Ga naar inhoud

Bo1909st : 26 augustus 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Bo1909st zei:

@Petra84 ik moet 9;15 aanwezig zijn daar dus denk uurtje later dan dat

 

@ProjectX dank je wel nog voor je felicitatie en succes wens💕

Is zeker echt een mooi verjaardagscadeau 

 

het gaat 345 worden heb er goed over nagedacht en dat gaat wel het mooiste staan ☺️

 Oh mooie grootte! Ik heb gisteren 360 gekregen en zag er echt al mooi uit. Ik duim voor je meid 😘🌸🌸

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu lekker thuis, de operatie is goed gegaan. Ik mocht om 9:15 naar binnen kreeg een mondkapje en mijn temperatuur werd opgemeten. Daarna mocht ik door naar de uitslaapkamer. Daar werd alles goed besproken en uitgelegd.

 

om iets voor tien kan dr van straten en werd alles afgetekend en de uiteindelijke maar 345 doorgegeven.

 

Eenmaal op de ok werd alles nog nagevraagd waar je voor kwam. Voor mijn gevoel was ik echt binnen paar minuten klaar van de operatie. Was gelijk wakker had nergens last van. Na wat gegeten te hebben en gedronken te hebben mocht ik naar een uurtje weg.

 

Hopelijk krijg ik vanavond wel een beetje een goede nacht rust met mijn nieuwe boobs💕

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw lieverd klinkt als ideaal 😁

Super fijn om te lezen!!

 

En thuis is de beste plek maar waarom kreeg je al een mondkapje voor de ok?

 

Ben heel benieuwd hoop ook dat het volgende week zo gaat bij mij 😊

 

Nu lekker herstellen en neem optijd je medicatie en hopenlijk mag je een goede nachtrust hebben

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Petra84 wegens strengere regels met het Corona virus krijg je gelijk een mondkapje dus dat was wel effe raar. 
 

@Zoemertje @ProjectX na een paar uurtjes thuis tegen een uur of acht begon ik toch wel wat pijn te krijgen. Wel optijd mijn medicatie ingenomen.

 

vannacht jammer genoeg niet lekker geslapen door de pijn en als resultaat misschien maar een uurtje of twee intotaal kunnen slapen. Heb een geluk dat ik in een elektrisch bed kan slapen  waardoor ik wel beetje rechtop kon liggen op mijn rug 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ProjectX @Petra84 @Zoemertje ja gelukkig kan ik het heel het bed rechtop zetten en wanneer ik zit leg ik hem iets platter zodat ik iets beter kan liggen. 
 

Hoop wel dat de pijn morgen wat minder is, hou mij nu ook precies aan het schema voor mijn medicatie.

 

denk ook allemaal dat het wel goed komt maar heeft effe tijd nodig om te herstellen 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.