Ga naar inhoud

Twijfel progressive plus


Griet22

Aanbevolen berichten

5 uur geleden, Robijntje02 zei:

@Imker Bij mij adviseerde Verdonck ook Motiva round, ipv ergonomix, en dan dual plane met een lift.

Heb uiteindelijk gekozen voor Nio, en heb nu Motiva round 255 cc, voor de spier, zonder lift. Ben er ook heel blij mee.

Wat was jouw voorsituatie en hoeveel cc heb jij? 

Zou ik misschien  in jouw album mogen kijken?.. 

 

@Griet22 Ik ben ook benieuwd wat Verdoncks advies was bij jou..

Ik heb 235 cc gekregen en kwam van een 70B af. Ik heb uiteindelijk geen foto’s in mijn album geplaatst, maar ik heb wel foto’s van toen ik 8/10 weken verder was in bh en toen zagen ze er al natuurlijk uit en ik zie het nog steeds veranderen. Draag nu niet voorgevormde bh’s in 70C en voorgevormde in 70D. Precies wat ik wilde (ben erg smal gebouwd). 
 

ik kan ze eventueel wel in een DM versturen, als je wil. Geldt ook voor jou @Griet22:)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Griet22 zei:

@Robijntje02 Mijn  situatie nu is echt goed te vergelijken met jouw voorsituatie. Ik vind ze nu bij jou echt super mooi. Hoop ook zo'n resultaat te kunnen halen. Alleen vroeg ik me nog af waarom voor de spier. Verdonck plaatst ze dual plane.

@Griet22 Volgens Nio had ik voldoende borst- en klierweefsel van mezelf om de implantaten voor de spier te kunnen  plaatsen; en volgens Nio had ik geen lift nodig, volgens Verdonck (en ook veel andere pc's) wel.

Mijn voorkeur ging uit naar voor de spier en geen lift als dat niet nodig was, daarom dus voor Nio gekozen.

Ik denk dat als ik voor dual plane plaatsing had gekozen, een lift echter wel noodzakelijk was geweest ivm het voorkomen van een double bubble.

Als ik kijk naar hoe mijn borsten er nu uitzien na mijn bv, dan ben ik blij dat ik ze niet heb laten liften; want mijn tepels staan nu gewoon op een mooie positie; en met een lift zouden ze volgens mij wel erg hoog (te hoog?) komen te staan. Nio liet het mij ook zien voor de spiegel, en ik vond de plaats van de tepel als de borst gelift zou worden net iets te hoog; zou er misschien onnatuurlijk hebben uitgezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-2-2020 om 19:05, Rosanna123 zei:

@Ld1234 en @Lindan Ik heb jullie toegevoegd.

Vind jij ze ook te rond en te breed, Lindan? In de loop van de tijd neemt die bolling wel iets af hoor, maar ik blijf het alsnog onnatuurlijk vinden. Zo'n brede borst past gewoon niet op mijn tiny lichaam. Ik ga later dit jaar explantatie laten doen.

hoi! mag ik ook een kijkje nemen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey! 

 

ik heb op 31/03 ook een BV gepland bij dokter verdonck. Mijn maten zijn ongeveer hetzelfde (1m57, 59kg) en hij adviseerde bij mij ergonomix 335 cc full. ikzelf geef ook de voorkeur aan ergonomix want die vind ik natuurlijker ogen. twijfel alleen nog over het aantal cc :D 

is jouw operatie al gepland? 

 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dientje spannend allemaal hé en vooral die keuzestress... Ik vind het toch belangrijk om vooraf goed na te denken wat ik echt wil. Een vriendin van mij heeft een borstvergroting laten doen bij een arts waar geen keuze was. Zij heeft er nooit bij stilgestaan dat er opties waren. Ik vindt het toch zot dat je daar niet kan over nadenken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosanna123 en @Lindan zou ik jullie albums mogen bekijken?

 

Ik ben aan het twijfelen na mijn consult bij Wouter vd Pot..Ik heb nu Mentor 280 CC en vind m’n Deco te wijd.. wil graag wat meer projectie en een beter deco..

Ben aan het twijfelen tussen 450/500 Full of 425 demi.. deze laatste geeft maar 0.1 meer projectie dan mijn huidige situatie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na lang piekeren toch een datum vastgelegd op 31/3 bij Dr. Verdonck. 

Alleen blijf ik maar twijfelen tussen Motiva Progressive plus of Motiva Ergonomix. 

Ik wil graag dat ze er natuurlijk blijven uitzien, maar ben bang dat ze bovenaan te plat gaan vallen naar mijn zin. 

Nu keek ik gisteren naar Temtation Island en ik kreeg plots toch een kleine paniek aanval. Bij veel van die dames zie je dus echt dat er aan gewerkt is en dat wil ik net niet. 

Ben heel erg bang de foute keuze te maken. 

Heeft er hier iemand de Progressive plus want ik kan me niet echt voorstellen wat dat klein beetje meer push up dan is. 


Gggggrrrr. Ik vind dit zo een moeilijke beslissing. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omg ik zit echt net met hetzelfde probleem! en ik word ook op 31/03 geopereerd door dr. verdonck, grappig :D 

dan zullen we elkaar wel tegen komen ? 

in het eerste consult zijn we op motiva ergonomix (druppelvorming) full 335cc gekomen. Ik wou een natuurlijk resultaat. 

de progressive plus is een rond implantaat dus dat geeft wel een iets meer fake look, vermoed ik. veel hangt ook wel af van jouw eigen bouw en breedte van borstkas. 

ik had de 19de nog een consult gepland maar deze heeft hij helaas afgezegd.. dus ik moet de dag zelf nog beslissen.. 

ik wil ook nog graag meegeven dat je bijna altijd zal zien dat er aan gewerkt is hoor.. tenzij je voor een klein implantaat kiest ofzo.. 

als je echt heel natuurlijk wil gaan dan zou ik kiezen voor motiva ergonomix demi ? op de insta van wouter van der pot zie je enkele voorbeelden van dat implantaat. 

zullen we elkaar volgen en elkaar steunen tot op de dag van onze operatie?? 

 

liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dientje Leuk om een lotgenoot te hebben ?. Het zo spannend allemaal en tegelijk zo moeilijk. Komende dagen ga ik proberen om in voorsteltopic mijn situatie eens voor te stellen en ga ik ook al eens wat voor foto's nemen. Als ik nu merk hoe moeilijk ik dit alles vind wil ik na mijn ervaring dit wel delen met anderen en zo kunnen wij elkaar inderdaad een beetje volgen. 

 

Ik ben afgelopen vrijdag nog eens terug geweest bij Dr. Verdonck in Blankenberge. 

Ik wilde toch nog eens passen en hem nog enkele vragen stellen. 

Nu heb ik voorlopig gekozen voor een Motiva progresive plus, deze zou blijkbaar de druppelvorm nog aannemen maar heeft een iets stuggere gel waardoor je meet het push up effect hebt. Ik heb reeds 2 kindjes en mijn borsten zijn dus door de borstvoeding al 2 keer fel uitgerokken waardoor ik nu bovenaan niets meer heb en wil dat totaal niet meer. Vandaar mijn keuze voor progresive plus en niet de ergonomix. 

Ik heb hem uiteindelijk ook het verschil gevraagd tussen full en demi en.... Dit bepaalt blijkbaar de bete van het inplantaat. Als je fijn gebouwd bent zal je eerder voor een full gaan omdat dit smaller is....

Daarom ik wel gaan voor full denk ik gezien ik maar 1M58 ben en vrij smal gebouwd ben ook. Demie zijn vallen iets platter waardoor ze breder uitvallen en dat vind ik bij mezelf niet mooi. 

Uiteindelijk heb ik alleen de keuze moeten maken tussen hoeveel cc en motiva ergonomix of progresive plus. Vraag me niet waarom ik dan niet meer moest kiezen tussen full of demi...

 

 

Nuja ondertussen twee dagen verder ben ik alweer aan het twijfelen over mijn keuze. Nog een paar weekjes piekeren zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Griet22 ik heb Motiva round progressive plus 255 cc, full projectie, voor de spier. Idd full omdat ik smal ben (70cm omvang onder de borst). Demi is beter/ mooier als je wat breder bent. Zo zei Verdonck het tegen mij. 

Waarom ik gekozen heb voor de progressive plus, en projectie full? Puur en alleen omdat dit 2 artsen mij dit advies gaven (Verdonck en Nio).

Heb je aan Verdonck gevraagd wat hij het beste vindt voor jou?

Ik ben er iig erg blij mee, maar als beide artsen mij de Ergonomics hadden aangeraden, dan had ik daarr voor gekozen, en dan was ik er waarschijnlijk net zo blij mee geweest, denk ik hoor ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de motiva round progressive plus 450cc full voor de spier en je ziet geen randen of het echte neppe effect. Ik wilde deze keer graag rond omdat ik met anatomisch geen vulling bovenin had en full omdat ik anders op projectie zou inleveren. Ik zie bij zowel round als ergonomix hele mooie resultaten en het zijn in principe beide ronde implantaten.??‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Griet22 @Robijntje02 @dientje

Ik heb de motiva Ergonomix demi Gekozen omdat de PC mij dit adviseerde.
Nooit geweten dat motiva Demi voor een brede bouw is.

Ik dacht het zal wel goed zijn.  En ik vond ze eerlijk gezegd ook wat breed hoor?voor mijn postuur. 

Ik ben zelf smal gebouwd (omvang 70 cm) en maar 1.55. Waarschijnlijk als ik het had geweten had ik dan ook smaller gekozen. 

Maar ik heb wel gelezen op het forum dat er dames zijn die de Motiva Ergonomix Demi hebben het te breed en vooral rond vinden.

Maar ik ben er gelukkig blij mee Ik weet niet of ik er gewoon aan gewend bent geraakt maar ik ben er tevreden mee?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiden, 

ik zit ook exact in hetzelfde schuitje, 18/03 wordt ik geopereerd ook door Verdonck en vind het ook echt een heel moeilijke keuze , ik krijg 295 cc en de dokter zei echt dat ik zelf mocht kiezen dat hij geen voorkeur had voor mij, nu heb ik gekozen voor progressive plus omdat ik vanboven echt superplat ben en mijn bh’s altijd gapen , en 2 meisjes hadden hetzelfde probleem en hebben beide de progressive plus genomen en zijn zeer tevreden! Heb wel ook borstvoeding gegeven waardoor ze volgens mij beetje slapper zijn dus denk wel dat het dan misschien beter is om iets ronder te kiezen maar als ik dan de fotos op instagram van motiva bekijk ziet ergonomix er zo naturel en zacht uit ?, dus dan twijfel ik soms weer haha, maar ik denk dat het beiden wel heel mooi zal zijn dus succes met jullie keuze en misschien zien we elkaar eens in de wachtzaal wie weet ?

liefs 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten bedankt voor de link. Hoe gaat het ondertussen met jou? tevreden? 

@Robijntje02 Ja ik heb hem gevraagd wat hij dacht het beste was. Maar hij heeft gezegd dat het allebei goed kan en dat het echt een persoonlijke keuze is. Dus die heeft het er mij niet gemakkelijker op gemaakt.

@Insolence Hier ook hetzelfde probleem ik heb vrijdag ook voor een 295 cc progresive plus gekozen maar twijfel omdat die ergonomix toch het meest natuurlijk zijn en nog zacht aanvoelen, dat spreekt me toch ook aan. 

Ondertussen heb ik wel al beslist om voor 275cc te gaan ik heb nu een B en wil eigenlijk echt iet super veel groter maar gewoon terug volle borsten. Volgens wat ik al allemaal gelezen heb ga ik met 295 zeker op een D uitkomen en ik denk dat het voor mij teveel gaat zijn. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, Silly23 said:

@Betje ik ga je toevoegen. Net nieuwe foto's gemaakt. 1 week po.

Ik was bang dat ik demi niet bol genoeg vond maar ben er erg blij mee. 

Ze moeten nog dalen en wat vormen natuurlijk maar geven super mooi decolleté. 

Hey! Zou ik misschien ook in je album mogen spieken? Wil zelf waarschijnlijk ook de Motiva Demi ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.