Ga naar inhoud

Juliette : 11 november 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

27 minuten geleden, Fiore76 zei:

Hè bah, bedoel album hebben en groetjes natuurlijk 😚 goed herstel gewenst

Hallo, ik heb nog geen nieuwe foto's getrokken na de wissel. Heb je wel al toegevoegd aan men album van voor men wissel. 

Kan je deze inkijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Juliette zei:

@Sam83 heel goed met mij. Rugpijn is weg, grootste spanning is afgenomen dus kan al iets doen. 

Morgen heb ik een telefonische consultatie en daarom moeten de pleisters er vanavond af zodat ik foto's kan doorsturen. 

Hoe gaat het met jou?

Ahh fijn!! Zo snel al de pleisters eraf! Ook afgelopen woensdag geopereerd toch? Ik donderdag telefonisch consult. Ik voel me sinds vandaag ook echt stukken beter🥳net mn haar gewassen en weer lekker make-up op gedaan. Eigenlijk sinds vanmorgen ook geen echte pijn meer. Hopelijk blijft dit zo! Ga straks ff nieuwe foto's maken. Ben benieuwd naar het verschil. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Sam83 zei:

Ahh fijn!! Zo snel al de pleisters eraf! Ook afgelopen woensdag geopereerd toch? Ik donderdag telefonisch consult. Ik voel me sinds vandaag ook echt stukken beter🥳net mn haar gewassen en weer lekker make-up op gedaan. Eigenlijk sinds vanmorgen ook geen echte pijn meer. Hopelijk blijft dit zo! Ga straks ff nieuwe foto's maken. Ben benieuwd naar het verschil. 

Ja vind het ook snel om de pleisters er af te halen maar goed als ik foto's moet doorsturen van de littekens kan ik niet anders. Gisteren alvast om de gaasjes geweest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.