Ga naar inhoud

NHB : 3 maart 2020 : Dr. A. Damen : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

 

Wens je heel veel succes. Ik ga je volgen!

Ik ben gisteren op consult geweest voor ook een wissel. Heb in 2018 380 cc laten zetten. Heb ze helaas vanaf het begin al te klein gevonden. 

Nu kwamen we gisteren uit op 850,950 en 1050 cc rond van motiva. Ben 175 lang en rond de 79 kilo. Kwa lichaamsbouw kon ik het hebben. Ze nemen morgen contact op voor verdere bespreking en vraag dan nog een passessie aan. Heb jij een album? Zou ik daar dan in mee mogen kijken? 

 

Groetjes Patricia

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Triesje zei:

Goedemorgen!

 

Wens je heel veel succes. Ik ga je volgen!

Ik ben gisteren op consult geweest voor ook een wissel. Heb in 2018 380 cc laten zetten. Heb ze helaas vanaf het begin al te klein gevonden. 

Nu kwamen we gisteren uit op 850,950 en 1050 cc rond van motiva. Ben 175 lang en rond de 79 kilo. Kwa lichaamsbouw kon ik het hebben. Ze nemen morgen contact op voor verdere bespreking en vraag dan nog een passessie aan. Heb jij een album? Zou ik daar dan in mee mogen kijken? 

 

Groetjes Patricia

Goedemorgen,

 

Oh ongeveer dezelfde bouw! Ja hoor ik voeg je toe! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen allemaal! 

Even een verslagje van gister. Wel een toestand, zo laat naar de ok. Haha nog gestofzuigd en vooral heel zenuwachtig door het huis rondgelopen. 

Rond 13:50 werd ik naar binnen geroepen. Even omkleden en als snel kwam dr. Damen. Omdat er toch veel beweging zat in de oude prothesen (achter de spier en toch naar zijkant vallen als ik op mijn rug lag) gaf de dr. aan dat hij vermoed dat de prothese gedraaid zitten. Nog alles heel goed opgemeten en afgetekend en ik kon meelopen.

Super lief en geduldig was iedereen in de ok. Droom maar iets moois, we zorgen goed voor jou, zei de dr. nog.

Toen ze mij wakker maakte zei ik dat ik geen tijd had, want ik was broccoli aan het maken voor de kleine?

Nou terug op de kamer en manlief kwam er ook aan. Voelde beetje beurs maar voor de rest viel mee. Tot dat ik omhoog kwam om naar de wc te gaan. Wauw zo'n vreemd branderig gevoel aan de zijkanten. 

De dr. kwam al snel om het één en ander toe te lichten:

Het was een zware operatie mijn borstspieren aan de zijkanten waren zeker 4 tot 6 cm te ver open. Dus heeft hij mij aan die kanten dicht gehecht. De prothesen waren beiden gedraaid de ene op zn kop en 'de dikke' kant zat onder mijn oksel, de andere was 90 graden gedraaid. Ik vond het al een tijd raar aanvoelen maar dacht hoort erbij ofzo. En verder zag je zo ook niks, alleen dat ze ver naar de zijkant zaten. Gelukkig waren ze nog wel heel. 

 

Manlief was vergeten dat ik ook nog naproxen heb gekregen buiten de tramadol. Ik was er gister niet helemaal bij tijdens de uitleg ?. Die heb ik net maar ingenomen, want de pijn aan de zijkant valt vies tegen, voor de rest valt het mee. Heb ook nog een drain, daar bellen ze mij straks voor. 

 

Oh jaaa en omdat de zijkanten dus gehecht zijn kon er 'maar' 720cc in. 

 

Nou tot dusver!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah wat zijn jullie allemaal lief! Dankjewel! 

Ben toch geschrokken dat het er zo erg aan toe was, zonder dat ik het door had. 

Het gaat best goed, af en toe klein rondje door huis lopen. Als ik niet zo gehecht was, had ik bijna geen pijn gehad. 

 

Haha met Broccoli wacht ik inderdaad nog wel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gek he?! Zit hier even op het forum te struinen en zie toch een aantal dames met hetzelfde probleem (gedraaide prothesen) die ook door dr. Janssen zijn geopereerd. Echt schandalig!

 

Ik zal straks proberen foto's te maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@NHB jee, da's even schrikken zeg, dat de protheses gedraaid zaten!

Wat apart dat dit dan toch niet zichtbaar was aan de buitenkant..? Hadden je borsten dan geen rare vorm? 

Als je nog een fotoalbum gaat aanmaken, zou je mij dan willen toevoegen?

Ben nl. erg benieuwd hoe jouw borsten er voorheen uitzagen met die gedraaide protheses, en natuurlijk ook naar het eindresultaat. 

Maar nu eerst goed uitrusten en herstellen! Ik wens je een goed herstel toe en hopelijk wordt de pijn van de inwendige hechtingen snel minder!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ik heb je foto gezien en echt niet te zien dat het van binnen zo'n rommeltje was. 

Ik dacht al, dat ik jou al toegevoegd had ;-)... wilde net gaan checken. Ah gelukkig heb je geen pijn! Het is niet erg om even rustig aan te doen he ???

 

Ja vreemd he! Als ik op mn rug lag, vielen ze wel helemaal op zij en voelde ze heel leeg boven op. Maar goed nu zitten ze weer vol haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.