Ga naar inhoud

Wie heeft Motiva ergonomix Demi ??


Lindan

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden, FemkeB zei:

Oh dat ging even niet helemaal goed. Ik heb even gespiekt en ze zijn idd prachtig, vol en toch heel natuurlijk. Fijn om te zien dat groot niet altijd ‘nep’ hoeft te zijn. De gekleurde bikini’s staan ook super.

hier geen groot verschil in de borsten, de ene hangt een cm lager ofzo, het was mij zelf nooit opgevallen. Maar ik ben niet de kleinste en/of smalste en heb nu een B / kleine C cup en kan mij eigenlijk maar slecht een voorstelling maken van een extra 450cc erbij. Lastig hoor, al denk ik wel dat de demi het beste bij mijn wensen past 

Ik kwam van een 85b af en heb de 550cc full gekregen. Ik voeg je toe aan mijn album dan kun je zien dat dat een implantaat die past bij je lichaam echt niet groot en nep hoeft over te komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, FemkeB zei:

Als dat mag Fje1981 dan heel graag. De arts zei in eerste instantie dat 525cc de max was, maar draaide dat later bij naar 475cc als hij naar mijn wensen luisterde. 

Done in 1 sec!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 9-7-2020 om 20:07, Lindan zei:

@FemkeB ik dit gepost net na mijn operatie geloof ik. Ik was erg onzeker omdat ik toch wel dames heb gesproken die niet blij waren met de demi.

heb jij ook 2 verschillende maten borst😃
 

....nu 3 maanden verder , ik had echt  niets anders gewild ! 
Het ziet er voor mijn gevoel natuurlijk uit, precies zoals ik het wilde. 
De vulling ziet er natuurlijk Vol uit , anders dan anatomische borsten . 

 Het valt mooi opzij als je ligt en voelt zacht aan. 😅


Ik heb ze dual plane inderdaad. Voor de spier had niet gekund , ik had toch wel een klein beetje hang.

als goed is kan je in mijn foto album. 
 

Gr. Linda

Hoi @Lindan zou ik ook even mogen mee kijken in je album? Ik ben gisteren geopereerd door dr Verdonck en kreeg 285 cc Motiva demi dual plane (round silksurface plus staat op het kaartje). Ik kan nog geen foto's posten want durf de verpakking niet los te doen 🙈 ik zal geduldig zijn 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Valenti7 zei:

Hoi @Lindan zou ik ook even mogen mee kijken in je album? Ik ben gisteren geopereerd door dr Verdonck en kreeg 285 cc Motiva demi dual plane (round silksurface plus staat op het kaartje). Ik kan nog geen foto's posten want durf de verpakking niet los te doen 🙈 ik zal geduldig zijn 😅

Je mag in mijn album kijken 😊 oh je zit nog verpakt , nog even geduld . Je zou wel erg nieuwsgierig zijn😉

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.