Ga naar inhoud

NHB : 3 maart 2020 : Dr. A. Damen : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal, 

 

Zoals je in de titel kan zien word ik as dinsdag al geopereerd. Zal mij eerst even kort voorstellen ? ik ben bijna 34 en heb een dochtertje van 5 jaar. Heb ongeveer 10 jaar geleden mijn eerste bv gehad, 400 ana onder de spier. Na veel gewicht schommelingen, zwangerschap en borstvoeding is er niet veel meer over van mijn borsten en heb ik een beginnende double bubble. Ik heb ondertussen natuurlijk mijn consulten gehad en schrok best over de geadviseerde cc's. Heb wel een borst breedte van 15 cm dus snap dat er nu ook veel in moet, om de boel op te vullen. 

Dr. Damen gaat eerst met een sizer bepalen wat het beste staat. Heb van mezelf turbuleuse borsten is ook gebleken. 

 

Ik ben wel gewaarschuwd dat ik in de toekomst wellicht een (donut) lift nodig zal hebben. Hij gaat de prothesen lager zetten en meer naar elkaar toe. Ik ben benieuwd of iemand iets vergelijkbaars heeft gehad en mij haar ervaring kan vertellen. Ik hoop natuurlijk op een mooi eindresultaat maar maak me nu best ongerust of het wel mooi word. 

 

Liefs N.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, fijn dat je dinsdag al aan de beurt bent. Zelf word ik maandag geopereerd. Heb ook een brede basis dus ik krijg ook een 13,5cm breed implantaat. Niet de corse, maar de full. Ik heb ook mild tubulaire borsten, maar wel flink wat weefsel van mezelf. 

 

De corse zie je niet zo heel veel volgens mij. Wel fijn toch dat er gekeken wordt wat het beste staat. Je zal er in ieder geval goed op vooruit gaan ?.

qua ervaringen kan ik je helaas niet verder helpen. Zie je op tegen de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nog even wachten zei:

Hi, fijn dat je dinsdag al aan de beurt bent. Zelf word ik maandag geopereerd. Heb ook een brede basis dus ik krijg ook een 13,5cm breed implantaat. Niet de corse, maar de full. Ik heb ook mild tubulaire borsten, maar wel flink wat weefsel van mezelf. 

 

De corse zie je niet zo heel veel volgens mij. Wel fijn toch dat er gekeken wordt wat het beste staat. Je zal er in ieder geval goed op vooruit gaan ?.

qua ervaringen kan ik je helaas niet verder helpen. Zie je op tegen de operatie?

Oh ook bijna aan de beurt ? nou ik zie er niet echt tegen op, maar vind het wel spannend! Ga er toch wat minder onbevangen in als de eerste keer?. Ben zo benieuwd Hoe het wordt! Het zijn nu echt trieste zakjes ?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat is alweer snel!! Dinsdag goede vooruitzichten!! Ach.. een beetje gezonde spanning hoort er toch bij?

 

De corsé zie je inderdaad erg weinig hier op het forum, maar gezien dat je op 15 breed zit heb je  toch weinig keuze? of heb ik de motiva kaart verkeerd gelezen?

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, welkom. En leuk ik word dezelfde dag geopereerd en ook een beetje hetzelfde aantal cc's (800cc).

En heb ook een borst van 15cm breed, dus snap dat je groot moet gaan. 

Al wel een beetje zenuwachtig of nog niet? Want zou misschien alsnog spannend blijven en vooral doordat het zo dichtbij komt!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nog even wachten zei:

@Lindan Haha spanningzoeker

 

@NHB snap dat je er minder onbevangen in gaat. Een vriendin van mij heeft laatst een wissel gehad en die had gerekend op een heftig herstel, maar is er echt doorheen gevlogen. Je weet in ieder geval wat in het ergste geval je te wachten staat, het kan alleen maar meevallen

 

 

Ja inderdaad, maar ook wat betreft risico's hoor. Damen gaf aan dat mijn herstel waarschijnlijk minder pijnlijk zal zijn als de eerste keer. Ook ivm hoe ze nu geplaatst gaan worden ?‍♀️

1 uur terug, Anca23 zei:

Zo dat is alweer snel!! Dinsdag goede vooruitzichten!! Ach.. een beetje gezonde spanning hoort er toch bij?

 

De corsé zie je inderdaad erg weinig hier op het forum, maar gezien dat je op 15 breed zit heb je  toch weinig keuze? of heb ik de motiva kaart verkeerd gelezen?

Ja klopt, dit was zo'n beetje mijn enige optie ? oh die spanning wordt steeds erger!

6 minuten geleden, Parle zei:

Hey, welkom. En leuk ik word dezelfde dag geopereerd en ook een beetje hetzelfde aantal cc's (800cc).

En heb ook een borst van 15cm breed, dus snap dat je groot moet gaan. 

Al wel een beetje zenuwachtig of nog niet? Want zou misschien alsnog spannend blijven en vooral doordat het zo dichtbij komt!

Oh leuk! Ook wissel? Waar ga je? 

Ja tuurlijk ben ik wel zenuwachtig ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Parle zei:

@NHB haha ja snap ik.

Nee geen wissel voor mij, dit wordt de eerste keer. Dus best wel spannend, maar de zenuwen zouden maandag wel komen denk ik haha

Oh iedereen heeft zenuwen denk ik hoor. Nu voornamelijk echt nesteldrang ???? ALLES moet aan kant en schoon. 

 

Zojuist tijdstip gekregen: 13:30 uur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Robijntje02 zei:

@NHB Even nieuwsgierig; krijg je de ronde of de ergonomix Motiva implantaten?

Heel erg veel succes morgen en wens je alvast een goed herstel toe!

Hoi hoi... Ronde ? Dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.