Ga naar inhoud

AMST : 9 september 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Faceland


Aanbevolen berichten

5 uur geleden, AMST zei:

Ja inderdaad zeg @ProjectX! Eindelijk iemand gevonden wiens situatie op die van mij lijkt, zelfs de 'before' foto.

Ik heb al even gespiekt in je album; wat ontzettend mooi resultaat al! Als dit ook maar iets op die van mij gaan lijken kan ik nu al huilen van geluk haha.

Heb je nog veel last van de pijn? Of is dat goed te doen? 
 


Heb je ook een album? Mag ik dan vast meekijken? 
Jaaa ben ook al zo blij met m’n nieuwe twins 😍😍! Pijn is nu goed te doen, vind het nu meevallen. De eerste 2 dagen en vooral nachten had ik het wel zwaar, heb sinds vrijdag een groot zwangerschapskussen en dat scheelt zoveel! Nu neem ik nog maar 1x paracetamol ‘s nachts en de rest vd nacht slaap ik door. Overdag is het sowieso goed te doen vind ik. Je merkt het vanzelf wanneer je teveel doet haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-8-2020 om 19:37, ProjectX zei:


Heb je ook een album? Mag ik dan vast meekijken? 
Jaaa ben ook al zo blij met m’n nieuwe twins 😍😍! Pijn is nu goed te doen, vind het nu meevallen. De eerste 2 dagen en vooral nachten had ik het wel zwaar, heb sinds vrijdag een groot zwangerschapskussen en dat scheelt zoveel! Nu neem ik nog maar 1x paracetamol ‘s nachts en de rest vd nacht slaap ik door. Overdag is het sowieso goed te doen vind ik. Je merkt het vanzelf wanneer je teveel doet haha. 

Heb nog geen album gemaakt maar ben dit wel van plan als alles achter de rug is! Nu zie je alleen maar de theezakjes en daar wordt niemand vrolijk van haha😝

Wat ontzettend fijn dat je herstel zo goed gaat joh! Ik heb gelukkig een elektrisch verstelbaar bed, dus hoop dat dat ook scheelt.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Zoemertje zei:

Spannend @AMST nog een kleine week te gaan! Heb je ook al een uur gekregen?

 

Wat fijn dat je ook een elektrisch verstelbaar bed hebt 😉 dat gaat van pas komen! 

 x

Jaaa ik begin nu wel lichtelijk zenuwachtig te worden haha! Surreëel ook; wil dit al zo lang en nu ineens over een paar dagen is het ineens gedaan.. Heel raar om dat te bedenken.

Ik heb nog geen tijd gekregen, wel een formulier van de anesthesie mbt gezondheid en een extra verzoek om mijn bloeddruk te laten meten. Vond dit wel een wat apart verzoek gezien ik 29 ben en verder geen rare problemen heb in mijn voorgeschiedenis. Maargoed, kleine moeite om dat even te checken natuurlijk 😉

 

Haha ja veel mazzel met mijn bed denk ik! Hij is vrij hoog ook, dus kan er zo uit rollen 

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, ProjectX zei:

@AMST ik heb ook een elektrisch verstelbaar bed, dat is ideaal! Ik doe de  bovenkant omhoog en de onderkant ook een stukje (anders glij je zo naar beneden) 😆 Gaat helemaal goed komen! 

Denk ik ook! We hebben recent nog gecheckt of hij het doet, dus moet goed komen! Gelukkig geen gehannes met kussens die verschuiven enzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, AMST zei:

Jaaa ik begin nu wel lichtelijk zenuwachtig te worden haha! Surreëel ook; wil dit al zo lang en nu ineens over een paar dagen is het ineens gedaan.. Heel raar om dat te bedenken.

Ik heb nog geen tijd gekregen, wel een formulier van de anesthesie mbt gezondheid en een extra verzoek om mijn bloeddruk te laten meten. Vond dit wel een wat apart verzoek gezien ik 29 ben en verder geen rare problemen heb in mijn voorgeschiedenis. Maargoed, kleine moeite om dat even te checken natuurlijk 😉

 

Haha ja veel mazzel met mijn bed denk ik! Hij is vrij hoog ook, dus kan er zo uit rollen 

 

x

@AMST elektrisch bed zal echt gaan schelen denk ik ! Ik had dat niet en zag echt op tegen de nachten de eerste dagen. Heel veel succes! Zo spannend, maar je gaat zo blij zijn !

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Mmmmi zei:

@AMST elektrisch bed zal echt gaan schelen denk ik ! Ik had dat niet en zag echt op tegen de nachten de eerste dagen. Heel veel succes! Zo spannend, maar je gaat zo blij zijn !

Dankjewel! Komt ook allemaal wel goed, daar ben ik van overtuigd. Hoe gaat het met jou? Ben je alweer aan het werk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @AMST en @ProjectX,

 

Zou ik in jullie album mogen kijken? Wij hebben zelfde uitgangspunt qua lengte en gewicht en ik sta voor 16 september gepland voor een prothese wissel bij Dr. Oostveen-Bol. Twijfel nog steeds over grootte van de protheses, 380cc demi of 450cc full ergonomix. Heb a.s. maandag nog een consult staan bij Lydia.

 

Groetjes Kaya

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Kaya74 zei:

Hoi @AMST en @ProjectX,

 

Zou ik in jullie album mogen kijken? Wij hebben zelfde uitgangspunt qua lengte en gewicht en ik sta voor 16 september gepland voor een prothese wissel bij Dr. Oostveen-Bol. Twijfel nog steeds over grootte van de protheses, 380cc demi of 450cc full ergonomix. Heb a.s. maandag nog een consult staan bij Lydia.

 

Groetjes Kaya

 

Hoihoi! Als ik een album gemaakt heb zal ik je toevoegen! Ik krijg zelf de 340CC demi. 

 

3 uur geleden, Zoemertje zei:

Waw @AMSTdat is een mooi uur! Dat kan niet beter zijn 😉

Echt he! 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Es1234567 zei:

Hoi hoi! Spannend dat je bijna aan de beurt bent! Zou ik ook mee mogen kijken als je een album hebt @AMST?! Ik heb zelf de 340cc maar dan van mentor!

Ja natuurlijk! Ik zal je een seintje geven als alles er in staat😉 Je hebt bij Mentor nog meer verschil in projectie toch? Welke heb jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Mar1986 zei:

Oww we zijn op dezelfde tijd aan de beurt!! Ik moet er ook om 7.30 zijn :43:Zal aan je denken! 

Oohh vind dit toch wel bijzonder hoor! Voelt toch een beetje alsof je niet zo alleen bent ofzo haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, AMST zei:

Ja natuurlijk! Ik zal je een seintje geven als alles er in staat😉 Je hebt bij Mentor nog meer verschil in projectie toch? Welke heb jij? 

Ik heb de memorygel xtra high profile gekregen! Met een breedte van 11,1 cm en projectie 5,4 cm. Mijn borst breedte is redelijk smal maar wilde wel graag op een volle c voor het zicht uitkomen. Dat is gelukt :) bh maat 70D geworden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Es1234567 zei:

Ik heb de memorygel xtra high profile gekregen! Met een breedte van 11,1 cm en projectie 5,4 cm. Mijn borst breedte is redelijk smal maar wilde wel graag op een volle c voor het zicht uitkomen. Dat is gelukt :) bh maat 70D geworden!

Ik heb dan wel minder projectie (4.0) maar wat meer breedte (12), maar ben dan ook wel wat breder. Heb nu een omvang van 80, dus moet wel gevuld worden haha. Vind het wel leuk om zo de resultaten een beetje te vergelijken! 
Je bent er nog steeds happy mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.