Sannnieee

Groeien borsten nog naar elkaar toe naar operatie?

Recommended Posts

Hello ladies,

ik vroeg me af of de borsten nog naar elkaar toe groeien. Ik ben gisteren geopereerd 

550cc motiva corse 

maar ze staan ver uit elkaar. Daar waar ik zo bang voor was. 

Foto plaats ik in mijn album

groetjes

De voorsituatie heeft veel invloed op hoe het erna wordt.

Als je borsten voor de operatie al (ver) uit elkaar stonden, zullen ze normaal gezien niet bij elkaar komen.

Mogelijk als je borsten wat zachter worden en meer ingedaald dat je ze bij elkaar kunt houden door een strakke top of een bh.

Onlangs is hier ook een post over geweest. Inderdaad je voorsituatie is heel bepalend voor de eindsituatie. Maar in de komende weken zullen je borsten wel gaan zakken en meer op hun plek komen en dan oogt het waarschijnlijk al een stuk meer bij elkaar. Geduld, geduld, geduld meid (helaas). Mag ik vragen waar en door wie je bent geopereerd?

Mijn borsten staan vrij ver uit elkaar omdat mijn borstkas een beetje uitsteekt, is niets aan te doen volgens mij. Ik kan ermee leven 😜

ik ben door dr janssen geopereerd in kliniek janssen Oisterwijk! Super lieve mensen daar!!!

maandag op controle. Ben benieuwd wat hij er van zegt 🙏🏼 Hoop echt dat ze nog wat dichter bij elkaar komen en anders eruit komen te zien. 

het ziet er nu raar uit. Heb weer een nieuwe foto toegevoegd van vandaag. 

Ik ben maandag 2 maart geopereerd. Dus nu 3,5 week geleden. Ik heb 550cc voor de spier gekregen. En ivm de tubulaire voorsituatie is de borstplooi verlaagd en het klierweefsel herverdeeld. Maar je ziet dat er in een week veel kan verandere. En bij mij was het decolleté al wel redelijk dicht bij elkaar, maar je ziet wel dat het doordat alles zakt het voller en dichter op elkaar oogt

Ja idd! Echt gek dat het zo veranderd. 

worden ze nu eigenlijk nog groter? Ik heb dual plane maar vind ze voor 550cc best klein ogen vergeleken met wat ik heb gezien. 

nu zullen ze alleen nog maar slinken aangezien de zwelling er nog zit toch?

Tja wat is groter? Volgens mij worden ze voornamelijk voller aan de onderkant en daarom ogen ze groter. Maar de bovenkant zal.wat afzakken. Zeker omdat ik een full heb en geen corse. Ik kom van 85b en heb een behoorlijke borstbreedte van 14/14,5cm. De arts wilde eerst 625cc plaatsen, maar ik heb toch, ook mede vanwege wat nekklachten, toch voor 550cc gekozen. En ik heb de ergonomix. Ik draag nu een beugelbh in maat 85g (dit op advies van de arts om de onderpool mooi vorm te geven)

Ik vind bij mij ze in de spiegel voller ogen dan in het begin

@Sannnieee

Hoe was je voor situatie. Heb je daar ook een foto van? Stonden ze bij elkaar of juist uit elkaar ? En welke bhmaat droeg je?

Betreft slinken is dat toch bij iedereen verschillend . Bij dual plane heb ik begrepen dat ze voller kunnen worden dan voor de spier? 

Bij mij waren ze de eerste week flink opgezwollen maar daarna zijn ze niet meer geslonken. Ze zijn gaan zakken en de vorm werd ronder.

Voor situatie staat nu ook in mn album! Vreselijk!

maar ik had een a cup / lege b cup. Droeg gewoon c 75 maximizer omdat ik vroeger altijd die cup maat had. 

Na mn zwangerschappen is dit overgebleven. Nieuwe bhs kopen wilde ik niet, teveel schaamte. 🙁