AMST

AMST : 9 september 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Faceland

Recommended Posts

@Desert-Rose 

Sorry voor de moeite, maar zou je misschien de datum weer aan kunnen passen? Het wordt 9 september! Faceland heeft de operatiedagen naar de woensdag verschoven :)

x

@AMST ik ben erg benieuwd naar jou ervaring! Ik ga je volgen! Ook ik ga voor bv + lift. 

• Like 1

Superleuk! Heb je al iets op de planning staan? 

Mijn tweede passessie  is 2 oktober en ik heb aangegeven ivm werk dat ik in week 51 geopereerd wil worden. 

Ik zie dat je al een eigen topic hebt en een datum, super! Spannend zeg 7 september. Oosterbeek-Bol maakt mooie boobies dus moet helemaal goed komen. 

Qua situatie zijn we redelijk vergelijkbaar denk ik. Ik ben 1.80 en weeg +/- 83 kg, heb door afvallen ook een lift gedaan en 360 motiva demi round gekregen. Daardoor had ik eerst een lege D/E. Echt tot nu toe de beste keuze ooit! M’n borsten zijn weer gevuld en nu (pas 3/4 dagen PO) al zo mooi ☺️.  

Mocht je nog meer willen weten moet je het maar aangeven! Ben heel benieuwd hoe het jou vergaat in september 😘

• Like 1

Ja inderdaad zeg @ProjectX! Eindelijk iemand gevonden wiens situatie op die van mij lijkt, zelfs de 'before' foto.

Ik heb al even gespiekt in je album; wat ontzettend mooi resultaat al! Als dit ook maar iets op die van mij gaan lijken kan ik nu al huilen van geluk haha.

Heb je nog veel last van de pijn? Of is dat goed te doen? 

Spannend hoor! Bij wie ga je het laten doen?

@AMST door Wouter van der Pot, Blooming. Super goede pc en kliniek.

@Anca23 wauw je hebt inderdaad een goeie uitgekozen! Bij hem ben je in veilige handen

Heb je ook een album? Mag ik dan vast meekijken? 
Jaaa ben ook al zo blij met m’n nieuwe twins 😍😍! Pijn is nu goed te doen, vind het nu meevallen. De eerste 2 dagen en vooral nachten had ik het wel zwaar, heb sinds vrijdag een groot zwangerschapskussen en dat scheelt zoveel! Nu neem ik nog maar 1x paracetamol ‘s nachts en de rest vd nacht slaap ik door. Overdag is het sowieso goed te doen vind ik. Je merkt het vanzelf wanneer je teveel doet haha. 

Heb nog geen album gemaakt maar ben dit wel van plan als alles achter de rug is! Nu zie je alleen maar de theezakjes en daar wordt niemand vrolijk van haha😝

Wat ontzettend fijn dat je herstel zo goed gaat joh! Ik heb gelukkig een elektrisch verstelbaar bed, dus hoop dat dat ook scheelt.. 

@AMST ik heb ook een elektrisch verstelbaar bed, dat is ideaal! Ik doe de  bovenkant omhoog en de onderkant ook een stukje (anders glij je zo naar beneden) 😆 Gaat helemaal goed komen! 

Spannend @AMST nog een kleine week te gaan! Heb je ook al een uur gekregen?

Wat fijn dat je ook een elektrisch verstelbaar bed hebt 😉 dat gaat van pas komen! 

x

Jaaa ik begin nu wel lichtelijk zenuwachtig te worden haha! Surreëel ook; wil dit al zo lang en nu ineens over een paar dagen is het ineens gedaan.. Heel raar om dat te bedenken.

Ik heb nog geen tijd gekregen, wel een formulier van de anesthesie mbt gezondheid en een extra verzoek om mijn bloeddruk te laten meten. Vond dit wel een wat apart verzoek gezien ik 29 ben en verder geen rare problemen heb in mijn voorgeschiedenis. Maargoed, kleine moeite om dat even te checken natuurlijk 😉

Haha ja veel mazzel met mijn bed denk ik! Hij is vrij hoog ook, dus kan er zo uit rollen 

x