Ga naar inhoud

Nog steeds ongelijke borsten


Aanbevolen berichten

Hoi meiden/dames,

 

4,5 week geleden ben ik geopereerd door de pc. Ik heb een borstlift gehad met protheses. Ik had verschillende borsten, waarvan de rechter groter was dan de linker en ook veel meer hing. De pc heeft in de grotere borst 200cc geplaatst en in de kleinere borst 225cc. Beide borsten zijn gelift. Nu wil het geval dat ik de borsten nog steeds erg verschillend vind en dat ze nog steeds verschillen in grootte en de rechter borst, die al groter was, hangt nog steeds meer. Ik ben na 4 weken op consult gekomen bij de pc, omdat ik nog steeds verschil ervaarde. Hij vertelde mij dat er inderdaad verschil is, maar dat dit nog bij kan trekken... Ook zei hij dat de voorsituatie ook al verschillend was en dat elke borst nou eenmaal anders is. Zijn er dames die dit ook hebben meegemaakt? En wat vinden jullie van mijn resultaat? Zelf had ik namelijk in de kleinere borst 250 cc geplaatst om het verschil te verkleinen, maar de pc zei dat dat bij het passen te groot was...

ik zal foto’s erbij plaatsen. Vooral bij de eerste foto zie je het aanzienlijke verschil.

 

liefs,

 

silliebillie

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Sillybilly had je ook een foto van je voor situatie , waarop je het verschil kan zien? Ik vind het aantal CC zo weinig om een verschil in borsten gelijk trekken. 

Maar aan de andere kant valt het verschil ook niet echt op , als ik zo naar je foto kijkt.
Ik ben nu pas 4 weken verder , maar tot nu toe is het verschil bijgetrokken . 
Mijn borsten zijn na verkleining/lift ( meer dan 10 jaar geleden ) , 2 x zwangerschappen , ook verschillend. 
Ik heb nu 2x verschillende maten protheses kregen.
Misschien moet ik niet te vroeg juichen , want bij mij hebben ze 50 Cc verschil geplaatst . Maar ze lijken tot nu toe gelijk .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@silliebillie je borsten kunnen nog erg veel veranderen in de eerste 3 maanden. 25cc vind ik idd ook een maar weinig cc voor een verschil te corrigeren maar soms kan dat genoeg zijn. Vind het wel erg mooi gedaan!! Ik had de eerste 3 weken ook wat verschil..zo daalde links sneller in dan rechts en was de rechteronderkant ook niet meteen rond (ze hadden gehecht aan ribweefsel).

Geduld is hier belangrijk en het verschil kan zeker nog bijtrekken.

Misschien dat @best_boobie even kan meekijken?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo waren ze eerst. Natuurlijk wel een enorme verbetering, maar nog steeds in mijn ogen ongelijk. Misschien ben ik er ook te erg op gefocust...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tepel van de grotere borst ging 2,5 cm lager, dus volgens de chirurg was het voor een mooier resultaat beter om ook te liften. Vind ik niet erg! Want er is gelukkig geen ankerlitteken voor in de plaats gekomen. Misschien de focus dan maar op wat anders leggen :). Super bedankt voor jullie meningen en visie hierop!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@silliebillie wat een verschil met je voorsituatie; heeeeeel erg mooi geworden hoor! 

Als ik naar je foto's kijk, denk ik dat je er inderdaad te veel op gefocused bent. En je bent nog maar 4,5 week PO he; dus ze zullen alleen nog maar mooier worden. Je wilt 2 exact dezelfde borsten, perfect symmetrisch; tepels op precies op precies dezelfde hoogte; ik denk dat bij natuurlijke borsten in 9 van de 10 gevallen ook niet het geval is. Net als een symmetrisch gezicht; dat heeft ook bijna niemand..

Waarschijnlijk zit er in je ene borst nog ietsjes meer vocht en zwelling; is dat wat je misschien ziet, want ik vind ze er prachtig uitzien; zeker na slechts 4,5 week; heel goed gedaan door de chirurg, en zie ook geen storend volumeverschil, eerlijk gezegd. 

Zou zeggen; niet te veel op focussen en genieten van dit mooie resultaat en fijn dat de littekens goed genezen!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie reacties!! Ik zou vanaf de 5e en 6e week al weer een beugelbh aan mogen, maar vind dit nog best spannend en bang dat ze gaan hangen. De protheses zijn namelijk voor de spier geplaatst, waarbij die kans ook groter is. Hoe hebben jullie die gedaan met bh’s en wanneer ‘s nachts de bh uitgelaten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sillybilly ik heb mijn implantaten ook voor de spier. En ja, denk wel dat borsten met implantaten die voor de spier geplaatst zijn, eerder kunnen gaan hangen dan borsten waarbij de implantaten dual plane geplaatst zijn.

Dat is ook mijn grootste angst; dat ze gaan sneller dan verwacht gaan hangen.

Ik draag overdag een goede sportbh (Ava Carefix bh); en 's nachts het compressievest wat ik van de kliniek heb meegekregen.

Ik mocht na 1 week overdag mijn compressievest vervangen door een goede sportbh, maar het advies was wel om thuis en 's nachts nog het compressievest te dragen, 5 a 6 weken lang.

Ik ben 11 februari geopereerd en ik ben van plan  om nog zeker deze en ook volgende maand deze te blijven dragen overdag; en 's nachts het compressievest. En vanaf april wil ik dan gewone bh's gaan dragen overdag, maar 's nachts nog wel het compressievest, of de sportbh... Behalve als ik samen met mijn vriend ben (ik heb een LAT-relatie) ; dan wel de boobies lekker bloot in bed; wel zo fijn voor hem ha ha...; hij zegt dat hij nu al niet kan wachten tot de 6 weken voorbij zijn,  terwijl hij eerst zo tegen mijn borstvergroting was :125:

Het voelt ook fijn aan vind ik, zo stevig ingepakt in een sportbh. Als ik even bloot rondloop, dan ondersteun ik ze nog steeds met mijn handen; bang dat ze eraf vallen ofzo hi hi, of ter plekke 10 cm naar beneden droppen als ik ze niet vasthou; en moet ook wennen aan het gewicht, ook al heb ik maar 255 cc.. :1big_boobs:

Hoe voelt dat voor jou, je nieuwe borsten? En door wie ben jij eigenlijk geopereerd als ik vragen mag?

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sillybilly, als Ik je foto’s zie dan vind ik je borsten heel erg mooi. Je borstlift is prachtig gedaan en mij lijken je borsten nagenoeg gelijk. Ik begrijp dat jij dat anders ziet. Iedereen is veel kritischer op zichzelf dan op een ander :-) . Ik geef je even toegang tot mijn album. Kan je mijn littekens zien van mijn borstverkleining (18 jaar geleden maar kan je zien hoe mooi dat van jou is gedaan). Ik heb 250 cc voor de spier rond mentor op 10/2 (met gezellige zwelling :-) ) ik hoop dat je borsten worden zoals je ze wil hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meis vind ze ook mooi geworden! Op sommige foto’s zie je inderdaad een at verschil maar deze was nog veel meer aanwezig voor je bv.

Maar snap je gevoel heb ook echt een verschil al trekt het nu wet steeds meer bij, ben vandaag 5 weken po. Zal je toevoegen aan mijn album 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 het rondlopen en douchen zonder bh gaat mij makkelijk af nu, ik ben het nu gelukkig gewend, maar nog steeds bang voor hangers hihi. Ik ga doen wat goed voelt; dus ik denk dat linde sportbh nog zeker tot de 6e week aanhoud, gewoon omdat iedereen het over ‘de zes weken’ heeft. Een compressievest heb ik nooit gehad, alleen een sportbh van de kliniek. Ik ben geopereerd bij Bergman clinics in Hilversum door dokter De Blécourt. Echt een goede en vakkundige pc! Vond het eerste consult ook fijn, gewoon recht voor z’n raap zeggen waar het op staat en wat nodig is. Ik houd daar wel van. Alleen twijfel ik een beetje aan het feit dat hij voor de 225cc heeft gekozen en niet 250cc om het verschil kleiner te maken. Ik ben nog even aan het uitvogelen hoe dit forum werkt, dus ik zal zo je album bekijken. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 ik vind je borsten heel mooi en alleen als je er met een kritisch ook naar kijkt, zie je een inimini beetje verschil. Maar ook ik heb (met steun van iedereen hier) maar gewoon geaccepteerd dat het niet meer dan natuurlijk is om twee verschillende borsten te hebben. Ook heb ik het idee dat als je juist een foto maakt van je borsten alsof je een selfie maakt, dat het verschil dan groter linker dan wanneer je ze in de spiegel maakt of een andere een foto laat maken. Dan ga je je toch afvragen wat de werkelijkheid goed weerspiegelt haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eefje 1ik vind je borsten heel mooi en alleen als je er met een kritisch ook naar kijkt, zie je een inimini beetje verschil. Maar ook ik heb (met steun van iedereen hier) maar gewoon geaccepteerd dat het niet meer dan natuurlijk is om twee verschillende borsten te hebben. Ook heb ik het idee dat als je juist een foto maakt van je borsten alsof je een selfie maakt, dat het verschil dan groter linker dan wanneer je ze in de spiegel maakt of een andere een foto laat maken. Dan ga je je toch afvragen wat de werkelijkheid goed weerspiegelt haha. @bent001 vorige bericht was dus niet voor jou maar voor Eefje!! Verkeerd gelezen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, silliebillie zei:

@bent001 ik vind je borsten heel mooi en alleen als je er met een kritisch ook naar kijkt, zie je een inimini beetje verschil. Maar ook ik heb (met steun van iedereen hier) maar gewoon geaccepteerd dat het niet meer dan natuurlijk is om twee verschillende borsten te hebben. Ook heb ik het idee dat als je juist een foto maakt van je borsten alsof je een selfie maakt, dat het verschil dan groter linker dan wanneer je ze in de spiegel maakt of een andere een foto laat maken. Dan ga je je toch afvragen wat de werkelijkheid goed weerspiegelt haha. 

Haha nou hier precies zo, ik kijk dan en denk whoh word zo mooi.. maak een foto en denk dan kak is dit het...

Net alsof ik een roze bril op heb ik in de spiegel kijk ofzo.  

Maar er is zeker nog een verschil maar de linker moet ook echt nog wat meer indalen en dan zal er nog wel een klein verschil blijven maar goed dat is nou eenmaal zo. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, silliebillie zei:

@Eefje 1ik vind je borsten heel mooi en alleen als je er met een kritisch ook naar kijkt, zie je een inimini beetje verschil. Maar ook ik heb (met steun van iedereen hier) maar gewoon geaccepteerd dat het niet meer dan natuurlijk is om twee verschillende borsten te hebben. Ook heb ik het idee dat als je juist een foto maakt van je borsten alsof je een selfie maakt, dat het verschil dan groter linker dan wanneer je ze in de spiegel maakt of een andere een foto laat maken. Dan ga je je toch afvragen wat de werkelijkheid goed weerspiegelt haha. @bent001 vorige bericht was dus niet voor jou maar voor Eefje!! Verkeerd gelezen ?

Precies dit! Je borsten zullen nooit beide precies hetzelfde eruit zien! Bij mij is eentje ook iets groter, altijd al geweest en ook zo gebleven na de operatie, maar ik stoor mij er niet aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verschil hou je altijd. Heb ik ook hoor. Geen lift gehad maar een prothesewissel. Maar ik denk maar zo: voor de operatie was het verschil veeeeeel groter en nu minimaal en bovendien zie je het in een beha niet en het is niet dat ik de hele dag naakt door het leven ga. Gewoon van genieten. Je kan er uiteindelijk ook niet echt meer iets aan veranderen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn @silliebillie dat je wat meer los hebt kunnen laten. Je borsten zijn prachtig en hopelijk trekt het verschil nog iets bij en zo niet dan heb je evengoed prachtige borsten.

Ik moet zeggen dat ik aan jouw en ook aan Marlies84 haar verhaal wel veel heb gehad. Ook ik heb niet helemaal gelijke borsten in de voorsituatie, dus ik hou er sterk rekening mee dat ook in de nasituatie ik verschil ga blijven houden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd,  @Sillybilly en @Nog even wachtendenk bijna niemand!

Mijn linkerborst was voorheen iets leger en iets kleiner dan de rechter, maar nu na de operatie is deze linker juist iets voller en groter dan de rechter; ha ha dat kan dus ook nog ?..

Maar idd als je nog kort PO bent kan dit ook door vocht / zwelling komen en na verloop van tijd nog bijtrekken; en zo niet dan is er ook nog geen man over boord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er een zwelling inzit, hoe merk je dat eigenlijk? Want naar mijn idee zit die er niet. Heb geen pijn en kan de borsten normaal bewegen. Het genezingsproces gaat dus super goed. Ik hoop dus stiekem dat er in de grotere borst inderdaad een zwelling zit, zodat die borst nog een beetje slinkt of kleiner wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, silliebillie zei:

Als er een zwelling inzit, hoe merk je dat eigenlijk? Want naar mijn idee zit die er niet. Heb geen pijn en kan de borsten normaal bewegen. Het genezingsproces gaat dus super goed. Ik hoop dus stiekem dat er in de grotere borst inderdaad een zwelling zit, zodat die borst nog een beetje slinkt of kleiner wordt. 


je ziet dan ook wat meer je afdrukken van je bh staan. Vocht hoeft ook echt geen pijn te doen hoor. En ze zijn gewoon prachtig meis echt! Ziet ook bijna niks van de lift

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom hier ook even binnen vallen. Prachtige borsten heb je @silliebillie! Ik heb zelf ook ongelijke borsten en dat gaat helaas ook zo blijven. Ben blij dat ik het vooraf weet en er rekening mee kan houden! Mijn plooien zitten niet op dezelfde hoogte dus wat extra cc gaat het bij mij niet oplossen. Ik hoop voor je dat het voor jou gevoel nog wat bijtrekt maar nogmaals, het ziet er goed uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.