Ga naar inhoud

AMST : 9 september 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Faceland


Aanbevolen berichten

8 uur geleden, AMST zei:

Ik heb dan wel minder projectie (4.0) maar wat meer breedte (12), maar ben dan ook wel wat breder. Heb nu een omvang van 80, dus moet wel gevuld worden haha. Vind het wel leuk om zo de resultaten een beetje te vergelijken! 
Je bent er nog steeds happy mee?

Zeker! Ben heel blij met het formaat en ze beginnen ook steeds zachter te worden! Zo zie je ook maar dat het echt maatwerk is wat bij iemand past! Leuk om straks je ontwikkeling te gaan volgen. Ik zie de naam van deze PC regelmatig langskomen maar zelf niet in verdiept. Ben benieuwd wat voor boobies zij maakt! Heel veel succes aankomende week! 🍀☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-9-2020 om 19:03, Kaya74 zei:

Hoi @AMST en @ProjectX,

 

Zou ik in jullie album mogen kijken? Wij hebben zelfde uitgangspunt qua lengte en gewicht en ik sta voor 16 september gepland voor een prothese wissel bij Dr. Oostveen-Bol. Twijfel nog steeds over grootte van de protheses, 380cc demi of 450cc full ergonomix. Heb a.s. maandag nog een consult staan bij Lydia.

 

Groetjes Kaya

 


Ik heb je toegevoegd. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ProjectX Zeker klaar voor! Ben toch best wel zenuwachtig geloof ik, dus ga mij vandaag even goed bezig houden haha. Straks even alle boodschappen nog in huis halen en zoveel mogelijk opruimen/sorteren zodat het thuis in ieder geval aan kant is (voor een paar dagen:P).   Ze hadden vanuit de kliniek een recept voor Tramadol gemaakt, maar daar kan ik absoluut niet tegen dus nog maar even bellen of dat nog omgezet kan worden naar Oxycodon oid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AMST ja snap ik! Lekker nog even soppen vandaag en dan morgen alles op je af laten komen. 
Ik kreeg ook Oxycodon ipv tramadol, daar had ik geen last van, ging super! 
 

Mocht je nog nieuwsgierig zijn ik heb een nieuwe update geplaatst in mijn album, gisteren zijn de pleisters weggehaald. 
 

Als ik je niet meer spreek heel veel succes morgen vroeg!! 😘☘️

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, ProjectX zei:

@AMST ja snap ik! Lekker nog even soppen vandaag en dan morgen alles op je af laten komen. 
Ik kreeg ook Oxycodon ipv tramadol, daar had ik geen last van, ging super! 
 

Mocht je nog nieuwsgierig zijn ik heb een nieuwe update geplaatst in mijn album, gisteren zijn de pleisters weggehaald. 
 

Als ik je niet meer spreek heel veel succes morgen vroeg!! 😘☘️

Ja en last minute nog even de benen laten waxen haha, lijkt me wel fijn als ik daar voorlopig even niet bij hoef. 

Wat heb je al een ontzettend mooi resultaat zeg!  Heb je van te voren nog iets van Arnica geslikt? 
Dankjewel!! Ik heb er super veel zin in eigenlijk haha, alsof ik een dagje naar een pretpark ga:P

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, iloontje148 zei:

Wat fijn dat je de operatie goed hebt doorstaan!

Rust lekker uit, en als je straks zin en tijd hebt zou ik ook graag meekijken in je album...

Liefs...

Dankjewel! Ik heb je toegevoegd hoor! 
 

@Petra84 als het goed is had je al toegang! Laat even weten of je het kan zien:7:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.