Ga naar inhoud

Wie heeft Motiva ergonomix Demi ??


Lindan

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

Ik ben deze topic gestart omdat ik heel weinig kan vinden over de Motiva ergonomix Demi.

Ook verder op Google veel meer over de Full dan Demi?
En de enkele dames hier op dit forum die de Demi hebben , zij hebben spijt dat ze niet voor de Full zijn gegaan.
En nu slaat de onzekerheid weer toe.
Ik was namelijk voor mijn operatie hier ook al onzeker over. 
Zoals mijn borsten na 2 weken PO eruit zien ben ik dik tevreden. Ik wilde zo natuurlijk mogelijk en verwacht ook dat ze steeds natuurlijker uit gaan zien. Precies zoals ik het wilde!

Maar betekend dit dat dit alleen maar gaat tegenvallen? Waarom valt het toch zo bij iedereen tegen? 

 

Ik hoop dames te spreken die de motiva ergonomix Demi hebben ?  en die graag foto's willen delen ??

Liefs,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lindan zei:

Hoi dames,

 

Ik ben deze topic gestart omdat ik heel weinig kan vinden over de Motiva ergonomix Demi.

Ook verder op Google veel meer over de Full dan Demi?
En de enkele dames hier op dit forum die de Demi hebben , zij hebben spijt dat ze niet voor de Full zijn gegaan.
En nu slaat de onzekerheid weer toe.
Ik was namelijk voor mijn operatie hier ook al onzeker over. 
Zoals mijn borsten na 2 weken PO eruit zien ben ik dik tevreden. Ik wilde zo natuurlijk mogelijk en verwacht ook dat ze steeds natuurlijker uit gaan zien. Precies zoals ik het wilde!

Maar betekend dit dat dit alleen maar gaat tegenvallen? Waarom valt het toch zo bij iedereen tegen? 

 

Ik hoop dames te spreken die de motiva ergonomix Demi hebben ?  en die graag foto's willen delen ??

Liefs,

 

Ahh meid, ik denk dat dat vooral is als je zelf geen borst vorming hebt/gehad. Zal denk ik wel een beetje het zelfde zijn al 100 % gevuld en 85% gevuld. 

Jij had natuurlijk al borsten en niet kleine maar leeg door de zwangerschappen en jaren borstvoeding.

Jouwe zijn super mooi en natuurlijk vind ik! Past bij jouw lijf en vind ze ook niet “nep” ogen. Denk dat als jij rond had gewild dat je ook meer cc nodig had gehad en dan wel echt grote ballen had gekregen.

Kan ook super mooi zijn maar volgens mij was dat niet wat jij wilde toch?

 

Ik heb vlak voor ik de OK in ging nog gevraagd of 100% niet mooier zou zijn maar Dr Nio gaf aan dat je dan randen zou gaan zien. Ik had natuurlijk ook al aardig wat tiet erop zitten ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 Ohhhhh bedankt ?

je wordt er echt onzeker van als ze allemaal ontevreden zijn. Geen 1 is blij en dan ga je wel afvragen waar dat toch aan ligt. 
Komt er dan nog een verrassing qua vorm dat ik niet weet, denk ik dan.
Maar goed misschien heb je gelijk en  heeft het inderdaad te maken met de voorsituatie. Ik hoop het? 
xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Lindan

ik kan me je twijfel zo goed indenken 

ik wordt aanstaande maandag geopereerd, en nog steeds twijfel over de maat!?

Ik wilde dolgraag de demi, omdat ik mooi gevuld, maar wel natuurlijk wil. Het zou dus Ergonomix demi 265cc gaan worden. Maar Lydia gaf al aan dat als ik toch groter wil, het dan ergonomix full 315cc wordt. 
en elke keer denk ik, ik ga voor demi! Ben eerder bang dat het te groot dan te klein word. Maar dan opeens weer twijfel, moet ik toch niet voor full gaan, omdat bijna iedereen ze te klein vind...

 

ik vind jouw borsten zo natuurlijk geworden. Kan me niet indenken dat je dat te klein vind ?

maar dat komt ook omdat mijn voorsituatie volle A/lege B is. En jij al een grotere voorsituatie hebt die alleen goed gevuld moest worden.  
Ik persoonlijk vind het dus heel mooi en natuurlijk bij je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Lady.D

Lief Dankjewel ?

Ik vind ze niet te klein. Maar de enkele dames die ik hier heb gesproken zijn Allemaal ontevreden. En hebben spijt dat ze niet voor de full zijn gegaan en denken aan wissel?

Vlak voor mijn operatie sprak Ik al een paar Dames waardoor ik nog onzekerder werd. Ik heb toen ook de PC een paar e-mails gestuurd en gebeld hierover.

Dus ik begrijp je onzekerheid maar al te goed!!!

 Ik kreeg als tip om hier te kijken .

https://www.instagram.com/woutervanderpot/?igshid=7y0jzmv28z8o

 

Ik vraag me dan af , ga ik ook zo ontevreden zijn en wat kan ik dan verwachten qua verandering ? 

 

Yes Spannend zeg jij de 10de. Ik kijk uit naar je ervaring en je verslag. 
 

liefs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan ja dat was een goede tip van @Nog even wachten, ik volg hem ook veel, en vind zijn resultaten ontzettend mooi! Hij gebruikt veel de demi 340 en 360. 
maar aangezien ik weer 100cc minder krijg ben ik toch benieuwd wat ik kan verwachten. 
lastig hè die twijfel?! Volgens mij heeft iedereen dat net voor de operatie. 
 

Ohja snap wat je bedoelt ja. Dan ga je eigenlijk twijfelen omdat er zoveel andere twijfelen over het eindresultaat. en je afvragen of ze nog zoveel gaan veranderen. 

zal zeker een verslag plaatsen wanneer het allemaal achter de rug is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

@Lindan zou ik ook in je album mogen kijken?

Ik heb vandaag een eerst consult gehad en mij werd ook de demi aangeraden (425-475cc) omdat ik voor een natuurlijk resultaat wil gaan en ook al heb ik wel wat ronding, ze passen nu niet bij mijn lichaam, mis vulling. En ik begrijp dat jij ook niet van een A cup af komt, toch? Heb jij ze trouwens dual plane of voor de spier laten plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, FemkeB zei:

@Lindan zou ik ook in je album mogen kijken?

Ik heb vandaag een eerst consult gehad en mij werd ook de demi aangeraden (425-475cc) omdat ik voor een natuurlijk resultaat wil gaan en ook al heb ik wel wat ronding, ze passen nu niet bij mijn lichaam, mis vulling. En ik begrijp dat jij ook niet van een A cup af komt, toch? Heb jij ze trouwens dual plane of voor de spier laten plaatsen?

@Fje1981 heeft ook de demi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@FemkeB ik dit gepost net na mijn operatie geloof ik. Ik was erg onzeker omdat ik toch wel dames heb gesproken die niet blij waren met de demi.

heb jij ook 2 verschillende maten borst😃
 

....nu 3 maanden verder , ik had echt  niets anders gewild ! 
Het ziet er voor mijn gevoel natuurlijk uit, precies zoals ik het wilde. 
De vulling ziet er natuurlijk Vol uit , anders dan anatomische borsten . 

 Het valt mooi opzij als je ligt en voelt zacht aan. 😅


Ik heb ze dual plane inderdaad. Voor de spier had niet gekund , ik had toch wel een klein beetje hang.

als goed is kan je in mijn foto album. 
 

Gr. Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lindan zei:

@FemkeB ik dit gepost net na mijn operatie geloof ik. Ik was erg onzeker omdat ik toch wel dames heb gesproken die niet blij waren met de demi.

heb jij ook 2 verschillende maten borst😃
 

....nu 3 maanden verder , ik had echt  niets anders gewild ! 
Het ziet er voor mijn gevoel natuurlijk uit, precies zoals ik het wilde. 
De vulling ziet er natuurlijk Vol uit , anders dan anatomische borsten . 

 Het valt mooi opzij als je ligt en voelt zacht aan. 😅


Ik heb ze dual plane inderdaad. Voor de spier had niet gekund , ik had toch wel een klein beetje hang.

als goed is kan je in mijn foto album. 
 

Gr. Linda

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat ging even niet helemaal goed. Ik heb even gespiekt en ze zijn idd prachtig, vol en toch heel natuurlijk. Fijn om te zien dat groot niet altijd ‘nep’ hoeft te zijn. De gekleurde bikini’s staan ook super.

hier geen groot verschil in de borsten, de ene hangt een cm lager ofzo, het was mij zelf nooit opgevallen. Maar ik ben niet de kleinste en/of smalste en heb nu een B / kleine C cup en kan mij eigenlijk maar slecht een voorstelling maken van een extra 450cc erbij. Lastig hoor, al denk ik wel dat de demi het beste bij mijn wensen past 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Fje1981 zei:

Hi, laat maar weten of je in mijn album wilt spieken. Ik heb een prothesewissel gekregen de Motiva Ergonomix Demi 525cc.

 

Als dat mag Fje1981 dan heel graag. De arts zei in eerste instantie dat 525cc de max was, maar draaide dat later bij naar 475cc als hij naar mijn wensen luisterde. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.