Ga naar inhoud

AMST : 9 september 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Faceland


Aanbevolen berichten

Nou ik ben inmiddels iets meer terug op aarde hoor! Dank jullie wel allemaal voor de lieve berichtjes, dat doet me goed. Zoals mijn vriend mij er zo lief aan herinnerde; wilde je de meiden van het borstenforum nog op de hoogte stellen? Hier dan mijn operatieverslagje!:7:

 

Gisteren heb ik mij vooral veel bezig gehouden met het huis aan kant maken, de vakantiewasjes wegdraaien en nog even langs mijn ouders gegaan. Inmiddels thuis lekker in bad gedoken in een (door mijn vriend) versierde badkamer met kaarsjes. Lekker nog eventjes ontspannen! Rond een uur of 12 in bed gekropen, nog even een serie gekeken en uiteindelijk rond 01.00 heerlijk in slaap gevallen. Ik had mijn wekker gezet om 6.15 en meteen even 1000mg paracetamol ingenomen. Vervolgens enthousiast vriendlief wakker gemaakt en huphup de auto in; op naar Amstelveen! Lekker nog even zelf gereden, gezien ik dat echt wel ga missen de komende twee weken:P

Iets voor 7.30 het OK complex binnen gewandeld en heel eerlijk; ik was nog steeds niet echt zenuwachtig. Meer een mindset van; kom maar op! Nog even een knuffel en een afscheidskusje aan mijn vriend en toen mocht ik al meteen mee. Eenmaal omgekleed en op het bedje voelde alles zo onwerkelijk! Heel raar dat dan ineens het moment er is waar je al zo lang naar hebt uitgekeken.. Nog even het infuus geprikt en toen was het wachten op de arts voor het aftekenen. Bleek uiteindelijk dat ze de verkeerde afslag had genomen omdat ze het andere complex nog in haar hoofd had zitten haha. Na wat grapjes heen en weer tijd om mee te lopen naar OK waar ik (gelukkig) al vrij snel K.O. was.

 

Eenmaal bij gekomen was het eerste wat ik vroeg of ik een cocktail mocht omdat ik het idee had aan het zwembad te liggen. Toen ik dat niet kreeg wilde ik opstaan om naar huis te gaan (wellicht om zelf mijn cocktail te halen ofzo haha), dit mocht jammer genoeg ook niet:P. Volgens mij ben ik toen weer in slaap gevallen om vervolgens rond 11.00 opnieuw wakker te worden. Meteen een lekker ijsje gekregen en beschuit met limonade en thee erbij. Er liep echt een super lieve verpleegkundige daar rond waar ik nog lekker mee heb zitten kletsen. Samen ook nog even gespiekt of ze er wel echt zaten en geholpen om de compressie BH aan te doen. Toen moest ik nog even wachten op de arts die inmiddels in een andere operatie alweer bezig was. Rond 12.30 kwam ze vertellen dat alles ontzettend goed en vlot verlopen is, met twee uurtjes was ze alweer klaar terwijl ze tijdens het consult het had over ruim drie uur, dus dat viel alles mee! Rond een uur of 13.00 zat ik alweer lekker in de auto om naar huis te gaan. Op dat moment dacht ik dat ik vrij wakker was en geen last van de narcose (nu besef ik pas dat ik zo stoned was als een garnaal) en kletste de oren van de kop van mijn vriend af haha. Inmiddels weet ik wel een stukje beter en ben nu pas echt weer een beetje terug op aarde ;) 

 

Verder heb ik lekker op de bank gezeten vanmiddag, vriend naast me die aan het gamen was (vind ik altijd wel leuk om mee te kijken) en wat gegeten/gedronken. Ik heb eigenlijk nog helemaal geen pijn (moet dat nog komen..? Zit nu misschien op een 3/10) alleen wel een enorm drukkend gevoel op mijn borst, alsof ik ben aangereden maar de vrachtwagen er nog bovenop staat zeg maar :P. Merk ook dat ik mijn armen nagenoeg niet durf te gebruiken ook terwijl dat prima en pijnloos gaat als ik dat wel probeer. Paracetamol neem ik nu elke 4 uur 1000mg, Oxycodon ligt voor me, maar weet niet zo goed wanneer ik die zou moeten nemen. Er staat op als ‘zo nodig’ maar dan ben je al te laat vind ik.. Denk dat het het verstandigste is een beetje spiegel op te bouwen en vanuit daar te gaan minderen? 

 

Goed, dit verhaal is al veel te lang, ik ga er maar eens een eind aan breien haha. Straks misschien voorzichtig even de gazen er af halen en nieuwe op

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Mar1986 zei:

Nou heb aan je gedacht hoor 😄 fijn dat idat alles is goed gegaan!! Bij mij gelukkig ook maar moet er wel heel erg aan wennen nog groooot en hoog hahahha. Maar wel het idee dat het heel mooi kan gaan worden

Ik ook aan jou! Voelde me niet zo alleen ook haha.

Super dat het ook goed gegaan is bij jou! Ik heb hetzelfde; stiekem al een beetje gespiekt en ben nu al blij ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AMST wat een leuk, enthousiast verhaal om te lezen haha! Krijg er een lach op mijn gezicht van. Fantastisch die cocktail 😂
Fijn dat je geen tot weinig last hebt afgezien van het drukkende gevoel. Ik moest de oxycodon innemen voor het slapen gaan 22.00 en ‘s ochtends 08.00. In de nacht vond ik dat toch wel erg prettig. Maar laten we hopen dat het zo goed bij jou blijft gaan!!
 

Lekker genieten van je meiden! 🥰🥰 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, FemkeB zei:

Oh wat fijn @AMST dat het erop zit en het goed is gegaan. Ik ben morgen eindelijk aan de beurt dus als je nog last minute tips hebt?

 

Veel succes met je herstel en ik ga je volgen, kunnen we samen herstellen. Mag ik ook meekijken in je album? 

Oohh spannend! Superleuk, ik ga je ook volgen! 

Ik heb vandaag de hele dag in een sportlegging rond gelopen, vond ik persoonlijk erg comfortabel alleen misschien iets lastig met aan/uit doen. Dus misschien is een joggingbroek voor sommigen beter ;) Verder een vestje met rits mee voor na de operatie. Truien/shirts kan je niet aan omdat dit over je hoofd heen moet doen. Makkelijke schoenen zijn ook wel handig! En ik zou (alshet kan) daar alvast een extra BH kopen. Ik voelde me na de OK al aardig wakker en had een boek en mijn iPad mee in afwachting van de arts, misschien ook zoiets als je wat langer moet wachten? Zelf heb ik ook al mijn piercings/sieraden de avond van te voren af gedaan, dan kan je niks vergeten in de stress morgen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ProjectXHaha wat leuk om te horen! Ik kan de hele dag ook al niet stoppen met (glim)lachen :P Kom net terug van vakantie waar er heel veel cocktails doorheen zijn gegaan, dus ik denk dat het de naweeën zijn daar van ;) 

Ik neem die Oxycodon ook maar even voor het slapen gaan, heb ik wat meer kans op een goede nachtrust denk ik.  

 

Dankjewel!!! Gaat zeker goed komen. Vriend komt zo thuis en dan gaan we samen even de gazen vervangen. Hoop dat ie er een beetje tegen kan 👀

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AMST gefeliciteerd met je boobs! Wat leuk om je operatie verslag te lezen! En wat fijn dat je zo goed voelt. Ik kreeg de oxycodon ook voor zo nodig, maar nam deze gewoon in om een spiegel op te bouwen en dan de paracetamol 1000mg elke 6 uur. Sowieso voor de nacht is de oxycodon heerlijk hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal! Super bedankt voor de lieve berichtjes ^_^

Even een update vanuit mijn kant;

 

De eerste nacht slapen ging prima! Netjes mijn wekker gezet voor de paracetamol om de spiegel op pijl te houden en uit bed komen ging, hetzij verschrikkelijk stijf en langzaam, goed! Daarmee was ook voor toen even alles gezegd, vanaf daar nam de pijn toe. Het voelde alsof ik flink getraind had en de ‘spierpijn’ was best flink. Daar kwam nog bij kijken dat de apotheek het verkeerde mailadres had gegeven om het recept naar toe te mailen.. De Oxycodon was dus nog niet in huis. Gelukkig heb ik de hele dag mijn twee liefste vriendinnetjes op de bank gehad om me te helpen met van alles en om lekker te kletsen, was echt enorm fijn! In de avond heb ik samen met mijn vriend het verband er weer af gehaald en schone gaasjes er op gedaan. 

 

De tweede nacht slapen was echt een hel. Ik ben bijna om het uur wakker geworden van de pijn en verkrampte houding, dus uiteindelijk maar naar beneden gegaan om daar Netflix te gaan kijken. In de ochtend is mijn beste vriendinnetje langs de apotheek gegaan voor de Oxycodon. Wat bleek; verkeerde recept gestuurd vanuit Faceland... Ze hadden het recept voor Tramadol gemaild, maar daar ben ik overgevoelig voor. Had ik dus nog steeds niks behalve paracetamol! Echt top.. :P Hele dag dus weer op paracetamol gedaan en gebeld/gemaild naar Faceland of ze het recept voor Oxycodon even willen mailen naar de apotheek.. Heb ik helaas niks meer op gehoord, dus dat word dit weekend gewoon de paracetamol. Moet zeggen dat het tot nu toe nog wel prima te doen is zo, maar het gaat nu eigenlijk ook meer om het principe haha. In de avond weer even de gazen vervangen, lekt gelukkig zachtjes aan steeds minder! Meteen ook even foto’s gemaakt, staan nu ook in mijn album! Tot nu toe ben ik echt superblij met hoe het er uit ziet! 

 

Inmiddels nacht drie overleefd, deze ging eigenlijk best wel weer prima. Mijn vriend heeft een hoog bijzettafeltje gemaakt voor naast ons bed zodat ik niet te veel hoef te bewegen ‘s nachts als mijn wekker gaat voor de pijnstilling (ik word nog al stijf wakker, als ik eenmaal eruit ben gaat het wel!). Vanochtend heeft mijn vriend even geholpen met douchen, voelt echt wel even lekker! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @AMST,

 

Wat irritant dat je zo achter je medicijnen aan moet jagen🙁 en gelukkig kun je het hebben op de aspirine maar netjes is het niet. Merkte zelf ook al dat het niet altijd even soepeltjes loopt bij FL, zo had ik een afschrift gestuurd van mijn medisch dossier van eerdere wissel maar bleek niet te zijn opgenomen in mijn dossier.

 

Ik sta voor a.s. woensdag gepland en merk dat de zenuwen beginnen op te spelen. Hoop maar dat het goed gaat en dat ik toch niet voor te groot heb gekozen door voor de 450cc te gaan...

 

Mooi resultaat heb je al, ben benieuwd naar je verdere verloop 😘🍀👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Kaya74 zei:

Hoi @AMST,

 

Wat irritant dat je zo achter je medicijnen aan moet jagen🙁 en gelukkig kun je het hebben op de aspirine maar netjes is het niet. Merkte zelf ook al dat het niet altijd even soepeltjes loopt bij FL, zo had ik een afschrift gestuurd van mijn medisch dossier van eerdere wissel maar bleek niet te zijn opgenomen in mijn dossier.

 

Ik sta voor a.s. woensdag gepland en merk dat de zenuwen beginnen op te spelen. Hoop maar dat het goed gaat en dat ik toch niet voor te groot heb gekozen door voor de 450cc te gaan...

 

Mooi resultaat heb je al, ben benieuwd naar je verdere verloop 😘🍀👍

Klopt, ben ik helemaal met je eens. Ik merk vaak dat als het om een groter bedrijf gaat dit soort foutjes er meer in sluipen. Ik moet wel zeggen dat Faceland het echt heel netjes elke keer heeft opgepakt en dat dit ook voor een groot deel aan mijn apotheek ligt (niet het recept meegeven als ik daar sta en verkeerde emailadres geven waarnaar gemaild moet worden). 
 

Heel spannend hoor! Hoeveel CC heb je nu? En wie gaat je opereren?

 

Dankjewel! Ik ben voor nu ook al echt heel erg tevreden. Links is iets meer gezwollen dan rechts, maar rechts is dan weer wat gevoellozer dan links.. Rare boobs zijn het voor mij nu nog, voelt ook nog niet als eigen en merk dat ik ze continue vast hou haha, alsof ze er af vallen anders:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, AMST zei:

Klopt, ben ik helemaal met je eens. Ik merk vaak dat als het om een groter bedrijf gaat dit soort foutjes er meer in sluipen. Ik moet wel zeggen dat Faceland het echt heel netjes elke keer heeft opgepakt en dat dit ook voor een groot deel aan mijn apotheek ligt (niet het recept meegeven als ik daar sta en verkeerde emailadres geven waarnaar gemaild moet worden). 
 

Heel spannend hoor! Hoeveel CC heb je nu? En wie gaat je opereren?

 

Dankjewel! Ik ben voor nu ook al echt heel erg tevreden. Links is iets meer gezwollen dan rechts, maar rechts is dan weer wat gevoellozer dan links.. Rare boobs zijn het voor mij nu nog, voelt ook nog niet als eigen en merk dat ik ze continue vast hou haha, alsof ze er af vallen anders:P

Ik heb in 2004 een wissel gehad in het ziekenhuis en toen is er 280cc low profile voor de spier geplaatst. Woensdag worden deze door Lydia Oostveen-Bol vervangen door 450cc full profile ergonomix, dual plane deze keer. 170cc meer, nu onder de spier en 1,6 cm meer projectie, ben echt heel erg benieuwd 🙃🙂

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-9-2020 om 14:43, Kaya74 zei:

Ik heb in 2004 een wissel gehad in het ziekenhuis en toen is er 280cc low profile voor de spier geplaatst. Woensdag worden deze door Lydia Oostveen-Bol vervangen door 450cc full profile ergonomix, dual plane deze keer. 170cc meer, nu onder de spier en 1,6 cm meer projectie, ben echt heel erg benieuwd 🙃🙂

 

 

Spannend! Ik vind haar echt een hele fijne en goede PC. Ben benieuwd naar je resultaat! Wordt vast heel mooi! Alvast heel veel sterkte met je herstel, hoop dat het allemaal soepel verloopt:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, AMST zei:

Spannend! Ik vind haar echt een hele fijne en goede PC. Ben benieuwd naar je resultaat! Wordt vast heel mooi! Alvast heel veel sterkte met je herstel, hoop dat het allemaal soepel verloopt:116:

Ik lees hier van een aantal dat zij Lydia een fijne en goede PC vinden, fijne gedachte vooral ook omdat ik haar slechts een keer ontmoet heb en dat best een hele gehaast consult was. Ze was zeker niet onaardig overigens, maar had daardoor niet echt een gevoel bij haar, zowel niet negatief als positief.

 

Ik ga het woensdag meemaken, hoop dat alles goed verloopt en dat het herstel voorspoedig zal gaan en zal in de loop van volgende week ook een operatie verslag maken, heb ik zelf wel veel aan gehad in mijn voorbereiding. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.