Ga naar inhoud

NHB : 3 maart 2020 : Dr. A. Damen : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

poeh, dat klinkt wel heftig, zo met dat hechten aan de zijkant. Kan me voorstellen dat je daar wel pijn van hebt ? Dus van 380 naar 720 cc, nou is toch hartstikke mooi? En op de foto zie ik een mooi decolleté ?. Mag ik meekijken in je album? ik ben volgende week aan de beurt, bij dr. van der Pot, heb nog geen album maar ik zal binnenkort alvast een 'voor' foto plaatsen (als ik snap hoe het moet haha). Jij hebt de operatie in ieder geval achter de rug, sterkte met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Nou gaat stuk beter al vandaag. Alleen houd de rest van mijn lichaam gigantisch veel vocht  vast ?? ik drink echt bijna 3 liter water per dag, zo veel dorst! 

 

Dames ik heb het al een paar keer geprobeerd, Maar lukt me niet om jullie toe te voegen? 

 

 

@best_boobie ik kan niemand meer toevoegen aan het album? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-3-2020 om 17:51, NHB zei:

Hoi hoi,

 

Nou gaat stuk beter al vandaag. Alleen houd de rest van mijn lichaam gigantisch veel vocht  vast ?? ik drink echt bijna 3 liter water per dag, zo veel dorst! 

 

Dames ik heb het al een paar keer geprobeerd, Maar lukt me niet om jullie toe te voegen? 

 

 

@best_boobie ik kan niemand meer toevoegen aan het album? 

 

 

sorry voor de late reactie, kwam er niet eerder aan toe...
Je schrijft de naam van diegene die je wilt toevoegen, zonder @ voor haar naam, neem ik aan?
Krijg je een foutmelding, of wat gebeurt er?

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, NHB zei:

Tuurlijk!

Ziet er al mooi uit! Je voorsituatie ( op het draaien na) is herkenbaar mijn huis was ook zo dun dat als ik mijn arm omhoog deed er een hoek van de prothese uit stak heel naar gezicht
Heb je nu dual plane of voor de spier en wat had je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! Ik had ze achter de spier, heel apart want dat word nu ook dual plane genoemd terwijl ze mij toen 3 opties uit hebben gelegd ?. Ze zijn nu ook dual plane. Dr. Damen heeft mij verteld dat ze toen langs buitenkant (zijkant van borst) zijn geplaatst en dat dat de 'makkekijke' manier is. Hij heeft ze langs de binnenkant (dus tussen de borsten) onder de spier geplaatst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.