AMST

AMST : 9 september 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Faceland

Recommended Posts

Denk ik ook! We hebben recent nog gecheckt of hij het doet, dus moet goed komen! Gelukkig geen gehannes met kussens die verschuiven enzo

@AMST elektrisch bed zal echt gaan schelen denk ik ! Ik had dat niet en zag echt op tegen de nachten de eerste dagen. Heel veel succes! Zo spannend, maar je gaat zo blij zijn !

• Like 1

Dankjewel! Komt ook allemaal wel goed, daar ben ik van overtuigd. Hoe gaat het met jou? Ben je alweer aan het werk?

@AMST ja ik was na drie weken al aan het werk en gaat prima. Ben blij dat alles weer normaal is haha

Ah super fijn! Goed om te horen

Nou, ik heb mijn operatietijd! Lekker vroeg; 7.30 melden en om 8.00 de OK in:43:

Hoef ik gelukkig niet de hele dag te wachten en nuchter te blijven 

Heerlijk zo vroeg! Ben je ook lekker bijtijds weer thuis. Spannend, komt nu echt dichtbij!! 😁

• Like 1

Ja echt wel! Kijk er ook echt onwijs naar uit

Hoi @AMST en @ProjectX,

Zou ik in jullie album mogen kijken? Wij hebben zelfde uitgangspunt qua lengte en gewicht en ik sta voor 16 september gepland voor een prothese wissel bij Dr. Oostveen-Bol. Twijfel nog steeds over grootte van de protheses, 380cc demi of 450cc full ergonomix. Heb a.s. maandag nog een consult staan bij Lydia.

Groetjes Kaya

Hoihoi! Als ik een album gemaakt heb zal ik je toevoegen! Ik krijg zelf de 340CC demi. 

Echt he! 😉

Hoi hoi! Spannend dat je bijna aan de beurt bent! Zou ik ook mee mogen kijken als je een album hebt @AMST?! Ik heb zelf de 340cc maar dan van mentor!

• Like 1

Ja natuurlijk! Ik zal je een seintje geven als alles er in staat😉 Je hebt bij Mentor nog meer verschil in projectie toch? Welke heb jij? 

Oww we zijn op dezelfde tijd aan de beurt!! Ik moet er ook om 7.30 zijn :43:Zal aan je denken!