AMST

AMST : 9 september 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Faceland

Recommended Posts

Oohh vind dit toch wel bijzonder hoor! Voelt toch een beetje alsof je niet zo alleen bent ofzo haha

Echt he! Dankjewel 😊 

Ik heb de memorygel xtra high profile gekregen! Met een breedte van 11,1 cm en projectie 5,4 cm. Mijn borst breedte is redelijk smal maar wilde wel graag op een volle c voor het zicht uitkomen. Dat is gelukt :) bh maat 70D geworden!

Ik heb dan wel minder projectie (4.0) maar wat meer breedte (12), maar ben dan ook wel wat breder. Heb nu een omvang van 80, dus moet wel gevuld worden haha. Vind het wel leuk om zo de resultaten een beetje te vergelijken! 
Je bent er nog steeds happy mee?

Zeker! Ben heel blij met het formaat en ze beginnen ook steeds zachter te worden! Zo zie je ook maar dat het echt maatwerk is wat bij iemand past! Leuk om straks je ontwikkeling te gaan volgen. Ik zie de naam van deze PC regelmatig langskomen maar zelf niet in verdiept. Ben benieuwd wat voor boobies zij maakt! Heel veel succes aankomende week! 🍀☺️

Dank je wel 😘 wat lief! Ben er ook super blij mee! Zal binnenkort even een 2 weken po foto online zetten, kunnen jullie ook de littekens zien nu de pleisters weg zijn.

@AMST nog maar 1 nachtje!! Spannend! Hoe voel je je, klaar voor?

@ProjectX Zeker klaar voor! Ben toch best wel zenuwachtig geloof ik, dus ga mij vandaag even goed bezig houden haha. Straks even alle boodschappen nog in huis halen en zoveel mogelijk opruimen/sorteren zodat het thuis in ieder geval aan kant is (voor een paar dagen:P).   Ze hadden vanuit de kliniek een recept voor Tramadol gemaakt, maar daar kan ik absoluut niet tegen dus nog maar even bellen of dat nog omgezet kan worden naar Oxycodon oid. 

@AMST ja snap ik! Lekker nog even soppen vandaag en dan morgen alles op je af laten komen. 
Ik kreeg ook Oxycodon ipv tramadol, daar had ik geen last van, ging super! 

Mocht je nog nieuwsgierig zijn ik heb een nieuwe update geplaatst in mijn album, gisteren zijn de pleisters weggehaald. 

Als ik je niet meer spreek heel veel succes morgen vroeg!! 😘☘️

Ja en last minute nog even de benen laten waxen haha, lijkt me wel fijn als ik daar voorlopig even niet bij hoef. 

Wat heb je al een ontzettend mooi resultaat zeg!  Heb je van te voren nog iets van Arnica geslikt? 
Dankjewel!! Ik heb er super veel zin in eigenlijk haha, alsof ik een dagje naar een pretpark ga:P

• Upvote 1

Dank je wel! Jij heel veel succes morgen en probeer vandaag nog lekker te relaxen 👍