets over schuurt.. veel tintelingen.. We zullen dus nog veel geduld moeten hebben 😊 

 

Heb deze nacht voor de 1 ste keer volledig plat gelegen en lichtjes op mijn zijkanten. Deed me super goed. Volledig op zijkant lukt nog niet. 
 

Weten jullie of wij mogen fietsen? Mijn zoontje is elke dag aan het vragen wanneer we met de fiets naar school gaan 😊

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nog snel een vraagje aan iedereen ☺️Ik lag gisteren wel per ongeluk met mijn arm omhoog langs zijkant, vroeg me af of dit kwaad kan aangezien je geen kracht zet hiermee? Of moeten we hierin toch voorzichtig zijn? Lag gewoon super goed en zalig om eens tegen mijn man aan te liggen ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Boon zei:

Oh nog snel een vraagje aan iedereen ☺️Ik lag gisteren wel per ongeluk met mijn arm omhoog langs zijkant, vroeg me af of dit kwaad kan aangezien je geen kracht zet hiermee? Of moeten we hierin toch voorzichtig zijn? Lag gewoon super goed en zalig om eens tegen mijn man aan te liggen ☺️

@Boon ik zou daar nog mee oppassen. Je zet geen kracht maar zet mogelijk je littekens onder druk, waardoor je kans zou hebben dat het opnieuw open gaat. Over een weekje moet dit vast wel weer kunnen... maar ben geen dokter dus pin me er niet op vast. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Myrthe83 zei:

@Boon ik zou daar nog mee oppassen. Je zet geen kracht maar zet mogelijk je littekens onder druk, waardoor je kans zou hebben dat het opnieuw open gaat. Over een weekje moet dit vast wel weer kunnen... maar ben geen dokter dus pin me er niet op vast. 😊

@Myrthe83oh ja zo had ik het nog bekeken dus ga je raad opvolgen 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Boon zei:

@Jemvanavond ga ik douchen en de strips eraf halen. Laat je iets weten hoe ze zijn 😊 Heb jij iets voor met je littekens? 

Zo ver ben  ik nog niet! Ik heb schrik dat het minder mooi wordt na de operatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
19 uur geleden, JR1981 zei:

Zouden jullie mij ook kunnen toevoegen aan jullie topic, ik ga volgende week op consultatie bij dr Verdonck...Heb nu al stress...

Geen stress nodig, alles verloopt zeer vlot en de dokter zeer professioneel. Bij mij alles op minder dan 1 maand geregeld en zeer tevreden van het resultaat, nu 3 weken postop. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 17-6-2021 om 16:42, liesje82 zei:

Geen stress nodig, alles verloopt zeer vlot en de dokter zeer professioneel. Bij mij alles op minder dan 1 maand geregeld en zeer tevreden van het resultaat, nu 3 weken postop. 

Dag Liesje

 

Ik ben vorige week vrijdag geweest, en heb nu nog zoveel vragen 😅 

Was idd een hele vriendelijke dokter.

Verloopt het herstel vlot?

Wat heb jij genomen van prothese?

Mag ik eventueel in je galerij kijken, als je die hebt 😉

Alvast bedankt!

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.