Ga naar inhoud

Groeien borsten nog naar elkaar toe naar operatie?


Aanbevolen berichten

Geduld, geduld, geduld @Sannnieee; en niet vaker dan 3x per dag kijken, want dan ga je alleen maar onnodig stressen.

Het duurt gewoon een paar weken voordat alles mooi gedaald is; en zelfs na die paar weken gaat het nog allemaal veranderen..

Maar ga maar eens met je handen over je borsten; dan voelen ze best stevig en groot, toch?

En als je straks weer een gewone bh aan mag, zul je zien dat je een heel mooi decolleté zult hebben.

Don't worry girl!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een mazzel heb je dan nog gehad! ☺️ ik hou mijn fingers crossed dat de 21e ook gewoon doorgaat nu! Anders was ik woensdag al aan de beurt geweest... 

 

Maar gaat vast goedkomen! In ieder geval fijn dat je wat foto's post! Dat is voor andere dames ook leerzaam hoe de borsten gedurende het proces ontwikkelen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt geluk gehad idd!!

 

heb net voor het eerst een beetje gedoucht. Pleisters mochten niet nat worden dus beetje tot aan navel en de rest met washandje!! 
 

nieuwe fotos in mijn album! Ze veranderen idd heel veel. Gek om te zien zo. 
 

toen ik in de douche stond dacht ik dat ze er af zouden vallen. Zo een raar gevoel ?

 

maar ze zitten er gelukkig nog ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Es1234567 zei:

Wat een mazzel heb je dan nog gehad! ☺️ ik hou mijn fingers crossed dat de 21e ook gewoon doorgaat nu! Anders was ik woensdag al aan de beurt geweest... 

 

Maar gaat vast goedkomen! In ieder geval fijn dat je wat foto's post! Dat is voor andere dames ook leerzaam hoe de borsten gedurende het proces ontwikkelen


Waar word jij geopereerd en hoeveel cc en merk enzo? Hoop echt dat jij ze ook gauw hebt❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Es1234567 zei:

Lief  hoop ik ook!

 

Voorkeur voor 340 cc maar 325 en 360 cc worden ook besteld voor de zekerheid. Ik krijg mentor memorygel Xtra high profile bij PC straten kliniek Heyendael ☺️

Spannend hopelijk snel je boobies❤️
 

 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Sannnieee zei:


ik heb motiva corse 550cc dual plane geplaatst ? 

Dual plane duurt altijd langer met indalen..dus kans is groot dat ze daarna nog wat dichter bij elkaar komen.

Ikzelf heb 450 cc full van motiva maar voor de spier. 

Ik ben 27 november 2019 geopereerd..als je wil kan ik je wel even toevoegen aan mijn album dan kun je zien hoe ze veranderen in de eerste weken. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Ld1234 zei:

Dual plane duurt altijd langer met indalen..dus kans is groot dat ze daarna nog wat dichter bij elkaar komen.

Ikzelf heb 450 cc full van motiva maar voor de spier. 

Ik ben 27 november 2019 geopereerd..als je wil kan ik je wel even toevoegen aan mijn album dan kun je zien hoe ze veranderen in de eerste weken. ?

Graag meid!! Lief dankjewel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Nog even wachten zei:

@Sannnieee hoe gaat het nu met je? 

Hee meid!

 

ja gaat goed, geen pijn meer. En al veel verschil. Ben benieuwd hoe het verder gaat worden ? het voelt nog niet helemaal als eigen maar dit heeft echt tijd nodig. 
 

lief dat je het vraagt 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sannnieee zei:

Hee meid!

 

ja gaat goed, geen pijn meer. En al veel verschil. Ben benieuwd hoe het verder gaat worden ? het voelt nog niet helemaal als eigen maar dit heeft echt tijd nodig. 
 

lief dat je het vraagt 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Je weet dat als je hier foto's plaatst, ze ook op google te vinden zijn?
Dit hebben we ook aangegeven in de tekst die in de pb 'welkom' staat, die je waarschijnlijk gehad hebt :)

En je ziet dat geduld loont ;) Geef het echt maar de tijd. Je hebt supermooie boobs!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op 25-3-2020 om 23:26, Sannnieee zei:

Hello ladies,

 

ik vroeg me af of de borsten nog naar elkaar toe groeien. Ik ben gisteren geopereerd 

550cc motiva corse 

 

maar ze staan ver uit elkaar. Daar waar ik zo bang voor was. 
 

Foto plaats ik in mijn album

 

groetjes

@SannnieeeHoe gaat het momenteel met je? Is de stand van je borsten uiteindelijk goed gekomen? Ik ben nu 2 weken po en vind ook dat ze enorm uit elkaar staan. Is dit goed gekomen bij je?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.