Ga naar inhoud

Twijfel progressive plus


Griet22

Aanbevolen berichten

Hey, 

 

Ik ben een mama van 36 jaar en heb kort op elkaar twee kindjes gekregen waardoor mijn borsten twee slappe voddekes geworden zijn ?.

Momenteel heb ik een B75 ben 1M58 en weeg 51kg. 

Ik heb beslist om een borstvergroting te laten uitvoeren door Dr. Verdonck. Ik heb al heel veel goed gelezen over hem en bij mijn eerste consult had ik ook een zeer goed gevoel. Alleen nu nog beslissen wat ik wil. Super moeilijk. Ik heb al altijd borsten gehad met bovenaan weinig volume. Dus had ik nu graag wel wat meer gehad. Ik heb alleen bang dat de motiva round te vals gaan uitzien. Ik wil nog altijd dat ze er heel natuurlijk uitzien. Wie heeft round en wie ergonomix? En waarom zijn jullie tevreden of net niet? 

Ik hoop maar dat ik de juiste beslissing neem...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Griet22 ja moeilijk he... Wat adviseerde Verdonck bij jou?

Ik denk dat je wel op zijn advies af kunt gaan, hij is een zeer kundige arts, en houdt van natuurlijke resultaten.

 

Ik ben o.a. op consult geweest bij Straten, Verdonck en Nio. Straten werkt met Mentor en adviseerde mij High Profile.

Verdonck en Nio werken met Motiva en adviseerden mij allebei Full. Dus voor mij was het duidelijk; Motiva Full is het dus geworden.

Wouter van der Pot werkt volgens mij voornamelijk met Ergonomix (deze zijn ook zo'n 500 euro duurder dan de Round) van Motiva.

Op Instagram is hij ook heel erg actief en kun je ook voorbeelden zien.

Verdonck zei tegen mij dat de Ergonomix als nadeel hebben dat ze na verloop van tijd meer gaan hangen... (?)

Nio zei tegen mij dat er bijna geen verschil te zien is tussen de Round en de Ergonomix. (?).

Dit zijn dus hun woorden he, maar ik vind de Ergonomix er soms inderdaad ook nog best 'rond' uitzien, ipv druppelvormig..

@Rosanna123 heeft Ergonomix Demi en zij vindt dat deze implantaten er van opzij meer anatomisch vallen, maar van voren juist ronder. Eerst had ze High Profile (Mghan)  en na de wissel Low Profile (Demi dus) (Motiva). Het aantal cc's was hetzelfde gebleven. Ze zien ervan opzij kleiner uit dan voor haar wissel, maar van voren juist voller, zegt ze. De cc's bij de Demi zitten echt in de breedte. Rosanna schrijft in haar topic dat de Ergonomix in een druppel zou moeten vallen, maar dat zij dat niet ziet, en van voren vind ze ze zelfs ronder dan haar vorige Mghan protheses.

Rosanna, als ik je verkeerd citeer, zo je me dan willen corrigeren?

Verdonck zei tegen mij dat jij Demi meer gebruikt bij bredere lichamen.  Ik denk dat het misschien dat het daarom best vol oogt bij Rosanna, aangezien Rosanna ook heel slank is..? Maar dat er toch voor Demi is gekozen, om de ruimte tussen haar borsten te verkleinen.

Ik ben ook slank (omvang van 70 cm), dus vandaar volgens mij ook de keuze voor een smaller implantaat, de Full, door bovengenoemde artsen bij mij.

 

Ikzelf  ben dus puur op het advies van de artsen afgegaan wat het profiel betreft; en ik ben er zelf tot nu toe heel erg blij mee. Heb nu echt een mooi decolleté. Als je echt van heeeeeeel erg natuurlijk houdt, dan hou je waarschijnlijk ook niet zo van een wat voller decolleté, maar ik denk dat als ik niet voor de Full Round was gegaan, ik het misschien net iets te plat had gevonden en/of net iets te weinig verschil met mijn voorsituatie. Bij mij zit er ook niet veel cc in;  'slechtst' 255 cc..

Tja, konden we maar alle verschillende implantaten, en verschillende cc's en verschillende profielen een week lang dragen, om de verschillen te kunnen zien hi hi;  maar dat gaat helaas niet...

Ik zal je toegang verlenen tot mijn album; kun je zelf even kijken... Ik heb ze trouwens ook nog eens voor de spier; maar desondanks geen koplampen effect, gelukkig.

Heel veel succes met je keuze!!

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 Ja klopt :) Van de zijkant zijn ze een stukje platter (demi ergonomix) dan mijn high profile protheses, maar vooral van voren zien ze er heel rond uit. Ik kan me goed voorstellen wat jouw pc zegt, dat demi mooi is bij wat bredere vrouwen en full als je wat smaller/slanker bent. Tijdens mijn consult werd de indruk gewekt dat demi sowieso natuurlijker is, maar als ik het zo achteraf bekijk lijkt me dat niet waar. Een brede borst (demi) kan er op een slank en smal lichaam heel onnatuurlijk uitzien, daar ben ik het lopende voorbeeld van ;) Dat wat het verschil betreft tussen demi en full. 

 

Wat betreft round/ ergonomix @Griet22, bij mij schetsten mijn pc het beeld alsof ergonomix vergelijkbaar is met een anatomische prothese en geen volume bovenin geeft. Zelf heb ik lang geleden anatomische protheses gehad en daarmee is de ergonomix onvergelijkbaar. Met anatomische protheses krijg je een duidelijke druppelvorm en die zie ik er nu niet in, ik heb gewoon een ronde borst met volume bovenin. Als je er meer een beeld bij wil, kan ik je wel toevoegen aan mijn album of je kan op de Instagram van Wouter vd Pot kijken, hij werkt veel met ergonomix. Het is best persoonlijk wat je natuurlijk vindt, dus zou vooral zelf kijken naar voorbeelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Griet22 welkom hier!

van beide protheses heb ik al hele mooie resultaten gezien! Zelf heb ik de full round van motiva. Heel blij mee!

Ik had eerst anatomische protheses maar die gaven geen vulling bovenin en vond m'n borsten niet dicht genoeg bij elkaar, vandaar dat ik deze keer echt rond wilde en niks wat ook maar druppelvormig zou ogen. Al zie is nu wel dat de ergonomix ook gewoon echt ronde protheses zijn om te zien...oogt toch anders dan echte anatomische protheses. Kijk idd eens op de instagram pagina van wouter van der pot en mymotiva.?

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosanna123 bedankt dat je me toegevoegd heb. Ik moet wel zeggen dat ik ze echt heel mooi vind bij je.
Maar het is inderdaad geen druppel vorm. 
Ik kan natuurlijk nog niet heel veel zeggen omdat ik pas 4 weken PO ben. Ik heb altijd grote borsten gehad en ik hoop op een hang druppel effect , zodat ze natuurlijk lijken. 
 En zoals hij nu nog is , lijkt hij eerder rond en geen druppel. Mijn voorsituatie was hangerig slapjes en volumeloos. Ik hoop dat met de tijd de borsten wat natuurlijker smaller gaan ogen . Is dat niet het geval dan ben ik ook niet ontevreden omdat het Uiteindelijk veel mooier is dan wat mijn voorsituatie was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosanna123 ik vind je borsten persoonlijk wel heel mooi..ze staan nu ook wat mooier bij elkaar, maar snap dat je ze te rond vind en de belangrijkste mening hierin is je eigen mening!

Het voorbeeld in je eigen topic met lipofilling vind ik ook super mooi en als jij daar gelukkiger door wordt dan is dat het juiste om te doen. 

 

Liefs,

LD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Lindan zei:

Hi @Griet22 welkom op het forum?

Ik heb hele mooie resultaten Hier gezien met de motiva Round☺️?
Maar zelf wilde ik de ergonomix vanwege de natuurlijke vorm. Ik zie dat we qua lengte en gewicht beetje zelfde zijn?

 

De natuurlijke vorm spreekt me ook het meeste aan. Maar ben bang dat ze bovenaan dan te plat gaan vallen en ik dan teleurgesteld ga zijn. Heb je een foto die ik kan zien? Zou leuk zijn. Welke maat heb je nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Robijntje02 zei:

@Griet22 ja moeilijk he... Wat adviseerde Verdonck bij jou?

Ik denk dat je wel op zijn advies af kunt gaan, hij is een zeer kundige arts, en houdt van natuurlijke resultaten.

 

Ik ben o.a. op consult geweest bij Straten, Verdonck en Nio. Straten werkt met Mentor en adviseerde mij High Profile.

Verdonck en Nio werken met Motiva en adviseerden mij allebei Full. Dus voor mij was het duidelijk; Motiva Full is het dus geworden.

Wouter van der Pot werkt volgens mij voornamelijk met Ergonomix (deze zijn ook zo'n 500 euro duurder dan de Round) van Motiva.

Op Instagram is hij ook heel erg actief en kun je ook voorbeelden zien.

Verdonck zei tegen mij dat de Ergonomix als nadeel hebben dat ze na verloop van tijd meer gaan hangen... (?)

Nio zei tegen mij dat er bijna geen verschil te zien is tussen de Round en de Ergonomix. (?).

Dit zijn dus hun woorden he, maar ik vind de Ergonomix er soms inderdaad ook nog best 'rond' uitzien, ipv druppelvormig..

@Rosanna123 heeft Ergonomix Demi en zij vindt dat deze implantaten er van opzij meer anatomisch vallen, maar van voren juist ronder. Eerst had ze High Profile (Mghan)  en na de wissel Low Profile (Demi dus) (Motiva). Het aantal cc's was hetzelfde gebleven. Ze zien ervan opzij kleiner uit dan voor haar wissel, maar van voren juist voller, zegt ze. De cc's bij de Demi zitten echt in de breedte. Rosanna schrijft in haar topic dat de Ergonomix in een druppel zou moeten vallen, maar dat zij dat niet ziet, en van voren vind ze ze zelfs ronder dan haar vorige Mghan protheses.

Rosanna, als ik je verkeerd citeer, zo je me dan willen corrigeren?

Verdonck zei tegen mij dat jij Demi meer gebruikt bij bredere lichamen.  Ik denk dat het misschien dat het daarom best vol oogt bij Rosanna, aangezien Rosanna ook heel slank is..? Maar dat er toch voor Demi is gekozen, om de ruimte tussen haar borsten te verkleinen.

Ik ben ook slank (omvang van 70 cm), dus vandaar volgens mij ook de keuze voor een smaller implantaat, de Full, door bovengenoemde artsen bij mij.

 

Ikzelf  ben dus puur op het advies van de artsen afgegaan wat het profiel betreft; en ik ben er zelf tot nu toe heel erg blij mee. Heb nu echt een mooi decolleté. Als je echt van heeeeeeel erg natuurlijk houdt, dan hou je waarschijnlijk ook niet zo van een wat voller decolleté, maar ik denk dat als ik niet voor de Full Round was gegaan, ik het misschien net iets te plat had gevonden en/of net iets te weinig verschil met mijn voorsituatie. Bij mij zit er ook niet veel cc in;  'slechtst' 255 cc..

Tja, konden we maar alle verschillende implantaten, en verschillende cc's en verschillende profielen een week lang dragen, om de verschillen te kunnen zien hi hi;  maar dat gaat helaas niet...

Ik zal je toegang verlenen tot mijn album; kun je zelf even kijken... Ik heb ze trouwens ook nog eens voor de spier; maar desondanks geen koplampen effect, gelukkig.

Heel veel succes met je keuze!!

 

 

 

 

 

 

Bedankt voor je reactie. Ik wil ook niet teveel cc bij hebben maar vooral een vollere decolleté, bedankt dat ik in je album

mag kijken maar ik ben nogal nieuw hier en moet nog eens uitzoeken hoe ik er naartoe ga. ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Rosanna123 zei:

@Robijntje02 Ja klopt  Van de zijkant zijn ze een stukje platter (demi ergonomix) dan mijn high profile protheses, maar vooral van voren zien ze er heel rond uit. Ik kan me goed voorstellen wat jouw pc zegt, dat demi mooi is bij wat bredere vrouwen en full als je wat smaller/slanker bent. Tijdens mijn consult werd de indruk gewekt dat demi sowieso natuurlijker is, maar als ik het zo achteraf bekijk lijkt me dat niet waar. Een brede borst (demi) kan er op een slank en smal lichaam heel onnatuurlijk uitzien, daar ben ik het lopende voorbeeld van  Dat wat het verschil betreft tussen demi en full. 

 

Wat betreft round/ ergonomix @Griet22, bij mij schetsten mijn pc het beeld alsof ergonomix vergelijkbaar is met een anatomische prothese en geen volume bovenin geeft. Zelf heb ik lang geleden anatomische protheses gehad en daarmee is de ergonomix onvergelijkbaar. Met anatomische protheses krijg je een duidelijke druppelvorm en die zie ik er nu niet in, ik heb gewoon een ronde borst met volume bovenin. Als je er meer een beeld bij wil, kan ik je wel toevoegen aan mijn album of je kan op de Instagram van Wouter vd Pot kijken, hij werkt veel met ergonomix. Het is best persoonlijk wat je natuurlijk vindt, dus zou vooral zelf kijken naar voorbeelden.

  

Bedankt voor je reactie. Ik zou wel graag een kijkje nemen in je album. Thx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Griet22 
je mag in mijn album kijken . Ik zit alleen nog midden in mijn herstel periode. 
Wat ik hier heb begrepen is dat de Demi niet in een druppel valt en ook rond is.
Ik dacht namelijk ook dat de Demi in een druppel zou vallen, 

Dus niet plat wordt aan de bovenkant.
Volgens mij moet je dan de anatomische prothese hebben deze blijken wel plat aan bovenkant. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Griet22 zei:

  

Bedankt voor je reactie. Ik zou wel graag een kijkje nemen in je album. Thx 

 

Ik heb je toegevoegd. Moet er wel bij zeggen dat ik weinig borsten heb van mezelf. @Lindan, jij had van jezelf al borsten en dan heb je al volume onderin. Als je daar een ronde prothese aan toevoegt, kan ik me voorstellen dat je nog wel een druppelvorm gaat krijgen. Mijn pc zei na de operatie dat ergonomix een ronde prothese blijft en dat met mijn beperkte borstweefsel het altijd rond zal ogen, ook met de ergonomix. De vorm wordt dan voor 99% bepaald door het implantaat. Als ik geen ronde borsten wilde, had ik een anatomische prothese moeten nemen zei ze. Ik dacht toen: fijn, had dat eerder gezegd!! Want voor de operatie zou het nog zo mooi en natuurlijk worden ? 

 

Nou ja, hopelijk helpt deze info en vooral de foto's (want oordeel vooral zelf)... Eigenlijk deel ik liever geen foto's, maar heb besloten mijn album toch (en alleen nog) beschikbaar te stellen aan vrouwen die natuurlijk ogende borsten willen en twijfelen over ergonomix/ demi, want weet helaas zelf hoe het is een verkeerde keuze te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Griet,

 

ik ben afgelopen oktober geopereerd door Dr. verdonck. Ik heb de motiva round gekregen omdat ik het volume bovenin miste. Ik ben nu bijna 4 maanden verder en ik ben erg tevreden over het resultaat, mijn bh’s gapen niet meer. 
ze ogen bij mij totaal niet onnatuurlijk en vallen ook nog steeds meer uit elkaar als ik lig. Het ronde blijft natuurlijk wel, maar stoort mij niet.  
ik was met de ergonomix bang dat ik dat volume bovenin zou missen en dr. Verdonck raadde de round ook aan! Totaal geen spijt van, terwijl ik wel echt een natuurlijk resultaat wilde. 
 

heeft Verdonck een voorkeur uitgesproken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Imker Bij mij adviseerde Verdonck ook Motiva round, ipv ergonomix, en dan dual plane met een lift.

Heb uiteindelijk gekozen voor Nio, en heb nu Motiva round 255 cc, voor de spier, zonder lift. Ben er ook heel blij mee.

Wat was jouw voorsituatie en hoeveel cc heb jij? 

Zou ik misschien  in jouw album mogen kijken?.. 

 

@Griet22 Ik ben ook benieuwd wat Verdoncks advies was bij jou..

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Imker zei:

Hoi Griet,

 

ik ben afgelopen oktober geopereerd door Dr. verdonck. Ik heb de motiva round gekregen omdat ik het volume bovenin miste. Ik ben nu bijna 4 maanden verder en ik ben erg tevreden over het resultaat, mijn bh’s gapen niet meer. 
ze ogen bij mij totaal niet onnatuurlijk en vallen ook nog steeds meer uit elkaar als ik lig. Het ronde blijft natuurlijk wel, maar stoort mij niet.  
ik was met de ergonomix bang dat ik dat volume bovenin zou missen en dr. Verdonck raadde de round ook aan! Totaal geen spijt van, terwijl ik wel echt een natuurlijk resultaat wilde. 
 

heeft Verdonck een voorkeur uitgesproken?

Verdonck heeft geen echte voorkeur uitgesproken. Hij zei dat het vooral persoonlijke voorkeur was. Ik denk dat ik het hem wel nog eens ga vragen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.