Jump to content

Whisky : 14 april 2021: Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Ik ben een dame van 21 jaar die al vanaf de puberteit met twijfels zit over haar borsten.. 

Nu ben ik vooral opzoek naar een goede plaats in België (liefst provincie limburg). 
Hadden jullie snel een operatie na de eerste consult? Dan kan ik toch al een beetje nadenken wanneer ik de operatie wil laten doorgaan en genoeg gespaard heb natuurlijk :D

Groetjes!

• 3 years later...

Hallo allemaal! 

Ik heb donderdag een consult gehad bij Dr. Verdonck en was meteen helemaal overtuigd. Ook meteen een datum vastgelegd en nu aftellen maar! 

14 april krijg ik 250cc motiva (progressive plus denk ik... er staat toch p+ bij geschreven en weet het niet meer helemaal zeker, oeps) achter de spier geplaatst.

Ik ben 1m62, 52kg en fijn gebouwd. Zit nu wat tussen een 80A en 80B in. Volgens hem zou ik op een grote C, misschien kleine D uitkomen. 

Tijdens het passen heb ik ook een maatje groter gepast en dat voelde al 'zwaar' tonen naar mijn bovenlichaam. Maar omdat ik hier veel verhalen hoor over dat het toch vertekent en men liever toch wat groter was gegaan begin ik toch wat te twijfelen.

Ik heb een fysiek zware baan en krijg maar 2 weken arbeidsongeschiktheid voorgeschreven van hem en moet voor meer hiervoor naar de huisarts gaan. Ik ben dus wel benieuwd hoelang jullie gewacht hebben om terug te gaan werken? Ik kan gelukkig wel aangepast werk doen als het nodig is dus ben nog veel aan het twijfelen wat het beste gaat zijn. 

Ik ben ook benieuwd welke sportbh's jullie aanraden? 

Groetjes.

10 uur geleden, Whisky zei:

Hallo allemaal! 

Ik heb donderdag een consult gehad bij Dr. Verdonck en was meteen helemaal overtuigd. Ook meteen een datum vastgelegd en nu aftellen maar! 

14 april krijg ik 250cc motiva (progressive plus denk ik... er staat toch p+ bij geschreven en weet het niet meer helemaal zeker, oeps) achter de spier geplaatst.

Ik ben 1m62, 52kg en fijn gebouwd. Zit nu wat tussen een 80A en 80B in. Volgens hem zou ik op een grote C, misschien kleine D uitkomen. 

Tijdens het passen heb ik ook een maatje groter gepast en dat voelde al 'zwaar' tonen naar mijn bovenlichaam. Maar omdat ik hier veel verhalen hoor over dat het toch vertekent en men liever toch wat groter was gegaan begin ik toch wat te twijfelen.

Ik heb een fysiek zware baan en krijg maar 2 weken arbeidsongeschiktheid voorgeschreven van hem en moet voor meer hiervoor naar de huisarts gaan. Ik ben dus wel benieuwd hoelang jullie gewacht hebben om terug te gaan werken? Ik kan gelukkig wel aangepast werk doen als het nodig is dus ben nog veel aan het twijfelen wat het beste gaat zijn. 

Ik ben ook benieuwd welke sportbh's jullie aanraden? 

Groetjes.

Wat leuk dat je de keuze hebt gemaakt! 

Het is belangrijk om bij jezelf na te gaan waarom je twijfelt over de maat. Is dat omdat je zelf eigenlijk grotere borsten zou willen of omdat je hier leest dat anderen achteraf spijt hebben? Dat heeft mij geholpen in het maken van de keuze.

Zelf heb ik ook een lichamelijk zwaardere baan (gehandicaptenzorg) en mijn pc heeft gezegd dat ik echt 6 weken niet mocht werken. Nu zit ik in de luxepositie dat ik dit ook echt kan nemen, al vind ik het nu wel al saai worden haha. 

Maar het ligt er denk ik aan wat voor aangepast werk je kan krijgen. Voor de zekerheid zou je altijd kunnen kijken of het mogelijk is om nog een paar dagen op te nemen voor je weer teruggaat. Het kan mijn inziens in ieder geval geen kwaad om het even met de huisarts te bespreken.

Qua sportbeha is er een van Hunkemoller onderweg (is vertraagd). En heb ik een Carefix Bonnie besteld n.a.v. positieve geluiden op dit forum. Een week geleden vond ik deze echter te weinig steun geven. Nu gaat het prima!

Succes met het maken van je keuze en geniet van de voorpret 🥳

• Desert-Rose changed the title to Whisky : 14 april 2021: Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.