Ga naar inhoud

Juliette : 11 november 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

In 2013 ben ik geopereerd door Dr. Linda Visser in de Wellnesskliniek te Genk. 

Heel tevreden over kliniek, dokter, narcose,enz. 

Echter heb ik men nieuwe borsten altijd te klein gevonden (ik kreeg 280cc). 

Net daarom kijk ik nu uit om een borstwissel te doen. Daar ik anatomische prefereer en ze deze in de wellness niet aanbieden, zoek ik een nieuwe chirurg. 

Nog volop aan het zoeken wie anatomische protheses plaatst en die ook te betalen zijn. Verder zou ik ook liever iets dichter bij huis geopereerd worden (regio Brugge). 

Tips, ervaringen zijn zeker welkom! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-9-2020 om 16:25, Juliette zei:

Ondertussen eerste consult vastgelegd bij Dr Frans Straten. Het consult gaat door op donderdag 8 oktober en het wordt een videocall, gezien ik op meer dan 3.5u van Goesbeek woon. 
Héél benieuwd wat hij zal adviseren!

Wat spannend via een videocall! Maar wel een handige oplossing 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Juliette zei:

Ja, ondertussen voor de zekerheid al een optie genomen op woensdag 9/12. 

Volgende week donderdag kan Dr. Straten dit dan bevestigen! 

Oke spannend 😀 hoe is bij jou in 2013 het herstel gegaan? 

Ik word aankomende dinsdag geopereerd bij Dr. Straten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jescar zei:

Oke spannend 😀 hoe is bij jou in 2013 het herstel gegaan? 

Ik word aankomende dinsdag geopereerd bij Dr. Straten.

Te goed 😉. Heb geen pijn gehad alleen na het slapen bij het rechtkomen had ik steken in men littekens. Heb me wel aan de regels gehouden en dus minstens 6 weken het heel rustig aan gedaan. 

Oh leuk dat je dinsdag al kan gaan!!! Ssspannend!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Juliette,

 

Ik heb je net een privé berichtje terug gestuurd.

 

Spannend van je video call. Heb je ook voor en na foto's? Ik had ook 280 cc, maar dan wel anatomisch. Ben nu naar rond gegaan, ook omdat ik vulling bovenin te weinig vond. En de ruimte tussen mn borsten te groot.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Berichtje goed ontvangen, merci. 

Ja, ik probeer je ook toe te voegen aan mijn album, moet nog uitzoeken hoe ik dat moet doen 😁.

 

Ik vind net dat je dat 'bol' effect zo goed ziet bij mij vandaar ik eerder opteer voor anatomisch maar natuurlijk wacht ik op wat Dr. Straten zegt. 

Staan je borsten meer uit elkaar mss bij anatomische protheses? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
1 uur terug, Juliette zei:

@best_boobie wil je even mijn titel aanpassen? Ik word op 11/11 geopereerd door de Straten . 

Wat fijn dat je een datum heb! 

En wat gaat het worden, heb je wel kunnen passen of heb je alleen een video afspraak gehad?

Ik ben 14 okt door Dr. Straten geopereerd en heb 440 cc anatomisch implantaten gekregen. Ben er tot nu toe heel tevreden mee. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit trouwens even je topic te lezen en je krijgt precies  niet waar je om vroeg in je eerste bericht he :45: 
Je wilt anatomische: je krijgt rond
Je wilt dichter bij huis: je gaat verder weg
Moest even lachen toen ik het las, maar je maakt wel een goede keuze hoor :35: 
Straten is een goede pc!!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, best_boobie zei:

Ik zit trouwens even je topic te lezen en je krijgt precies  niet waar je om vroeg in je eerste bericht he :45: 
Je wilt anatomische: je krijgt rond
Je wilt dichter bij huis: je gaat verder weg
Moest even lachen toen ik het las, maar je maakt wel een goede keuze hoor :35: 
Straten is een goede pc!!

 

xx BB

Hihi, idd. Nu, betere goeie pc veraf dan een minder goeie dichtbij. Dr Straten zei dat de kans groter is dat een anatomische prothese draait als er al eens een pocket gemaakt is dus geen risico's en vertrouwen op pc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Juliette zei:

Hihi, idd. Nu, betere goeie pc veraf dan een minder goeie dichtbij. Dr Straten zei dat de kans groter is dat een anatomische prothese draait als er al eens een pocket gemaakt is dus geen risico's en vertrouwen op pc. 

klopt helemaal!!
Beter om voor rond te kiezen als er al een pocket is :35: 
De pocket voor een anatomisch implantaat moet nogal strak op maat gemaakt worden idd!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt nu heel dichtbij. Woensdag is het om 10u mijn beurt. Ik ga er van uit dat het altijd uitloopt dus hoop dus zeker 10u30-11u aan de beurt te zijn of het wordt nagelbijten.
Op10/11 heb ik nog een persoonlijke consultatie omdat ik deze nog niet gehad heb, dan heb ik ook een passessie. Heel benieuwd wat het gaat worden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Juliette zei:

Gesprek met Dr. Straten is heel goed gegaan. Gelukkig meteen een gevoel van vertrouwen .

Na een passessie zal het waarschijnlijk 455cc worden . 

Nu wil ik er gewoon zo snel mogelijk van af zijn. 

Wat fijn zeg! Bijna zo ver, spannend!

Ik heb 440 cc gekregen bij Straten, wel anatomisch. Zag dat jij voor rond ging.

Bij mij liep het echt super vlotjes, was zelfs 10 min eerder aan de beurt dan gepland. 

Fijn dat je ql in de ochtend aan de beurt bent. 

Heel veel succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, newboob zei:

Wat fijn zeg! Bijna zo ver, spannend!

Ik heb 440 cc gekregen bij Straten, wel anatomisch. Zag dat jij voor rond ging.

Bij mij liep het echt super vlotjes, was zelfs 10 min eerder aan de beurt dan gepland. 

Fijn dat je ql in de ochtend aan de beurt bent. 

Heel veel succes morgen!

Ja daar het bij mij om een wissel gaat en er reeds een pocket gemaakt is, blijkt dat een anatomische dan veel sneller draait dus wil hij het risico niet nemen. 

Hopen dat het bij mij allemaal even vlot gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Fiore76 zei:

Hi, benieuwd hoe het je is vergaan! Mocht je een album eenheden,  mag ik dan meekijken? Ik ga 17 dec voor een wissel naar 500 cc. Grietjes Es

Hè bah, bedoel album hebben en groetjes natuurlijk 😚 goed herstel gewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.